Jump to content

Scirocco vs. Golf 7 GTI vs. Megane 3 GT


Cerese
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Tot studiez forumul dar nu reusesc sa iau o decizie finala.

Situatia sta cam asa:

- Bugetul meu este undeva intre minim 10.000 euro si un maxim fortat (daca mai strang bani) de 15.000 euro.

- Nu ma intereseaza extrem de mult practicalitatea masinii intrucat momentan detin un Logan 2 2018 pe care il voi da parintilor cand imi iau eu masina. La nevoie pot folosi Loganul daca am nevoie de ceva practic

- Doresc sa achizitionez o masina de suflet, cu care sa ma distrez, sa ma simt bine in ea, sa nu regret ulterior cand ma uit pe strada si vad altceva

- Variantele mele sunt dupa cum urmeaza: Scirocco 2.0 TSI dupa 2011 (inca mai trebuie sa ma lamuresc cu privire la anul motorului), Golf 7 GTI sau Megane 3 GT (motor 2.0 TCe 220CP) incepand cu anul 2014.

- Ca dotari caut obligatoriu clima iar daca raman pe VW obligatoriu DSG si xenon. Din pacate Meganeul vine doar cu faruri halogen dar au lupa si pot pune led-uri si nu are cutie automata.

- Ca aspect Scirocco-ul castiga detasat si are un plus faptul ca pot si-a pastrat lookul de-a lungul anilor si ma pot orienta catre un MY2011, spre deosebire de G7 GTI sau Megane la care imi plac doar modelele care sunt MY mai recent.

- Golful 7 GTI este model mai nou (mare avantaj consider eu) iar interiorul este mai atragator decat Scirocco sau Megane. 

- Fiabilitatea oarecum indoielnica a motorului 2.0 TSI fata de 2.0 TCe inclina balanta catre Megane.

 

Per total imi este extrem de greu sa iau o decizie. Toate 3 masinile imi plac in relativ egala masura, nu ma pot decide la una astfel incat ulterior sa nu existe indoiala ca am achizitionat ce trebuie sau nu.
Sper ca voi sa ma puteti ajuta si sa faceti putina lumina in dilemele mele :D.

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am condus celelalte doua masini pe care le ai in vedere dar dau copy/paste la ce am scris pe un alt forum acum ceva timp despre fostul meu GTI dupa 1 an si 15.000km de folosinta comparate cu alte cateva masini.

O scurta descriere a modelului:

Masina este un Golf 7 GTI non-facelift produs in 2017 in Mexic. Este varianta 'performance package' care are trei diferente fata de GTI-ul normal:

  • 230CP fata de 220CP
  • franale sunt cele de pe Golf R (mai mari si sunt dublu-ventilate atat pe fata cat si pe spate)
  • diferential limitat controlat electronic (VAQ)

Din lista de dotari ar fi de mentionat doar transmisia 'DSG' in 6 rapoarte si cam atat.
Sistemul de infotainment este cel de baza dar suporta Android Auto si Apple CarPlay. Ah, mai are si scaune fata incalzite. Masina face parte din seria 'chel-line'.

  IMG_4402.thumb.jpeg.b6299581103a18a2e7ffc2be6e70151c.jpeg IMG_4401.thumb.jpg.4f8d00862327968497ab2b4b2501cb1d.jpg IMG_4402.thumb.jpg.bb34283f5b661219245ead7159874623.jpg

IMG_4409.thumb.jpg.5190164e28e322cc046f10743333cb1c.jpg IMG_4411.thumb.jpg.2f24d609bcb6611fad34af6879257d79.jpg IMG_4406.thumb.jpg.8409e6629ad58d58b6e59dd202cbd25e.jpg
  

De ce am luat Golf GTI?

Totul a pornit de la un Honda CivicX 1.5t cu transmisie de tip CVT si din pacate nu am stiut in ma bag cand am luat acel Civic. La un scurt test-drive nu am avut cum sa evaluez bine CVT-ul si am mers in general pe ideea ca e una din cele mai vandute masini compacte din SUA si are note bune cam de pe la toti jurnalistii.

