Jump to content

Red Leoni - 5f 1.5tsi 96KW


Adi_vw

Postare recomandată

31 minute în urmă, Adi_vw a scris:

Din cate stiu eu vopseaua ce o are masina n-are lac dat peste (o sa intreb, poate a gresit din neatentie). 

Orice vopsea de mașină are și lac de protecție deasupra.

Link către comentariu

@mihai.onu94 am luat și kit retuș pentru eventualele pietricele ce o sa sară pe capotă și e doar un flacon. 

Pentru vopseaua metalizata erau doua recipiente. 

IMG_20200803_145911_compress2.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu

Astazi am ridicat masina de la tinichigerie. Au facut retus pe cant(asa a aprobat fabrica). Pe partea stanga a iesit bine, pe dreapta e acceptabil.
Sunt oarecum dezamagit de reprezentanta. Daca si-ar fi facut treaba bine din prima as fi facut doar doua drumuri, asa am facut patru pentru o problema destul de minora.

Masina merge mai bine, ceva s-a schimbat. Orice am facut nu am mai avut acea ezitare la la plecarea de pe loc. Cred ca sunt trei posibilitati:

  1. au facut update de soft fara sa-mi zica;
  2. are masina ceva in soft si pana la 4000km e mai domolita;
  3. acum sunt pe sfarsit de rezervor (mai sunt 3 liniute) si nu face vid(nu cred asa ceva, dar voi fi tare atent sa vad daca se schimba comportamentul dupa ce alimentez).

Indiferent de motiv, ma bucur ca merge mai bine decat inainte.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

In concediu am observat "opera" celor de la Compexit Cluj. Până acum n-am dat nume, dar încep sa ma enervez. 

La montaj, după ce au făcut retușul pe capete au zgâriat bara în cel puțin trei locuri. Pentru a ieși treaba "ca în reprezentanță" mi-au lăsat și niște amprente cu lac între faruri și grilă. Acum înțeleg de ce era tot un lichid de parbriz bara la primire când eu le-am lăsat mașina spălată. 

Probabil o să merg să dea un polish în zona amprentelor, poate ies, dar să mai facă altceva la mașină n-am încredere. 

Voi ce ați face dacă ați fi în locul meu? 

P. S.: Uite așa se cârpește o mașină nouă în reprezentantă. 

IMG_20200817_100952_compress16.jpg

IMG_20200817_101016_compress86.jpg

IMG_20200817_101058_compress54.jpg

IMG_20200817_101124_compress16.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu

Cand ai observat problema trebuia sa mergi inapoi sa mai bage o fisa. Nu inteleg ce este in reprezentanta chestia asta cu reparatia doar "pe muchie" ? Elementul se revopseste complet chiar daca problema este minora pentru a se evita ulterior neplaceri de genul acesta.

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Am observat când eram în concediu la munte. Nici semnal la telefon n-am avut. 

Mi-e frică  să-i las să mai bage o fisa când ei au zis ca vopsesc tot elementul, apoi m-am trezit cu retuș (ca așa a aprobat fabrica). De fiecare dată când am dus mașina la ei am găsit alte zgârieturi pe vopsea sau parasolar murdar. 

Link către comentariu

Daca ai casco poti merge la un alt service.... cu siguranta vor face o treaba mai buna ?

Link către comentariu

In mod normal la ridicarea masinii trebuia sa faci reclamatie. Acum daca te duci cred ca vor spune ca tu ai umblat acolo ... asta daca nu le iei amprentele si le compari cu ce ai tu acolo... acum lasand gluma la o parte, incearca sa o rezolvi in alta parte dar stai langa meserias.. si data viitoare cand mai mergi la reprezent. ochii cat radarul nasa pe masina .. orice stricaciune reclamata verbal apoi pe email cu OPC ul in cc si explicat ca ii dai in judecata si toate cele.. media etc.

Link către comentariu

Am casco. M-am gândit și la varianta asta, dar trebuie sa găsesc un vopsitor capabil. 

@Bogdan20cj a doua zi m-am întors pentru ca se vedeau niște zgârieturi(2cm lățime) in zona cantului pe care le-au rezolvat cu polish. Nu m-am uitat în jurul farurilor. 

O să casc ochii mai bine data următoare. 

Link către comentariu

Am fost la o cabana la Oasa iar în una din zile am urcat pe Transalpina. Peisaje superbe, aer curat și câțiva pistruiati de grădinița. 

Mașina e decentă atât pe autostradă cât și pe serpentine.

Las mai jos câteva consumuri, două persoane  cu multe bagaje(bancheta rabatata, dar se mai vedea pe luneta):

  • Cj-Oasa 6l/100km;
  • Oasa-Transalpina-Oasa 6l/100km (fără bagaje);
  • Oasa-Cluj 4.5l/100km. 

La întoarcere pe bord arata 5.7l/100km de la ultima alimentare. 

Pe autostrada la 120km/h pe bord consumul instant a fost în jur de 5.5l/100km.
La 130km/h pe bord (130 pe GPS) arăta în jur de 6.5l/100km. 
Un motor decent pentru o compactă care ține cu casa. 

IMG_20200811_191802_compress95.jpg

IMG_20200811_194657_compress96.jpg

IMG_20200811_194725_compress33.jpg

IMG_20200811_191920_compress37.jpg

IMG_20200812_194655_compress44.jpg

IMG_20200813_101609_compress60.jpg

IMG_20200813_103821_compress66.jpg

IMG_20200813_110633_compress53.jpg

IMG_20200813_111808_compress35.jpg

IMG_20200813_110547_compress90.jpg

IMG_20200813_113027_compress47.jpg

Modificat de Rave
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

In week-end am dat jos literele de pe haion și am spălat-o. Am schimbat șamponul cu unul care lasă în urmă un strat hidrofob și o suprafață mătăsoasă. 

IMG_20200905_192437_compress79.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Reparația barei fata a ținut fix 2000km. ? Nu ma mai stresez, o sa vad la primăvară cum o rezolv. 

 

Între timp cineva a atins haionul, e o urma ca de grindină, drept urmare am montat o camera fata-spate cu funcție de supraveghere parcare. Norocul meu e ca nu e zgâriata sau sarita vopseaua. 

 

Am luat cauciucuri de iarna pe care le-am pus pe jantele ramase de la Golf. Am mers pe Kleber krisalp hp3 205/55 R16 94H. In ciuda faptului că au indicele de greutate mai mare decat cele de vara, amortizează denivelările mai elegant. Nu sunt zgomotoase și pe uscat au aderență bună. La virajele luate mai tare se simte puțin ruliu, dar nu deranjant. 

IMG_20201011_204533_compress68.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
  • 6 months later...

Am ajuns la un an și 12500km asa ca am făcut revizia(schimb de ulei și filtre). Uleiul folosit e Mobil 1 esp x2 0W20. În bidon e verde, dar pe joja/șervețel e culoarea mierii. 

Am parcurs 5000km cu rotile de iarna. Cauciucurile s-au comportat exemplar pe ploaie și frig. Zăpadă n-am prea avut. 

IMG_20210424_190933_compress10.jpg

IMG_20210429_080519_compress32.jpg

IMG_20210501_142251_compress0.jpg

Link către comentariu
  • 8 months later...

Aproape 19000km.

Între timp am trecut la cauciucurile de iarna care n-au prea avut parte de zăpadă. Am circulat destul de puțin, dar sunt mulțumit de ele, asa că mă bucur de alegerea făcută. La fel stătea mașina în parcare și încălțata cu Michelin-uri 😁

Am mai verificat nivelul de ulei și ochiometric pe joja nu se vede să fi scăzut. 

Am avut un greiere în portiera stânga față când a fost mai frig, dar  a dispărut a doua zi și de atunci n-a mai reapărut.

 

 

IMG_20211226_235508_compress20.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
  • 5 months later...

22600km
Am avut probleme cu AC-ul, nu mai racea suficient si debitul de aer era crescut pentru a compensa lipsa temperaturii scazute de dupa evaporizator.
In iunie urma sa merg la inspectie asa ca nu am mai facut alta programare si acolo m-am trezit ca mecanicul care face inspectia nu e acelasi om(inginerul electrician) care se ocupa de AC, asa ca problema s-a rezolvat dupa o luna de asteptare :(.
Solutia inlocuit radiatorul si incarcata instalatia cu freon.
Partea buna e ca n-au aparut zgarieturi noi in urma interventiei. Partea trista e ca se poate lucra curat, dar cu multe insistente sa aiba grija.

Acum ventilatorul sta pe a doua treapa de turatie pentru a mentine o temperatura de 21*C, cand inainte indica treapta 4-5.
Am schimbat filtrul de polen(Mann -> Mahle LAO888) si cel de aer(OEM). Am ales Mahle in locul MANN-ului pentru ca acesta din urma era foarte moale si pufos comparativ cu cel pus anul trecut.

