Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

@Gabriel*77 vezi ca gasesti foarte multe informatii legate de fiabilitate si probleme pe forumul de UK:

https://www.briskoda.net/forums/forum/396-skoda-octavia-mk-iv-2020/

este foarte activ si gasesti pareri de la utilizatori din toata Europa.
Dupa cum spune @Dolfin, nu face greseala sa judeci 1.5 TSI && cutia pe baza lui 1.4 TSI (pe care-l ai) + cutie... Este plina industria auto de astfel de exemple - succes urmat de rateu sau rateu urmat de succes.
Poate ca problemele copilariei de la cutia manuala de pe 1.5 TSI or fi fost tratate intre timp (e deja in productie de ani buni), dar au fost impresionant de multe cazuri cu probleme si cutie inlocuita pe garantie. Asa ca probabil din punctul asta de vedere, DSG-ul poate nu e o idee rea daca esti fixat pe 1.5 TSI.
Si nu, nu fac propaganda pro-DSG pentru ca asta am pe Octavia; masina mea de zi cu zi este un Megane 2 (1.5 dCi) manual, de 15 ani si 300.000 km la care nu m-am atins de motor si cutie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 daca motorul tau era 1.4 TSI 140CP (EA111) sau 1.8TSI 160CP (EA888 rev2) altfei priveai problema acum. Acum 7 ani, 1.4 TSI 150CP (EA211) era inca prea nou. Cei ce ti-au zis atunci sa il eviti, cu cunostintele de atunci, aveau dreptate. Atunci. 

 

2.0 TDI CR (gen2) e chiar un motor foarte reusit iar cutia manuala (MQ350 daca nu ma insel) e si mai reusita. 

 

Daca nu ma inseala memoria, pe motoarele mici (pana la 250Nm) cutia manuala e MQ250. Nici prea prea, nici foarte, foarte.

La O4 au dat-o cu ostia in gard… grav. Persoanal stiu vreo 3 cazuri de cutie schimbata.

 

Despre DQ200 nu vreau sa mai vorbesc, e o rusine la fel de mare ca EA888rev2. Colegu @sabinx are doua in curte (1.5 TSI si 1.0TSI). 

Citez “nu le-ar da pe DQ250”. 

OK, nu mai explodeaza mecatronicul asa des, insa softul e de kko. 

 

Din pacate cea mai solida alegere ramane 2.0 TDI 150CP manual sau automat. 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MQ250 am eu pe 1.8 TSI si e destul de slabuta cutia, are sirenaj in treapta 1-2 si se simte ca si cum ar avea joc. Doar DSG cu ambreiaje umede pus pe 2.0 TDI si 2.0 TSI sa fie ok pe O3/O4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am 1.5TSI Style manual si dupa ~50k km pot spune :

1. Cine cauta Octavia NU se uita la A4 care are un habitaclu muuult mai mic. In plus este un model obosit care va pierde enorm din valoarea o data cu aparitia noului model. Ca ai 3 plastice in plus mai calitative si 2db in minus la rulare este alta treaba dar nu e cazul de versus.

2.Pe Octavia nu ai nevoie de mai mult de 150cp care sunt mega suficienti iar ce e peste mi se pare periculos raportat la dinamica masinii care nu e tocmai grozava deloc!

3. Efect Kangaroo pe manual = bazaconii de forumisti

4. Din ce imi amintesc cand am configurat e greu sa faci un Ambition sa fie Style, alta tapiterie, trim-uri interiore. eu de exemplu am beige cu trim-uri piano black ce numai pe Style erau disponibile dar nu stiu exact care este situatia acum.

5. Fiabilitatea nu exceleaza dar nici in drum n-am ramas cu ea. Motorul 1.5TSI nu a pus nici o problema iar consumul si functionarea lui sunt ireprosabile. 

6. Daca ar fi sa aleg din nou tot Octavia as lua chiar daca pe alocuri m-a dezamagit la fiabilitate. Am mai avut in trecut un Tour 2009 care pana la 120k km cand l-am dat nu a pus nici o problema dar care era mega arhaic la tehnologie, super zgomotos si mult mai mic in partea din spate.

