Jump to content

Masini electrice - noutati


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Aveti idee Twizzy la ce Rabla (procent) se incadreaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rabla Plus acopera maxim 50% din valoarea masinii. Daca o iei cu 12000 primesti maxim 6000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiam ca incepand cu 2018 se inadreaza si  Twizzy.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca cel mai usor intrebi la dealer. pe site nu scrie nimic de rabla+. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost eu interesat sa imi iau un Twizy. Se incadreaza, dar cum zicea si cineva mai sus, maxim 50% din valoarea lui.

Oricum, astia la Renault au fost nesimtiti. Inainte sa intre si cvadriciclurile in program, Twizy costa in jur de 7-8000 in functie de dotari. Dupa ce a intrat in program, l'au facut vreo 13000.

Eu ultima data cand m'am interesat de el anul trecut, nu stiau daca o sa se mai fabrice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi511 Se pot  achizitiona si cvadriciclurile electrice prin Rabla Plus, da. (sursa: click!) Dar de ce?

Imi place Twizy, chiar am vrut sa cumpar, dar faptul ca nu are AC si ca nu are geamuri il face util doar primavara/toamna si doar daca nu ploua rau. E cam la fel de folositor ca o trotineta electrica dar cu un pret mult mai mare.

Recomand cu caldura sa astepti lansarea Daciei electrice sau o electrica SH.

@tudy_cnu La fel ca Zoe, inainte, Twizy se vindea cu bateria inchiriata de la Renault. Dar una din prevederile Rabla Plus este ca proprietarul trebuie sa detina toata masina, inclusiv bateria, asa ca au modificat preturile pentru a include si bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca bateriile sunt scumpe rau, dar chiar 5000 de euro sa fie bateria la jucarica asta de Twizy? Legat de geamuri, parca mai nou mergeau puse si OE. Daca nu, sigur am vazut pe net niste solutii aftermarket. Dar cum zici si tu, e mai mult o fita, nu prea merita banii aia :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când a apărut Twizy bateriile erau scumpe, da, și cum nu cred ca au modificat sau updatat în vreun fel mașina asta... probabil au rămas pe bateriile vechi și contractele alea. Soluții de geamuri sunt și OEM, da, cu tot cu ușile (care sunt opționale) dar sunt plastic/plexi și nu cele mai fericite. 

Este fun mașina, DA, dar într-un mod extrem de limitat și nu cred ca ajunge sa merite banii. As prefera oricand un Smart ForTwo EQ pentru oraș dacă as avea unde sa îl încarc acasa - are doar charger AC, de 22kW ce-i drept. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tudy_cnu uite aici pretul bateriei pt Golf . Daca te mira 5k la twizzy

Discutia asta e interesanta.  

kegat de Twizzy, e unul de vanzare pe site-uri (nu pun link) dar are protectii la geam, gen plastic ceva. 

@Raveai sa razi, dar sunt trotinete la fel de scumpe ca un twizzy :) e mai rapida, si cu Vmax mai mare decat id3-ul :)) abia astept vina, sa testez 0-100kmh in 4s. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai mai degraba mai iau inca un golf electric, sa am si baterie de rezerva, ca ies mai ieftin asa :)) si mai scot ceva si daca vand restul, bucata cu bucata :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai tocmai. diferenta mare de pret intre ICE si cele electrice vine din pretul bateriilor. la golf vs e-golf e diferenta de minim 10k euro (chiar 15k) in varianta similara. gandeste-te ca la 36k cat e un e-golf luai GTI. 

totusi, VW a anuntat ca id3 va costa cu ~800e mai putin ca un golf similar ca dotari. asta, luand in calcul, desigur si diferitele bonificatii pt masini ECO. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw roadmap

bf1454a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reminder ca astăzi, la 19:40, se lansează oficial Skoda Enyaq IV (adică ID.4 în haine comode). 

FB_IMG_1598945048011.thumb.jpg.2a5c6433a9696710bd9348a078e16b4f.jpg

Lansarea va avea loc live aici (click!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-un super sport car, dar defapt pozitia la volan e foarte inalta. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, deenman a scris:

Hmm, stiu ca e inalt Thomas, dar cand se urca la volan am un feeling ciudat, bordul este foarte alungit, parbrizul este foarte inclinat (banuiesc ca pt eficienta), daca te uiti atent zici ca sta intr-un super sport car, dar defapt pozitia la volan e foarte inalta.

Hucho a spus in 1998  ca scade rezistenta la inaintare:

a.jpg.e9f2248a2a394a09825d72e401afd3dc.jpg

Tesla Model S are 66° si acum toti producatorii copiaza.

Bine, Hucho a mai zis si ca:

s.thumb.jpg.268b42fca5f3b473b0d5ed95c692dbee.jpg

Si asta s-a vazut la ID.3, ID.4 si mai putin la Golf 8.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!