Cam asa arata filtrul de polen dupa 10.000km.

IMG_20220712_085200_compress51.jpg

IMG_20220713_110936_compress28.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
  • 4 months later...

Am început pregătirile de iarnă așa că am schimbat ștergătoarele și am pus un capac tip pâlnie pentru rezervorul lichidului de parbriz, drept urmare am +5cp la "herghelia" adăugată acum o lună 😁

Urmează rotile de iarnă și apoi poate sa ningă. 

IMG_20221117_160842_compress42.jpg

Link către comentariu
  • 5 months later...

Am trecut pragul de 30.000km, mai precis 30650km și am făcut încă un  schimb de ulei, schimbul lichidului de frână și o inspecție extinsă. 

Am reînnoit CASCO și RCA, deci mașina e gata de drum. 

Total costuri 3522ron.

IMG_20230428_132946_edit_332352816701367_compress79.jpg

Link către comentariu
  • 2 months later...
On 17.05.2020 at 22:09, Cristian a scris:

Cum e cutia, agata la fel de mult? Sa stii ca manualele din grupul Vw au toate aceeasi problema: marsarierul si treapta intai sunt nesincronizate, de aici problema cu agatatul.

intampinat aceasta problema la achizitie (197k), dar dupa un schimb de ulei in manuala (75w) s-a simtit o imbunatatire.

Link către comentariu

@qaz123 La mine nu se punea problema uleiului masina fiind noua. Asa cum am scris s-a rezolvat dupa mai multi kilometrii.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

33447km filtrul de polen arata mai bine ca anul trecut. 

Rotita stângă de pe volan scoate un sunet ciudat când e învârtita asa ca am făcut o programare pentru constatare. 

 

IMG_20230719_085541_compress93.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

~36500km

Astazi am schimbat pe garanție comenzile de pe volan. Rotita de pe dreapta scotea un sunet la scroll. 

Saptamana trecuta am dat mașina cu ceara Turtle wax ceramic graphene wax. Lucește incredibil, rămâne de văzut cât ține. 

IMG_20231020_155957_compress77.jpg

IMG_20231020_155951_compress19.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
  • 3 months later...

O cifră interesantă. 

În toamnă am montat o cutie deasupra care creste consumul exterior cu 0.5l/100km, deci nimic de speriat, dar crește locul bagajelor cu 400l. 

Ceara se ține foarte bine până acum. 

IMG_20240127_192129_compress21.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...
Publicat (modificat)

30 martie și 40100km - trecut înapoi la rotile de vara. 

22 april am reînnoit asigurările 2350lei.

Încă o revizie bifata la 41150km cu ulei Mobil1 esp 0W20, filtru original, filtru de polen Mahle Lao 888 și filtru de aer Alco MD-8990.

Am ales filtrul Alco după ce am văzut niște teste pe YouTube și l-am găsit la un preț extrem de bun. E foarte bine făcut, sper ca materialul filtrant să-și facă treaba. 

 

Mai jos e un consum extraurban cu mașina plina, mers fluent, dar dacă am ajuns ceva am și depășit pentru ca drumul era destul de gol. 

IMG_20240505_161028_edit_649962823351861_compress29.jpg

Modificat de Adi_vw
Link către comentariu
  • 2 months later...

Am avut misfire la pornire pe caniculă pe cilindrul 1 și 3, fără check engine aprins. Le-am depistat după câteva zile când am intrat sa vad cum merge AC-ul. După ștergerea erorilor nu au mai apărut. Posibil sa fi prins și ceva benzina mai proastă. 

 

42875km - Am schimbat în week-end toate bujiile și am inversat bobinele 1 cu 2 pentru a vedea dacă mai apar misfires și daca se muta pe cilindrul numărul 2.

 

Bujii 05E905602 130lei

Brida fixare admisie 04E145853E 55lei

 

Motorul merge mult mai lin. 

Pe viitor ma gândesc sa le schimb la 30.000km și eventual sa încerc NGK 95929 având în vedere ca cele OE sunt făcute tot de NGK și sunt aproape jumătate la preț. 

 

Screenshot_20240703_110914_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.912398f856a526f46e9cf1e9f85a006d.jpg

 

Screenshot_20240703_110900_com.voltasit.obdeleven.thumb.jpg.261a99966fb5026769cb16a73db3f267.jpg

 

IMG_20240713_161709_compress92.thumb.jpg.d063c0c5c3745d5e64fa1cc4c9928b74.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!