Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

Zidane,am trecut viteza la care am încercat pt scurt timp sa vad dacă totuși schimba mai sus, nu sunt adeptul vitezei, mulțumesc pt atenționare nu a fost cu intenție. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 4/10/2021 at 9:09 PM, philip67 said:

Salut,revin cu intrebare pentru posesori DSG7 DQ500 in Sport cutia trece in treapta 7 ???

Allspace bitdi dq500... la sarcină minimală și cutia in Sport... de la 94km/h trece in tr. 7, ceea ce corespunde cu momentul in care atinge 2000rpm in tr.6... asta cu masina mergând pe plan orizontal si abia atingând accelerația. Dacă e in sarcină (la deal sau gaz călcat) evident că va schimba mai sus.

 

Modificat de ct_act
Double quote !?
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 ct_act,multumesc pt raspuns deja 3 posesori de dsg7 au in S si tr7,pe diagnoza nu da nimic masina merge bine,ce trebuie verificat am observat o pierdere de putere pe plaja 1000-2000 dar suspectam turbina ca da overboost P023400 la 4000/rot.merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am observat ca in aplicatia we connect la echiparea masinii imi apare: Dual-clutch transmission DSG DQ381.

Eu parca citisem ca pe Tiguan 2.0 150cp varianta Four-wheel drive se pune DQ500. Voi ce stiti de acest lucru? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Ma poate ajuta cineva cu o informatie? Sunt proaspat posesor de skoda superb 2.0 tdi 150cp cu dsg7, dar nu stiu exact tipul de cutie. Masina este fabricata in 08.2017 TMBAH7NP1J7511530. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@skzstyle DQ381.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna dimineata!

La un Tiguan 2018, 2 tsi cu DSG 500, 4M, cand accelerez in forta, 

se aude un clank/bataie puternic, ca si cum ar cupla ceva, am obs. ca nu retrogradeaza cand face zgomotul ala in rest, cutia schiba ok.

fara erori pe cutie.

ulei schimbat la cutie si haldex cu 1000 km in urma.

Masina are 110 mii km.

Ar putea fi si din alta parte? ca numi dau seama.

verdict din service: totul ok   :)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara! 

Am un Tiguan din 2009, DSG7, DIESEL. Acum câteva luni, la bord, m a atenționat ca se încălzește transmisia. Masina merge exemplar, nu troncane haraie, nu schimba greu...nimic.Am fost la service ul unde merg de obicei, au pus pe tester,  nu cred ca aveau unul bun, în fine, ca să schimbam uleiul,  care era schimbat de 22 000 km, a făcut din nou, sa schimbam racitorul, a făcut din nou.  În fine, am sunat la Porsche,  3 zile n a răspuns  nimeni, am lăsat un mail sa fiu contactata, au sunat după vreo 3 zile....timp în care am cautat în alta parte. Unii nu s au băgat, unii au zis ca e ok. Am găsit în Crangasi un service specializat pe cutii DSG. Am ajuns cu mașina pe la prânz, au pus tester ul și mi au spus ca;

atunci când sta pe loc, cutia pierde presiune,  se incinge uleiul și patinează ambreiajul, drept urmare, trebuie  schimbat. 

Am zis ok, costul a fost de 6500 de lei. Au spus ca o sa dureze între 7 și 9 zile, pentru ca ambreiajul  vine din Olanda. Vineri la prânz ma suna sa ma duc sa iau masina ca este gata. 😏 M am mirat puțin , m am și bucurat 🤦🤦🤦🤦ca a fost muuult prea repede. Mi au spus ca ambreiajul  era ok, ca avea discurile unse,  drept urmare nu a ajuns ceva la mecatronic. 

Am plecat în vacanta, în Grecia, am făcut 500 km plus 3h de stat în vama cu motorul mai mult pornit și bineînțeles ca a făcut la fel. I am sunat,  au zis sa ma duc cu mașina când ne întoarcem. 

