Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Salutare!

Revin, din vara trecută, cu intenția de a achiziționa o O4 (la vremea respectivă mă interesa un plug in) și acum sunt într-o mică dilemă la care sper să găsesc lămuriri și explicații aici.

Motorizarea o vreau benzină 1.5 tsi.

Ideea e că nu sunt atras de automată, însă îmi doresc varianta Style, care nu se poate configura decât automată și mild hybrid, dar... sunt dispus să încerc și o automată. 

Varianta manuală, Ambition, e relativ slab dotată și adusă la nivelul Style se apropie și la preț. Undeva la 31.000. Cu rabla și o reducere de dealer (3000+1000) mașina ar costa 27.000.

În fine, astea sunt detalii și ține de gusturi.

Precizez că dețin o O3 din 2016 varianta Style, 1.4 tsi manuală, pe care mă gândesc să o schimb

Întrebarea mea este dacă merită motorizarea mild și cutia DSG. Aici mă refer la fiabilitate, nu la confort care, după gusturi, e discutabil.

Diferența între ele, Style și Ambition (cea din urmă configurartă ca un style) este de aproape 2000 €.

Opționale la Style nu vreau decât farurile Matrix Led și spălătorul de faruri, în rest sunt mulțumit de ce are pe ea.

Ca atare, ce configurație ar fi mai avantajoasă la consum, întreținere si fiabilitate?

Mild și automată sau manuală?

Precizez că după Paște aș vrea să merg să plasez comanda, dar până atunci să fiu 100% decis asupra motorizării și a transmisiei.

Mulțumesc anticipat!

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci tu ai configurat o Octavia cu cutie automata la 31000 euro. Un Audi A4 motor 2.0 TSI 150 CP, mild-hybrid, cutie manuala, costa 33000 euro. Daca renunti la scaune sport, ceasuri de bord color si alte cateva mici optiuni, ajungi tot la 31 000 euro. Acum tu decizi care e mai potrivita ptr tine: Skoda Octavia 1.5 TSI sau Audi A4 2.0 TSI. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

35300 euro e pretul de pornire la A4 echipare Basic.

A4>Passat>Superb>Octavia.

 

La modele cu dotari asemanatoare, diferenta intre A4 si Octavia cred ca e peste 10.000 de euro.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vorbesc avand oferta in fata, de la Porsche Buc : 32500 euro . Avand in vedere ca in aceasta vara se va lansa noul A4, pentru cel actual sunt reduceri de 15-17% din pretul de catalog. Dezavantajul este ca iti iei o masina care va disparea de pe piata in cateva luni, aparand noul model. Acum fiecare face cum considera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm si eu ca la Audi sunt reduceri mari pentru modelele la sfarsit de viata, si mai ales pentru cele cu motoare pe benzina!, care se pot duce si peste 20%.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luat în considerare Audi, deși m-am uitat un pic prin configurator, este foarte scump pentru mine, iar nivelul de bază nu îl vreau (mai scump oricum decât Skoda destul de echipată) doar pe considerentul că la siglă are patru cerculețe. 

Mie îmi trebuie o mașină de familie care să îmbine mai multe caracteristici și Octavia este fix ceea ce am nevoie.

Sunt decis asupra producătorului și a modelului, însă nu sunt lămurit (nu mă pricep mai exact) cu privire la transmisie și motorizarea mild.

Cu cutia manuală sunt obișnuit (conduc de 27 de ani), însă evident că mă gândesc și la costurile de întreținere, exploatare, o eventuală revânzare, viitoarele norme de poluare, care pot veni cu facilități sau restricții pentru unele motorizări, și de aici o întreagă aventură în ceea ce privește decizia de a achiziționa o mașină. 

Cum tehnologia se dezvoltă rapid și nu toată lumea o intelege sau ajunge să știe să o utilizeze corespunzător, nu ne rămâne, unora dintre noi, decât să cerem păreri de la cei care se pricep sau folosesc acea tehnologie.

Am făcut precizarea că dețin deja o O3 din 2016, style, benzină, și sunt decis să urmez același trend cu modelul, dar nu cunosc detalii legate de fiabilitate, întreținere, condus și consum a cutiei DSG și a motorizării Mild și din acest motiv cer ajutorul posesorilor de Octavia.

Mașina este exploatată normal, preponderent în oraș, cu drumuri extraurbane specifice unei familii normale cu un copil adolescent (vacanțe, munte, mare, țară, etc. )

Scopul meu este determinarea în a face alegerea cea mai bună în urma explicațiilor și a exemplelor primite de la cei care au condus, conduc sau dețin informații vizavi de cele puse în discuție.