La scurt timp dupa ce am terminat cu perioada de rodaj la Civic si am inceput sa merg mai tare, am aflat exact la ce se referea lumea cu 'rubber-band' effect. Efectiv nu mi-a placut cutia respectiva incat am vandut masina dupa ~6 luni de zile. M-am gandit sa iau o masina cu o cutie manuala dar locuiesc intr-o tara unde >90% din masini sunt automate si m-as fi incurcat prea mult cu o masina manuala de volum din clasa compacta.

Am cautat o masina care se apropie cel mai mult ca senzatie de o cutie manuala si m-am uitat la masini cu transmisii de tip DCT; surprinzator, lista a fost foarte scurta iar una din masinile respective a fost Golf GTI.

Impresii

Comparativ cu Honda CivicX 1.5t CVT (adica cu o masina normala din clasa compacta):
Pro:

  • A/C-ul din GTI raceste mult mai bine
  • directia este mult mai placuta; la viteze mici e usoara si ajuta foarte mult manevrabilitatea in parcare iar la viteze mai mari se simte cum se intareste (si la Civic ar trebuit sa fie asa doar ca eu n-am observat)
  • franele sunt net superioare (GTI-ul are discuri de 340mm pe fata vs 280mm pe Civic; discurile de pe spate pe GTI sunt mai mari ca cele de pe fata de la Civic)
  • DSG-ul este net superior CVT-ului; senzatia de acceleratie directa e acolo, fix ca la cutia manuala
  • Schimbatorul cutiei de viteze este mult mai usor de actionat. La Civic nu prea poti sa muti din P in D fara sa te uiti; mai jos de D este S si L si risti sa o pui in Sport sau Low; la GTI, din P tragi de schimbator in jos unde ai ajuns in D; pentru a muta in sport, trebuie miscat schimbatorul in dreapta
  • sistemul audio este net superior (sistemul de baza de pe GTI vs baza pe Civic; ambele cu 8 difuzoare)
  • masina per total are o senzatie de soliditate
  • volanul GTI-ului este mult mai frumos si comenzile sunt mult mai usor de actionat
  • interiorul GTI-ului cu accent pe rosu este interesant; volanul are cusaturi rosii, scaunele au o textura cu rosu si este si o banda LED pe praguri si pe usi cu rosu

Mixed:

  • GTI-ul este mult mai rigid (are si anvelope 225/40/R18 vs 215/50/R17 pe Civic)
  • zgomotul la rulare e cam la fel; are o frecventa mai joasa la Golf dar e pe acolo (anvelopele Bridgestone Potenza all-season). Ce am observat eu ca aceste frecvente sunt mascate mult mai bine de sistemul audio din Golf (care are un bass mult mai puternic)
  • iluminatul interior in GTI e full LED; e o lumina alba dar nu pare sa lumineze atat de bine ca Civic
  • camera de mers inapoi are rezolutie mai buna dar liniile de ghidaj nu sunt dinamice

Cons:

  • scaunele din GTI nu sunt atat de confortabile (scaune confortabile ca in Civic eu n-am mai vazut in nicio alta masina din clasa asta)
  • spatiul interior este net inferior la GTI; momentan am inca o senzatie de inghesuiala
  • portbagaj net inferior la GTI fata de Civic

IMG_3702.thumb.jpg.ea619548c76349b336a858a4b057f6c7.jpg IMG_4555.thumb.jpg.4661e99330f7595b9c34c9c0989bd71a.jpg

Vreau sa mai compar cu inca doua masini care m-au interesat la un punct sau pe care le-am urmarit chiar daca unele nu sunt din clasa cu Golf.

BMW 330i X-Drive AT 250CP:
Masina este antifonata excelent si se cunoaste ca este cu o clasa peste Golf. Confortul este mult mai bun, preia denivelarile mai bine si nu se aude deloc suspensia. Nu se simte nicio vibratie a motorului in interior, la relanti nici nu-l auzi ci doar un ture mari unde suna mai bine ca cel de pe Golf. In Golf se simt multe vibratii si in pedalier iar la BMW nici vorba.

