Jump to content

Probleme motor CDAA (missfire cu bobine bune)


Recommended Posts

adrian001

Pentru mine motivul pentru care segmentii sunt slabi la moatorele astea nu este neaparat strict legat de reducere de costuri. Banuiesc ca un factor important a fost si reducerea consumul de carburant cat mai mult prin reducerea frecarilor interne, aka segmenti mai mici si/sau presiune aplciata pe cilindru mai mica. 

Link to post
Share on other sites
  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • C o s m i n

    22

  • Aerofan

    8

  • EEXCALADE

    6

  • adrian001

    5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Cand ai un 1L de ulei consumat la 1000 km e clar ca ai problema mare si trebuie identificata cauza, nu e motor in 2 timpi. Faptul ca VW scrie 1 L/1000 km in manualul de utilizare e doar o alta mizerie

Pistoanele model nou necesita si set biele noi 

Ca si cuiozitate, cati bani s-au cheltuit pana acum pentu a aduce motoul in starea curenta ? 

Posted Images

  • Administrator
Aerofan
26 minute în urmă, adrian001 a scris:

presiune aplciata pe cilindru mai mica

Cu turbina nu ai cum sa aplici presiune mai mica. Cu cat ai mai mult oxigen in camera de ardere generat de turbina cu atat e explozia mai puternica = CP.

Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Segmentii sunt slabi pentru ca... sunt slabi. Nu e primul motor supraalimentat. Vechiul 1.8T, fabricat de VAG in anii 2000, merge si acum fara probleme. Dar politica producatorilor s-a schimbat, o masina nu mai trebuie sa reziste mult dupa iesirea din garantie. Se castiga foarte bine din vanzarea de piese plus vanzarea de noi autoturisme.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
alight42
Posted (edited)

Salut!

Revin cu un update asa cum am promis. Pana la urma, s-a ales sa se repare ce este pe masina in locul unui motor nou. S-a refacut chiulasa si se pare ca a revenit la viata. 

Bineinteles, asta asa pe scurt. In detaliu, a fost destul de multa munca si o groaza de alte chestiute pe langa. Am sa las jos un link cu cateva poze de la operatiune pentru cei interesati.(Calitatea.. asa cum s-a putut)

Ca si side note, dupa service am luat-o la testat putin si parea sa se comporte in regula, doar ca dupa aproximativ 50km incepuse sa dea diferite erori, sa nu mai stea la relanti, am observat si EPC-ul cum flashuia, scurtut ce-i drept si am zis ca panica. VW is dead, long live VW. Am pus VCDS-ul si am fost intampinat de P164b, p2187 si P0341. 

S-a observat ca masina pierdea ulei din cauza garniturilor conductei de ulei retur turbo.(Parca asa se numea). S-a rezolvat si asta rapid si de atunci cam 200KM fara nicio eroare si nicio alta problema, fingers crossed. Am invatat ca martorul CEL de la VW, cu cat il accepti mai repede in viata ta cu atat mai linistit vei fi. :)

Urmeaza un drum lung saptamana aceasta si o sa revin cu un update sa vedem daca influenteaza catusi de putin consumul de ulei, deoarece pistoanele au ramas aceleasi. (Ah da, compresia sta ~13 in toate 4 acum).

Momentan, nivelul pare sa stea acolo unde l-am lasat. Stiu ca sunt doar 200KM, dar la 200-300KM inainte, chiar si 500ml tot trebuia sa completez. (Am aici o curiozitate fara sa fac OT, poate imi poate raspunde cineva prin PM, daca stie ce valori ar trebui sa indice in VCDS nivelul la ulei. 100mm este full? Momentan mie imi indica 80mm iar pe joja pare OK. Scuze pentru OT.)

Un cost total pe toata distractia, cu distributie schimbata, ulei, filtre, chiulasa refacuta, garnitura de chiulasa, un injector, fel si fel de suruburi si garnituri + manopera, am ajuns la ~1000e, ceea ce eu consider un pret decent pentru starea actuala a masinii. Tot respectul mecanicului. 

Ca si nota de "final", personal, cu toate problemele expuse si toata istoria acestor motoare, mie mi se pare unul foarte interesant si cand totul functioneaza in parametri este o adevarata placere sa-l alergi asa ca pot spune pe viitor ca nu m-am invatat minte si l-as mai alege odata.(Fara hate, pur strict parere personala).

https://imgur.com/a/brjW8OL

Va multumesc pentru sfaturi si timpul acordat, sa auzim numai de bine!

Cu respect,

A.V.

 

 

Edited by alight42
Link to post
Share on other sites
adrian001

E bine ca l-ai pus pe "picioare", dar sa intelegem ca nu ai umblat la pistoane ? In cazul asta, desi nu iti doresc, este posbil sa te astepte runda II la consumul de ulei. 

Link to post
Share on other sites
deenman

Asta nu e reparatie, ci carpeala. Daca mecanicul stia ce e de facut nu accepta sa faca asa lucrarea.

Link to post
Share on other sites
  • Administrator
Aerofan
în urmă cu 4 ore, alight42 a scris:

Am invatat ca martorul CEL de la VW

??? Ce martor e ala?

Si da, sunt de acord cu colegii de mai sus, daca nu i-ai schimbat macar segmetii (sa-i fi pus din aia vechi, tot mai tinea macar un 60 de mii de km) o sa ai mai departe probleme cu consumul. Chiar daca valva era crapata, probabil aia s-a crapat din cauza ca lua ulei.
Nu ai vazut la F1 anul trecut ca pentru mai multa putere ardeau aia pe langa benzina si putin ulei? Ca sa ai putere trebuie sa ai explozie, iar o explozie puternica poate duce la fisurarea valvei.

Link to post
Share on other sites
mihai.onu94

Se refera la Check Engine Light. Am mai vazut ca unii folosesc denumirea asta.

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
C o s m i n

Motorasul merge perfect dupa 2000km, fara consum de ulei, fara alte incidente. Ai dat cheie si-ai plecat.

Acum dupa rodaj, parca a devenit si mai nervos, e incredibil cum misca A3-ul. 

Asadar am si cuvinte de lauda la adresa lui, dupa atatea probleme. E posibil ca daca il intretii corespunzator si il tratezi cu simt, sa nu ai niciodata griji cu el.

Ulei am folosit si se va folosi in continuare doar 5W40, schimbat la 10-15000km.

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...
Ursu82_kiki

Salut, sunt nou proprietar al unui Passat B7 cu motorul ăsta 1.8 CDAA cu doar 84.000km! Ce am citit pe aici m-a cam speriat! Ce as putea face sa o păstrez bună cât mai mult timp și ce ar trebui sa verific la ea sa mă asigur că este ok! Am văzut filmulețe cum sa dai admisia jos și sa cureți supapele. Credeți că ajuta? 

Link to post
Share on other sites

Te sfatuiesc sa verifici mai inti compresia in cilindrii.

Link to post
Share on other sites

Dupa o lunga suferinta am intrat in posesia masinii (descrisa la inceputul topicului), pot sa va spun ca este ceva deosebit, motorul  a fost refacut in intrgime, iscusinta si profesionalismul lui Cosmin Ardelean au fost fara de cusur. Masina este o mica bestie dupa 5000 de km nu am consum de ulei, motorul toarce ca o pisica bine hranita. Sincer nu regret niciun leut investit. Inca o data multumesc Cosmin Ardelean

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Va salut. Nu am mai urmarit de ceva timp forumul iar in tot acest timp au aparut discutii care mi-au zbarlit putin parul in cap.

Si eu sunt posesorul unui CDAA pe o Octavia 2 FL Combi. Am cumparat-o acum 5 ani, proaspat iesita din service cu reparatie capitala la motor. Aceleasi cauze... Reparatia a fost facuta in reprezentanta, inlocuindu-se cam tot ce misca prin motor. Avea ~105.000 km atunci, 179.000 km acum. Am completat cantitati intre 0.5 - 1,5 L de ulei intre revizii iar cand faceam schimbul de ulei nivelul pe joja era mereu aproape de maxim.

Exista oare sanse de recidiva ale problemelor? Mai ales ca usor-usor "noul" motor se apropie de nr de kilometri la care "vechiul" a papat o suma uriasa de bani. Citind problemele de pe aici, pot sa ma consider norocos ca am parcurs vreo 75.000 km, motor  fiind apoi resoftat la scurt timp dupa achizitie, singura defectiune in timp fiind o bobina la unul din injectoare. In rest, consumabile. Dar oare cat o sa mai tina norocul ?...

Link to post
Share on other sites
Ursu82_kiki

Șanse sunt, cât va tine norocul, nimeni nu știe :)! Sunt curios la tine, mașina trepideaza ușor la relanti? Adică ai niște trepidații din când în când când stai la relanti? 

Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, Ursu82_kiki said:

 Adică ai niște trepidații din când în când când stai la relanti? 

Da, sunt momente in care motorul "scutura" un pic, scurt, o fractiune de secunda. Dar nu mereu. Asa s-a manifestat de cand o am, la fel face si acum. Nici mai des, nici mai rar, nici mai puternic, nici mai lin. Identic ca acum 5 ani. Sunt la al 3-lea set de bujii si nu am observat nici o schimbare in acest sens dupa inlocuirea lor, deci nu ele sunt cauza. M-am obisnuit cu ele si le-am considerat normale, ba chiar le-am gasit ca fiind utile la semafor cand, de foarte multe ori in lipsa lor, credeam ca motorul e oprit si ma repezeam sa-i dau repede cheie, cand el de fapt mergea.?

Link to post
Share on other sites

Daca vrei o diagnosticare eficienta, fa un test de compresie (ieftin, bun, si edificator)

Link to post
Share on other sites
C o s m i n

Intr-adevar e un motoras foarte sensibil, dar eu zic ca in starea aia de uzura se ajunge datorita intervalelor mari de inlocuire ulei si/sau ulei de proasta calitate.

Daca de la reconditionare inlocuiesti uleiul omeneste la maxim 15000km, o sa tina mai mult decat tii tu masina. Eu am fost chiar impresionat de comportamentul lui post-reconditionare.

Atentie doar la intervalul de schimb distributie. Dupa 100.000, maxim 130-140.000 trebuie inlocuita iar.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri