Jump to content

Supapa blocata ?!


Don Taco
 Share

Postare recomandată

am sa merg cu ea la biserica... deci Radu, am desfacut capacele la culbutori si am pornit motorul, acu sincer nu stiu cat se miscau supapele dar culbutorii lucrau toti, chiar si cu fisele scoase; apoi am schimbat ciocul papagal si am adaugat o saiba mai mare la cuiul pontou. am scos fisa de la 1 si am incercat sa-i fac avansul pe caroserie, am reusit io ceva acolo dar tot nimic. Am sa cumpar iar un set de Brisk si sa vad asa.

Dar daca segmentii is uzati nu are cum sa treaca benzina pe langa ei? sau sa fie prea multa calamina ? sau scaunele la supape sa fie duse si sa nu inchida bine si atunci benzina in surplus sa intre in baie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pot scoate capacele si dat la automat pt. verificare. :) Deci: carburatie=ok, delco=ok, bujii=ok, bobina=ok, fise=ok, supape=X, ce-ar mai fi : condensator (daca are la delcou) sau....

broscutza ta nu are distributia pe lant ? Poate e sarit de pe fix. De biserica ce sa spun..... dute cu ea la Vatican. Sincer, parca mi-e mila, chiar asa toate deodata pe capul tau.??? Bafta si sa te vedem pe astfalt cat mai repede.

Modificat de Rudolf Fraitag
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut capacele la culbutori si am pornit motorul

Pai inseamna ca n-ai verificat daca lucreaza supapele. Pentru asta nu trebuie sa pornesti motorul, ci sa-l invirti cu mina.

In rest, daca segmentii sunt uzati, eu stiu ca creste consumul de ulei (trece uleiul in camera de ardere si nu invers). Daca bujia da scinteie, amestecul arde si nu are ce benzina sa treaca in baia de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa bre fisele scoase, ce au fisele cu prefectura ? culbutorii sunt miscati prin intermediul tijelor de catre axa cu came. Poa sa apara benzina aia si de la segmenti, dar nu de la segmenti nu-ti merg 2 cilindri. Posibil sa se miste numai culbutorii si supapele nu. Hai s-o luam cu cea mai simpla chestie: schimba bujiile ( io, la faza descrisa mai sus, am stat 2 saptamani scarpinandu-ma in cap pana sa probez bujiile: demontata bujia din cilindru, pusa pe fisa si filetul atins de blocul motor. Dadeau scanteie din 3 in 14. Dupa ce am schimbat bujiile a luat-o de parca nimic nu s-ar fi intamplat. Si, repet, dupa 2 saptamani de c...iala pe langa motor- :) cat pe ce sa-l dau jos si sa-l desfac)

broscutza ta nu are distributia pe lant ? Poate e sarit de pe fix.

Nu e cu lant ci cu pinion, deci n-are cum sa sara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce fel de motor ai? admisie simpla ori dubla?

eu zic sa incerci prima data metoda lui radui cu bujiile sa vezi daca aprinderea functioneaza ca lumea si daca da eu zic ca ai putea sa ai niste cabluri care "trag" la sasiu(vezi scinteile pe intuneric) sau ai aer fals pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verificatul supapelor nu se face dand la automat ci invartind motorul cu mana. Ochiul tau nu poate sa perceapa o problema la 500 rpm.

Din nou zic: urmati firul logic, verifica intai aprinderea, apoi carburatia, apoi supapele, etc...... nu o lua pe sarite.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Publicat (modificat)

salutare, am inceput sa merg cu broscuta, cu un "ochi" chior, fara bara si botita. Am inlocuit 3 fise, toate bujiile - motorul merge mai bine dar nu senzational, ma pot deplasa cat de cat cu ea; pe teava de esapament de la cil 1 si 2 sunt mai putine gaze si mai reci fata de cele de la cil 3 si 4 - nu stiu de ce.

Am scos din uleiul cu benzina si am completat cu ulei nou. Masina se tureaza dar parca totusi nu are forta disponibila si cred ca iar a inceput discul sa patineze, oricum ambreiajul a avut probleme mereu, am sa iau codul cutiei sa vad ce tip este. Momentan vad ca nu mai ajunge benzina in ulei dar rateuri tot da si cand bubuie sare lumea pe burta .... ::) este super comic.

Am reusit sa fac constatarea la Astra si imi dau doar 50 % la vopsitorie, aripa doar de indreptat, inlocuit far, suport bara, bara, si indreptat ce mai trebuie - fusta si contraaripa. Am fost la Auto Bilal si astept devizul, in functie de asta trec mai departe. Consumul tot maricel, la relanti sta in cca 400-500 de ture si nu moare; dar degeapa apas pedala blana ca nu poate....si consumul creste porcesc... de zici ca am Hummer. Inca nu am verificat supapele la mana / ochi - nu are cine sa invarta de fulie - si sa ma chinui cu oglinda cu are rost ::)

Modificat de Don Taco
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rateuri tot da si cand bubuie sare lumea pe burta .... ::) este super comic.

las-o asa atunci , ca este mai comic :) :D

acuma la modul serios se pare ca cel putiun un cilindru nu arde benzina si ajunge in esapamant unde bubuie.