Spor in alegeri

Modificat de akon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa ramaneti ontopic si sa nu transformati topicul intr-un versus. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@akon la tine ma gandeam cand am scris mai sus; vezi ca e o mica diferenta intre punte chioara si multilinik :D

 

Si da, desi functia are acelasi acronim, componentele sunt Low (ComfortLine/Ambition) si High (HighLine). Nu prea poti face Style din Ambition. Sau… nu puteai ;))

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Dolfin said:

Citeste topicul Probleme tehnice specifice Octavia 4 (vwforum.ro), in care cei cu O4 isi expun parerile despre masinile lor, ca sa fi convins ca vrei O4 benzina.

 

In momentul acesta, statistic, grupul motor + transmisie care are cele mai putine (cu mult) prezente in garantie este motorul de 2.0 TDI si cutia manuala, indiferent de marca din grupul VAG.

Intern chiar se vorbeste ca-i duce cu gandul la vechiul ALH.

 

Cele mai multe probleme sunt la grupurile pe benzina si cutie manuala (sunt mentiuni si aici pe forum despre problemele la cutiile manuale).

 

 

 

Serios? Habar n-aveam. Eu sunt posesor din 7 Mai 2020 si n-am avut nicio problema motor/cutie. Masina merge brici. Bineinteles ca am fost si eu pe la actualizari de infotainment si chemari dar astea eu le consider normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vad sa se fi discutat regimul de utilizare al masinii..oras, extern. 
Am avut 1.4TSI CZEA (150cp cu ACT) si cu manuala pt 5 ani in B preponderent si nicio problema. Am luat special manuala pt ca DQ200 era o cutie slaba, predispusa sa isi toceasca f mult ambreiajele.

A cauta cel mai cel motor, cel mai fiabil nu mai are legatura cu vremurile prezente. Motorul indiferent care este el va tine mai mult decat electronica complexa a masinii.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, akon a scris:

Eu am 1.5TSI Style manual si dupa ~50k km pot spune :

1. Cine cauta Octavia NU se uita la A4 care are un habitaclu muuult mai mic. In plus este un model obosit care va pierde enorm din valoarea o data cu aparitia noului model. Ca ai 3 plastice in plus mai calitative si 2db in minus la rulare este alta treaba dar nu e cazul de versus.

2.Pe Octavia nu ai nevoie de mai mult de 150cp care sunt mega suficienti iar ce e peste mi se pare periculos raportat la dinamica masinii care nu e tocmai grozava deloc!

3. Efect Kangaroo pe manual = bazaconii de forumisti

4. Din ce imi amintesc cand am configurat e greu sa faci un Ambition sa fie Style, alta tapiterie, trim-uri interiore. eu de exemplu am beige cu trim-uri piano black ce numai pe Style erau disponibile dar nu stiu exact care este situatia acum.

5. Fiabilitatea nu exceleaza dar nici in drum n-am ramas cu ea. Motorul 1.5TSI nu a pus nici o problema iar consumul si functionarea lui sunt ireprosabile. 

6. Daca ar fi sa aleg din nou tot Octavia as lua chiar daca pe alocuri m-a dezamagit la fiabilitate. Am mai avut in trecut un Tour 2009 care pana la 120k km cand l-am dat nu a pus nici o problema dar care era mega arhaic la tehnologie, super zgomotos si mult mai mic in partea din spate.

Spor in alegeri

Foarte adevărat ce spui, din punctul meu de vedere, pentru că am deja de 7 ani o Octavia 3, 1.4 tsi manuală, cu care nu am avut probleme la motor și cutie absolut deloc (probabil sunt și defecte de proiectare și construcție, nu contestă nimeni), însă contează și cum o utilizezi. Eu unul nu conduc ”sportiv” pentru că în primul rând nu îmi place și sunt conștient că ”sportivitatea” reduce drastic viața componentelor principale și aici mă refer la motor, ambreiaj și cutie. Mă intersează confortul și viața ei cât mai lungă în parametri optimi, nu să fiu mereu primul la semafor sau să scoată flăcări pe țeavă.

Îmi pare rău că unii dintre cei de pe forum nu înțeleg că nu mă interesează alt model în afară de Octavia și că am intrat să cer păreri de la cei care au 1.5 tsi MH automată, fiind intersat de achizitionarea unu astfel de autovehicul. Nu vreau nici A4, nici Kodiaq sau Superb. Dacă le voiam, nu intram aici să cer păreri.

Nu vreau să fiu offtopic, însă dacă discuțiile tot duc în altă parte decât la cea care mă intersează pe mine, adaug și eu problema multora care consideră că o mașină nouă, de generație nouă, nu are nevoie de rodaj, dau în ele ca înnecații de când ies pe poarta reprezentanței și apoi fac afirmații că nu e mașina bună. Păi... să ne fie cu iertare, dar manualul de utilizare nu e o broșură opțională scrisă la mișto. Sunt informații obținute în urma multor studii și cercetări de către oameni care chiar știu ce spun. În fine... 

Eu vin cu dorința de a schimba mașina, nu și modelul, urmare a experienței plăcute cu modelul anterior. Tocmai ăsta este și motivul pentru care nu mă intersează altă marcă. Vreau o mașină fix pentru bugetul și nevoile mele, nu pentru imagine sau cine știe ce alte motive. Evident că orice mașină se învechește, moral și fizic, indiferent cât de bună a fost și este, și, evident, trebuie schimbată.

Mulțumesc de urare!

în urmă cu 9 ore, Cristi_V a scris:

 

Serios? Habar n-aveam. Eu sunt posesor din 7 Mai 2020 si n-am avut nicio problema motor/cutie. Masina merge brici. Bineinteles ca am fost si eu pe la actualizari de infotainment si chemari dar astea eu le consider normale.

Sunt șanse mari ca mașinile noi, cu actuala tehnologie, să se defecteze mai des, nu zice nimeni nu, dar cu siguranță la anumite defecte contribuie mult și cel care utilizează mașina. E părerea mea personală urmare a ceea ce văd la alții. Degeaba le explici unora anumite situații și îi inveți cum să nu ucidă mașinile... ei știu una și bună, apoi se miră că mașina s-a tranformat în cazan. Ai ceea ce întreții.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, zidanne a scris:

@akon la tine ma gandeam cand am scris mai sus; vezi ca e o mica diferenta intre punte chioara si multilinik :D

 

Si da, desi functia are acelasi acronim, componentele sunt Low (ComfortLine/Ambition) si High (HighLine). Nu prea poti face Style din Ambition. Sau… nu puteai ;))

 

 

Nici acum nu poți face indiferent cât te-ai chinui. O aduci la preț și dotări aproape de Style, dar tot nu e Style. Unele opționale nu le poți accesa orice ai face. (Spre exempu oglinda retrovizoare centrală. La Style este cu efect automat antiorbire, la Ambition NU există această posibilitate chiar dacă veri să plătești pentru ea).

Eu știu că indiferent de variantă, Style, Ambition, etc, puntea spate este chioară până în 150 cp inclusiv. S-a schimabat ceva între timp? Adică acum ar avea suspensie spate independentă? Mi-a plăcea să fie adevărat, dar intuiția îmi spune că nu este. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, The_Ego a scris:

Nu vad sa se fi discutat regimul de utilizare al masinii..oras, extern. 
Am avut 1.4TSI CZEA (150cp cu ACT) si cu manuala pt 5 ani in B preponderent si nicio problema. Am luat special manuala pt ca DQ200 era o cutie slaba, predispusa sa isi toceasca f mult ambreiajele.

A cauta cel mai cel motor, cel mai fiabil nu mai are legatura cu vremurile prezente. Motorul indiferent care este el va tine mai mult decat electronica complexa a masinii.

Dacă la mine te referi, mașina ar fi utilizată cu preponderență în oraș. Să zicem cam 85% din timp.

Cu actuala, manuală, 1.4 tsi, 7 ani de utilizare preponderent în oraș, nu am probleme la motor, cutie și ambreiaj. Consum de ulei nu am (nu completez nimic până la următorul schimb pe care îl fac anual, chestiune pe care am cerut-o în mod expres, nu la 20.000 cum îmi era recomandat. La 30.000, folosită în oraș, mi se pare că intenționat vrei să distrugi motorul) și cel de combustibil nu mi se pare mare.