Cutia de viteze ZF8 mi se pare superioara acestui DSG. Efectiv schimba la fel de repede si cate o data pe retrogradare chiar mai repede, pleaca mai usor de pe loc iar ca acceleratie, BMW-ul pare sa fie mai rapid
Interiorul nu e spectaculos dar are plastic moale cam peste tot si pare destul de solid. Scaunul soferului avea multe raglaje inclusiv partea laterala ca sa te tina mai bine pe viraje.

Pozitia la volan este mult mai buna pentru mine si ar fi clar un upgrade. Masina e aproape dubla la pret fata de Golf ajungand undeva pe la $47.000 in varianta condusa de mine.

IMG_2528.thumb.jpg.bbe850a457731b389104b2a961388eca.jpg IMG_2529.thumb.jpg.ff7f5c1d9311a075a3cd41c22cc32395.jpg IMG_2527.thumb.jpg.076c36129e5edc1b9022e8960abb82bf.jpg

Mini Clubman S 4x4 AT 190CP:
De masina asta n-am mai fost atat de incantat. E mai confortabila ca GTI-ul dar nu neaparat mai silentioasa. Calitatea interiorului e cam la fel ca la Golf, sistemul infotainment e acelasi cu cel de pe BMW si e net superior iar design-ul e in spiritul Mini.

Masina asta e vreo $35.000 ce vine cam cu $10.000 mai mult ca GTI-ul meu. Nu m-a impresionat mai nimic la masina asta. Daca BMW-ul era foarte silentios, fara greieri si totul parea solid, la Mini erau destul de multi greieri, zgomotul de rulare era mai mare, calitatea interiorului nu se ridica la nivelul de "premium" cum vor ei sa fie si masina e mai inceata ca GTI-ul.

Nici vorba de senzatie de kart ci mai degraba GTI-ul are senzatia de kart fata de acest Mini Clubman S 4x4 AT care e cu vreo 200kg mai greu ca GTI-ul.

IMG_2566.thumb.jpg.64ff2d398f245e61374ffebbe561879f.jpg IMG_2565.thumb.jpg.4154c93bcdd4c631530db2c0c5c2b2c7.jpg IMG_2568.thumb.jpg.484d29e83a04c36d649b45af913b4534.jpg

Costuri

Masina avea un pret de baza de ~$29.000 dar dupa reduceri a fost ~$25.000. Comparativ, pe Civic dupa reduceri am dat cam $22.000. Transformat in euro, ar veni cam 22.000Euro. In Irlanda, un GTI echivalent ar fi cam 40.000E.

Interesanta piata auto globala, nu? in SUA Golf GTI are discount iar Civic Type-R se vinde cu $5-$10.000 peste pretul de lista. In Europa e cam invers.
Cu modele 2018, VW ofera 6 ani de garantie ceea ce ar trebui sa mai ridice valoarea de revanzare ca poti vinde aici un VW dupa 5 ani cu inca un an de garantie de la producator.
In ~17.000km am facut doua schimburi de ulei, ceva verificari de baza si rotit anvelopele. Prima 'revizie' a fost $80 si a doua $100.
Consumul extins e de ~7.5l/100km. Costul carburantului pe ~16.000km (10.000 mile) e cam $1000.

Concluzie

Este un hot hatch? nu. Daca Golf GTI ar fi hot-hatch atunci Civic Type-R cum s-ar numi? dar Golf R?
Eu vad acest GTI DSG ca pe un hatch foarte bun de familie cu un motor mai potent. Este suficient de confortabil atat pentru a merge la un drum lung cat si pentru mersul de zi cu zi la serviciu intr-un oras aglomerat.

Inca cateva poze

IMG_0126.jpg IMG_0353.jpg IMG_0361.jpg

IMG_0389.jpg IMG_0124.jpg IMG_0344.jpg

IMG_0397.jpg IMG_0398.jpg

Modificat de Iulian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI-ul mk7, fata de Scirocco din 2011, are alta generatie de 2.0 TSI. Si de departe mai fiabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce diferenta asta atat de mare de preturi?

