Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)


lupo_bv
 Share

Postare recomandată

si ce speri sa castigi cu update de soft la cutie? 

Update-ul la motor are legatura cu emisiile poluante si de asta trebuie aplicat un update si la cutie, pentru optimizare functionare (cuplu, turatii, etc)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles update-ul de soft rezolva anumite probleme si eu sper ca una din ele sa fie punctul 2 si eventual sa fie mai putin spartana.Asta este valabil doar pentru cele care au recall pt update soft cutie.

Update-ul la motor nu are legatura cu emisiile poluante din cate am inteles,masina nu este in dieselgate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 hours ago, Script said:

2. Nu pot frana lin,adica pe ultimii 10 cm de ex pot sa ridic piciorul de pe frana pana aproape de punctul unde pleaca iarasi si ea va frana mai brusc,ca si cum as frana lin si fix inainte de oprire as apasa mai tare pe frana.

Ai autohold activ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are autohold,doar hill hold assist si nu am umblat la setari,este cum a venit din fabrica.

Lichidul de frana este ok,pe verde.

 

Este o problema la DSG daca trec din D in N sa vad cum franeaza?

Daca este relevant am observat ca nu prea foloseste treapta 1 ,foarte rar am vazut ca apare la plecare de pe loc si la oprire.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De probă, pe drum drept, poti sa incerci o franare în N.

Asa e normal sa fie folosita treapta 1. Nu e vreun defect.

Modificat de Makron
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In N franeaza cam la fel,daca nu exact la fel.

 

Cateodata se si aude cum cupleaza placutele pe disc de parca as apasa in pedala mai tare.

Modificat de Script
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin navodari
On 17.07.2021 at 6:40, cascadoru a scris:

buna dimineata!

La un Tiguan 2018, 2 tsi cu DSG 500, 4M, cand accelerez in forta, 

se aude un clank/bataie puternic, ca si cum ar cupla ceva, am obs. ca nu retrogradeaza cand face zgomotul ala in rest, cutia schiba ok.

fara erori pe cutie.

ulei schimbat la cutie si haldex cu 1000 km in urma.

Masina are 110 mii km.

Ar putea fi si din alta parte? ca numi dau seama.

verdict din service: totul ok   :)

 

 

salutare ! am o problema asemanatoare adica carae la virare stanga /am schimbat capul de planetara si nimic/daca ai rezolvt problema as vrea sa stiu cum /merci Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am lasat o n pace. 

Cand o pica de tot vad eu ce o sa fac.

Tu poti sa incerci prin a verifica suportul de CV.

Eu am dat jos decand am luat masina suportul de CV al masinii si ampus in loc hidrolagar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/5/2022 at 11:24 PM, Danny said:

Venind de pe un Passat CC (unde aveam DQ250 daca nu ma insel) si unde schimbarea treptelor se facea insesizabil, lin, pe actualul B8 cu DQ500 (bitdi) schimbarea treptelor se face cu un mic "soc", ca sa i zic asa, in sensul ca intre trepte, simt masina intr o frana de motor de cateva milisecunde.. nu se face insesizabil si lin, precum la vechiul CC. Adica accelerez.. stau lipit de scaun pe accelerare si cand se face schimbul vitezei, parca imi da in nas, o mica frana de motor.. dupa care iar accelereaza si ma lipesc de scaun. Nu se aud zgomote sau altele.. doar aceasta "frana de motor", ca sa i zic asa.

 

La reprezentanta, mi au spus ca e normal. Voi ce spuneti? 

 

Revin cu un mic update.. nu stiu daca are legatura, insa am schimbat pe modul Individual (ea fiind pe Normal inainte) si acum parca au disparut aceste "socuri".. aceste moduri au vreo influenta asupra cutiei?

 

 

20220222_190055.jpg

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Danny

Dacă șocul apare in regim de "override manual" al schimbării treptelor (adică ii ceri tu când sa schimbe) atunci poate fi normal un mic șoc, în sensul ca cutia are preselectată o treaptă și tu ii ceri altceva decât a gândit ea.

