Jump to content

Cumparare masina din Germania


barton
 Share

Postare recomandată

Ionutd totusi dupa 6 luni cred ca e putin cam tarziu sa iti procuri fisa cu datele Co2 insa cel mai bine e sa incerci, stii cum e incercarea moarte n-are!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

CoC- ul se elibereaza contracost ORICAND indiferent de perioada trecuta de la cumpararea masinii . :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

si inca ceva... in cartea de service sunt trecute optionlele pe stickerul ala de ti-l lipeste. Problema e ca eu am o lista de preturi de la PoRo si nu se potrivesc codurile alea de nici o culoare.

Nu e vb sa ofer cat mai putin, pe mine ma intereseaza mai mult sa stiu ca fac o afacere buna (adica pretul nu e nici umflatdar nici chilipir)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poateca pe baza VIN-ului afli de la reprezentanta ce are masina

cind am zis sa oferi putin am zis in ideea in care vezi reactia vinzatorului :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

oricum pentru masina aia pretul este mai mult decat bun. O sa merg azi la PoRo sa vad exact care-i treaba.

Am gasit doar ca-i fabricata la Wolfsburg..dar de altfel cred ca toate golfurile.. si e model 2007, mai mult nimic (ma refer pe baza seriei de sasiu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AudiPerformance

Am trimis mail la serviciul de clienti VW si au fost extrem de amabili. Masina este foarte bine dotata (din punctul meu de vedere) iar pretul de 17.000E mi se pare mai mult decat ok pt un VW G5 GT TDI de 170cp.

OT: stie cineva mai multe detalii despre acest model? am cautat pe tot forumul si nu cred sa fi vazut pe cineva cu G5 TDI de 170cp...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am gasit intr-o revista un articol interesant, iar aici aveti linkul:

http://www.buhnici.ro/cum-aduc-o-masina-din-germania/

(daca a mai fost asta este, stiu ca am mai vazut undeva link spre site-ul omului, dar de la o virsta incolo trebuie sa te imprietenesti cu lecitina :evil: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare. M-am uitat pe mobile.de si am vazut la mai multe masini airbag-ul mai negru decat restul volanului. E posibil sa fie airbagul inlocuit? Sau asa sunt anumite modele? Sau altceva?

airbagzd2.th.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

au mai fost discutii pe forum si aia e doar iluzie optica, intilnita la masini din perioada 1999-2000 daca nu ma lasa memoria

Modificat de DragosR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uitati pozele cu datele tehnice pt Passat Variant 3BG 5.5 pana in 2005

post-17973-1214148164_thumb.jpg

post-17973-1214148189_thumb.jpg

post-17973-1214148203_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

In primul rand in maxim 2 sapt voi pleca in Germania sau Cehia pentru a achizitiona o octavia rs tdi sau...un passat 2.0 tdi. Inca nu m-am decis asupra uneia dintre ele desi tind f mult catre rs.

Am citit tot topic-ul legat de martorul dpf de la rs si inclin foarte mult catre rs tdi.

In primul rand as dori sa imi spuneti in cazul in care stiti daca merita sa ma duc sa cumpar din Cehia (ma gandesc ca au un pret mai mic) si eventual si ceva adrese de autohus-uri.

In al doilea rand as vrea sa stiu cam la ce preturi gasesc octavia rs tdi in afara (ma intereseaza sa aiba xenon, dublu climatronic si esp - desi cred ca ultimele doua sunt standard).

Sunt dispus sa cheltui maxim 16.000 EURO fara tva (pentru ca masina o voi lua pe firma). Passat-uri am gasit inclusiv din 2006 cu ~80.000 km cu bi-xenon, dublu climatronic, esp, etc la 15.500-16.000 fara TVA.

As dori sa aflu si parerile voastre. Sper sa nu fi gresit aria in care am deschis topicul.

Va multumesc anticipat

PS: Tind sa cred ca in Cehia ar costa mai putin decat in Germania pentru ca na, e masina lor nationala, dar...s-ar putea sa ma insel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

contrar aparentelor, nu sunt mai ieftine in Cehia si nici in Slovacia (cel putin ca preturi de internet)

in plus dotarea standard e mai slaba la RSuri in Cehia decat in Germania (nemtilor ca sa cumpere skoda in loc de masina poporului trebuie sa le dai ceva in plus)

cat despre ce sa alegi....eu as lua pompe duzele de pe RS (common-railul ma lasa rece)

te gandesti la ce motor pe Passat? cati cai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand ms mult ca mi-ai raspuns...Nu stiam ca sunt mai slab echipate in Cehia sau in Slovacia decat in Germania. Sincer nu m-ar interesa decat sa aiba climatronic, xenon, esp + geamuri, oglinzi electrice...restul...mi se par jucarioare (e parerea mea). La rs tdi se stie deja alegerea, iar la passat as dori un 2.0 tdi 140cp (bi-xenon, dublu climatronic, esp si geamuri+oglinzi electrice si daca se poate pana in 100. 000 km, preferabil 2006) chiar daca am auzit ca papa ulei...sa zicem ca risc sa cumpar inca un litru in plus :lol:

As dori insa daca stie cineva vreun site din cehia unde as putea gasi rs-uri tdi sa-l posteze.