La pretul unui GTI 7 poti sa iei Megane 4 GT, nu 3. Da, are doar un 1.6, nu 2.0, dar e decent (am unul, benzina) ca daily cu pretentii sportive (cam ceea ce e si GTI-ul) dar fara a avea posibilitatile de tuning ale GTI-ului sau imaginea lui. Din fericire nu are nici pretul lui :D 

Strict din lista de mai sus as alege un GTI 7 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În acel buget, chiar şi de 15k, greu vei găsi un GTI 7 în stare bună şi european. "Americance" sunt destule, dar foste daune totale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7 GTI cu km putini si cu istoric clar si un singur proprietar cam de la 19.000euro in sus, mai apar ocazii un pic sub dar se vand in 24-48 ore, anunturile bune nu stau la vanzare.

In rest gasesti masini de pustani, sau cu 2-3 proprietari, sau cu 100.000km+ in sub 18.000euro. Cele mai multe si mai ieftin 2013-2014 cu peste 100.000km si cam la 17-18.000euro.

 

Uite iti dau un exemplu:

https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/vw-golf-7-vii-gti-performance-clubsport-dsg-voll-tausch-r32-6r/1375345288-216-2852

 

Cu 15.000euro nu faci nimic, plus mai trebuie bani dupa achizitie, sa schimbi diverse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 gti are 2.0tsi problematic? Daca generatia motorului e ok, eu asta l as lua. As cauta unul pe sf de generatie, cu km cat mai putini si cat mai intretinut.

Cum au zis si colegii, in bugetul alocat nu cred sa te incadrezi la Golf 7.

+ Achizitie, drum/transport, taxe, inmatriculare, o revizie obligatorie plus cine stie ce mai trebuie schimbat ( anvelope poate... ) :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

GTI 6 aș lua doar Edition 35. Nu are problemele suratei cu lanţ. 

Sau Audi S3 (bonus, quattro), Leon Cupra, Scirocco R. Orice are curea şi peste 201 CP de la VAG. Restul sunt bombe cu ceas (pre-2014).

Modificat de MyKe
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca imi permiti sa mai adaug 2 modele in lista, as opta pt kia ceed GT, o masina corecta, fiabila si potenta, potrivita bugetului tau, o poti lua noua cu 20k ( daca faci un efort considerabil sau un credit, si nu te stresezi cu SH'ul si ai si 5/7 ani garantie ) sau modelul 2013-2015 cu ~ 10-13k cu < 100.000 km ; tras de par in bugetul ala as opta pt leon cupra 5F, insa daca vrei sa alegi o masina strict dintre cele enumerate mai sus, as merge pe megane ; editiile RS nu au dezamagit niciodata, aspectul mi se pare superb, sasiul e ce trebuie, dar nu stiu daca te'ai impaca cu el ca si daily car ( rigida + coupe ). Sunt de parere ca un GTI ok nu o sa gasesti la banii aia, si asa cum spun si colegii mai sus, nu as lua TSI < 2014 ( aka rocco / mk6 ). 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un RS in mintile lui la banii astia ... greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e, greseala mea, acum am citit ca se refera la megane GT dupa 2014...nicio sansa parerea mea. Eu ma raportam la modelul 2010-2013, pe care il gasesti la 11-13k...varianta RS de 250 cp. Singurul hot hatch bun, fiabil, cu km putini pe care l ai putea lua in bugetul tau si sa fie 2014+ ar fi ceed GT.

 https://www.olx.ro/oferta/kia-ceed-gt-204-cp-panorama-xenon-adaptiv-recaro-IDcXoGs.html

Nu am legatura cu anuntul, l'am pus doar ca sa iti faci o idee asupra modelului :)

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Decat sa dai toti bani sa iei un g7 gti ieftin la care sansele sa iei o epava sunt mari de tot, mai bine te orientezi catre un g6 gti corect, investesti niste bani in el sa ii rezolvi distributia si alte bube cunoscute si aia e.