Am ajuns cu mașina la ei, tipul foarte agresiv verbal, încerca să mi spună ca el nu s ce a zis, ca etc. Mi a încuiat capul. Mi a arătat, prima oara, chipurile, o filmare cu schimbul de ambreiaj. Era doar filmata mașina  desfăcuta, cutia data jos, ambreiajul  scos și atât.  A doua oara i am zis, ca și el dacă ar fi dat 6500 de lei și nu se rezolva nimic se putea gândi ca nu s a schimbat ambreiajul.  Și mi arata o.poza cu 2 ambreiaje, unul nou și unul vechi.  Cert este ca am lăsat mașina acolo, au schimbat senzorul de temperatura, 68€,care vezi Doamne,  e din partea casei și bineînțeles ca nu mai face asa. Acum...ca sa demonstrez ca nu au schimbat ambreiajul  ar trebui sa de a din nou cutia jos, presupun ca iar ar trebui sa fac geometrie punte fata....și iar vrei 1500 de lei. Poate ați trecut prin situații asemănătoare și mi.puteti da un sfat...măcar de era cu o vorba mai buna....nici nu mai ziceam nimic...dar asa...nu l as lasă în pace. 

Scuze pentru cât am scris, mulțumesc pentru eventualele răspunsuri! Seara buna!

 

Modificat de elysav38
Cuvânt tastat gresit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

@elysav38ti-am mutat eu postul aici, poate au baietii ceva idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare! Vin și eu cu o problema... Seat Ateca 2017, 2.0 TDI 190 cp, DSG7, aprox. 135k km. Mers normal, fără stres pe cutie, smucește brusc și intra in mod protecție. Dacă opresc motorul și-l repornesc, își revine, apoi, când mi-e lumea mai draga, problema reapare. 

Atașez log de pe VCDS, poate are cineva idee ce ar putea fi. Mulțam! 

L.E.: Scuze pt foto cu log, mi le-a încărcat asa și nu găsesc opțiunea de răsturnare 😐

IMG-20211004-WA0000.jpeg

IMG-20211007-WA0005.jpeg

IMG-20211007-WA0003.jpeg

Modificat de Scissy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/8/2021 at 4:03 PM, Scissy said:

Salutare! Vin și eu cu o problema... Seat Ateca 2017, 2.0 TDI 190 cp, DSG7, aprox. 135k km. Mers normal, fără stres pe cutie, smucește brusc și intra in mod protecție. Dacă opresc motorul și-l repornesc, își revine, apoi, când mi-e lumea mai draga, problema reapare. 

Atașez log de pe VCDS, poate are cineva idee ce ar putea fi. Mulțam! 

L.E.: Scuze pt foto cu log, mi le-a încărcat asa și nu găsesc opțiunea de răsturnare 😐

IMG-20211004-WA0000.jpeg

IMG-20211007-WA0005.jpeg

IMG-20211007-WA0003.jpeg

Salutare, aceesi eroare o am si eu la golf 7, 2018, 2.0 tdi, DSG7 (DQ381),  doar ca ii pe Clutch 1. Am fost la reprezentanta si trebuie inlocuit mecatronicul, 6000 costa cu tot cu manopera. Am vorbit si cu cei de la Mercom Arad, eu fiind din Timisoara si fiind prea noua cutia, nu au componente disponibile pentru a putea repara mecatronicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oficial, VW nu a oferit piese de schimb pentru mecatronicul de la nici un DSG ... nici macar nu sunt coduri pentru subansablele mecatronicului in catalogul de piese. In viziunea producatoului, orice problema cat de mica legata de mecatronic se traduce intr-o unitate completa, noua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/10/2021 at 8:32 PM, Cosmin Seracin said:

Salutare, aceesi eroare o am si eu la golf 7, 2018, 2.0 tdi, DSG7 (DQ381),  doar ca ii pe Clutch 1. Am fost la reprezentanta si trebuie inlocuit mecatronicul, 6000 costa cu tot cu manopera. Am vorbit si cu cei de la Mercom Arad, eu fiind din Timisoara si fiind prea noua cutia, nu au componente disponibile pentru a putea repara mecatronicul.

