Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Recommended Posts

sal.. Nu mai tin minte daca sunset era inclus in pachetul de style sau nu, trebuie sa ma uit pe lista. Cu toate ca la tine a venit destul de repede, la mine a durat f mult (comanda data in 05.2023 si ridicat in 17.01.2024).

La Superb 3V am sunset (+perdelute) si nu este nici o problema vara.. O sa vedem cum e la Octavia, dar la Rapid cu geamuri standard am pus folie spate (cea premium de la llumar ce imita sunsetul - identica la nuanta comparat cu un Rapid de fabrica) si a fost foarte ok.

Da, Cu siguranta dupa iarna si prima revizie voi face upgrade la matrix.

Totusi, merg mai mult ziua decat noaptea.. Acum sa nu comparam totusi farurile fullLED cu cele cu Halogen. Sunt puternice, bat suficient de departe, dar lumina nu e uniforma! si asta ma nemultumeste.

 

PS: azi in marginimea B, nu am avut temp peste -4 grade, asa ca am amanat spalarea.

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 3 ore, ili2k2 a scris:

Nu mai tin minte daca sunset era inclus in pachetul de style sau nu

A fost si este standard acum pe toate versiunile dar nu ajuta prea mult,necesita montata folie .Poate in combinatie cu perdelutele(sleep pack) este altceva.

Link to comment
Share on other sites

Gelutzuuu
On 1/24/2024 at 4:17 AM, Gabriel*77 said:

Păi la Style Sunset-ul nu vine standard?

Eu așa știam, dar poate nu știu bine.

 

Nu, nu e standard!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Gabriel*77

Salut!

Se prefigurează luna asta să fie lansat facelift-ul Octaviei 4.

Probabil va fi lansat conceptul, nu și mașina fizic, dar tot merită atenție acordată. 

Mașina arată bine, însă dacă nu umblă și la calitate, o să fie o mașină frumoasă, dar cu multe defecte.

 

Screenshot_20240208_094755_Chrome.jpg

Screenshot_20240208_094800_Chrome.jpg

Screenshot_20240208_094806_Chrome.jpg

Screenshot_20240208_094817_Chrome.jpg

Edited by Gabriel*77
Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Gabriel*77 said:

Probabil va fi lansat conceptul,

 

S-a trecut demult de faza de concept...
Va fi lansarea oficiala in 14.Februarie, probabil vor accepta comenzi de prin vara. Se stiu deja destule detalii si mai sunt si ceva poze pe ici-colo... Aceleasi motoare si cutii (cu exceptia PHEV la care se inlocuieste 1.4 TSI cu 1.5 TSI si probabil baterie de capacitate dubla), modificari minore la exterior fata-spate si modificari la interior HW si SW tableta; au recunoscut in final esecul MiB3, ce va fi inlocuit cu MiB4. A se vedea detaliile de la Golf 8 facelift, anuntat oficial luna trecuta.

https://uk.motor1.com/news/706966/skoda-octavia-2024-teaser-video/

 

Detalii Golf 8.5:

https://www.autoexpress.co.uk/volkswagen/golf/362087/new-2024-volkswagen-golf-facelift-arrives-updated-styling-and-improved-tech

 

 

Edited by SkOmk4
Link to comment
Share on other sites

 

 

Edited by Cristi_V
Link to comment
Share on other sites

@Cristi_V - nu e ce trebuie in acel video din link; acolo sunt doar niste randari facute de cineva pe baza Superbului care fusese deja anuntat oficial - cu imagini.
Farurile din acel video cu Octavia n-au nicio legatura cu cele din teaser-ul oferit de Skoda pe canalul oficial:
 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu. Poate. In video se spune ca este noua Octavia surprinsa in timpul testarilor facute in Alpi iar apoi n-am urmarit detaliile de exterior, interior etc. pentru ca mi se parea evident ca sunt povesti.

Nu am de gand sa cumpar masina noua acum asa ca nu sunt chiar foarte curios de cum arata adica pot astepta linistit momentul lansarii.

Important pentru mine este ca anul acesta se lanseaza si deci va fi disponibila la vanzare pana prin 2028 probabil. Daca nu inventeaza astia o baterie care se incarca in 2 minute, raman la benzina.

Link to comment
Share on other sites

 Ce a postat userul @Gabriel 66 mai sus e oficial, de pe site-ul skoda.

PS: e bine ca au pastrat oglinzile de pe O3 :P

PS2: nu o sa umble la calitate, nu ma astept, probabil o sa umble la pret, sa-l faca mai "rotund", adica mai mare.

Edited by yeeeeman
Link to comment
Share on other sites

Gabriel*77

Au înnebunit toți producătorii de mașini cu tablete cât mai mari și cât mai proțăpite în mijlocul bordului.

 

Nicio formă încadrată sau incrustată într-un design. Pur și simplu o tabletă mare și pătrată aruncată pe bord.

 

Foarte multe informații afișate, care evident îți distrag atenția de la condus, și care trebuie setare de pe acele tablete.

Nu mai zic de impactul negativ pe care îl are asupra ochiului.

 

Mașinile devin din ce în ce mai simple ca design, butoane puțin, dar tot mai complicat de folosit. Ușo-ușor ai nevoie de licență IT.

 

Eu unul nu intentionez deloc să achiziționez facelift-ul, ar fi o prostie și o risipă de bani în condițiile în care tocmai ce acum 5 luni am cumpărat nonfacelift-ul, ci aștept cu interes O5 să vedem ce va fi de capul ei.

Dacă vor păstra "calitatea" de până acum, cred că voi merge pe altă marcă. 

 

E o mașină frumoasă, dar peste denivelări am senzația că merg cu duba, așa se aude, a gol, și marea dezamăgire cutia manuală la 1.5 tsi care ar fi mai bine măsurată în ponei, nu cai putere. 

 

Evident că prețul va crește, este trend, dar tot se va vinde.

 

Mă uit pe stradă și Bucureștiul e plin de O4. Majoritatea mașini de firmă. 

 

Golful 8 facelift nu spune nimic, e mai frumos în opinia mea șaptele, iar noul Passat e un fiasco.

Are fața Golfului 8. Nici nu zici că e Passat, ci Golf.

 

Noul superb are grătare ca la 1300 în bord și butoane de Duster la climatizare, iar virtual Cockpit-ul zici că-i pus la mișto de la altă mașină. 

 

Ciudate gusturi!!

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Calitatea e ok. Eu n-am avut nicio problema in 3 ani si 9 luni alta decat actualizari cerute de ei 😁.

Pretul, nu stiu daca mai merita discutia. Cumperi ce poti, de unde iti place.

Link to comment
Share on other sites

Gabriel*77

Nu am spus că materiale folosite sunt de proastă calitate sau finisajele ar da senzația de chinezărie. Nu, chiar e bine finisată și pare premium.

 

Eu sunt dezamăgit de altceva, și anume de cutia de viteze pentru că și asta face parte din calitatea unui vehicul.

Cutia de viteze, și cum se mișcă mașina datorită ei, este o piesă crucială care face diferența între a-ți placea sau a nu-ți plăcea cum merge o mașină. 

 

Spun toate lucrurile astea ca fost posesor de O3 cu același număr de cai putere și motor asemănător, O3 a cărei cutie se mișca mult mai bine, si din acest motiv am mers cu ochii închiși în a o cumpără fără a-mi trece prin cap vreun testdrive.

 

 

Edited by Gabriel*77
Link to comment
Share on other sites

@Gabriel*77 nu ca vreau sa iti scot ochii daaar "ti-am spus eu!!! ". 

Link to comment
Share on other sites

@Gabriel*77, multi au spus ca O4 nu mai e ca O3 si nici vorba de O2, n-ai vrut sa asculti.

Eu am scris ca Skoda nu e VW si nici macar Seat si te-ai facut ca nu intelegi...

Ti-am scris ca 2.0TDI si cutia manuala e cea mai buna platforma de VAG in constructie in acest moment...

 

Apreciez ca esti sincer cu tine acum.

Link to comment
Share on other sites

Gabriel*77

@zidannemda, ce să zic?

Omul nu crede până nu vede.