In modul automat nu ar trebui sa simți șoc la schimbarea vitezelor, cu excepția celor la viteza redusa cu tr. 1-2 cu accelerare parțială/indecisă sau la mersul on/off de oraș, la viteze mici cutia ezita uneori. Nu mi s-a intamplat niciodată pe treptele 3-7 decât in regim de override, exemplu mai jos:

accelerez usor în tr 5 (sa zicem 2500rpm) cutia pe Sport se gândește ca as putea cere o treapta 4 și o preselecteaza pe celalalt ambreiaj (cutia invata si de la utilizator), dar eu ii cer tr 6 din butoane ca vad ca nu mai e cazul de a depăși, caz in care trecerea din 5 in 6 se face mai aspru și mai întârziat.

 

În final, contează și cum ții cutia, pe Drive sau pe Sport, eu folosesc sport in 90% din cazuri, după ce se încălzește motorul.

Sunt multe de spus, dar e greu de explicat finețuri in mesaje pe forum.

In locul tău as incerca sa nu fac ce faci înainte de schimbarea "cu șoc", poate e ceva legat de utilizare.

Am aproape 90k km cu cutia asta (cuplata la bitdi) am învățat ce e normal cu ea. Cutiile dsg6 mai vechi (in zona anilor 2009-2010) erau gândite sa preselecteze trepte doar "in sus", dar softul pe cutia asta e mult mai bun și mai predictiv, in Sport nu mai tine atât de mult treapta când ai terminat de accelerat, etc... adică pe Sport o poți utiliza inclusiv în oraș fără sa se ambaleze inutil, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/20/2020 at 7:20 PM, Dutzu.20 said:

Salut. Am un Tiguan 2011 cu cutie automata DQ500 și în treapta a5-a se aude din când în când un cârâit, exact ca în acest video: 

Citind pe forumuri, cică aceasta problema s-ar rezolva cu un update software la cutie. Stie/recomanda cineva unde as putea sa fac acest update in București sau zona Galați? Mulțumesc.

Salut, dacă nu ai rezolvat, pot să îți spun eu că se rezolvă cu update. Caută pe cineva cu ODIS să îți facă update conform tabelului din atasament 

IMG_20220404_161951.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andrei Goidan

Buna ziua . Detin un Passat B8 2.0 bitdi cu dsg dq500 din cate am inteles . De ceva vreme am niste smucituri mai tari dimineata cand masina schima a doua viteza . Cand motorul este in parametrii smuciturile se simt mai finute in special la a doua viteza a 5- a si a 7-a . Masina are 163k km si a avut toate reviziile facute la timp . Am schimbat de curand uleiul in cutie si filtrul si smuciturile persista . La mecanic a spus ca nu a gasit nici o problema . Urmeaza sa merg la alt service saptamana viitoare. La ce as putea sa ma astept ? Am inteles ca ar putea fi volant dar masina nu are nici un zgomot produs de volant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Ma puteti ajuta cu o nelamurire va rog.

Audi A6/A6 Allroad C7 facelift 2017/2018, cu motorizare 3.0TDI ( 190/218/272 ) stiu ca vin cu S-tronic, wet cluch, 7 trepte.

Dar intrebare mea este, care cutie, si cat de fiabila ar fi, sau daca sunt ceva probleme cunoscute? 

DL382

0CK and 0DN are codenames for DL382-7F,

0CL is for DL382-7Q,

0CJ and 0DP are for DL382-7A

0HL is for DL382+-7A

sau

DL501

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut revizia de 60000 de km aici in Germania si am schimbat si uleiul la DSG. Pe factura nu aparea filtrul de la cutie, iar cei de la servici mi-au comunicat ca:

- schimbarea filtrului si a uleiului concomitent nu mai este nevoie la DSG cu 7 viteze

- intervalul de schimb este de 120000 de km

 

Masina este un Kodiaq 2.0TDI 190 PS din 2019.

