Jump to content

ID.3 - sfaturi achizitie


Bogdan_wrc
 Share

Postare recomandată

Noua opțiune de culoare în Irlanda.  

FB_IMG_1602392775809.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 27.000 de euro e oarecum clar ca nu primea discount de 5-6.000 de euro asa ca nu, nu este 1st Plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la cel de pe Autovit, l-am vazut si eu. Sper doar sa nu fie pretul fara TVA :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.cel turquoise. Însă ieri când am fost acolo se vanduse

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Woah, in final un pret onest pentru Plus. Incredibil cum VW a cerut 5700 EUR in plus pentru blocurile optice diferite si camera video spate ca diferenta intre 1st Plus si 1st simplu... La pretul ala as fi fost tentat si eu.

 

Deci, ce sa intelegem Rave, tu esti cel care a cumparat Plus-ul din anunt? :) (acum inteleg de ce crezi ca se poate obtine un discount atat de mare si pentru ID.4, btw)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea 0km?

Vor fi scoase la vânzare și cele de la bolt. 

Între 1st si plus difera si interiorul. Plus boxe spate. Plus keyless access. Plus la consola centrala mici atenții. 

 

Voi sperați la 27...28 sa luați plus...nou?  Când masina oricum e mai ieftina decât concurenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea numere rosii, deci banuiesc ca a fost masina de test drive. In anunt scria masina noua, cu pret la care s-a aplicat tichetele rabla, iar alea nu se aplica pentru masini inmatriculate insa, deci cine stie...

 

Sistemul audio cu boxe spate e doar la Max, spune si tipul de la ElectricLife despre Plus-ul sau in video-ul cu nemultumiri dupa 1000 km.

 

Keyless access e doar o chestie de soft, sunt sigur ca sunt aceleasi antene folosite ca pt detectia cheii in interiorul masinii, doar ca de data asta softul nu mai ignora cand face trigonometrie si localizeaza cheia in afara masinii; apropo, pe forumul din Irlanda unii se plang ca masina detecteaza cheia cand ei sunt in casa iar masina e parcata in fata casei, iar uneori masina ramane deschisa :). Pur software e si 30 culori la banda LED din interior in loc de 10, chestia cu farurile care se aprind cand te apropii de masina, si cred ca chiar si controlul bi-zonal al temperaturii.

 

Bine, bine, nu am pus toate diferentele, dar chiar ti se pare ca se ajunge la 5700 EUR? De banii astia cumparai un Logan acum cativa ani, iar acum atat de mult costa niste faruri, o camera de marsarier, niste mufe USB, niste LED-uri in plus, geamuri spate fumurii, jante cu 1" mai mari, bancheta rabatabla spate si extra cotiere? VW chiar arunca cu bani pe subansambluri daca ii costa atat de mult astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu am considerat ca merita diferența. Dar tot aflu lucruri care difera. Am văzut ca si scaunele.  Sunt diferite. Si acum parca as fi dat 5k in plus pt toate astea. 

Dupa multe mașini cu retrofit si modificări am zis ca nu mai vreau sa ma bag eu decât la chestiile super simple. 

"Niște faruri"...sunt matrix. Poti configura o masina sa vezi cât costa la opționale. Pe A7 dacă tin minte erau cam 2700euro. Si dupa câteva sute de km cu ele, merita fiecare euro dacă mergi noaptea în RO. 

Când an dat 600e pe xenon la polo lumea a zis ca sunt nebun. Dupa multe nopți la volan sunt sigur ca a fost cea mai buna alegere. Asa si asa. 

 

Toate adunate...pot merita diferența. Fiecare cum considera. 

 

Dacă începem discuția cu diferența se reflecta în cost producție,  atunci ma opresc. E prea lunga și fără logica la noi, end user. 

Iar comparația ce poți face de 5700 euro iar...nu ii vad logica. 

Dacă e sa o luam asa...sunt mii de lucruri de banii aia. Iar atunci nu are sens sa purtam o discuție de o masina care costa 30k pt end user. 