@Dolfin diesel nu voiam să iau din motive de mobilitate urbană. O folosesc în oraș. 

Link to comment
Share on other sites

@Gabriel*77 ce face omu' cu mana lui se cheama lucru manual, nu?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Orice masina are o problema sau doua pe care nu te astepti sa le aiba la pretul respectiv.

Enjoy what you have!

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

6 hours ago, Gabriel*77 said:

E o mașină frumoasă, dar peste denivelări am senzația că merg cu duba, așa se aude,

 

X5 2023 la trecerea peste sine de tramvai zici că se rupe și a fost 90k €. Suspensie standard ce'i drept.

Daca O 4 te costa cat O3 nu aveai nici o nemulțumire, însă chiar și inconștient, tinzi sa compari și asta produce nemulțumire.

Link to comment
Share on other sites

X5 cu suspensii pneumatice trece peste limitatoare de viteza cu 60km/h si abia le simti, acolo ai suspensia gresita. Problema la Octavia si la mai toate manualele este ca au trepte prea lungi. Si asta se vede pe reprize, unde un 1.4TSI 150CP e mult mai fsnet decat O4 pentru ca are cutia scurta. No fun.

Link to comment
Share on other sites

Știu f bine ce poate BMW, vorbim de suspensii standard vs construcția/asamblarea mașinii.

Până și Octavia poate mai bine cu dcc.

Link to comment
Share on other sites

vizitator
On 2/9/2024 at 1:47 PM, Gabriel*77 said:

 

 

Spun toate lucrurile astea ca fost posesor de O3 cu același număr de cai putere și motor asemănător, O3 a cărei cutie se mișca mult mai bine, si din acest motiv am mers cu ochii închiși în a o cumpără fără a-mi trece prin cap vreun testdrive.

 

 

1.4 TSI 150 CP si 1.5 TSI 150 CP nu sunt chiar acelasi motor. 1.5 TSI este pe ciclu Miller, adica are consum mai mic, polueaza mai putin, dar nu obtine puterea la fel de usor precum 1.4 TSI. Acest motor nu mai putea fi incadrat in normele de poluare Euro 6d temp, de aceea l-au scos din Europa. Se mai gaseste in America Latina si alte tari exotice. Orice masina ti-ai fi luat, tot avea motorul gatuit fata de generatiile precedente. Cat despre combinatia 2.0 TDI+cutie manuala, eu unul nu imi mai iau diesel ptr traficul de oras.

Link to comment
Share on other sites

@vizitator vorbim despre 1.5 TSI evo sau evo2?

Link to comment
Share on other sites

Gabriel*77

@Adi_vw DPCA este codul motor.

@vizitator Mă întreb dacă 2.0 TSI sau 2.0 TDI au această problemă vizavi de putere și consum că dacă gâtui 1.5 TSI pentru consum și noxe, dar ai 2.0 TSI și TDI cu 200-245 cp, nu prea văd unde e logica. 

 

Eu nu am avut niciodată diesel pentru că mașina o folosesc preponderent în oraș și cu ani buni în urmă am fost sfătuit că motorina nu e bună pentru oraș și am ținut cont de asta.

 

Oricum, din configuratorul Skoda se pare că O4 Style nu mai poate fi configurată nici cu 1.5 tsi mild hybrid, iar Ambition doar cu 1.5 tsi normal. 

 

Încep să cam diminueze din gama de motoare, însă nu din cele diesel.

 

Link to comment
Share on other sites

Din ce am vazut eu nu e evo2, deci nu-i cu ciclu Miller. Am mers cu Ateca tsi 110kW DSG si s-a simtit mult mai bine masina fata de 1.5tsi manual cu ciclu Miller(Leon 5F) care pe dyno a scos 111kW (6400rpm) 220Nm  in loc de 96kW si 200Nm. 
Cel mai probabil e de la cutie problema si de la managementul acceleratiei. 

Ce poti face: 

  • In cazul in care nu ai driving mode selection vezi daca poti coda Audi throttle control. 
  • un pedal box daca nu ai driving mode selection si asa nu cred ca o sa pierzi garantia.
  • chiptuning si atunci o sa ai alta masina
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!