Jump to content

Probleme motor CDAA (missfire cu bobine bune)


Moxica
 Share

Postare recomandată

Fa un test compresie si vezi diferenta intre 2 si ceilalti cilindrii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masina are 135.000 km verificati

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar cam fi timpul sa verifici valvele. Curata-le si ar trebui sa nu mai ai probleme. Se da jos galeria de admisie, grija cand se curata ca pe fiecare piston sa fie valvele inchise, mizeria se poate aspira.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Bun. Am facut topic separat, ca deja problema devine serioasa.

In urma testului de compresie ce a scos la iveala probleme pe cilindrul 2, masina a ajuns inapoi in Ardeal, am dus-o la un bun prieten mecanic.

Vedem ce gasim in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu eu 1.8 TSI au probleme cu pistoanele ( de aici posibil si erorile missfire ) si cu distributia, si nu este un motor prea fiabil ; dpmdv este la fel de problematic ca si 1.4 tsi de 160 cp ; probleme si discutii sunt multe, pe toate forumurile, daca scrii pe google probleme 1.8 tsi.

Modificat de lupo_bv
eliminare link forum concurent
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut 1.8 TSI. L-am condus 104 000 de km, 0 probleme desi am fost stresat. 1L  de ulei la 6-7000 de km din cauza ca-mi pierdea pe la carcasa turbinei, planetara era umeda tot timpul si sub masina se vedea pe unde stropea. Cu supapele nu am simtit sa am probleme iar cu intinzatorul de lant la fel. In rest dupa cum am spus 0 probleme. Mai sunt si exceptii.

Bun, masina a fost la mine de la 16000 de km iar schimbul de ulei era strict, la 10000 de km cateodata si la 8000. Poate ca si nebunia mea a ajutat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina a ajuns pe roti pana la mine si a cedat inainte cu... 10km. Scotea deja mult fum albastru iar dupa oprire, a refuzat sa mai porneasca. 

Din nou eroare de missfire pe cilindrii 2 si 4, si in plus inca una de presiune combustibil in rampa.

Situatia e mai trista decat s-a sperat. Motorul clar a fost pregatit de vanzare iar noi banuim ca a venit cu motor schaden probabil din cauza distributiei rupte si s-a facut o romaneasca sa tina pana pleaca din parc.

Asadar:

- turbina are joc dar nu critic inca. Uleiul ars pe evacuare nu cred ca a fost din cauza ei.

- axele cu came terminate

- chiulasa idem, cu tot cu capac. Au slefuit partea de sus a chiulasei ca sa stranga mai tare axele, macar o vreme.

Nu-mi vine sa cred ce motoare de jucarie... fara cuzineti. Axele se invart direct in chiulasa, stranse cu capacul chiulasei. Evident totul e varza.

- 2 dintre pistoane au lovituri de supape. Dar toate 4 au joc in camasi. Totusi camasile sunt ok.

- distributia e noua, neoriginala, dar deja era sarita de la punct.

- garnitura de chiulasa au pus-o noua, tot ceva no-name.

- cat au lucrat la motor, au rupt si stutz-ul de la condensatorul pentru gazele de benzina, prins in partea dreapta in spatele farului. L-au lipit plastic cald, cat sa tina pana pleaca. Asa se explica mirosul puternic de benzina cum am ridicat capota.

Maine urmeaza sa se desfaca si baia, lipita si ea cu o tona de silicon. Sper macar acolo sa fie ok. 

O sa ne spuna colegul care e parcul de unde a luat-o si cine e marlanul de samsar.

Revin cu pozele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i-ai vazut topicul Passat-ului? Ptr Cosmin e o provocare :D eu sincer abia astept pozele macar acum dupa ce nu mai am masina sa vad ce e pe acolo :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt motor ca sa ce? Sa mai iau o tiganie?

Mecanicul a ales varianta: chiulasa buna sh, pistoane noi originale si echipate, turbina reconditionata. Si va mai trebui rulmentul de presiune la ambreiaj, ca uruie.

Daca nu mai descoperim balauri in baie, maine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta ar fi fost si parerea mea : alt motor si schimbati doar pistoanele cu cele revizuite. Nu contest ca nu stii ce faci si poate nu sunt in masura sa dau sfaturi, dar daca schimbi tot in asta, posibil costurile sa fie x3 la final. 1.8 tsi 160 cp si 1.4 tsi 160 cp sunt niste motoare super misto in raport performante / consum, iar cu un stage1 se misca neasteptat de bine. Pacat de problemele astea de fabricatie cu pistoanele si distributia ; astea m'au dat si pe mine inapoi de la achizitia unui scirocco sau CC. 

 

ca si sfat, pe viitor, cine isi doreste aceste motorizari, ar fi bine sa inceapa verificarea masinii ce urmeaza a fi achizitionata cu o compresie, urmata de schimbarea distributiei.

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina am luat-o de la un dealer din Tg Mures pe nume Kimpean Auto din Corunca care are mai multe anunturi pe Autovit. Masina era destinata fiicei mele cu ocazia majoratului si obtinerii permisului de conducere dar cred ca asta este mai putin important.  Am testat masina la rece in sensul ca la pornire nu a avut niciun fel de zgomot, motorul mergea rotund fara alte zgomote, la scanare nu a avut erori decit pe partea de comfort in sensul ca scaunul soferului nu se incalzea, in mers masina tragea foarte bine. Primele simptome au aparut la Brasov cind s-a aprins senzorul de check engine. Am scanat msina si eroarea era de missfire pe cilindrul 2 lucru care ma condus la concluzia ca este bobina defecta. Dupa lecturarea forumurilor de specialitate am ajuns la conluzia (total eronata) ca de vina ar fi bobinele si bujiile si intr-adevar cind am schimbat bujiile am gasit 3 bujii de un fel si una de alt fel (la marca ma refer) Am fost bucuros ca am rezolvat problema dar dupa nici 50 km prin Bucuresti eroarea a reaparut.  Restul povestii se intelege de la inceputul topicului.

Modificat de Moxica
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E bine de stiut. O sa verificam. Probabil prietenul mecanic a facut-o deja, cunoaste bine seria asta de motoare.

Bgd_b92, vreau eu sa-l vad pe ala vanzator care te lasa sa-ti bagi degetele in motor sa-i verifici compresia.

Faci o diagnoza, asculti motorul, in cel mai bun caz scoti capacul de pe el daca nu-i in suruburi, te dai un pic cu masina daca ti se permite sau are numere si aia e. Restul e dupa noroc.

Pretul reparatiei se doreste a fi mentinut in limite rezonabile si un motor cu care sa nu ai emotii. Si pentru mine as fi ales aceeasi varianta. Un motor sh ajunge cam la 1200-1500€, insa acolo nu ai nicio piesa noua si nu ai voie nici sa umbli la distributie, ca "e cu garantie". 

In 1500€ eu sper sa iasa varianta propusa, cu distributie noua si turbina reconditionata.

Intamplarea asta raspunde si intrebarii "de ce sunt mai scumpe masinile in germania decat la noi" si rastoarna legenda urbana conform careia masinile se iau "numai din germanica sau proaspat aduse", ca restul nu e bune.

Poze:

84179313_479970856022784_464248083086049

84329524_3068239636541468_46957959349429

 

84190814_252677879055320_253943294027471

84356620_2253221171646877_16145594329879

84012631_553113255413981_234888302251579

84239023_187801035766109_561152623424569

83871993_142406646779472_705633298184929

84352189_637775643693508_786300340569269

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Camasile sunt ok, nu e ovalizat nimic. Pistoanele au putin joc pentru ca fusta nu mai e suficient de ovala sa ofere sustinere, dar oricum se inlocuiesc.

Arborele si cuzinetii perfecti.