Am condus automată pe diferite mărci (nu m-a dat pe spate cum spun unii că dacă mergi cu automată nu mai vrei manuală, nici pe departe, Probabil depinde și de mașină), însă nu mă pricep și nici nu pot înțelege unele pricipii ce țin de electrica, electronica sau mecanica unei cutii automate de viteză, de un Mild Hybrid și din acest motiv caut să mă informez cu privire la ce înseamnă exploatarea și utilizarea unui astfel de model. Mă interesează păreri obiective, nu subiective care țin strict de gusturi, având în vedere că tehnologia evouează și trendul se duce către astfel de mașini. Când spun trend mă refer la constructori. Aș putea alege cu ușurință o cutie manuală, dar trebuie ținut cont și de urmări, de eventualele norme de poluare și taxele aferente acestor norme, și de aici nebunia cu dilema. De full electric nu mă pot atinge, nu mă ține buzunarul, ca să fiu mai clar în exprimare.

Conduc de mult timp și sunt conștient de ce și cum se uzează o mașină, sau ce se uzează la ea.

Nu caut motorul cel mai cel, ci vreau să știu ce probleme au astfel de modele, sau puncte forte, pentru că nu am avut și vreau să știu la ce să mă aștept având în vedere că nu permitem să le schimbăm anual și nici ieftine nu sunt. A cumpăra o mașină nouă, în zilele noastre, presupune un sacrificiu și avand în vedere multitudinea de posibilități în a te putea informa, asta caut să fac. 

Motiv pentru care revin cu rugămintea de a primi informații cu privire la cele solicitate, plus alte probleme specifice modelului, și nu recomandări în a alege altă marcă sau model. NU sunt interesat de alte mărci sau modele, ci strict de 1.5 tsi, mild hybrid automată. 

Vă multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La noi nu cred ca sunt asa multe octavii in configurarea dorita de tine, cu atat  mai mult pe forum... poate 2 3 utilizatori sa aibe benzina dsg hibrid. Cauta mai multe informatii pe forumurile de afara, acolo sigur gasesti mai multi useri. Si oricum, in majoritatea cazurilor, doar cei cu probleme posteaza in general, mai putin cei cu masini fara probleme, aia se bucura de ele :)

Ia ce ti place. Pana la urma asta e si ideea unei masini, sa ti si faca placere sa o conduci nu doar sa fie tanc. Cauta la dealeri una la drive test sa ti faci o parere, ca din taste nu se intelege mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

23 hours ago, Gabriel*77 said:

La Style este cu efect automat antiorbire, la Ambition NU există această posibilitate chiar dacă veri să plătești pentru ea).

 

 

DA, exista aceasta posibilitate pe optiunea Light Asistant (varianta a doua, mai scumpa).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi_V Mulțumesc de info. Nu am știut de acest aspect.

Unele opționale nu le-am luat în seamă pentru că odată bifate îți bagă pe gât, la pachet, și atceva de care eu consider că nu am nevoie, dar umflă prețul și din acest motiv renunți și la acel ceva care chiar te intresează.

Ideea este că un Ambition configurat aproape de Style are prețul asemănător. În cazul meu diferența este de 1000 și ceva de euro, probabil făcută de motorul mild și DSG-ul. Ca atare, merg pe Style.

Am văzut pe celălat forum că nici tu nu ai avut probleme cu mașina, sau nu ceva grav, ci doar partea de soft care bănuiesc că a fost rezolvată, sau când îmi va veni mie mașina, primăvara/vara lui 2024, să se fi rezolvat. 

În urma configurărilor repetate am ajuns la concluzia că varianta Style, mild-Hybrid cu cutie DSG, matrix led cu spălător de faruri, +/- câteva lucruri în plus (mă mai gândesc), cum ar fi scaunele spate încălzite și climtatronicul în trei zone, este suficient pentru mine. 

Mai mult nu am nevoie și ar fi inutil să arunc banii pe ceva ce nu îmi e necesar.

O informație pe care am primit-o de la PBN este că varianta break, pe care eu nu am văzut-o în configurator, se poate configura doar diesel și termenul de livrare este redus la jumătate.  

