Jump to content

e-Up! / Citigo iV - Consum si incarcare


skoderia
 Share

Postare recomandată

Buna seara,

am intampinat o problema la incarcare la skoda citigo. La statiile cu incarcare normala (ikea sau din parcarile primariei sect 4) de aprox 2-3 sapt incarcarea care dura aprox 4h de la 30 la 90% acu dureaza 8-9h. La statiile cu incarcare rapida lucrurile decurg normal.  Sa fie problema de la cablul meu de incarcare? S-a mai confruntat cineva cu problema asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și când pornește încărcarea ce timp este afișat pe bord sau în aplicație?

Ca să te convingi că e sau nu de la cablu poți încerca o stație AC care vine cu cablu, de exemplu la Lidl Aviației sau orice alt Lidl care are și DC (doar ABB-urile au cablu inclus) sau la Penny.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe aplicatie imi arata 8-9h la statiile

normale si chiar asa incarca adika l-am lasat 6 ore sa vad si incarca dar foarte lent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca nu cumva e limitata puterea de incarcare din aplicatie / setari. 
 

9C3B1150-82DE-4860-8395-39E80E6FCE46.thumb.png.8ebe2badd5d44aa9ade756f9e6aac330.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate asta era problema si la mine de incarca cu 5.2kw. Eu garantat nu am intrat in aplicatie sa setez cu mana mea 13A... In meniul ala nu am mai intrat de cand am setat la maxim curentul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul Citigo si Eup, cei care au facut update de soft nu mai pot incarca la unele statii CCS de la Renovatio, vezi Kaufland Ploiesti. Posibil sa fie aceeasi problema si cu reducerea vitezei de incarcare in cazul AC... Am discutat cu mai multi posesori de Eup si Citigo care au facut un update la reprezentanta si acum nu mai pot incarca pe DC, eu nu am facut niciun update si pot incarca, alta cauza nu vad...

La Lidl pe AC, statie de 11kw incarc cu 7kw , verificati pe OBD

Modificat de Magnus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Magnus Foarte bun feedback-ul privind update-ul, chiar mă gândeam dacă are rost să îl fac. Mulțumim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare k era din aplicatie redusa viteza de incarcare. Bine k s-a rezolvat. Mersic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mers in weekend Bucuresti - Constanta si retur. Dimineata ploaie 3 sferturi din drum, fara AC, 20 de grade, vant din fata. Mers eco+ cu 90 pe autostrada, am ajuns cu vreo 10% baterie.

La intoarcere, tot cu vreo 90 la ora, soare, fara vant, 30g, modul eco ca aveam nevoie de aer conditionat, am ajuns la Bucuresti cu vreo 20% baterie. Pentru un drum de 235km eu zic ca e bun consumul. Data viitoare as incerca si cu 100 la ora, cred ca m-as incadra.

E nasol si pt mine si pt restul participantilor la trafic sa merg cu 90, dar.... din lipsa de chargere pe A2 momentan. Sa intrerup drumul ca sa-mi incerc norocul la Lehliu sau sa dau 29 sau 45 de lei la Cernavoda... no way.

La Constanta am lasat masina 5 ore in parcare la Kaufland la AC si m-am dus la plaja.

Modificat de derMeister
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Cu cat ar trebui sa incarce eup la priza de 220? Pe OBD imi arata aproape 2kw, pe priza smart imi arata 2.4kw. Am fire de 2.5 siguranta de 16 iar din tablou pana la masina sa tot fie vreo 25m. Am incercat si vreo 2 alte prize prin alte locuri dar nu am vazut valori mai mari.

Modificat de derMeister
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat icarca orice masina cu incarcatorul din dotare, 10A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt hint. Nici nu ma uitasem ce scrie pe aparat. 

Am urcat putin pe Transalpina. De jos pana sus la cativa km dupa Ranca, cam 30% baterie se duce. Am ajuns sus cu 40km range. La intoarcere iti mai iei o linie si vreo 80km inapoi. Am urcat de 2 ori, a doua oara am urcat fara regenerare si consuma mai putin daca estimezi bine distantele pana in curbe si nu mai accelerezi.

Modificat de derMeister
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am setat in maps+more sa se oprească încărcarea la 90% dar încărcarea se face tot pana la 100%. Poate sa-mi spună cineva de ce ?
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.silivestru

In We Connect - Departure time trebuie sa setezi ; iti creezi un profil de incarcare (cu 90%) si alegi apoi o zi si o ora cand sa se incarce . Eu pun peste noapte de obicei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Brasov-Bucuresti cu juma de baterie, 8.2 consum, mers cu 60 printre munti si 80 in rest, pana si pe autostrada, eram rupt de oboseala. La Kaufland Brasov mi-a dat ceva de furca incarcatorul Renovatio. A mers cu contactul pus, conectat cablu si pornit incarcarea. Se rezolva cu vreun firmware update aceasta probl? La mine scrie software 7388 acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai făcut vreun update la dealer de când ai luat mașina?

Modificat de andrei_2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, derMeister said:

Brasov-Bucuresti cu juma de baterie, 8.2 consum, mers cu 60 printre munti si 80 in rest, pana si pe autostrada, eram rupt de oboseala. La Kaufland Brasov mi-a dat ceva de furca incarcatorul Renovatio. A mers cu contactul pus, conectat cablu si pornit incarcarea. Se rezolva cu vreun firmware update aceasta probl? La mine scrie software 7388 acum.

