Jump to content

Sfaturi de achizitie si configurare Octavia 4


cristi511
 Share

Postare recomandată

Așa sper și eu, și anume cu cât modelul "înaintează în vârstă" să se mai ieftinească, dar... rămâne de văzut. 

Eu unul consider că de viitor, pentru deplasări în regim mixt, urban/extraurban, un plug in hybrid e ideal, însă momentan sunt destul de scumpe și majoritate populației nu își permite achiziționarea unui astfel de autovehicul sh, de nou nici nu mai amintesc. 

Voi urmări și eu evoluția lor, preț/tehnologie, pentru că mi-a intrat în minte să achiziționez și... nu e chip altfel. Benzină/diesel simple nu mai merită într-un viitor destul de apropiat.

 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

AndreiSergiu1991

In teorie plug in hybrid suna bine. In practica nu e chiar asa fun :) au incarcari ff lente, dureaza 3 ore sa incarci o baterie mica. Plus ca duci dupa tine o greutate foarte mare a bateriilor. Nu mai zic ca e o tehnologie foarte complexa, orice problema = multi bani sa repari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu contest pentru că nu am avut și practic nu știu chichițele.

Cu cât sistemul de propulsie e mai complex și vehiculul mai "dotat", cu atât riscul de a se defecta e mai mare și costul de reparație pe măsură.

Pe de altă parte, din câte se pare cam ăsta ar fi viitorul și de ales nu vei mai putea alege decât marca.

Personal mi-ar fi util un astfel de sistem de propulsie pentru a-l folosi în oraș, electic.

Locuiesc la bloc, dar locul de muncă al soției permite încărcarea bateriilor (2-3 nu ar fi problemă), ea ar folosi-o mai mult, pentru că e un efort financiar enorm să ții două autovehicule, unul termic pentru afară și unul electric pentru oraș, dat fiind costurile mari de achiziție, asigurări, întreținere, și problema locurilor de parcare.

O simplă socoteală cu cheltuielile de combustibil pe doi ani la două vehicule cu motor termic, rezultatul a fost de 12.000 lei.

Anual, ambele, combustibil, asigurări, parcare, taxe și întreținere, 14.500 lei. Nu știu dacă e mult sau nu, dar e ceva.

Ca atare, un singur auto, 2 în 1 cum s-ar zice, ar fi ideal.

Octavia îmi place ca design, am deja una cumpărată de nouă în 2016, sunt obișnuit cu modelul, marca și motorul (cu toate că mi-a făcut câteva "nasoale" suspensia față, reprezentanța fiind neputincioasă în a le remedia pe garanție) și din acest motiv am cerut câteva sfaturi și păreri aici, forum dedicat modelului. Totuși, fiind destul de scumpă, voi urmări și alte mărci pentru a face o comparație preț de achiziție  întreținere, calitate, fiabilitate.

 

 

 

 

Modificat de Bebeee
Fara quote la postul anterior!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristiansen077

Salut, speri degeaba ca se vor ieftini, din contra, tendinta este de scumpire. Nu stiu daca ai observat, dar atat masinile noi cat si cele second sunt mai scumpe. Revenind la Octavia 4 iV, am cochetat o scurta perioada cu ideea, insa in cele din urma am renuntat si am mers pe electric. Atunci cand au aparut in configurator varianta mai ieftina o puteai achizitiona cu aproximativ 32000 e din care scadeai aproximativ 4000 euro (cat era valoarea rabla atunci). Daca ar fi sa cumpar asa ceva, as achizitiona farurile matrix, nu conteaza ca mergi mai mult in oras, vizibilitatea este mult mai buna, plus ca va ajuta la revanzare. In oras o poti folosi strict electric, momentan parcarea este gratis si cine stie ce benficii vor mai fi. Sunt/erau cateva pe olx la diversi dealeri, poate arunci o privire. Mai bine faci un efort si cumperi acum decat sa stai sa astepti un an sau mai bine din cauza situatiei actuale (criza semiconductori, razboi, etc).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Săptămâna viitoare voi merge la un dealer pentru detalii și lămuri. 

Mulțumesc de sfat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intenția de achiziție O4. 

Precizez că azi am fost la Škoda în militari și termen de livrare au la Octavia un an jumătate și la Scala un an. 

Octavia NU aveau în reprezentanță. 

Benzină, 1.5 manuală, style, nu mai poți configura, decât Scala.

Octavia iv plug in hybrid momentan nu se mai fabrică pentru că nu au piese pentru ele.

Cel puțin așa m-a informat un reprezentant de acolo, iar mașinile se vor scumpi. 

Sunt comenzi date încât un an de zile Brady poate sta liniștit. 

În condițiile date se pare că devine din ce în ce mai greu să achiziționezi o mașină nouă, ceva mai bună, și vrei sau nu, faci o vizită și producătorului autohton luându-l serios în calcul.

 

Adică să plătești pentru o Octavia 31/33.000 €... e destul de mult. 

Asta în co textul în care model anterior, non facelift, 2016 style, a fost 22.000.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octavia 4 de ex are deja 2 ani de la aparitie. Daca o comanzi acum si dureaza 1,5 ani deja se apropie de 4 ani cand apare modelul nou 😂. Practic o sa cumperi o masina noua dar care in 2-3 luni nu o sa mai fie ultimul model. Pe acest principiu multe vor fi refuzare cand ajung in tara si avansul o sa mearga catre modelul nou. Dar aici e loc de speculat pentru cineva care asteapta, are banul si o poate cumpara pe cea deja fabricata daca nu are pretentie sa fie "ultimul model", ba chiar poate cere si ceva discount. E de gandit mult pe tema asta in situatia celor care vor sa cumpere acum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe mine unul nu mă deranjează deloc partea cu ultimul model (sunt conștient că nu pot ține permanent financiar pasul cu ultimele creații) și poate înțeleg și termenul de livrare mai mare, dar am impresia că se exagerează cu prețul de achiziție.

Având în vedere faptul că reprezentantul mărcii mi-a transmis că s-au schimbat furnizorii de materii prime din China cu unii mai aproape de Europa, prin investiții mai mari, inclusiv plata forței de muncă mai mare, prețul mașinii, mare, îl va resimți cumpărătorul. De aici, coroborat cu timpul lung de livrare, prevăd că nu se va refuza un procent mai ridicat de 5, maxim 10% în favoarea noului produs. Ținând cont că între O3 și O4 au trecut 7 ani (2013-2020), până la O5 cred că mai e ceva. Luând în calcul și facelift-ul...

Tot reprezentantul mi-a spus că piața își va reveni, se lucrează la asta, dar n-a știut să-mi preconizeze cam în cât timp.

Cert este că nu mai poți configura o mașină după nevoi și bugetul tău, raportat evident la modelul ales, pentru că acesta este prea scump comparativ cu modelul anterior, cu același dotări sau chisr mai puține, și ești condiționat să bifezi niște opționale pe care poate nu le folosești niciodată și care, evident, umflă factura. 

Din discuțiile purtate cu reprezentanți ai mai multor constructori, prețul de achiziție este unul ascendent (și ca să fac o glumă) și cu tendințe de creștere. 

Se pare însă că mașini se comandă în draci dacă Brady are comenzi și un an de zile ar putea închide că nu ar fi afectat financiar. Bănuiesc că nu e singura firmă cu comenzi multe.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta i gargara de vanzator, fara cunostinte elementare de economie. Ma refer la cel de la Brady.

Faptul ca au comenzi pe inca un an, e fix pixu. Ce au ei este backlog. Fiind backlog, au o alta problema, livreaza peste un an, factureaza peste un an, deci cashflow ciuciu, iar cheltuielile fixe se aduna (salarii, chirie, utilitati, furnizori), deci cor trebui sa isi scoata parleala cu altceva, in speta servicii ( service ulei, placute etc).Nu ca le plang de mila, ca sigur au suficiente resurse, dar m am saturat de vanzatori din astia care stiu doar sa dea din gura, mancand rahat. Problema se va rezolva? Poate la un moment dat, dar cu siguranta nu in urmatorii 2-3 ani, backlog pentru componente fiind atat de mare, incat e greu de crezut ca productia se va tripla.

Ca fapt divers, vorbeam cu un nene de reprezentanta Skoda si imi spunea ca pe Kodiaq, de exemplu, nu poti sa pui niciun fel de camera, nici 360, nici macar spate. Asta i o problema in special pentru grupul VW, care era obisnuit sa cunpere cele mai gioarse si ieftine componente ( asta o stiu direct de la furnizorii lor), iar Tier 1 si Tier 2 acum prefera sa vanda si sa produca componente mai scumpe "premium", pentru ca marja de profit e mai mare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic, dar mi-a luat destul de mult avântul de a configura și comanda O4 nouă. Cum și celelalte mărci sunt într-o situație destul de asemănătoare, cred că voi amână achiziția pe o perioadă nedeterminată. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, schimbi O3-ul tau pe O4? De ce? Stii ca O4 este facuta pe aceeasi platforma, fiind foarte similara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@yeeeemanfix la asta ma gandeam si eu. Ma vad pe mine, am O3FL si ma gandesc la un schimb poate pe la Octavia 5, pana in 10 ani avand in vedere ca o sa am cel mai probabil undeva la 100k km. 

De la O3 cum e cazul lui m-as gandi din start la versiunea FL a Octaviei 4, si in general e mai ok sa cumperi versiunea FL unde se mai rezolva din problemele de inceput ale fiecarui model in parte. Mereu am ales doar versiunile FL la ceea ce am cumparat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 12 ore, yeeeeman a scris:

De curiozitate, schimbi O3-ul tau pe O4? De ce? Stii ca O4 este facuta pe aceeasi platforma, fiind foarte similara.

Aș fi vrut să o schimb nu că ar avea probleme, cu toate că are una mică, nimic grav, dar care mă enervează de ceva vreme - ((la viraj stânga/dreapta are un scârțâit ca de cauciuc care freacă și se întinde. A început la un an și ceva după achiziție. Am mers la garanție de 4 ori la Škoda și nu au știut ce să-i facă, sau n-au vrut, cine știe. 

Mi-a rezolvat problema Midocar, reprezentanță Vw, pe garanție, însă după câteva luni bune scârțâitul a revenit.  Acum nu mai e în garanție și... totul costă, și nu e ieftin. Un schim de plăcuțe de frână la Avia e 1500 lei. Deci... La Midocar cât o fi?

Bănuiesc că la problema mea sunt flanșele de amortizor de proastă calitate pentru că mașina a fost menajată și din ce a spus Midocar, au curățat și gresat capătul de sus al amortizoarelor față. Nu au schimbat flanșele. Oare de ce?)) - ci pentru că îmbătrânește și o să înceapă să ceară bani și de reparații, nu doar cheltuielile curente, adică asigurări, revizii și combustibil. Ăsta este și principalul motiv pentru care străinii le vând după câțiva ani.

Nu vreau să fiu înțeles greșit, sunt genul care ține la mașini, le cumpără de noi și le îngrijește cum trebuie, însă nu îmi place să merg cu ele prin service-uri pentru că în multe nu se face treabă de calitate și asta mă dezgustă. De dezmembrări, cum fac unii, nici nu vreau să aud.

Reprezentanțele sunt scumpe pentru bugetul majorității românilor și, ca și în alte service-uri... riști să o pățești pe bani mulți. Mie mi-a zgâriat Avia mașina la prima revizie. 

Ca atare prefer să fac un efort financiar o dată la 5/7 ani și să cumpăr una nouă decât să merg să schim componente, care oricum nu mai sunt ca cele de fabrică.

Aș fi vrut o Octavia nouă pentru că am generația anterioară, sunt obișnuit cu marca și modelul, mașina mi se pare foarte bună, excepție problema relatată, și aș fi vrut să continui drumul cu noul model. 

Cam astea ar fi explicațiile vizavi de motivul pentru care aș fi dorit schimbarea, nimic altceva. Actuala are 63.000 km și e plină de viață. 

În cazul de față cred că rămâne pentru O4 FL, sau O5, dacă nu or costa cât un E Class.

