Jump to content

1.8T nivel antigel


andreii_george

Recommended Posts

andreii_george

Salutare tuturor,

Ieri am parcurs un drum de 180km viteza fiind de maxim 110-100 km/h deci treapta 5 maxim 2200-2300 rpm.

Masina in cauza Polo 9n_3 1.8t BJX 2007.

Astazi am verificat uleiul constatand ca totul este ok, insa nivelul antigelului din vasul de exapansiune era cel din prima poza.

Am scos surplusul pana la jumatate intre min si max si am plimbat putin masina pana la 90 de grade cu 2-3 forje. Nivelul a ramas neschimbat ca in poza 2 intre min si max.. ventilatoarele pornesc la 90, uleiul este la nivel, antigelul nu are ulei in el,spuma, miros de gaze etc. Am eliminat cam 300ml de antigel (e mult, e puțin?). Din tot ce m-am documentat pe internet am zis sa schimb maine capacul de la vasul de expansiune, poate e de la el.

Întrebarea mea este urmatoarea, credeti ca poate fi garnitura de chiulasa ciupita/arsa?

Cand am schimbat distributia in martie nivelul era peste dunga de la semnul MAX deci peste nivel, insa nu am constatat ca in oras sa creasca mai mult de atat sau sa scada.

Daca ma puteti ajuta cu pareri, as fi recunoscator... ma asteapta drumul de intoarcere spre Bucuresti si am puține emotii ?.

Mulțumesc de ajutor!

DE7D59B9-60F6-467F-9EA0-7EE62093232B.jpeg

75EA2FBB-E91F-482A-82CC-E1326A63D114.jpeg

Link to post
Share on other sites
andreii_george

Am reușit să ajung in București, se pare că nu a mai crescut, a rămas intre min si max.

Cred ca a fost mai mult decât trebuia la schimbarea distribuției.

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Similar Content

    • catarad
      By catarad
      Nu stiu unde sa pun intrebarea, o pun aici.
      Tiguan din feb. 2017, 16.500 km, facuti jumatate in oras, jumatate la drum lung (inclusiv de cate 9-10 ori cate 700 de km).
      Dupa una din deplasarile lungi, ma uit intamplator la lichidul de racire si constat ca este sub linia de minim. Senzorul nu a zis nimic. Completez cam 1-200 ml sau asa, dar raman cu un pic de gust amar.
      Ieri, dupa un drum de 700 de km, opresc masina. O pornesc de dimineata si senzorul imi indica (cu culoare rosie) nivel scazut al lichidului de racire. Cand il verific, abia se mai vedea in vasul de expansiune, muuuuult sub nivelul minim.
      Intrebarile mele sunt:
      1. Este normal sa completez intr-an an si 16500 de km circa 6-700 de ml de antigel? Am avut un Peugeot 307, la care am completat in total 6-700 de ml in 14 ani.
      2. Masina mananca antigel sau il pierde pe undeva? Antigelul este consumabil in sensul in care este uleiul? Adica se consuma? A mai completat cineva la Tiguan?
      3. De ce senzorul a indicat pierderea de antigel numai dupa ce masina a fost oprita? De ce nu a aratat si in timpul mersului. Cu certitudine, antigelul nu s-a pierdut in parcare pe jos, ci in timpul mersului.
      Alte experiente de acest gen? Multumesc.
    • nutzzuu
      By nutzzuu
      Salut a pățit vreun coleg la skoda octavia 3 2.0 tdi 150 cp sa scadă nivelul antigelului din vas când auto staționează? Pierderi de antigel nu se vede pe nicăieri pompa apa noua la termostat uscat. Dacă desfac busonul la vas nivelul urca dar nu la nivelul completării. A mai pățit cineva.,solutii?. Multumesc
    • taz21
      By taz21
      Dupa Golf2 , Golf3, urmeaza in mod normal o     Bora! 
       
      Am trecut prin mai multe alegeri: Ibiza 6L, 6K, Polo 6n2, Golf4 Variant Diesel, G4 Hatch 1.6.
      Pana la urma am ramas la cea care mi-a dat dorinta de a cumpara inca o masina si daca tot nu s-a dat de prin iunie de cand am pus anuntul la favorite si a si sosit momentul cumpararii celei de a doua masini,am facut joi un drum pana la Tg. Mures sa o vad.
      Dragostea la prima vedere s-a reconfirmat asa ca am plecat cu ea acasa.
      Pret 3650 euro.
      Masina este destul de dotata, atasez un vin decoder ca sa nu mai enumar toate cele.
       
      Pe drum si acasa am sesizat si primele defecte. La cumparare a fost flawless:
      -display CB e pe moarte;
      -banuiesc switch-ul din usa sofer defect pt. ca o nu o vede deschisa/inchisa;
      -o siguranta arsa la priza din portbagaj;
      -lampa din torpedou nu se aprinde;
      -carcasa la cheia briceag deteriorata;
      -clapeta deschidere cotiera -lipsa.
      Toate defectele sunt clasice la G4 din cate am citit pana acum. Cel mai scump de remediat va fi display-ul.
      Mai trebuie sa schimb stergatoarele, covorasele si sa pun cauciucuri de iarna.
      Uleiul si filtrele au fost schimbate, la fel si distributia. O sa le verific.
       
      Urgent trebuie sa fac ITP ca expira la sfarsitul lunii, apoi RAR si inmatriculare. Am facut programare pe 20 nov. si daca imi iese si ANAF-ul ok sper sa o inmatriculez cat mai repede.
       
      Si ca sa pun si un Wishlist rapid , ar fi:
      -jante Bora pe 16' (Le Castellet) sau Montreal 2 pentru la vara
      -folie verde mediu inchis- cum sunt geamurile de fabrica - tot la primavara-vara
      -brate stergatoare aerotwin
      -stergator spate golf 5
      -antifonare usi fata
      -plafoniera W8
      -pedale, footrest TT
      -MCD, Xcarlink,
      -DEH-80PRS
      -lupe faruri
      -cip cirip
      Toate depinzand de buget.
       
      In rest vreau sa tin masina in stare foarte buna de functionare si sa o plimb cat mai des. 




      WvWZZZ1JZ1W729649.pdf
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept