Jump to content

Masini electrice - noutati


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

ID4:

9prsi7ro2p351.jpgT52Oj2nlQT2LEaqsjC_zSAPv7N5cGQaJU-O0feFf49larz9wvk251.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zici ca-i X4 de la spate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

complet neaerodinamic... consumul va fi imens... cel putin 20kwh/100km... crestem bateriile si scadem randamentul... o vaca de masina gen E-tron sau E-peace... mare dar mica (autonomia...). e-peac-ul cu 9o kw face cu greu 400 km.... daca iti plac suv-urile aia e... mie nu imi plac.... randamentul mic, manevrabilitate mica, pozitie de condus naspa, de camionagiu... Va prinde mult in SUA....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20kwh pt suv nu e chiar asa rau. un taycan 4s are peste 20 continuu si nu e suv. dar e pe la 2.2 tone.....

insa macar nu va polua masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, mandelu a scris:

un taycan 4s are peste 20 continuu si nu e suv. dar e pe la 2.2 tone.....

si are in jur de 500 de cai putere, 2 motoare pentru 4x4 axate pe performanta, nu pe economie. Asta pe langa toata tehnologia de la bord care merge tot pe curent electric din baterii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evident dar ideea e ca la 80 la ora constant nu folosesti nici 100 din caii aia putere, iar consumul tot peste 20kwh ora e (am vazut review la cavaleria) si e si lipita de sosea si aerodinamica. deci prin prisma asta nu as crede ca e asa rau pt suvul ala. si oricum 20kwh e o parere personala, pana nu stim cifrele oficiale.....speculam.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu conteaza. La motoarele termice, un v8 nu va avea niciodata consumul unui 3 cilindri chiar daca ambele au nevoie de 50 de cai pt a mentine 80 kmh (doar un exemplu), va fi poate chiar dublu in cazul v8-ului. La fel si la motoarele electrice, unde ai nevoie de un motor mai mare, mai complex pt a scoate 500 de cai, care pur si simplu va necesita mai mult energie chiar si pentru un mers constant. (am vazut si eu review-ul celor de la cavaleria si desi spuneau ca are un consum mare, au admis si ca performanta, dinamica este net superioara).

Aerodinamica unui suv devine o problema la viteze mari, de autostrada, la mersul prin oras, prea putin conteaza.

Legat de id4, parerea mea e ca va avea si o versiune cu un singur motor electric (cel mai probabil tractiune fata) si o baterie mare pentru un range maxim pe langa varianta 4x4. Adica exact ceea ce se cauta acum: garda inalta pentru urcat borduri, putere decenta pentru oras si aspect de suv modern. Daca iese cu un range bun si un pret ok, va avea succes mare. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La masinile electrice, problema legata de consum se rezolva cu doua motoare, unul facut pentru performanta si altul pentru eficienta. Cel putin asa rezolva Tesla problema pe Model S si ultima revizie numita Raven are peste 600km autonomie cu 100kWh capacitate baterie.

Taycan cu aproximativ aceeasi baterie, aceeasi greutate si aceeasi putere ca Model S are o autonomie mult mai mica, semn ca powertrain-ul lor nu e foarte optimizat pentru consum, nu ar fi imposibil din punct de vedere tehnic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

si ID4 design 

0dnjd38t7h551.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citez de pe fb-ul SuperSpeed:

Ministerul Industriei și al Informației Tehnologice din China a publicat pe propriul site imagini cu noile mașini electrice VW, înainte de prezentarea mărcii în premieră mondială... acum că "s-a întâmplat", mașina gri este ID.4 X iar cea albă este ID. 4 Crozz... au același ampatament doar că Crozz este mai scurt și mai scund... are gardă la sol mai mică; ambele modele sunt produse în China și au motoare de 204 CP; cea mai mare autonomie posibilă este anunțată la 500 km; disponibile în China peste câteva luni;

 

FB_IMG_1592469323930.jpg

FB_IMG_1592469321353.jpg

FB_IMG_1592469319091.jpg

FB_IMG_1592469316653.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as merge pe Enyaq fata de ID4 doar pentru simplul motiv ca Skoda face masina mai user friendly, are mai multe buzunare etc chestiile practice/inteligente fac diferenta, cel putin pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Seat el born

f244fda.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Macar asta are cotiera normala.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The CUPRA el-Born has made its debut as the VW Group's first electric hot hatch

https://www.autocar.co.uk/car-news/new-cars/new-2021-cupra-el-born-vw-group’s-first-ev-hot-hatch

 

The el-Born goes on sale in 2021 with a Cupra badge instead of SEAT.

77kWh battery pack

310 miles of range

161 miles of charge in 30 minutes (with fast charger)

0-31mph in 2.9sec

a2m74vawxl951.jpg

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curg modelele noi... sa vedem cum ramane cu productia de baterii, si... sa nu mai pateasca probleme cu softwareul :)

eu o sa ma plimb cu eGolful in curand... asteptam... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW is preparing an all electric city car. The ID1 will be replacing the Volkswagen UP.

i6ww5o2lhu951.jpg

umixyssxru951.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chademo e bidirectional, culmea e ca e tot mai rar si se pare ca va fi eliminat :) 

On 6/18/2020 at 3:32 PM, IRONICK said:

Nu se socoteste chiar asa, dar da o directie.

La ID3 un cell module costa 1250Euro. Si are 6, 7 ...pana la 10.

La eGolf se pare ca sint vreo 8 module

   Battery Junction Box: 
   Subsystem 1 - Part No SW: 5GE 915 316 B    HW: 5GE 915 316 B
   Component: A2 HVSMBJBECU  011 0311 
   Serial number: 00000028101901010928

   Cell module: control module 1: 
   Subsystem 2 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J991Battmod1  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226375

   Cell module: control module 2: 
   Subsystem 3 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J992Battmod2  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226382

   Cell module: control module 3: 
   Subsystem 4 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J993Battmod3  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803226417

   Cell module: control module 4: 
   Subsystem 5 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J994Battmod4  H08 0322 
   Serial number: 19818Y18AH0803225344

   Cell module: control module 5: 
   Subsystem 6 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J995Battmod5  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803225433

   Cell module: control module 6: 
   Subsystem 7 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J996Battmod6  H08 0322 
   Serial number: 19822Y18AH0803225001

   Cell module: control module 7: 
   Subsystem 8 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J997Battmod7  H08 0322 
   Serial number: 19820Y18AH0803225429

   Cell module: control module 8: 
   Subsystem 9 - Part No SW: 5QE 915 599 AH    HW: 5QE 915 599 AH
   Component: J998Battmod8  H08 0322 
   

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!