Verifica daca mai are simptoma asta și la alte încărcări (Mode 2/3). Am întâlnit numeroase cazuri în care e necesara înlocuirea selectorului de viteze daca se incarca doar cu contactul pus. De obicei se manifestă împreună cu martorul portocaliu intermitent in zona mufei de încărcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am mai facut biciun update. Masina e fabricata sfarsit 2020 si cumparata acum 4 luni. O sa testez cele de mai sus. Pana acum am nimerit cele 2 statii Renovatio de la Kf Ploiesti si Brasov. Daca or mai fi si altele, si de la alti operatori, e nasol.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 9/15/2021 at 5:34 PM, derMeister said:

Brasov-Bucuresti cu juma de baterie, 8.2 consum, mers cu 60 printre munti si 80 in rest, pana si pe autostrada, eram rupt de oboseala.

Erai rupt de oboseala fiindca a trebuit sa mergi cu 80 pe autostrada din motive de consum sau ai mers cu 80 pentru ca erai rupt de oboseala? Incerc sa inteleg motivatia :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plecasem cu noaptea in cap la munte, condusesem deja vreo 400km, mersesem vreo 25k pasi si am ajuns pe la 12 noaptea acasa. Chiar eram rupt si de oboseala si la ochi. Ma uitam la cei care trec ca rachetele pe langa mine si imi aduceam aminte cum eram si eu acum 20 de ani cand inca mai vedeam bine si nu oboseam asa usor. Cand am plecat de la Brasov cu 90% ma gandeam serios daca sa incarc pe la Busteni undeva, sa fiu sigur ca ajung. Se facuse si frig printre munti, vreo 12g, dar se pare ca 12g nu afecteaza prea mult bateria. Am zis ca daca la Busteni am mai mult de jumatate de baterie, nu mai incarc pt 140km, mai evaluez situatia la Ploiesti. Nu am experienta la temperaturi mici cu masina dar banui ca atunci cand scade sub 10-5g incepe sa se nasoleasca consumul. Dupa ce am urcat muntele, de la Predeal pana la Ploiesti ajunsesem cu 8% media de consum, dar na, doar cobori pe acel drum.

 

In primele 2 luni de cand am luat masina, chiar mergeam "la consum", incarcam bateria 100% si eco sau eco+ scria pe mine. In felul asta am vazut ca masina poate duce Bucuresti-Craiova/Constanta/Brasov si chiar mai departe dintr-o bucata daca nu sari de 90km/h. Acum prefer sa merg normal, nu mai incarc ca disperatu la plecare si prefer sa fac o pauza pe drum sa incarc putin. Nici nu mai stau la charger sa imbatranesc incarcand ultimii 20%. Am incredere in masina ca ma duce, acum ca am vazut consumul la diferite viteze si mi-am facut harta chargerelor pe care ma pot baza, nu mai merg cu frica sau cu ochii la nivelul de baterie. Atata timp cat sint orase din 100 in 100km si selectie de chargere, e ok. Mai ramane drumul spre mare care tre parcurs cu grija cu masina asta. In 230km chiar nu am chef sa ocolesc pe la Lehliu sa-mi incerc norocul sau la jepcarii de la MOL Cernavoda. Dimineata mers constant cu 95, fara AC ca e racoare, ajungi cu 20%. Seara, mers la fel dar cu AC, ajungi cu 10% baterie. Daca cineva se indura sa faca statie de incarcare pe A2, si cand ma refer la statie de incarcare ma refer la ceva ca in west cu 10+ locuri de incarcat, nu 1 punct de incarcare AC si unu DC aruncat pe harta, sa fie acolo. La anu vor fi sute de Spring-uri pe strada care vor sa-si incerce norocul pana la mare... :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.silivestru

Salutare, dintre colegii mai tehnici,

stie cineva daca la un eUP 2020, puterea maxima de incarcare pe AC, de 7,2 ,

se atinger si pe curent monofazat sau doar pe trifazat ?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar pe trifazat, pe o singura fază e limitat chargerul la 16A, adică 3.5KW

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm ce spune colegul Dementor: in trifazat trage 2x16A (o faza ramane neutilizata) in monofazat doar 1x16A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare tuturor. Detin un E- up din septembrie 2021 de care sunt foarte incantat. Sincer mi- a depasit asteptarile si nu credeam ca voi indragi masina asa mult.

Vin la voi cu o intrebare tehnica. 

Dupa cum probabil stiti, Lidl a limitat incarcarea la 30 minute. Practic dupa 30 minute, portul de incarcare se deconecteaza automat.

Intrebarea e urmatoarea: daca dupa cele 30 minute apas pe buton si reincepe incarcarea ( sa zicem cu o pauza de 5- 10 minute), ii dauneaza cumva bateriei? Stiu ca bateria are un ciclu limitat de incarcari, dar nu stiu cum se contorizeaza.

Multumesc anticipat si drumuri faine! 

Eugen

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclul de incarcare se masoara 0-100%.

Cu cat descarci mai jos bateria, sau cu cat o incarci mai sus, cu atat mai scurta viata bateriei.

Cu cat mai calda bateria (gen la incarcarea cu putere mare), cu atat mai scurta viata bateriei.

Eu incarc, pentru uzul meu zilnic, pana 60% si o descarc, de obicei, pana la 40%.

 

Mai multe incarcari consecutive nu dauneaza.

Modificat de Sparkyson
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!