Jump to content

Ulei original VAG 2020


AndreiZi
 Share

Recommended Posts

@Georgel84 daca nu are folie de sigilu sub capac ,nu pare ok . Totate ce le-am luat aveau acesta folie Castrol/VW oe/Motul ... Exact modelul acesta nu am cumparat dar ma astept sa fie sigiliu .

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 25.03.2021 at 8:58, red_runner said:

@Georgel84 daca nu are folie de sigilu sub capac ,nu pare ok . Totate ce le-am luat aveau aceasta folie Castrol/VW oe/Motul ... Exact modelul acesta nu am cumparat dar ma astept sa fie sigiliu .

Acest ulei nu are folie de sigiliu sub capac.Asa este vândut în Germania dar și România.Va puteți documenta pe internet.

Link to comment
Share on other sites


Confirm si eu ca acest ulei comandat atat de pe acest site shop.ahw-shop.de, cat si cumparat de mine personal dintr-un magazin de piese auto , bidonul la 5 litri vine fara sigiliu sub capac.

Ce gasesc eu ciudat este faptul ca acuma il gasesti peste tot la preturi sub celelalte uleiuri de pe piata , lucru care acum cativa ani acest ulei se gasesa doar in reprezentante la niste preturi de 3 x mai mari.

Are cineva informatia  de unde ajunge acest ulei OE la preturile astea si de ce este peste tot, oficial?

 

Link to comment
Share on other sites

Probabil că au ajuns în sfârșit la concluzia că sunt uleiuri la fel de bune și mai ieftine decât originalele, și nu merită un adaos mare.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi am primit uleiul de motor VW 0w30.Pe bidon este menționat ca este fabricat de Shell în Germania, în luna august 2021.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Am facut si eu de curand revizia la Skoda (Octavia 2 1.9 TDI BJB 2006) si cum nu mai aveau la service Castrol Edge 5W-30 nemtesc am mers pe VW 0W-30. Parca toarce mai frumos si rotund motorul.

 

image.thumb.png.70d6d5de7cc15de585a626fc6ebc2a6a.png

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Cei care ați folosit uleiul original VW 0w30, măcar 7000-10000km, ce experienta aveți cu acest ulei?A trebuit sa completați cu ulei?La viteze de autostrada, s-a încălzit mai mult decât ar fi trebuit acest ulei?

La mine, deocamdată, este ok.Bun, eu am rulat puțin.

Link to comment
Share on other sites

Am 6500 km de la schimbsi nu am sesizat vreo diferenta fata de 5W-30. Cu siguranta il voi folosi in continuare

Link to comment
Share on other sites

Si eu il voi folosi in continuare, am ajuns la al doilea schimba cu 0w30 LongLife 3 FE, schimbat pe la 7-8000km. Fata de 5w30 am temperatura la ulei mai mica acum.

Link to comment
Share on other sites

Am aproape 9000, sunt la al doilea schimb și nu am observat temperatură mai mare decât cu 5w30 tot original.

Link to comment
Share on other sites

19 hours ago, nicusan said:

Am aproape 9000, sunt la al doilea schimb și nu am observat temperatură mai mare decât cu 5w30 tot original.

Dar consum de ulei, ai sesizat?A trebuit sa completezi?

Link to comment
Share on other sites

Eu sunt la al 4 lea schimb , nu completez deloc intre schimburi . Anul asta am facut 1700 km de autostradă la peste  3000 rph pe călduri de 40 gr. fara probleme. 

Schimbul l-am facut cum mi-a picat bine ,intre 10-18 mii km.

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, fishu26 said:

Eu sunt la al 4 lea schimb , nu completez deloc intre schimburi . Anul asta am facut 1700 km de autostrada la peste 3000 rph pe caldura de 40 gr. fara probleme. 

Schimbul l-am facut cum mi-a picat bine ,intre 10-18 mii km.

 

Ești la al patrulea schimb cu uleiul 0w30???

Link to comment
Share on other sites

Nu am completat la nici-un ulei de vw. Am completat doar la Ravenol.

Link to comment
Share on other sites

Eu la 1.4 TSI 150 CP completam cam 1 l la 30k km, atunci când aveam mai mulți kilometri pe autostradă, altfel nu. Asta cu 0w30 LF3 (Castrol).

Acum la reprezentanță pun 0w20 LF4 și nu mai prea mai scade joja, astfel încât să trebuiască să completez, chiar dacă am făcut proporțional chiar mai mulți kilometri de autostradă. Am ajuns la 94k km.

Link to comment
Share on other sites

2.0 CRLB al 3-lea schimb,pana in 10000 km,foarte multumit!

Link to comment
Share on other sites

Pentru florin71, nu se mai fabrica uleiul oe vw 5w30 vw504/507 

Pun dovada un clip nou de pe YouTube al lui 99vehicles

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Folosesc orig 0w30 pe un 2.0tdi cjca.

Initial am vrut 5w30, dar avand in vedere ca am facut schimbul toamna, si iarna era aproape, acest motor urca greu in temperatura si greu sta acolo, am luat hotararea sa merg pe 0w30..

In 3000km, nu a scazut sau crescut nivelul pe joja.

Totusi, la vara ma uit spre un 5w30, posibil LM.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
gabitzu_yo89
On 11/16/2021 at 8:34 PM, Pompiliu92 said:

Am facut si eu de curand revizia la Skoda (Octavia 2 1.9 TDI BJB 2006) si cum nu mai aveau la service Castrol Edge 5W-30 nemtesc am mers pe VW 0W-30. Parca toarce mai frumos si rotund motorul.

 

image.thumb.png.70d6d5de7cc15de585a626fc6ebc2a6a.png

Același motor îl am și eu! Asta nu mergea cu 5w40? Cum se comporta la 0w30? 

Link to comment
Share on other sites

On 3/11/2022 at 11:45 PM, powershot said:

Folosesc orig 0w30 pe un 2.0tdi cjca.

 

Totusi, la vara ma uit spre un 5w30, posibil LM.

care este rationamentul?

Link to comment
Share on other sites

Sincer, sincer, pretul.

O diferenta intre ele, exista, si la calitate.

Ar mai fi, in 2013, cand a fost fabricat motorul, a fost conceput pt 5w30.

Anotimpul rece a trecut, nu mai e nevoie de 0w..

...si ar mai fi una, alta.

Parerea mea.

 

Link to comment
Share on other sites

LM 5w30 5l este mai scump fata uleiul original 0w30 5l

 

un 5w30 semi sint cu indice de vascozitate 173 nu are cum sa fie mai bun in nicio situatie sau anotimp fata de un 0w30 full sint cu indice de vascozitate 204

 

eventual un ulei este conceput pt un motor la cerintele  si restrictiile producatorului

 

 

pentru motoare se recomanta o norma nu o vascozitate

Edited by R Z F
Link to comment
Share on other sites

Chiar pretul mic la 0w30 orig, ma face sa cred ca nu e ceva in regula, asta am vrut sa subliniez.

0w30 orig VAG, este full sintetic?

Dupa pret, nu as zice.

 

Link to comment
Share on other sites

0W30 "original" este Shell Helix Ultra Professional AV-L 0W-30. Cu exceptia uleiurilor xW40 care sunt inca Castrol, totul este Shell.

Mai departe fiecare cu documetarea sa...

Link to comment
Share on other sites

Eu am folosit cativa ani Mobil 1 esp 0w30 si original vw oe 0w30, dupa care am trecut la Motul Specific 504 507 5w30.

Toate schimburile la 10.000km.

La 0w30 a trebuit sa completez din cand in cand, dar nesemnificativ... 100 poate max 200ml intre schimburi, dar asta doar cand a fost alergata mai tare si sustinut ( vara, autostrazi, viteze neortodoxe - nu in romania! ), la 5w30 nu a trebuit sa completez niciodata.

Diferente majore n am simtit intre ele, cred ca tot mi s a parut a fost placebo. Regenerarile s au echilibrat si se fac tot pe la 350km semi urban.

Eu am ajuns la concluzia ca nu e chiar asa important uleiul, atata timp cat:

1 respecta norma impusa

2 il poti schimba cat mai des

3 e totusi un ulei de marca ( mobil, motul, aral, shell, lm, oe, etc ) si il poti cumpara dintr o sursa sigura la un pret corect.

La schimburi la 10k cred ca majoritatea uleiurilor bune isi vor face treaba suficient de bine.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!