Eu nu as mai merge asa cu ea, ci as desface sa vad ce are.

Modificat de tonic
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, am inceput sa merg cu broscuta, cu un "ochi" chior, fara bara si botita. Am inlocuit 3 fise, toate bujiile - motorul merge mai bine dar nu senzational, ma pot deplasa cat de cat cu ea; pe teava de esapament de la cil 1 si 2 sunt mai putine gaze si mai reci fata de cele de la cil 3 si 4 - nu stiu de ce.

Am scos din uleiul cu benzina si am completat cu ulei nou. Masina se tureaza dar parca totusi nu are forta disponibila si cred ca iar a inceput discul sa patineze, oricum ambreiajul a avut probleme mereu, am sa iau codul cutiei sa vad ce tip este. Momentan vad ca nu mai ajunge benzina in ulei dar rateuri tot da si cand bubuie sare lumea pe burta .... ::lol:) este super comic.

Am reusit sa fac constatarea la Astra si imi dau doar 50 % la vopsitorie, aripa doar de indreptat, inlocuit far, suport bara, bara, si indreptat ce mai trebuie - fusta si contraaripa. Am fost la Auto Bilal si astept devizul, in functie de asta trec mai departe. Consumul tot maricel, la relanti sta in cca 400-500 de ture si nu moare; dar degeapa apas pedala blana ca nu poate....si consumul creste porcesc... de zici ca am Hummer. Inca nu am verificat supapele la mana / ochi - nu are cine sa invarta de fulie - si sa ma chinui cu oglinda cu are rost ::)))

auzi bre, dar avansul? cum e avansul reglat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca nu am verificat supapele la mana / ochi - nu are cine sa invarta de fulie - si sa ma chinui cu oglinda cu are rost ::lol:)

Bre, I'm free, free as bird!

Itz invit io de pulie! :))

pliz col!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avans reglat la ochi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bre, I'm free, free as bird!

Itz invit io de pulie! :))

pliz col!

Ca parca te-ar fi bagat cineva cu d'a sila la colivie! Singur ti-ai facut-o... Daca nu te bagai, stateai linishtit cu mana pe pulie, la orice ora din zi si din noapte, veneai la Dorna, si aveai broasca gata (de a fi re-pocnita).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul tot maricel, la relanti sta in cca 400-500 de ture si nu moare; dar degeapa apas pedala blana ca nu poate....si consumul creste porcesc... de zici ca am Hummer.

pune relantiul la 8-900 rot/min cum e normal.. si cand mergi sa ai turatia pe la 2000rot/min..adica sa n-o ti subturata... consmul minim e pe undeva intre 1500 si 2500 rot/min

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune relantiul la 8-900 rot/min cum e normal.. si cand mergi sa ai turatia pe la 2000rot/min..adica sa n-o ti subturata... consmul minim e pe undeva intre 1500 si 2500 rot/min

mai am 2 carburi de dacie cu set de jigloare noi si toate garniturile am incercat da maresc gaurile dar nu o iesit prea bine... tu cum ai facut ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa doua zile de stat, masinuta iar mergea in 2-3 cil.... acu spre serviciu mergea in 4 !!! nu stiu ce sa mai cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

adu-l bre la mine mi-l lasi o zi doo si ti-l iei acasa brici ;) parol ;)

1302-ul adica ....:P

si adu si lada aia de carburi sa vedem ce putem face din ele ;)

Modificat de ultimul venit
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ie doctoru' disponibil ? ;)

vorbim sefu'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rugamintea ca, la fel ca si in cazul Perlutei, sa se povesteasca ce a avut de fapt ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptome asemanatoare broscoiului meu... posibil colbutori dereglati (stransi)... fuguta cu ea la UV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuguta... stai sa-i pun pompa de frana ca nu mai merg cu frana de mana.... Bubu si Kastilio :) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu rugamintea ca, la fel ca si in cazul Perlutei, sa se povesteasca ce a avut de fapt :)

normal ca povestim :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fuguta... stai sa-i pun pompa de frana ca nu mai merg cu frana de mana.... Bubu si Kastilio :blink: :P

De ce esti frina? :P N-am zis ca vin vineri la tine? Spune-mi exact ce fel de racorduri vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce esti frina? :D N-am zis ca vin vineri la tine? Spune-mi exact ce fel de racorduri vrei.

racorduri mama tata mai lungi cca 60 cm cu tot cu capete, hai mai ca glumeam :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!