As vrea sa stiu daca in Romania tot aceleasi informatii sunt pentru schimb ulei DSG 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Am o intrebare legata de filtrul de la cutie. Masina este un Kodiaq 2.0 TDI 190 PS DQ500.

La modelul acesta de cutie se schimba sau nu filtrul DSG.

 

Am facut revizia in DE si au spus ca nu este nevoie si de schimbat filtrul.

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/11/2022 at 5:05 PM, alex1500ro said:

...

- intervalul de schimb este de 120000 de km

...

Eu știu ca intervalul este de 60k km. E prima data când aud de schimb la 120k km. Dar la cum propun ei schimburi de filtre aer/motorina la 90/60k nu mă mai miră nimic.

 

La cutie se face și schimbul de filtru.

In cazul meu am facut la 60k fără filtru, la bitdi nu e accesibil fără demontări majore, asta e...

Modificat de ct_act
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe Kodiaq cred ca e DSG7 DQ381, si nu DQ500.

DQ381 are alte intervale de revizie parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@acidone77 DQ381 are tot 120k . Si, se pare, include doar ulei, fara filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Kodiaq-ul meu este definitiv o cutie DQ500, am citit si pe alte forumuri si se pare ca asa este cu filtrul. O sa insisit la 100000 de km si il schimb si pe el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DQ500 (bitdi CUAA) la mine, nici eu nu am schimbat filtrul, reprezentanta in Romania. Au zis ca nu se schimba... si chiar daca as vrea sa-l schimb, trebuie demontata cutia, etc... ceva mai mult de munca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minutes ago, alex1500ro said:

La Kodiaq-ul meu este definitiv o cutie DQ500, am citit si pe alte forumuri si se pare ca asa este cu filtrul. O sa insisit la 100000 de km si il schimb si pe el

Du-te si deschide capota. Pe capacul distributiei (partea pasagerului), in partea de jos ai o eticheta cu codul motorului si codul cutiei. 

In cazul meu e DKZ* DQ381

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai nou reprezentanta nu mai schimba filtrul de ulei la DQ381, cu toate ca acum câteva luni se schimba si filtrul.

Prețul schimbului este acum de aprox 2000 lei, fără filtru. La cerere se poate schimba si filtrul care costa aproape 200 lei.

 

Am făcut programare la Avia sa schimb uleiul la cutie iar când am ajuns acolo in ziua programării am aflat ca nu mai schimba filtrul si nici nu îl au pe stoc. Am oferta de acum cateva luni in care scrie si de filtru.
Deci după ce ca s-a scumpit destul de mult nu mai include nici filtrul… Momentan am amânat schimbul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am scanat si este dq500 la mine, pe capacul de distributie este codul de motor DFH. Din ce am vorbit din nou cu cei de la service

DQ 250 la fiecare 60000 schimb ulei si filtru

DQ500 la fiecare 60000 schimb doar de  ulei

DQ381 la fiecare 120000 schimb doar de ulei

 

Filtrul ar rezista 250000 de km, eu sa il schimb definitiv la 100000 de km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Am un DSG 7 DQ500 si de curand am schimbat uleiul+filtru la ea. Am observat ca mi-a pus in cutie doar un singur tip de ulei, mai citisem pe internet ca unele cutii DSG au 2 tipuri de ulei care trebuie schimbate (ceva pentru partea mecatronica), unde as putea vedea daca cutia mea are si cel de-al doilea tip de ulei, sau e totul la comun?

 

Cum pot activa functia coasting pe un Tiguan 2012 2.0 TDI 140CP 4 Motion?

 

Multumesc,

Vlad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cutia ta intra doar un singur tip de ulei.Singura cutie dsg care are doua tipuri de ulei este dsg7 cu ambreiaje uscate (DQ200).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Bebeee a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!