Scirocco e fain ca design, e pe platforma de golf 6, dar ca cineva care a detinut mai multi ani un beetle, adica tot 2 usi si un portbagaj mic, o sa te lovesti de multe ori de impracticabilitatea unui coupe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 6 GTI nu imi place absolut deloc ca design. As fi trecut peste problemele de fiabilitate ale generatiei a doua de EA888 pentru un Scirocco care e mult mai frumos.


@bgd_b92: mi-a trecut prin minte Kia Ceed GT sau Pro Ceed GT dar imi doresc un motor 2.0.  Voi face credit pentru achizitionarea masinii si daca tot ma voi inhama la asa ceva, macar sa nu fac un compromis in privinta achizitiei si sa iau ceea ce imi doresc cu adevarat. De aceea m-am orientat catre cele enumerate de mine. 

Din ce am gasit printre anunturile de pe autoscout24 si mobile, singurele la care m-as incadra in buget si sa aiba si un nr decent de km ar fi Meganeul, GT 220 sau RS 265 (obligatoriu vreau dupa 2014 deoarece am avut un Megane 3 2014 1.5 dCi si mi-a placut maxim masinuta, surata pre-facelift ma lasa rece). In acelasi timp anticipez si o scadere a preturilor in urmatoarele luni datorita virusului si poate poate se vor incadra mai multe exemplare din lista amintita in bugetul meu. 

 

Pentru o masina sport, cam care ar fi numarul de km maxim rulati care sa fie ok? Cu si fara un istoric service detaliat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În condițiile date, nu aș lua o mașină fără istoric verificabil (ar putea fi un sac fără fund).

Să aibă cât mai puțini Km (ideal ar fi o mașină de weekend, ce a făcut sub 10-15.000 pe an), să nu aibă modificări și neapărat i-aș face Casco pentru a-mi proteja “investiția”.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu te'as indruma deloc spre benzinarele VAG, decat daca vorbim de mk7 GTI sau leon cupra 5F. Rocco e o masina frumoasa si atat. Motorul este problematic, pretul este mare, practica nu este, platforma e de mk5 daca nu ma insel, vandabila nu este. Daca tu crezi ca o sa gasesti megane GT sau RS...go for it :)

Megane'ul ce l'ai avut a fost o masina f buna. Motor + cutie = monument de fiabilitate ; consumul 5% mixt, intretinerea accesibila, an nou, pret mic, masina vandabila. Cu hot hatch benzinar se va schimba total situatia din toate pdv. Eu mi'am luat anul trecut un cotet de mk5 gti, l'am facut tipla, vopsea, interior, motor, ma tine in 8k masina, saptamanile trecute l'am avut la vanzare cu 6k fix, nu a sunt nimeni, asa ca l'am scos :) tine cont si de aspectele astea avand in vedere ca faci un imprumut. E complicata discutia..daca nu esti 100% hotarat la un model, ia'ti ce gasesti pe piata in cea mai buna stare la momentul respectiv.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte bine punctat, bgd_b92. Nu m-am gandit la ce voi face cu masina in viitorul ceva mai indepartat. Acum ma arde rau de tot sa-mi iau ceva pentru sufletelul meu. Pana in momentul de fata am detinut masini mediocre care isi faceau datoria exemplar pentru scopul pentru care a fost creat. Insa acel scop nu se pupa cu ce imi doreste sufletul. Am castigat un i30 Fastback 1.4 T-GDI, 140 CP,  cutie automata, padele, pentru un weekend iar sunetul acela de benzinara (chit ca era un lesinat de 1.4) ma ungea pe suflet. Asa ca in acest moment nu ma gandesc chiar la cat de practica e masina sau la pretul de re-vanzare. 