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc de elaborare. Totusi nu pot sa inteleg cum de la tine incep sa cada piese si sa te astepti sa fie o povara dupa atat de putini kilometri si chiar si ani. A mea e din 2014 (final de 2013) - 115000km si are cam tot original in afara de placute si discuri (spate, fata inca sunt originale) si un set de bielete care s-au distrus in urma unui drum foarte foarte prost de prin Botosani in care am luat cred ca 1000 de gropi intr-o singura seara. In rest nu am zgomote, nu scartaie, nu caraie (bine, caraie putin in a1a :P), nu se simte invechita, slabita, uzata in absolut niciun fel si am tot facut TD-uri in ultimii ani cu masini noi si ... ok, nu se simte chiar 100% ca una noua, dar e 95%. Si a fost cumparata si rulata in RO.

 

Asadar, cred ca este mai ineficient financiar sa schimbi masina la 5 ani, o masina care inca mai duce lejer inca 5 ani fara probleme majore (pana in 150000km, daca o folosesti cu respect), decat sa mai repari una alta la ea (apropo, exista si piese OE, adica de fabrica). Deci problema la tine e mai mult la service, nu la masina si in cazul acesta eu as pastra masina si as cauta un service serios. Mai ales in perioada aceasta cand preturile la masinile noi sunt exagerate si timpii de asteptare, nu mai zic.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mașina nu e o povară și nu are absolut nicio problemă, în afară de cea sus-amintită, și are totul original din fabrică, mai puțin plăcuțele de frână pe care le-am schimbat acum două luni. Nici măcar un bec nu am schimbat. Sunt foarte mulțumit de ea și 99% e ca nouă. Vede numai benzină premium, nu bag sub 100 cifra octanică și niciodată mai puțin de jumatate de rezervor. Nu consumă un gram de ulei. Reviziile le fac anual la reprezentanță și acum după ce a ieșit din garanție, are casco, consumabilele le cumpăr de la ei și tot la ei le servisez. Mă refer la ștergătoare, lichid de parbriz, etc. Anvelopele de iarnă, cu jante de oțel, tot de la ei le-am luat pentru a fi cât mai ok totul la ea.

Altfel crezi că aș fi ales aceiași mașină?

O utilizez așa cum scrie în manual și chiar nu înțeleg de ce a apărut acea problemă la direcție, și singura, dar enervantă, pentru că teoretic nu ar avea motive, doar dacă e piesa proastă sau de calitate slabă. Am mai discutat cu cunoscuți care au O3 FL și non FL și ei nu au întâmpinat problema mea. 

Inițial am vrut o schimbare cu un plug in hybrid, pentru a o utiliza electric în oraș, dar  40.000 €, sau mai mult, nu merită, sincer. 

Apoi m-am gândit să o schimb cu următorul model, cu aceleași caracteristici, cât pot lua încă o sumă bună pe ea, cât e încă neumblat la ea, și totodată să o iau de la 0 cu anul de fabricație. 

Acum m-am răzgândit după ce am dat piept cu realitatea, și aici mă refer la preț și timpul mare de așteptare.

Pe actuala o mai pot ține liniștit cel puțin 3-4 ani fără să bag bani în ea, însă aș prefera una nouă după 5/7 ani de utilizare, chiar dacă nu face găuri în buget. 

Până la urmă mașina o ai așa cum o păstrezi. 

Ai grijă de ea, ține cu casa, nu ai, cade. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine doreste masina noua trebuie sa si-o ia acum, din ce este pe stoc, cred ca este ultimul tren disponibil, nici nu mai conteaza pretul.

Conditiile economice ale UE din cauza crizei petrolului, a gazelor si a masurilor de de-carbonizare sunt foarte foarte proaste, si asta este doar inceputul.

 

Urmeaza marele taifun economic la nivel global, deja acceptat oficial de Janet Yellen (FED) si Jamie Dimon (JPMorgan) din care nu se stie daca $ si € vor mai exista ca moneda, ca valoare probabil ca nu.

Daca aveti bani pentru masina nu mai asteptati, la sfarsitul anului nu se stie ce-o sa mai valoreze.

 

Pe de alta parte criza materiilor prime pune toata industria la noi incercari.

In Martie o tona de Litiu se tranzactiona la bursa cu 79.000$, fata de 6.500$ in Martie 2020, asta inseamna o crestere de ~12ori.