 

Avem 2 variante:

- motor complet sh la 8000 lei (2011, 110.000km din ce spune vanzatorul) + distributie noua

- 4 pistoane noi echipate (1800lei) + chiulasa sh (4700lei) + distributie.

As opta tot pentru varianta 2, macar pistoanele si segmentii ar fi noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am luat o chiulasa sh... fix aceeasi uzura. Ce curaj sa mai ai la un motor sh? Sa ma ... in ele gunoaie de motoare.

O sa merg totusi pe chiulasa si axe cu came noi, chiar si aftermarket.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-au scos si pistoanele. Segmentii nu erau blocati/rupti, dar au protectia de teflon uzata aproape in totalitate.

image.thumb.png.0b3588452f8135e280aa3eb47beaabe0.png

Au venit si noile pistoane, chiulasa, axa cu vanos, distributia... azi sau maine trebuie sa soseasca toate piesele.

image.thumb.png.36bd816159825de6cb23b4f299cbe1bb.png

image.thumb.png.9f00cfeba7727a4befe4994b082ac127.png

image.thumb.png.62d875c76532117794770af8e0cb8ea8.png

image.thumb.png.cd178285600f1c3abb2026c81587a867.png

 image.thumb.png.319e584a5d6f2a0ae331c867078d1da3.png 

image.thumb.png.aa185896357e91d72493392f5f0c9723.png

image.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum este posibil ca axele sa nu aiba cuzineti si sa se roteasca direct in corpul chiulasei care,presupun ca e din aluminiu??? asa este din fabricatie? mi se pare incredibil...........nu sunt mecanic auto sunt tehnician , lucrez cu echipamente  industriale rotative  si nu am vazut in viata mea un arbore cu frecare prin alunecare in aluminiu sau aliaj fara cuzinet sau rulment special.......

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact asta a fost si marea mea dezamagire. 

E doar aluminiu. Chiulasa de unica folosinta.

Luasem o chiulasa de pe un motor la 70.000km, care trebuia sa fie impecabila... dar avea fix aceleasi probleme. Vanzatorul a fost socat cand i-am aratat poze cu axele din chiulasa lui, nici n-a comentat cand am trimis-o inapoi.

Numai la Dacia 1310 trebuia sa desfaci motorul la 100.000km. Dar macar nu iti rupea buzunarul si nu aveai nici pretentii la nivelul ala de tehnologie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aluminiul , ca si metal ,  nu va rezista niciodata la variatiile  de temperatura , sa zicem 15 grade motor rece 100 grade sau mai mult conditii normale de exploatare , ma refer strict la locul unde freaca axul , indiferent de ce ungere are parte ,din simplul motiv ca e moale , ductil , maleabil plus ca axa se roteste la o turatie destul de mare  .......poate e tratat cumva din fabrica cu un strat  antifrictiune ,altfel nu imi pot explica asa ceva ..........sunt efectiv socat, totusi vorbim de audi.

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e niciun tratament. In una din poze se si vede cum s-a tocit aluminiul in zona lagarului si a format bavuri in lateral. O sa mai fac poze la detaliul asta.
Probleme de ungere n-a avut, arborele si turbina sunt oglinda. In lipsa ungerii, turbina suferea prima.

Pe langa supape se vedea cum zemuieste uleiul, semn ca nici simering-urile nu mai inchideau.

Pistoanele iarasi se vede in ce stare au ajuns dupa o viata asa scurta.

Aici a 2-a chiulasa:

image.thumb.png.9b20c676f7d240168669dfd0bca3ec73.png

image.thumb.png.d033f35b8ba06fa7b80d1d167f8dd692.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da , vad ,ai dreptate.......daca asa se construiesc motoarele de generatie recenta inseamna ca e adevarat ce se spune, nu se mai fac masini ca altadata ,pacat, tocmai ma uitam in paralel pe youtube la un material despre motoarele mercedes w 123 , anii 80 care faceau milionul de km

Modificat de xez
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!