 

Dacă avea nr roșii și deci înmatriculare de dealer mai e considerată noua si se aplica rabla ? 

 

 

Revin, părerea mea, masina este best buy. 

Pana acum nimeni nu a zis diferit si sa ofere alta masina la banii ăștia.   iar pe strada inca ma oprește lumea sa o admire. 

Oricum, ne agitam degeaba cu prețul mașinii. Asta e...cine vrea ip da..cine nu, nu. 

Având în vedere numărul de vânzări nu sunt singurul care crede asta.  

Am impresia ca ne agitam de defecte și timpul trece. Roata se învârte. Stocul se termina. 

 

Cu cât trece timpul și oricât încerc sa aflu dacă am greșit ca am luat o...1700km mai târziu...si 3 saptamani, nu am niciun regret. 

Nu e perfecta. Departe gândul asta. Dar pt ce oferă si ce va oferi de acum încolo... nu vad alta opțiune la ora asta.  

La banii ăștia sunt sute de opțiuni... de aia fiecare alege ce vrea. 

 

Eu ma bucur de masina si mi as dori sa va bucurați si voi de..o alegere făcută. Oricare ar fi asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan, de acord cu tine.

 

In ce ma priveste, pentru mine lucrurile sunt clare: ID.3-ul 1st pe care il ai tu e singura versiune de ID.3 care isi merita banii, si am mai spus-o deja, in timp ce Plus-ul si Max-ul nu. Daca vrei un ID.3, decat sa iei un Plus sau Max la pretul oficial, mai bine astepti Tech care va fi la pret similar cu Plus-ul dar va vea toate echipamentele de asistenta (inclusiv HUD-ul) de pe Max. Iar daca nu vrei neaparat ID.3, atunci ID.4 1st e o optiune mai buna decat ID.3 Plus si cam la aceiasi bani: autonomie mai mare, spatiu portbagaj mai mare, garda la sol mai mare, materiale interioare mai bune.

 

Ce se intampla aici cu anuntul ala e un Plus cam la pret de 1st, ceea ce il face viabil ca optiune dintr-o data. La pretul oficial pentru ID.3 1st Plus insa, alternativele de mai sus sunt mai bune dpmdv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu, eu inca am dubii daca nu merita si PLUS.... dar deja am luat-o, nu mai conteaza. poate peste 4-5 ani o dau pe un id3.R... si atunci e alta treaba 

MAX cu siguranta nu. 

 

pt mine id4 nu este o optiune. nu am nevoie de garda la sol, centru de greutate al lui id4 este mai sus decat la id3, deci inseamna comportament pe curbe diferit. nu mai zic ca nu cred ca va avea aceleasi reactii la pedala. 

pt mine, comportamentul rutier face mai mult decat diferenta de interior intre id3 si id4 (am si zis, ce vad eu ca sofer, la id3 este f ok). iar in oras (unde o folosesc eu destul de mult timp), gabaritul lui id4 ma penalizeaza, la parcari, la stradute mici, la locul personal de parcare...

deja rotile pe 18 de iarna costa ceva. pe 19 sunt si mai scumpe...iar eu offroad nu fac. 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu vorbim de o masina pe care nu a vazut-o nimeni, nu stim cum va fi ID4, cum sta in curbe, iar la parcari chiar nu cred ca ar fi o problema, ID3 e cat un golf la exterior, dar parcam lejer si Passat-uri, si ID4 nu e mai mare ca un Passat.

 

Garda la sol nu penalizeaza chiar asa drastic comportamentul, de ex la eGolf garda la sol e de doar 99mm, cu 50% mai putin ca la ID3, asta nu inseamna ca e automat cu 50% mai stabila in curbe...

 

Cu rotile astea de 18 si 19 si chiar si 20 va fi nebunie mare, costurile sar tare in sus la cauciucuri.

 

Insa si pe ID4 si pe ID3 Plus (care are jante pe 19), se pot pune si jante mai mici. Eu as merge chiar la 17 direct.

 

Anuntul ala cu ID3 Plus la 29500 e putin ciudat, in poze scrie ID3 1st pe masina. Oricum, desi pt o secunda m-am gandit sa fac upgrade de la eGolf, parca tot nu pot justifica diferenta de 12000 euro. Daca pot, nu ma supar sa fiu convins. Banii i-as avea, dar parca nu imi vine totusi. As vrea garda la sol mai mare, autonomie mai mare, si ID3 ofera asta, dar in rest?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

43 minutes ago, detinator said:

Insa si pe ID4 si pe ID3 Plus (care are jante pe 19), se pot pune si jante mai mici. Eu as merge chiar la 17 direct.

iar spui ca sunt agresiv, dar ai vazut talonul de id3?

ce te faci daca in talon/carte nu sunt trecute ALTE roti? doar 18" (la 1st zic, nu PLUS). te risti cu ele asa (ilegal), sau te chinui cu omologare la cele pe 17" ?  nu stiu daca la PLUS sunt trecute DOAR 19" sau sunt omologate si 18". dar sub 18 nu au cum sa fie trecute in talon/acte avand in vedere ca nici 1st nu le are. 

una e sa poti pune fizic (desi marimea tamburilor pe spate posibil sa fie la limita cu jantele pe 17"), dar alta e sa poti..legal. 

 

 

deja primele reviews cu id4 au aparut, nu profi, dar cu o varianta inca pre-production. nu le postez aici ca nu e topicul corect, dar YT e in acelasi loc mereu.

 

cum sta id4 pe curbe, nu e greu sa judecam luand in calcul fizica. nu stiu detalii la id4, dar pana acum nicio masina nu a invins legile fizicii. 

greutatea mare a bateriei, mai ridicata, va fi influenta sigur comportamentul. faptul ca este mai inalta, va contribui si asta.

avand ceva experienta in spate cu comportamentul masinilor, fiecare 30mm de inaltare a sasiului conteaza, mai ales luand in calcul ca muti cateva sute de kg mai sus. unde mai pui ca sunt sanse ca si suspensia sa fie reglata diferit (datorita maselor, datorita targetului de cross-over). nici nu stiu daca greutatea va fi impartita la fel, 50-50 cum e la id3. 

poate nu toata lumea va simti asta, dar eu o voi simti. 

a 2a masina a mea este una de curse, unde fiecare 30 kg conteaza. deci se pot simti aceste mase. si sunt multi care pot simti asta. 

 

locurile de parcare sunt o mare problema in zone centrale (mai ales in unele orase) deci da, marimea...conteaza :) uneori abia gasesc loc sa parchez un polo. iar in 80% din cazuri, polo poate fi parcat, dar un passat nu. 

 

pe masina nu scrie nicaieri PLUS . doar id3 1st. deci din poze nu cred ca iti poti da seama, decat dupa dotari. interiorul (scaunele) si farurile sunt primele vizible.

 

pana la urma am ajuns sa comparam achizitia id3 cu id4? tocmai, nu cred ca sunt comparabile. 

Modificat de Bogdan_wrc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neapărat locul unde sa facem un ID.3 vs e-Golf dar putem sa prezentam niște avantaje ale fiecăruia și, în felul asta, sa vedem dacă merita sau nu achiziția. 

 

Avantajele ID.3 - ului sunt, cam toate, tehnice:

 

- mai mult spațiu

- incarcare muult mai rapida, chiar și la o stație de 50 KW tot se încarcă mai repede și, la drumuri lungi, posibilitatea de a încarcă cu 100kW este extrem de utila

- o suspensie mai buna, ceva mai dura dar mai bine gândită pentru masa masinii

- tracțiune spate, în funcție de fiecare ar putea fi și un dezavantaj dar feeling-ul mașinii este foarte bun și, pentru mine, este un avantaj

- sistem de management termic al bateriei cu lichid, ceea ce ne da o funcționare mai buna, incarcare mai rapida iarna (pentru ca se poate pre-incalzit bateria), posibilitate mai mica de degradare a bateriei

- design mai modern și mai futurist / EV-like

 

e-Golf-ul nu știu exact ce avantaje are... 

 

- preturi mai mici la caucicuri

- preț mai mic de achizitie

- design mai cuminte, nu striga ca e electric

- interior mai clasic și cu materiale mai bune

- dotări mai multe la un preț de achiziție mai mic

 

Eu le vad asa... e-Golf-ul reprezinta trecutul mașinilor electrice, a fost și prima încercare de mașină electrica, în timp ce ID.3 este ce/cum ar trebui sa fie o mașină electrica în 2020. Ca mașina de oras și drumuri scurte, e-Golf-ul este mai mult decât suficient. Ca mașina principala și de drumuri lungi, ID.3 - ul merita clar banii în plus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/12/2020 at 10:47 AM, Bogdan_wrc said:

iar spui ca sunt agresiv, dar ai vazut talonul de id3?

ce te faci daca in talon/carte nu sunt trecute ALTE roti? doar 18" (la 1st zic, nu PLUS). te risti cu ele asa (ilegal), sau te chinui cu omologare la cele pe 17" ?  nu stiu daca la PLUS sunt trecute DOAR 19" sau sunt omologate si 18". dar sub 18 nu au cum sa fie trecute in talon/acte avand in vedere ca nici 1st nu le are. 

una e sa poti pune fizic (desi marimea tamburilor pe spate posibil sa fie la limita cu jantele pe 17"), dar alta e sa poti..legal. 

Zen... masinile electrice ne fac zen. Pe unii cel putin.

Rotile sint trecute in CoC, fa-i o poza si pune aici, cred ca ar ajuta pe multi. 

 

tamburii cred ca intra si in jante de 16, nu cred ca au dimeniuni mai mari semnificativ ca la alte masini. Trebuie sa existe pe undeva ceva date tehnice cu dimensiunile franelor

On 10/12/2020 at 10:50 AM, Rave said:

Ca mașina principala și de drumuri lungi, ID.3 - ul merita clar banii în plus. 

deci merita 12000 euro in plus?? si asa categoric, clar? nu stiu, in 30000 intram in categorie de pret in care se pot lua masini serioase de tot. Nu pot gasi argumente... poate pt un ID4 da, daca ar avea si 4x4. Dar pt un ID3 nu cred ca voi da asa mult in plus. Inca nu am omis complet ideea, dar probabil o data cu disparitia masinii de pe autovit, va disparea si dilema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@detinatorAtata timp cat vorbim de masini electrice, si nu de termice, la ~27.000 - 32.000 de euro mai exista, deocamdata, doar Kona si ID.4(sa zicem). Nu deschidem discutia despre masini termice pentru ca si la ~18.000 - 20.000 de euro sunt variante decente si nu acesta este scopul acestui thread.

 

Daca se cauta o masina principala, nu una de oras, sau pentru cei care au o singura masina in familie, da, chiar merita ID.3-ul (sau chiar si ID.4) daca se doreste sa se plece la dum lung cu ea (pentru ca acolo conteaza range-ul in plus, puterea mult mai mare de incarcare, spatiul in plus, suspensia mai bine gandita etc). Ca a doua masina din familie / masina de oras / masina de drumuri scurte nu, nu merita 7.000 - 12.000 de euro in plus.

 

e-Golf-ul este o masina foarte buna, este chiar si o electrica buna si ca proaspat posesor ma doare sa zic asta, dar ID.3-ul pur si simplu este o masina electrica mai buna decat e-Golf-ul din aproape toate punctele de vedere.

Si nu, personal nu cred ca faptul ca nu mai are butoane la clima sau ca fata de usi este din plastic dur conteaza atat de mult cat sa excluda cumpararea. Eu vin de pe o masina care avea tabla pe fetele de usi si cu care m-am descurcat foarte ok, plasticul, fie el si dur, ar fi un upgrade fata de asa ceva :)) Bine, asta cat timp vorbim de modelele sub 30.000 de euro, la mai mult de atat parca mi-as dori un interior mai in linie cu pretul de achizitie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RaveDaca se cauta o masina electrica principala sunt de acord cu tine, momentan ID.3/ID.4 sunt alegerile cele mai ok. Dar doar momentan. Pentru ca in momentul in care Enyaq va putea fi configurat si la noi, sunt sigur ca o sa se schimbe asta. Vei primi 'mai multa masina' (sigur, asta poate fi si dezavantaj in oras) si materiale mai bune in interior (cel putin din review-uri), la pret de ID.3.

 

Am configurat un Enyaq cu bateria de 58kw pe site-ul din UK cu cateva dotari optionale (el fiind destul de slab dotat in standard, dar ofera posibilitatea de a alege ce dotari ai nevoie, fara sa dai mii de euro pentru a trece la nivelul urmator ca sa fie accesibile) si am ajuns la suma de 35.650 Lire. Asta fara nici un ecotichet/bonus.

 

Eu unul astept cu nerabdare sa apara si la noi in configurator si sa vad ca poate iesi un Enyaq bine configurat sub 30k Euro cu toate reducerile/tichetele incluse.

 

 

1.JPG

2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cj.Paul pana la ora asta, eu nu stiu ca o skoda sa aiba materiale mai bune la interior decat un VW daca vorbim de aceeasi clasa si nivel de echipare similar. nu mai zic ca octavia 2 avea componente de vw-uri mai vechi (in special la etrieri). 

iar enyaq nu concureaza cu id3, decat la buget. dar nu toi vor alege enyaq. nu tot ce e mai mare, e mai bun.

golf inca se vinde, desi unul cu optionale bune e la pret de octavia.  

 

masinile din grup sunt gandite special la plaje diferite de pret si de calitate, tocmai pentru a nu concura intre ele. 

umreaza sa apara si SEAT EL-Born si probabil vor avea si ei ceva de marimea id4. asa cum si audi vine aici sa se "joace". 

nu cred ca departamentul de marketing doarme si lasa skoda sa fure clientii vw. 

 

@detinator incepi sa te duci inspre atacuri personale. eu voi ramane sa vorbesc cifre, nu pareri despre ce nu ma pricep. eu nu imi dau cu parerea despre masini pe care nu le cunosc.

eu ma abtin sa comentez mai departe cat de odihniti sunt unii.  eu postam aici si pt altii care pot citi si pot fi influentati. nu eu am de demonstrat ceva cu jantele. eu stiu ce scrie in acte si cine are sau vrea id3 se poate documenta inainte de a-si da cu parerea despre ce se poate si nu. nu am de ce sa pun poza TIE ca sa demontrez ceva ce eu stiu. 

o sa te las cu parerile tale, la "cred" , si la "mi se pare". oricum tu stii mai bine si mai multe despre id3 decat posesorii. 

1 hour ago, detinator said:

 Nu pot gasi argumente... poate pt un ID4 da, daca ar avea si 4x4. Dar pt un ID3 nu cred ca voi da asa mult in plus. 

bun, si atunci, nu te supara, ce cauti pe topicul asta? in afara de intentia de flame. 

daca nu te atrage id3, disuctia de id4 este in alta parte. poti citi oricand, dar atata timp cat doresti sa poluezi un topic de care nici nu esti interesat, nu ti se pare putin aiurea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt perfect de acord cu @Rave ca si posesor de e-Golf, nu exista comparatie si daca as fi avut banii as fi luat categoric ID3. Singurul plus, pentru mine, la e-Golf e ca nu-ti dai seama ca e o masina electrica, daca nu esti cunoscator. Atat. In rest, nu are rost sa comentam :)

Modificat de Abu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Au aparut 96 ID.3-uri in stoc pe configuratorul Volkswagen.

  •  1 ID.3 la 38188 euro (1st)
  • 16 ID.3-uri la 43901 euro (1st Plus)
  • 79 ID.3-uri la 49617 euro (1st Max)

image.thumb.png.edd9708e42e6a68581e4957c9c6158af.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!