Pentru passat stiu sigur ca imi vor ajunge banii (mobile.de si autohus.de), insa pentru octavia rs tdi inca mai am dubii (nu stiu daca neaparat din cauza banilor cat din cauza faptului ca nu gasesc prea multe la un pret egal cu cel al passat-ului si nici foarte multe in oferta lor de sh).

Ms anticipat celor care ma vor ajuta cu sfaturi!

PS: As avea sanse destul de mari sa gasesc la autohus.de mai multe masini decat cele postate pe net?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2.0 astea papa ele ulei numai sa nu-ti pape si garnitura de chiulasa...

daca tot e sa "risti" un 2.0 tdi, 170 cp sa fie si cu niste piezouri la injectie ;)

nu vreau sa incep iarasi cu povestile mele despre 140 cp pe Passat ca iar imi sar astia in cap... :P

de studiu:

http://www.autobazar.eu/de/ cesky product :)

http://www.autoscout24.de/

http://www.autoscout24.com/

si da la autohausuri la fata locului poti gasi si alte masini decat cele postate

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor.

Am gasit la un dealer asa ceva (am mai vazut si la altii) motor de 1.9 TDI din 2001/2002/2003 cu norma de poluare EURO 4 si chiar filtru de particule. Exista asa ceva sau e doar una din multele tepe?

"VW Golf Variant 1.9 TDI Ocean

(Pkw, Kombi, Gebrauchtfahrzeug)

Daten

98.664 km, 74 kW / 101 PS, Diesel, , Getriebe: Schaltgetriebe , Schadstoffklasse: Euro4, Erstzulassung: 4/2003, HU: 11/2009 , AU: 11/2009 , Klimatisierung: Klimaanlage , Farbe: Silber metallic

Ausstattung

ABS, El. Fensterheber, El. Wegfahrsperre, Garantie, Metallic, Partikelfilter, Scheckheftgepflegt, Zentralverriegelung "

sau altul:

"VW Bora 1.9 TDI Trendline

(Pkw, Limousine, Gebrauchtfahrzeug)

Daten

119.867 km, 85 kW / 116 PS, Diesel, , Getriebe: Schaltgetriebe , Schadstoffklasse: Euro4, Erstzulassung: 1/2001, Klimatisierung: Klimaanlage , Farbe: Silber metallic

Ausstattung

ABS, El. Wegfahrsperre, Garantie, HU & AU neu, Leichtmetallfelgen, Metallic, Partikelfilter, Scheckheftgepflegt, Zentralverriegelung "

Nu de alta dar, taxa de cacao/poluare este in jur de 160 euro, ceea ce suna interesant, fata de EURO 3 care e intre 700-850 euro.

Modificat de grp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motoarele alea nu au cum sa fie Euro 4; sunt Euro 3

mai sunt greseli de postare in anunturi, chiar si la nemti :) (chiar daca asta e perceptia generala nu sunt nici ei perfecti - ai vazut: n-au castigat C.E. :huh: ); pe unii vanzatori nu-i intereseaza in mod special ce norma are motorul - nu stiu cat de interesati suntem noi de acest aspect gratie premierului nostru mult-iubit

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci sa inteleg ca de fapt motoarele astea nu exista si sunt doar "erori de tipar" :rolleyes:. Ce ma bagase in ceata era filtrul de particule prezent doar pe EURO 4 din ce stiu eu. Exista vreo posibilitate sa fie vreo varianta speciala? Sau motor inlocuit? sau totul se reduce la "greseala de tipar". Mersi inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Saptamana trecuta am fost in Germania si mi-am luat masina.

Am plecat Miercuri 25.06.2008 seara, din Craiova, impreuna cu un prieten si inca doua persoane, cu masina acestora. Rezervasem anterior o masina pe gustul meu, dintr-un parc auto situat intre Stuttgard si Zurich (Trossingen).

Pe drum, cand eram in Ungaria aproape de granita cu Austria, am telefonat la dealer sa-l anuntam ca ajungem seara (Joi 26.06.2008), iar acesta ne-a spus ca a vandut masina in urma cu o ora la un roman.