M-am uitat prin configuratorul mai multor producători și ce îmi place exterior nu îmi place interior și invers.

Ce îmi place și așa, și așa, nu are motorizarea potrivită sau este foarte scumpă, iar exemplele pot continua, plus că dacă stai să analizezi dotările fiecăruia în parte, prețul ajunge tot cam pe acolo.

Orice alt autovehicul de genul Octaviei 4 are prețul asemănător acesteia, deci...

Designul producătorilor asiatici nu îmi place deși peste tot aud că mașinile produse de ei sunt foarte bune. Nu contest.

Aici vorbim de gusturi care, evident, nu pot fi discutate și nici dezbătute. Nu vreau nici RS, pachet RS, nici ceva asemănător. Nu sunt interesat de viteză sau de mașinile sport, cu interior sport, etc. Primează confortul, potența optimă a propulsorului și costurile raportate la întreținerea respectivului vehicul.

Ca atare, cine vrea și mă poate ajuta, să o facă referindu-se strict la cele solicitate (motorizare+cutie viteze), pentru că acestea sunt nelămuririle mele.

Din nou, mulțumesc anticipat!

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 minute în urmă, vizitator a scris:

Eu vorbesc avand oferta in fata, de la Porsche Buc : 32500 euro . Avand in vedere ca in aceasta vara se va lansa noul A4, pentru cel actual sunt reduceri de 15-17% din pretul de catalog. Dezavantajul este ca iti iei o masina care va disparea de pe piata in cateva luni, aparand noul model. Acum fiecare face cum considera. 

Mulțumesc totuși pentru sfat!

Mă voi uita pe site-ul lor din nou. Nu mă deranjează să iau modelul anterior celui care apare atât timp cât mașina e nouă. 

Modificat de Gabriel*77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Gabriel*77 said:

 

Opționale la Style nu vreau decât farurile Matrix Led și spălătorul de faruri, în rest sunt mulțumit de ce are pe ea.

 

 

 

Ia-ti si blocuri optice spate TOP LED. Altfel ai doar jumatate de bloc optic.

La intrebare cred ca ar trebui sa raspunda cineva care are.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat despre faptul ca modelul Audi e pe final de viata, inseamna ca au fost vindecate toate bolile copilariei.

SI eu am avut de ales daca sa cumpar O3FL sau sa astept cateva luni O4.

Timpul mi-a demonstrat ca am facut bine alegand O3FL.

 

La pret similar, A4 e mult superior O4, de la confort la imagine.

 

Daca sunt reduceri la Audi, merita, eu m-as uita la A4.

Modificat de halamadrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu as lua Audi, 30k+ euro mi se pare mult pentru o Octavia, iar preturile la Octavia au explodat in ultimii ani, pentru o masina care totusi se simte inca a masina de buget.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact; La A4 preturile nu prea au urcat asa mult si, datorita reducerilor, chiar au ramas constante. In schimb, la Octavia, vad mariri reale de pret de 13000 euro. Personal as merge pe A4 fara sa ezit, mai ales ca spui ca nu te deranjeaza cutia manuala (ptr automata mai dai 2200 euro)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, vizitator a scris:

Deci tu ai configurat o Octavia cu cutie automata la 31000 euro. Un Audi A4 motor 2.0 TSI 150 CP, mild-hybrid, cutie manuala, costa 33000 euro. Daca renunti la scaune sport, ceasuri de bord color si alte cateva mici optiuni, ajungi tot la 31 000 euro. Acum tu decizi care e mai potrivita ptr tine: Skoda Octavia 1.5 TSI sau Audi A4 2.0 TSI. 

Octavia 1.5 tsi e mai potrivită. Așa cred eu.

59 minute în urmă, yeeeeman a scris:

Si eu as lua Audi, 30k+ euro mi se pare mult pentru o Octavia, iar preturile la Octavia au explodat in ultimii ani, pentru o masina care totusi se simte inca a masina de buget.

Eu unul vreau să dau maxim 27.000 euro pe o Octavia (31.000 prețul de listă pentru Style, dar cu reducerea de la ei și rabla ajunge la 27.000), și nu 30k+ pentru un Audi chel chiar dacă are reduceri oarecum consistente. Dacă prețul Audi nu scade sub 27.000 în opinia mea nu îl pot lua în seamă. E mult peste bugetul meu și sub ceea ce vreau eu ca opționale privitor la preț. Le mulțumesc celor care m-au sfătuit să-l iau în seamă (chiar mă voi duce la un dealer Audi să văd despre ce reduceri e vorba), dar aș vrea să revenim la discuția cu motorul Mild și cutia DSG. Nu vreau să deranjez sau să supăr pe nimeni, dar este totuși forum dedicat Skoda. Dacă îmi permiteam Audi, nu mai intram aici.

acum o oră, Cristi_V a scris:

 

 

Ia-ti si blocuri optice spate TOP LED. Altfel ai doar jumatate de bloc optic.

La intrebare cred ca ar trebui sa raspunda cineva care are.

Vin automat la pachet și cele spate TOP LED. Fiind forum dedicat Skoda, m-am gândit că mă poate lămuri cineva care deține.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul mild hybrid are avantajul ca iti mai da un plus de putere la plecarea de pe loc, nu se simte acel efect de ,,kangaroo" la plecarea de pe loc, efect (poticneala) care se simte la cutiile manuale fara mild hibrid. Deci e un avantaj. Alt avantaj este faptul ca obtii tidula ptr parcare gratuita in parcarile amenajate de primaria Mun Bucuresti (cele trasate cu dungi albastre), dar ai grija ca facilitatea va dura doar pana in martie 2025. Cutia automata este mult mai confortabila decat manuala, iti spun asta desi am fost fan al cutiilor manuale. Daca treci pe automata, nu cred ca mai revii vreodata la manuala. Ce nu imi place la DSG este ca schimba vitezele prea jos (adica la turatii joase), si asta ii da lag la acceleratie. Si la Audi face la fel, la cutiile Stronic. O poti trece in sport, dar se recomanda sa nu faci asta cu motorul rece. 

PS: vezi ca, daca nu ai 2 tichete remat rezultate din casarea a 2 masini vechi, va trebui sa le cumperi, si ambele te vor costa cam 1500 euro. Deci pretul real nu va fi 27000 euro, ci 28500 euro. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru informare!

Asta cu rabla nu am știut-o,  dar o voi lămuri pe parcurs. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Gabriel*77esti musai fixat pe Octavia ? Daca dai comanda custom nu scapi sub 1 an cu termenul real de livrare, Octavia este un model destul de afectat de criza de materii prime, mai ales daca o configurezi cu Hibrid si alte accesorii.

 

Ai putea sa arunci o privire si in gama de SUV-uri Skoda (Karoq / Kodiaq), de exemplu. Se gasesc pe stoc exemplare destul de reusite si cred (nu sunt 100% sigur) ca poti primi DQ381 (wet) fata de DQ200 (dry) pe Octavia. Sunt o idee mai scumpe, ce-i drept si 1.5 TSI va fi o idee mai lent fata de Octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gabriel*77, pe topicul Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4 tu pui o intrebare la obiect iar lumea incearca sa te convinga sa iei altceva insa tu nu vrei sa cedezi deloc! Pai e frumos?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minute în urmă, Doc Morelli a scris:

@Gabriel*77esti musai fixat pe Octavia ? Daca dai comanda custom nu scapi sub 1 an cu termenul real de livrare, Octavia este un model destul de afectat de criza de materii prime, mai ales daca o configurezi cu Hibrid si alte accesorii.

 

Ai putea sa arunci o privire si in gama de SUV-uri Skoda (Karoq / Kodiaq), de exemplu. Se gasesc pe stoc exemplare destul de reusite si cred (nu sunt 100% sigur) ca poti primi DQ381 (wet) fata de DQ200 (dry) pe Octavia. Sunt o idee mai scumpe, ce-i drept si 1.5 TSI va fi o idee mai lent fata de Octavia.

Da, cunosc termenul de livrare care se ridică la 12-13 luni, sau... poate mai mult, și mi-l asum.

SUV NU vreau, iar modelele expuse de tine cu siguranță îmi depășesc bugetul.

E posibil ca probleme ce țin de componente să aibă toți producătorii, nu doar Octavia, iar de aici riscul ți-l asumi.

Personal aș fi vrut un Style manual, benzină 1.5, dar acest model nu poate fi configurat decât cu DSG și mild hybrid.

 

12 minute în urmă, Cristi_V a scris:

Gabriel*77, pe topicul Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4 tu pui o intrebare la obiect iar lumea incearca sa te convinga sa iei altceva insa tu nu vrei sa cedezi deloc! Pai e frumos?!

Am spus-o și o repet. E o chestiune de gusturi care e inutil să fie discutată sau dezbătută. 

Mă interesează informații cu privire la motorizare și cutia DSG a Octaviei 4 (la care am primit momentan un singur răspuns) nu alte modele. 

Dar... poate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, Gabriel*77 said:

Personal aș fi vrut un Style manual, benzină 1.5, dar acest model nu poate fi configurat decât cu DSG și mild hybrid

Uite un Ambition configurat sa arate ca un Style:

 

https://configurator.skoda.ro/cc-ro/ro_RO_SKODA20/C/equipment/505/NX33N503/8X8X/BG/3NU@7M3@7X2@8M1@8T8@8X8@PDC@PFA@PJ2@PK9@PKC@PKG@PKS@PL4@PW2@PWZ@VW5/@?variant=AMBITION&fuel=Benzina;Benzina(mild) Hybrid

 

Personal am avut fix aceiasi dilema ca si tine (fiabilitate DSG pe motoare mici la Octavia) si am ales 2.0 TSI din acest considerent intrucat DQ200 este loterie, orice ai face. In plus tehnologia Mild este destul de dubioasa si mai mult ajuta producatorul sa scada emisiile decat real pe utilizator (care se alege cu complexitatea agregatului dupa ce expira garantia).

 

Insa am mers inainte cu Kodiaq in loc de Octavia intrucat Kodiaq a fost mai scump cu doar 2000 Euro fata de Octavia (ceea ce chiar nu este mult avand in vedere ce primesti in plus). Asta pentru ca la Kodi inca mai avem cele 2 pachete Cleverpack (la care fabrica are reduceri importante) si ceva discount de la dealer.

 

Daca pretul este argumentul important si DSG te sperie, alege Octavia Ambition configurata cu ce ai nevoie. Oricum cu un pachet crom, faruri Matrix, jante frumoase o faci sa arate bine.

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambele cutii prezinta dezavantaje. DSG schimba foarte jos si nu e cea mai fluida cutie la viteze mici. Are avantajul faptului ca e mai comoda. Consum mai mare urban, posibil mai mic extraurban. Ca utilizator de manuale si automate, prefer manuala (incredibil, pentru majoritate :) ), pentru ca ma tine in priza si sunt mai atent si implicat. Problema e ca manualele noi au trepte foarte lungi. Pe Golf prinzi 170km/h cu treapta a treia la 1.5TSI, ceea ce e stupid. Fa un test drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca 1.5 TSI, nu avea DQ200, ci DQ250, cu "ambreiaje umede". Stiam ca DQ200 e la aspiratoare ( motor 1.0 si cel de 86 de cai)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Luciosu tot ce e pana in 250Nm (inclusiv 2.0TDI 115CP) vine cu DQ200.

De ce crezi ca am 2.0TSI?

 

DQ250 a fost inlocuit in 2017/18 de DQ371 (7A/7F).

Mai e folosit doar pe PHEV (1.4TSI 150CP plus electric).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 minute în urmă, Doc Morelli a scris:

Uite un Ambition configurat sa arate ca un Style:

 

https://configurator.skoda.ro/cc-ro/ro_RO_SKODA20/C/equipment/505/NX33N503/8X8X/BG/3NU@7M3@7X2@8M1@8T8@8X8@PDC@PFA@PJ2@PK9@PKC@PKG@PKS@PL4@PW2@PWZ@VW5/@?variant=AMBITION&fuel=Benzina;Benzina(mild) Hybrid

 

Personal am avut fix aceiasi dilema ca si tine (fiabilitate DSG pe motoare mici la Octavia) si am ales 2.0 TSI din acest considerent intrucat DQ200 este loterie, orice ai face. In plus tehnologia Mild este destul de dubioasa si mai mult ajuta producatorul sa scada emisiile decat real pe utilizator (care se alege cu complexitatea agregatului dupa ce expira garantia).

 

Insa am mers inainte cu Kodiaq in loc de Octavia intrucat Kodiaq a fost mai scump cu doar 2000 Euro fata de Octavia (ceea ce chiar nu este mult avand in vedere ce primesti in plus). Asta pentru ca la Kodi inca mai avem cele 2 pachete Cleverpack (la care fabrica are reduceri importante) si ceva discount de la dealer.

 

Daca pretul este argumentul important si DSG te sperie, alege Octavia Ambition configurata cu ce ai nevoie. Oricum cu un pachet crom, faruri Matrix, jante frumoase o faci sa arate bine.

Am configurat și eu o O4 Ambition, manuală, aproape de Style iar prețul ar fi cu 1000 e mai mic de Style mild hybrid automată. De aici confuzia și indecizia de a alege și motivul consultării forumului.

Mă interesează ceva mai mult decât Matrix Led și jantele frumoase și după cum am afirmat într-o postare anterioară, am nevoie de informații cu privire la motorizare, cutie, consum și cheltuieli. În timpul garanției si după ea. Conduc de 7 ani o 03, style, 1.4 benzină, manuală. E bună si iși face treaba. Mă interesează diferența pentru a putea face o alegere obiectivă, nu subiectivă (a propulsorului si a transmisiei) ținând cont de evoluția tehnologiei și de modificările legislative ulterioare cu privire la taxe și noxe.