Salut! Cutia mea e 0GC si mai ieftin de 7800 RON nu am gasit sa inlocuiesc mecatronicul. A ta de care e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai aveti nici unul garantie? Colegul cu Golful din 2018 ar trebui sa aiba garantie inca un an

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu mai am... E din 01.2017 a mea si a expirat de ceva vreme 😞

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut! Vin și eu cu o întrebare legat de DSG DQ381. Am observat un comportament mai "ciudat", in treapta 3 la 3000 de turații, daca las masina in frâna de motor, se simte un tremurat destul de serios, doar in treapta 3. Și la retrogradarea vitezelor din 4 in 3 se simte in șoc, la restul treptelor nu. E in regula? Nu am erori. Mersi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o Skoda Kodiaq din 2017 cu motor 2.0 TDI de 190 CP, 145.00 km.

Din weekend imi apare random mesajul: "Gearbox in emergency mode. No reverse gear."

Merg numai vitezele impare 1-3-5-7, in 2-4-6 sau marsarier nu merge nici manual. Cateodata apare dupa 100-200 de km, azi dimineata dupa 10 km. Dupa ce opresc si stau 5-10 min mesajul dispare si vitezele merg, chiar si marsarier, dar apare din nou dar apare din nou in mod random.

@Scissy ai reusit sa repari sau ai schimbat mechatronicul?

 

WhatsApp Image 2021-10-25 at 09.27.43.jpeg

Modificat de newton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cam ciudat site-ul. domeniul .net, daca te joci prin meniu ajungi pe vwgroup.io ( un alt domeniu )

Cine stie pe unde iti bagi vin-ul masinii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma verififcarii acestui domeniu rezulta ca foloseste Name Server: ns2.volkswagen.de, Name Server: ns1.volkswagen.de 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu am facut cont acolo si pare totul in regula.

 

A facut si sincronizarea cu masina fara probleme, acum imi vad si toate dotarile acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Venind de pe un Passat CC (unde aveam DQ250 daca nu ma insel) si unde schimbarea treptelor se facea insesizabil, lin, pe actualul B8 cu DQ500 (bitdi) schimbarea treptelor se face cu un mic "soc", ca sa i zic asa, in sensul ca intre trepte, simt masina intr o frana de motor de cateva milisecunde.. nu se face insesizabil si lin, precum la vechiul CC. Adica accelerez.. stau lipit de scaun pe accelerare si cand se face schimbul vitezei, parca imi da in nas, o mica frana de motor.. dupa care iar accelereaza si ma lipesc de scaun. Nu se aud zgomote sau altele.. doar aceasta "frana de motor", ca sa i zic asa.

 

La reprezentanta, mi au spus ca e normal. Voi ce spuneti? 

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am si eu o problema la DSG la un golf 7 GTI, daca ma puteti ajuta cu cateva pareri. Mecanicul a descoperit aceasta "potentiala problema".

DSG-ul merge bine, dar se aude un sunet metalic la 2-3 km/h cand schimba dintr-a 1 in a 2 si viceversa. Mi s-a recomandat sa schimb cutia. Nu am erori pe VCDS.

Nu imi dau seama daca componenta respectiva e normal sa faca asa. Sau daca are cineva idee ce ar reprezenta piesa respectiva, ce rol are si daca pot rula cu masina asa?

 

Mersi frumos

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

 

 

 

Am un T5 CCHA cu DSG DQ500 OBH.

 

Nu am mai avut DSG pana acuma si nu stiu exact ce este sau nu normal,dar mi se pare ca este foarte spartana vs alte cutii automate.

 

 

La schimbatul treptelor nu mi se pare sa fie probleme.

 

Eventuale probleme:

 

1. In drive se transfera vibratii in volan.

 

2. Nu pot frana lin,adica pe ultimii 10 cm de ex pot sa ridic piciorul de pe frana pana aproape de punctul unde pleaca iarasi si ea va frana mai brusc,ca si cum as frana lin si fix inainte de oprire as apasa mai tare pe frana.

*Brake assist "average" - value 0

*Brake booster active - value 1

 

3. Am facut schimbul de ulei cutie la Porsche Timisoara,unde apropo au spus ca nu se poate schimba filtrul pentru ca nu exista,deci d.p.m.d.v sunt niste cofetari.La brutaria Porsche Timisoara am fost informat ca am recall pt update de soft pentru motor si cutie DAR nu se poate face doar la cutie si pe motor am stage 1.Oricum nu faceam update de soft prin OBD aluat de nea brutar.Recomandati-mi va rog frumos unde in Timisoara-Arad-Oradea pot face update de soft la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!