Oricum, urmaresc sa cumpar ceva sub 100.000 km si oricum nu voi face foarte multi km. Desi in 2 ani am facut 34.000 km cu Loganul din dotare, in ultimul an am facut sub 10.000 lejer. Preponderent am folosit-o la mers la cumparaturi, cateva plimbari nocturne si excursii in afara orasului. Deci nici cea noua nu va aduna extrem de multi km, poate ceva mai multi pentru ca ma va manca piciorul sa ies la o tura. La re-vanzare oricum nu ma astept la cine stie ce avand in vedere ca pe vremea aia masina va avea deja 10 ani cel putin si va fi la al 2-lea sau poate chiar al 3-lea proprietar. Nu am asteptari foarte mari legat de re-vanzare. 

Ca un compromis mai modest, iau in calcul Kia Pro Ceed GT desi nu cred ca as fi 100% impacat cu decizia. In ciuda faptului ca eram in masina unui prieten (Leon FR 2.0 TDI 184 CP) care s-a alergat cu un astfel de Pro Ceed GT care l-a lasat maxim in ceata. Am fost placut surprins de masina insa aceea ar fi o decizie practica, nicidecum pentru suflet. 

Concluzia: e greu sa iei o decizie :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost cam în aceeaşi situaţie în urmă cu 3 ani, nu degeaba ţi-am recomandat GTI Edition 35. E exclusivist, fiabil, nu se devalorizează atât de uşor, e practic, uşor de modificat (doar din soft ajunge la peste 300 CP) şi relativ ieftin de întreţinut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci eu te'as sustine sa iti cumperi ce iti place. Personal, singurele masini de la VW care imi plac sunt rocco si passat CC, insa asa cum bine spune si myke, un ed35 ar fi ceva frumos, sau un mk6R cu stg1 si integrala ar fi ceva perfect si nu se vor devaloriza asa rau. Dar daca nu esti impacat cu alegerea si nu iti iei ceea ce iti doresti cu adevarat, daca vei avea si probleme cu ea o sa te scarbeasca si o sa cauti sa scapi de ea ???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te uiti pe autoscout si mobile, ia in calcul cateva sute de euro si partea logistica. Eu mi'am luat masina din Olanda in toamna si m'a costat in total vreo 1000 de euro numai sa o aduc (zbor+hoteluri+tren+benzina la intors+inmatriculat).

Am condus 7 ani un Scirocco si 4 ani un GTD: Scirocco'ul e foarte incomfortabil la drum lung, avand suspensia foarte dura. De exemplu, dupa un drum de Bansko, am avut stari de greata si ameteli :) In schimb, cu Golful, am facut Bucuresti-Viena fara nicio problema si cred ca as mai fi rezistat vreo 2-3 ore la volan.

De asemenea, tehnologia de pe G7 e mult mai noua. De exemplu, chestii precum lane assist sau adaptive cruise control fac viata mai frumoasa si mai usoara la volan. 

Daca ar fi sa aleg strict intre cele 3, as merge pe Golf. Nu e cel mai cel, dar consider ca e un all rounder excelent. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chestii precum lane assist si adaptive curise control sunt optionale, sansele tind spre zero sa gaseasca un Golf VII GTI si bun si bine dotat in bugetul lui. Din seria Golf, cel mult isi poate lua un Golf VI GTI/GTI 35 corect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cerese ai mers cu vreo masina din acest versus? sau macar te-ai urcat in vreo una? Te intreb pt ca parerile noastre sunt una si perceptia ta poate fi complet alta. Trecand de la logan si megane 1.5 dci, orice cu putere peste 150 de cai ti se va parea racheta. De ce nu te uiti la un seat leon 3 1.8 tsi? Are design sportiv, tineresc, motor cu potential, platforma noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de 7GTi nu cred ca ai inca buget, Megane e Renault, deci so and so, nu ca ar fi rau ca si dinamica si mecanic dar sufera la plastice si altele iar Sciroco, e frumos, arata bine e mai tineresc fata de Golf. Daca esti un DIY-er de ce nu te uiti catre un TT MK2, 20tfsi, e o masina cu un design misto, si iti raman si suficienti bani de mods si mentenanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!