O baterie de schimb de iD3/iD4 se invartea in jurul sumei de 18-21.000€, oare cat costa acum productia ei?

Discutia despre lipsa de cip-uri o stiti pentru ca s-a mediatizat mai mult.

 

Nu se stie daca va mai exista un O5, nu se stie cat va costa o masina EV, Hybrid sau Mild Hybrid, cred ca este ultima ocazie, pentru 5 - 10 ani de acum inainte, sa cumparati un asemenea produs la un pret decent...fata de ce o sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

Salut, ma tot uit la o octavia in viitorul apropiat si vazusem varianta 2.0 TSI 190 cp, 4x4 care pare optima (cam scumpa dar parca aduce din toate). Intrebarea este: garda la sol este la fel ca la o octavia normala (la cea normala pare cam mica mai ales pentru borduri) si are scut/pdg? Pe configurator nu pare sa spuna nimicclar dar optiunea de PDG apare la 1.5 tsi dar la 2.0 TSI nu... 

 

Legat de motorizari(ceva hibride)/dotari stiti daca o sa mai bage ceva? La superb vad ca au bagat iar motoarele pe benzina si ma gandesc ca poate incep sa mai bage si la octavia ca cel putin pe partea de parcare doar senzori fata/spate par sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, geopsi said:

vazusem varianta 2.0 TSI 190 cp, 4x4

Din cate am observat eu in ultimele luni, configuratorul Skoda (pt Octavia cel putin) s-a tot modificat la nivel de optiuni si variante de echipare.
Eu acum nu vad acest motor despre care tu vorbesti, decat in varianta DSG - sper ca despre el vorbesti.

 

1 hour ago, geopsi said:

Pe configurator nu pare sa spuna nimicclar dar optiunea de PDG apare la 1.5 tsi dar la 2.0 TSI nu... 

Depinde ce varianta de echipare alegi: eu acum ma uit in configurator si pot alege 2.0 TSI DSG 190cp 4x4 atat in varianta Style, cat si in Sportline. Asta ma cam surprinde, pentru ca de cand m-am tot jucat in Configurator, selectarea lui 2.0 TSI te ducea automat in Sportline - nu putea fi aleasa pe echiparea Style. Revenind: daca iei un Style, poti include la optionale PDG - care implica si o garda la sol mai mare (cu 2,5 cm parca). Daca insa alegi aceeasi motorizare in varianta Sportline nu mai poti opta pentru PDG - ceea ce nu surprinde, pentru ca PDG-ul face masina putin cam "barca" pe drumuri sinuoase sau asfalt valurit la viteze mari.

 

1 hour ago, geopsi said:

Legat de motorizari(ceva hibride)/dotari stiti daca o sa mai bage ceva?

In momentul de fata Octavia este una dintre masinile cu cei mai mari timpi de livrare din grupul VAG - ma refer aici la PHEV (sau iV) care nu se mai poate comanda momentan. Pe forumul de UK sunt oameni cacre se apropie de 2 ani de asteptare a plugin hybrid-ului. Deci nu vad de ce Skoda ar aduce in curand optiuni de motorizari hibride. In ceea ce priveste dotarile este de asteptat sa apara modificari, pentru ca anul acesta probabil va aparea facelift-ul pentru MK4, insa avand in vedere ce seceta de componente electronice e pe la Skoda, nu m-as astepta sa adauge optiuni in plus pe diferitele versiuni.
Daca esti pornit pe hybrid, ia-ti Octavia iV SH - in felul asta nu astepti intre 1 si 2 ani sa-ti livreze masina. Dar ai grija sa fie pe cat posibil fabricata in 2022 (sau '23) pentru ca au avut multe bube in soft care s-au cam remediat in ultimul an... 

 

1 hour ago, geopsi said:

pe partea de parcare doar senzori fata/spate par sa fie.