Initial am vrut sa ma intorc cu trenul in tara, eram foarte dezamagit si suparat, dar la insistentele prietenului am decis sa continuui drumul si sa caut o alta masina.

Sperantele sa gasesc o alta masina erau foarte mici, deoarece imi doream o masina obligatoriu diesel, cu transmisie automata, climatronic, xenon si din grupul VAG, iar suma alocata nu depasa 10 000 euro.

Seara, am ajuns in Wurzburg si am inchiriat un apartament cu 3 camere de la o romanca stabilita acolo, cu 50 euro pt noaptea aceea. Mi-a pus la dispozitie si accesul la calculatorul personal si internet. Dupa ce am cautat toata noaptea, am gasit doua masini, un Golf 4 Variant si un Touran.

A doua zi, Vineri (27.06.2008), am mers dimineata si am luat numere pt 5 zile pe numele meu, dupa care am mers la Stuttgard, unde cele doua persoane cu care calatoream, aveau de rezolvat unele probleme. Am hoinarit de la 11 pana la 16 prin oras, depindeam de cele doua persoane cu transportul, iar dupa ce acestea au terminat am plecat spre Regensburg, unde se afla Golful 4. Intre timp optasem pt aceasta masina, dupa mai multe telefoane in tara.

Am ajuns langa masina dupa terminarea programului de lucru al dealerului, dar am fost asteptat. Mi-a placut masina si dupa ce prietenul meu a negociat la sange, am luat-o. Cele doua persoane cu care calatorisem au plecat deja spre Romania, iar eu m-am intors la Wurzburg unde l-am lasat pe prietenul meu (locuieste acolo).

Dupa ce am mancat, am plecat singur spre tara. Dupa 30-40 km pe autostrada, ma simteam foarte obosit si imi era foarte somn, am oprit la o statie peco cu parcare si am dormit in masina pana dimineata la 7.

Dimineata, Sambata (28.06.2008), am continuat drumul si seara la orele 23 am ajuns acasa.

In privinta costurilor, cheltuieli cu drumul dus-intors, mancare si cazare, am cheltuit 350 euro.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius foarte detaliat in aparenta :)

De-a mirarii ca neamtul ti-a facut faza respectiva. In posturile anterioare lumea zice ca nu le sta in caracter, dar...

Cat ai dat pe Golf? (stiu, spuneai ca dispui de 10 mii, dar poate ti-a cerut 11 :) )

Lasand glumele, felicitari!

Eu pana la urma, chiar si dupa o calatorie la Munchen, tot nu mi-am gasit ce-mi placea. Ma bucur cand cineva nu face un drum degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa inteleg ca exista sanse foarte mari sa ajung in Germania si sa nu gasesc ceea ce vreau? adik passat b6, 2.0tdi, 2 x climatronic si bi-xenon pana in 16500 EURO CIP? nici macar la autohus.de unde am inteles ca au masini ok? astept un raspuns din partea voastra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

cl86cip sunt sanse egale. Depinde foarte mult de exigentele tale. Sfatul meu e sa nu pleci pana nu faci rezervare la doua, chiar trei masini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu! Nu pleca pana nu ai 2-3 masini rezervate. Sant dealeri care nu-ti spun ca masina a fost lovita sau are probleme si le vezi doar cand ajungi acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nemtilor nu le sta in caracter, dar daca a spus ca a cumparat-o tot un roman e de inteles. s-a rugat ala de el, a insistat, l-a lins p-ala da a luat-o. Eu am gasit una si era rezervata de un polonez prin telefon, urmand ala sa vin in Germania peste 5 zile. noi am avut banii, l-a sunat pe om in polonia si i-a spus ca trei zile o rezerva, daca nu se vindee. Omul a spus ca nu are cum sa ajunga, asa ca o luat-o cel cu gramada de bani. F corect neamtul, care de cele mai multe ori nu e neamt original, emigranti din toata lumea, dar mult mai corecti decat multi d-ai nostrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu o modificare. Nu voi mai lua masina la pretul fara TVA ci cu TVA (pana la urma tot raul spre bine deoarece sunt mult mai multe masini pana in 19 000 EURO fara TVA returnabil). De plecat voi pleca ori sambata dimineata ori luni dimineata. As dori sa intreb colegii de forum care si-au luat masina din Germania daca intr-adevar cele din 2005 au filtru DPF (sunt trecute cu euro4 dar...nu se specifica nimic de filtru DPF) si daca cele care nu au bi-xenon au macar xenon pe fara scurta.

PS: Cu 19 000 euro gasesc un vw passat 2.0 tdi, bi-xenon, 2 x climatronic + esp din 2005 cu max 120 000 km?

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Ex member unpinned this topic
  • laduncaag a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!