De la Brady am aflat că varianta de mijloc, în cazul modelelor, nu mai există, adică Style manual, și că ar fi din cauza problemelor de aprovizionare. Se rezumă la mai puțină flexibilitate în a-ți putea configura mașina după buget și nevoi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 3/17/2023 at 11:52 PM, Cristi_V said:

 Eu sunt posesor din 7 Mai 2020 si n-am avut nicio problema motor/cutie. Masina merge brici.

Alea 2020 au avut altă cutie manuala, cred că aceeași de pe O3.

Daca o sa compari cu una după 2021 o sa constati ca a ta are alte rapoarte și sta mult mai turata.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77: tu ai condus modelul dorit de tine? (adica Octavia 4 1.5 TSI dsg mild hibrid)? Ar fi bine sa o cauti la test drive, cel mai in masura sa se edifice esti tu, si nu noi. Apoi stam de vorba!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 hours ago, akon said:

Alea 2020 au avut altă cutie manuala, cred că aceeași de pe O3.

Daca o sa compari cu una după 2021 o sa constati ca a ta are alte rapoarte și sta mult mai turata.

 

 

Asta e cutia conform COC. Si Vmax este 230 km/h (acum pe site vad ca e 223 km/h).

 

NX33N502.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 eu am motorul 1.5 TSI DSG MH, mașina comandată în februarie 2021, ajunsă în martie 2021, preluată în mai (am așteptat două luni să dea drumul la Rabla).

În primul rând, ca și stil de condus, sunt extrem de moderat, i-am făcut rodajul 1500km, timp în care am ținut-o doar în modul ECO, revizia la 1,5 ani (~20000km), acum după aproape 2 ani am 27500 km.

Configurație: Style, tapițerie bej alcantara, pachet suspensie adaptivă, matrix, parbriz încălzit (cu folie, nu cu fire vizibile), volan încălzit, toate scaunele încălzite, climă pe trei zone cu control separat spate, geamuri față cu insonorizare suplimentară (recomand, reduce foarte mult zgomotul vântului. Păcat că nu există și pentru geamurile spate), padele pentru DSG.

- motorul este mai mult decât suficient pentru modul meu de condus. Pus pe Sport, e altă mașină, dar îl folosesc destul de rar (detalii mai jos)

- tehnologia mild-hybrid este o păcăleală unealtă de marketing, util doar la 3 lucruri: impozit mic (zero, în cazul meu în primii doi ani, cel puțin), vignetă de parcare gratuită în parcările  din București administrate de primărie, pornirea instantanee a motorului din Start-Stop (pe care nu-l folosesc, dar care se manifestă - vezi următorul punct). Având 9cai (parcă așa era scris pe undeva), nu cred că ajută în mod real la demaraje, dar dacă ei spun așa, atunci e doar părerea mea subiectivă că nu ajută

- legat de Start-Stop, chiar dacă este dezactivat, din cauza tehnologiei MH motorul se oprește în orice situație de coasting (în modul Drive), deci în București, la mersul în coloană se oprește imediat cum iei piciorul de pe frână. Dacă e SS dezactivat pornește motorul imediat cum oprești mașina. Teoretic, cu SS activ ar merge foarte bine în sensul că, la semafor, iei piciorul de pe accelerație, oprește motorul, îl păstrează oprit până la repornire. 

- tehnologia ACT (https://www.vwgenuineparts.co.uk/vw_act_active_cylinder_technology_explained.shtml), care oprește doi cilindri în sarcină mică, nu e ce trebuie la Octavia. În sensul că vibrează mașina, cel puțin la mine. Puțin, dar sesizabil de la volan (pasagerii nu observă, șoferul observă în pedală). Mie nu-mi place, dar nu se poate dezactiva (cred).

- în modul Drive motorul este fluid, cutia DSG necesită puțină adaptare dacă treci de la manuală (datorită modului în care face calculele privind treapta de preselectat, uneori nu iese și trebuie să cunoști situațiile respective, ca să nu crezi că e un bug când durează o secundă să retrogradeze, sau să treacă la treaptă superioară dintr-o retrogradare inițială - vezi https://www.autoevolution.com/news/how-dual-clutch-transmissions-work-5458.html, zona Disadvantages. Însă în niciun caz asta nu este norma, ci mai degrabă excepția în 1% din cazuri). 

- modul Sport e altceva, cutia își schimbă comportamentul, răspunde mult mai repede în toate condițiile, accelerația e mult mai bună, însă nu mai este atât de fluid ca în Drive. În sensul că intră frâna de motor imediat cum iei piciorul de pe accelerație. Deci nu e de mers lejer, pentru că imediat încetinește. Nu intră în mod coasting, însă, din păcate, chiar și în modul Sport, dacă o ții în sarcină mică, intră ACT-ul și se simte vibrație în pedală. Nu foarte deranjant, depinde de persoană.

- nu a mâncat niciodată ulei, nu știu dacă din noroc, sau pentru că i-am făcut rodajul, sau pentru că o menajez.

- legat de mașină, a avut mici probleme de soft la început, dar rezolvate complet cu update-ul 1803 de astă toamnă.

- opțiunea de suspensie adaptivă este foarte utilă, diferență între modul confort și cel sport, nu mă mai văd optând pentru o mașină fără această opțiune.

 

În consecință, sunt extrem de mulțumit de mașină și motor, nu mă mai întorc niciodată la cutie manuală, iar la prețul acesta consider că nu aveam ce să iau mai bun, ca mașină nouă.

Dacă ai întrebări punctuale pe liniile de mai sus (poate nu am explicat cum trebuie totul), le aștept.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vizitator Nu am condus încă, dar fac demersuri în acest sens. Nu le prea au dealerii prin reprezentanțe pentru drive test, însă nu știu ce poți înțelege din ”drive test” la noi care se rezumă la plimbatul prin jurul reprezentanței câteva minute, dar să zicem.

Am condus în schimb Toyota Auris, BMW i3 și Alfa Romeo Giulia și nu pot spune că m-a dat pe spate cutia automată.

Și eu tot fanul cutiilor manuale sunt, dar... am o dilemă serioasă cu privire la achiziție și de aici toate întrebările.

Sper ca până merg să comand mașina să mă decid.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, Cristi_V said:

 

Asta e cutia conform COC. Si Vmax este 230 km/h (acum pe site vad ca e 223 km/h).

 

NX33N502.jpg

Exact ce ziceam, la mine e putin diferit

cv-ratio.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77 08:00 sau 17:00. Zic de ora la care strazile sunt blocate. 

Si intr-un km (aka 30 de min) faci gamba stanga cat pulpa dreapta - aka repeti “ambreiaj - 1 - frana - ambreiaj - N - frana” de macar 200 de ori. 

Aici e avantajul automatei. Mai ales cu TGA. Si la drum lung impreuna cu (p)ACC si LA. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, BFlamer said:

legat de Start-Stop, chiar dacă este dezactivat, din cauza tehnologiei MH motorul se oprește în orice situație de coasting (în modul Drive)

Cred ca e deranjant ca opreste motorul in mers, mai ales in oras si apoi il porneste la semafor pentru ca e SS dezactivat. Nu ai ceva optiuni in driving mode selection pe Individual in care poti dezactiva oprirea motorului la coasting? Gen sa pui motorul in sport si cutia in eco?

 

4 hours ago, BFlamer said:

Tehnologia act ... Mie nu-mi place, dar nu se poate dezactiva (cred).

Se poate dezactiva cu un soft custom facut la un tuner. La fel si comportamentul cutiei in D poate fi modificat sa tina treptele cat de sus vrei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zidanne8 ore din 8, programul de muncă, care este în schimburi, conduc.

Conduc mimentan un Duster 1.3 tce de 150 cp manual și nu mă deranjează absolut deloc cutia manuală. Nu m-a deranjat niciodată oricât de aglomerat ar fi. Nu asta e problemă mea. Automata aș vrea-o din alte considerente. Style vine doar cu mild hybrid și cutie automată și, după cum am mai spus, iau în calcul și eventualele modificări legislative viitoare legate de mediu, când și dacă vor fi.

 

 

 

@Adi_vwLa mașină nouă nu cred că e indicat să-i umbli în "măruntaie" că pierzi garanția. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!