Acum 7 ani, înainte să cumpăr 1.4 tsi, toți îmi spuneau să NU cumpăr. Că e motorul mic, va crăpa repede, nu are putere, mănâncă ulei mult și are consum mare, e motor nou și nu e fiabil, etc, etc,etc. Toți cei care mă sfatuiau erau posesori de diesel, că la vremea aia putini erau cei cu benzină. Deci... știau... nimic.

M-am informat bine și am mers și pe intuiție. Nu m-am inșelat si nu am dat greș cu tsi-ul. Nimic din cele ce mi se spuneau la vremea respectivă nu s-a întâmplat. Nu consumă ulei, nu are consum mare, trage bine motorul și nici nu a crăpat.

Precizez că am utilizat-o și o utilizez responsabil și  mult sub limitele motorului. Adică nu îi dau cât poate să ducă pentru că nu asta mă interesează la o mașină. Nu îmi trebuie demaraj în forță și nici de "ajutor" în depășiri nu am nevoie. 150 cp sunt suficienți pentru o mașină de familie.

Interesul e să tragă bine la deal cu patru persone și bagaje la bord, iar depășirile le fac când e timp și loc, nu la risc că am X sute de cai.

Mă interesează confortul, atât fizic cât și cel financiar, nu brizbrizurile la o mașină. 

De ce nu vreți să înțelegeți că GUSTURILE NU SE DISCUTĂ? Fiecare aveți gusturile voastre și eu nu le comentez, doar că nu mă interesează ALTCEVA 

Personal NU îmi plac SUV-urile de la Skoda și nu mă interesează să le achiziționez. Mi se par pătrate și au interior urât din punctul meu de vedere.

Repet! Aștept informații cu privire la cele solicitate.

 

 

 

 

42 minute în urmă, dercos a scris:

Ambele cutii prezinta dezavantaje. DSG schimba foarte jos si nu e cea mai fluida cutie la viteze mici. Are avantajul faptului ca e mai comoda. Consum mai mare urban, posibil mai mic extraurban. Ca utilizator de manuale si automate, prefer manuala (incredibil, pentru majoritate :) ), pentru ca ma tine in priza si sunt mai atent si implicat. Problema e ca manualele noi au trepte foarte lungi. Pe Golf prinzi 170km/h cu treapta a treia la 1.5TSI, ceea ce e stupid. Fa un test drive.

Da, am să solicit unul. Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste topicul Probleme tehnice specifice Octavia 4 (vwforum.ro), in care cei cu O4 isi expun parerile despre masinile lor, ca sa fi convins ca vrei O4 benzina.

 

In momentul acesta, statistic, grupul motor + transmisie care are cele mai putine (cu mult) prezente in garantie este motorul de 2.0 TDI si cutia manuala, indiferent de marca din grupul VAG.

Intern chiar se vorbeste ca-i duce cu gandul la vechiul ALH.

 

Cele mai multe probleme sunt la grupurile pe benzina si cutie manuala (sunt mentiuni si aici pe forum despre problemele la cutiile manuale).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minute în urmă, Dolfin a scris:

Citeste topicul Probleme tehnice specifice Octavia 4 (vwforum.ro), in care cei cu O4 isi expun parerile despre masinile lor, ca sa fi convins ca vrei O4 benzina.

 

In momentul acesta, statistic, grupul motor + transmisie care are cele mai putine (cu mult) prezente in garantie este motorul de 2.0 TDI si cutia manuala, indiferent de marca din grupul VAG.

Intern chiar se vorbeste ca-i duce cu gandul la vechiul ALH.

 

Cele mai multe probleme sunt la grupurile pe benzina si cutie manuala (sunt mentiuni si aici pe forum despre problemele la cutiile manuale).

 

 

Da, mulțumesc!

Mă voi uita la cele menționate de tine, totuși nu uita că dețin o 03 manuală și benzină de 7 ani căruia nu am ce să-i reproșez din punctul ăsta de vedere. 

Ca atare sunt ferm convins că în mare parte contează și cum e exploatată o mașină. Dacă dai în ea ca surdu-n tobă... să ne fie cu iertare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O4 nu este O3, alte motoare, alte cutii.

Asa cum O3 nu este O2.

 

La un dealer era la un moment dat era coada de O4 care asteptau la schimbat cutia de viteza manuala.

Despre problemele la motoarele cu benzina sunt si aici pe forum discutii suficiente.

Despre calitatea constructiei, pe ansamblu, au scris de asemenea multi utilizatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!