Doar la RS poti adauga optional camera de mers inapoi, la restul s-a scos de peste 1 an. Mie mi-au eliminat camera din configuratia masinii dupa ce am plasat comanda, doar ca sa-mi livreze masina cu o intarziere mai mica. Se poate face retrofit pentru camera, dar trebuie sa gasesti oamenii care se pricep sa o codeze. Pretul e putin mai mic decat optionalul de la RS, dar nu te astepta sa-ti mearga si spalatorul de camera. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai spalator la luneta (si la Octavia ai) atunci merge si spalatorul de camera.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mno, eu ziceam de camera retrofit, pentru ca cei de fac instalarea nu-i musai sa vrea (sau sa stie) sa codeze si partea aia. Camera de a fost instalata la mine e originala VAG, are acea duza pentru spalare, dar evident a ramas in aer...

...pentru ca eu de exemplu pe Octavia nu am spalator luneta. Pur si simplu n-am vrut sa-mi adaug stergator, nu din cauza celor peste 100 de Euro cat costa optiunea suplimentara, ci pentru ca personal nu mi se pare ca se potriveste pe o caroserie sedan (sau liftback - depinde cum vrei sa-i spui). In plus, luneta in configuratia asta de caroserie nu se "incarca" atat de tare cu mizerie ca la un hatch sau un estate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns, legat de configuratie, eu ma gandeam la style si da, cu DSG (am uitat sa mai mentionez). Chestia e ca la Style pentru 2.0 TSI DSG 190cp 4x4 nu vad PDG, de asta intrebam daca nu cumva vine deja pus in configuratia asta(ca daca luam 1.5 tsi dsg atunci se poate). Legat de PDG, il am pe octavia veche pe care vreau sa o schimb si imi place ca nu stau cu stres ca lovesc bordurile ca la superb iar tinuta de drum este ok pentru nevoile mele. Nu ma uit la sportline ca nu ma atrage o suspensie mai dura, caut ceva comod si confortabil, vreau sa iau cu geamuri cu protectie acustica pe fata, eventual scaunele cu ventilatie :)).

 

Ma gandeam la plug-in dar nu tin neaparat, nici nu as lua una la second ca nu sunt presat sa schimb/cumpar chiar acum dar ma gandeam sa vad cum merge piata ca octavia veche a inceput sa fie deja prea veche :)). Oricum parca TSI-ul cu 4x4 si DSG mi se pare combinatia buna si mai sigura.

 

Despre DCC stiti cumva daca merita? O sa fie mai confortabila suspensia cand o dau pe confort sau este undeva intre standard si sport?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@SkOmk4 2.0 TSI 190CP vine doar cu DSG si, pe O4, doar cu AWD. 

Am eu retrofit complet facut de @sabinx  pe O3FL - pe langa codare, implica tras de furtun de la pompa de stropgel pana in spate si schimbat bloc de manete - la o4 spalatorul se poate actiona din meniul (cele 3 punctulete) camerei - cel putin la modele 2020 cu camera de marsarier si fara stergator. 

 

@geopsi 2.0 TSI si PDG se cam exclud. Suspensia e putin diferita (are multilink spate si e ceva mai dura). Inaltimea e (era?) aceeasi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 minutes ago, zidanne said:

@SkOmk4 2.0 TSI 190CP vine doar cu DSG si, pe O4, doar cu AWD. 

Exact asa stiam si eu, de aceea il intrebam pe @geopsi daca la DSG se refera... 
Pe Style vad ca in Configurator se poate pune PDG si pe 2.0 TSI, dar s-au vazut de multe ori erori in configurare; cel mai cinstit tot un dealer stie sa raspunda cand isi configureaza omul masina. Pe Sportline stiu clar ca exclus PDG-ul si lipseste si in Configuratorul actual.

 

9 minutes ago, zidanne said:

la o4 spalatorul se poate actiona din meniul (cele 3 punctulete) camerei

Da, tocmai de aceea scriam mai sus ca necesita o codare suplimentara fata de codarea camerei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, geopsi said:

Despre DCC stiti cumva daca merita? O sa fie mai confortabila suspensia cand o dau pe confort sau este undeva intre standard si sport?

După părerea mea merită. Eu îl folosesc destul de des în ultimul an.

Iar confort chiar înseamnă confort, mașina se străduiește să amortizeze orice chestie și o face bine după părerea mea. Pe confort mie mi se pare că e ușor barcă, dar recunosc că e comod când drumul e aiurea. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!