Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

On 10/18/2021 at 10:13 AM, Scissy said:

Eu nu mai am... E din 01.2017 a mea si a expirat de ceva vreme 😞

Eu am avut aceeasi problema si am reparat mecatronic-ul, cu tot cu dat jos, montat la loc a fost 4000 de lei. 

Screenshot_20230223-002847_WhatsApp.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,are cineva salvat codurile de piesa pentru ulei cutie si filtru pentru DQ500 7+1 ,si daca merita cumparat de la reprezentanta cu 25% mai ieftin sau ies mai scump si asa?

Ce mai trebuie cumparat pentru schimb?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Am observat recent fara sa vreau ca daca pun cutia DSG DQ-500 in Drive sau Reverse, se aude un zgomot metalic si motorul parca vibreaza mai tare. In Parking nu face asa. E normal acest comportament?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/23/2021 at 5:06 PM, newton said:

Am o Skoda Kodiaq din 2017 cu motor 2.0 TDI de 190 CP, 145.00 km.

Din weekend imi apare random mesajul: "Gearbox in emergency mode. No reverse gear."

Merg numai vitezele impare 1-3-5-7, in 2-4-6 sau marsarier nu merge nici manual. Cateodata apare dupa 100-200 de km, azi dimineata dupa 10 km. Dupa ce opresc si stau 5-10 min mesajul dispare si vitezele merg, chiar si marsarier, dar apare din nou dar apare din nou in mod random.

@Scissy ai reusit sa repari sau ai schimbat mechatronicul?

 

Salut!

Referitor la această problema pe care am întâmpinat-o și eu am rezolvat la Expert Trk service București prin repararea mecatronic ului! 

Recomand pentru seriozitate!

Garanție 6 luni.

 

IMG-20230306-WA0004.jpg

IMG-20230306-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 rezolvarea ptr mine a venit din schimbarea mecatronicului, 1800-2000 E

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut!

Am un passat p7 din 2013 și am și eu o problemă la cutia automată ... cred. Mergeam cu 110 km/oră și a început să se audă un zgomot cum se auzea pe timpuri la Dacie când era spartă toba, iar mașina tremura ca și când mergeam pe criblură. Am oprit mașina crezând că am pană, dar nu aveam. Am plecat din loc și când am ajuns la 100 a început să facă la fel, zgomot ca de tobă spartă și acel tremurat/ronțăit. Am selectat levierul din Drive în Sport și mașina a început să meargă normal, fără zgomot sau trepidații, menținând același ritm de mers cu 100-110 km/oră. Menționez că volant este schimbată, precum și uleiul în cutie.

Ceva păreri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună ziua, am achiziționat de vreo 2 luni un tiguan 2020, 2.0 tsi 190 ps, 4M dsg. Cred ca e dq 381 cutia. Am o nelămurire, numai în D când sta mașina pe loc( nu contează dacă are autoholdul sau o țin cu pedala de frana) am o vibrație ușoară, mai pronunțată decât în N sau P. Nu face niciun fel de zgomot în mers, când schimbă sau când merge la turații mici. Numai când staționeaz in D am o vibrație mai pronunțată decât in N sau P. Această vibrație aduce și un mic ronțăit la pachet, nu contează ca e rece sau cald motorul, și nu e chiar constant, se simte doar la pedale și nu prea se aude. Chiar dacă e o chestie fina nu pare sa die doar relantiu mai pronunțat, e și un mic ronțăit acolo. Mașina are 30 000 km, mai am garanție pana în ianuarie 2024. Problema e ca sunt în germania și fără o problema clara nu cred ca ma baga aia in seama la service. Credeți că are un început de problema? Sau e normal? N am mai avut dsg pana acum...de aia am și vrut cât mai noua și mai puțini km. Scz de postarea lunga, sper ca m am făcut înțeles și va rog sa mi răspundeți. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie un inceput de problema de la volant. Trebuie verificat. Sau ceva suporti motor/cutie, desi la km asa de putini... n-ar trebuie sa fie probleme, dar nu e exclus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 @hurjui in D ambreiajele sunt partial cuplate (7-12Nm arata app lu VAG). Uneori vine cu zgomot de clopotei.

 

Avand TSI el chiar aude tot in masina. 

TDI-ul chiar si BI macheaza multe din zgomote.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne colegul s-a plans de vibratii, care s-ar putea sau nu sa aduca si zgomotele respective :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 vibratii fine, mai ales cand cutia rece in D (ambreiaje partial cuplate), dispar cand cutia e in N (ambreiaje decuplate).

 

M-am plans de acelasi lucru, am luat 5 masini diferite (una cu 200km) la 2 dealeri, DQ381, “toate fac la fel”. 

 

Au trecut 70.000 de atunci, s-au mai estompat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, imi poate spune si mie cineva ce model de cutie am pe un Tiguan 2.0 TSI 4M 190 cp DKZA din 2020 ? VIN: WVGZZZ5NZLW866790

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@flotheboy ridici capota, pe capacul distributiei ai codul motorului si codul cutiei. 

Probabil ai DQ381-7A sau DQ500. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@hurjui la fel face si la mine, tot aceeasi masina 28000 km. Cred ca e ceva normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidannepe capacil distributiei am doar eticheta asta.

 

39C51598-05F3-4430-AA4B-E7EF61944958.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
lupo1.2tdi2001
On 08.10.2021 at 16:03, Scissy a scris:

Salutare! Vin și eu cu o problema... Seat Ateca 2017, 2.0 TDI 190 cp, DSG7, aprox. 135k km. Mers normal, fără stres pe cutie, smucește brusc și intra in mod protecție. Dacă opresc motorul și-l repornesc, își revine, apoi, când mi-e lumea mai draga, problema reapare. 

Atașez log de pe VCDS, poate are cineva idee ce ar putea fi. Mulțam! 

L.E.: Scuze pt foto cu log, mi le-a încărcat asa și nu găsesc opțiunea de răsturnare 😐

IMG-20211004-WA0000.jpeg

IMG-20211007-WA0005.jpeg

IMG-20211007-WA0003.jpeg

Se poate repara p1735 cat si p1736

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo1.2tdi2001
On 23.11.2021 at 17:06, newton a scris:

Am o Skoda Kodiaq din 2017 cu motor 2.0 TDI de 190 CP, 145.00 km.

Din weekend imi apare random mesajul: "Gearbox in emergency mode. No reverse gear."

Merg numai vitezele impare 1-3-5-7, in 2-4-6 sau marsarier nu merge nici manual. Cateodata apare dupa 100-200 de km, azi dimineata dupa 10 km. Dupa ce opresc si stau 5-10 min mesajul dispare si vitezele merg, chiar si marsarier, dar apare din nou dar apare din nou in mod random.

@Scissy ai reusit sa repari sau ai schimbat mechatronicul?

 

WhatsApp Image 2021-10-25 at 09.27.43.jpeg

Se repară în 1-2 zile lucrătoare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo1.2tdi2001

Dacă doreşti să promovezi service-ul la care lucrezi ai la dispoziţie aria comercială (pentru informaţii suplimentare te poţi adresa administratorului forumului)

https://vwforum.ro/forum/251-aria-comerciala/

Conform regulamentului forumului nu este permisă reclama în afara acestei zone. Aici fiind un topic tehnic poţi oferi informaţii/sfaturi. Mulţumesc pentru înţelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Schimbat astazi volant, tampon si ulei cutie DSG DQ500 la Tiguan 2013 2.0 TDI CFFB

Atasez si preturile actualizate pentru cei interesati:

-volant Sachs 1600 lei

-rulment cu ace Sachs 45 lei

-tampon cutie Lemforder 350 lei

-ulei cutie DSG OE VW 120 lei/L (necesar 6 litri)

-filtru ulei OE VW + inel etansare 150 lei

-buson cutie, buson mecatronic, surub butuc 70 lei

IMG-20230424-WA0004.thumb.jpg.83fd9fd7834cf1aa03e67db8b517bad6.jpg20230424_164347.thumb.jpg.6896dabbe340d3ac4f1cd24eded9c068.jpg

20230420_121430.jpg.3b4ba3c5b7561074eef1ec40d6db5c7a.jpg20230420_121602.jpg.51206a2c80a53e37c542b680865ca2e2.jpg20230413_200037.jpg.5506ec30bf4e3fd4041b3088483e61f0.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

O cutie de viteze DSG7 cu ambreiaje umede rezista mai bine in timp daca masina este folosita zilnic in trafic aglomerat decat una cu ambreiaje uscate ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Poate sa ma ajute cineva cu un raspuns la intrebarea de mai sus ?

 

Vreau sa caut un Golf 7 si as vrea sa stiu cum rezista in timp cutia DSG cu ambreiaje umede daca este folosita aproape zilnic in trafic aglomerat. Din cate am auzit eu cutia DSG cu ambreiaje umede este mai fiabila decat DSG cu ambreiaje uscate, dar as vrea sa am o confirmare asupra acestui aspect.  Merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Este mai fiabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Sa zicem ca cumpar o masina din grupul VW cu DSG umed, an fabricatie 2017 - 2018 rulata in Germania aproximativ 200.000 km, cu istoric de service complet (schimburile de ulei la cutie facute la timp). Cam pe la ce rulaj aproximativ ma pot astepta sa trebuiasca inlocuite piese costisitoare (mecatronic) la cutia de viteze ? Masina va fi folosita zilnic in cursul saptamanii in jur de 20 - 30 km in trafic urban si ocazional extraurban / concedii. Merci !

Modificat de xfg8
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!