Jump to content
Marculescu

Electrice: Comparații și versus-uri

Recommended Posts

kolfleading

Eu vin de pe o fosila care imi consuma 15 L / 100 Km in oras, unde fac 90% din kilometraj.

Stau la curte si curentul de la retea il cumpar cu 0.68 RON / kWh.

Sa fac si eu un calcul de "amortizare"?

Fosila va merge la Rabla, desi, daca i-as schimba ambreiajul, cred ca m-ar mai duce 5 ani.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
ro861

Uita de fosila si mergi inainte.

Foarte repede, cred ca iti vei pune, ca si mine, intrebarea: de ce am asteptat pana acum...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

Un tabel interesant de pe automarket

image.thumb.png.2f4475b04e9a4595ea88ecdb475a7184.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
kolfleading

Pretul de lista al lui VW ID3 1St este gresit in tabel.

Valoarea corecta este 38.188,29 EUR.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator

Am facut un drivetest si cu Nissan Leaf, comparat cu eGolful:

- pe hartie are mai mult cai, 150 v 136, dar nu se simte in nici un caz la fel de rapida

- revizii la 1 an/20.000km, fata de 2 ani si 30.000km la eGolf

- se simte mai inalta si mai mare, portbagajul chiar este mai mare, garda la sol pare mai mare si ea

- garantie doar 3 ani fata de 4

- ePedal e ciudat rau in sensul ca limiteaza puterea motorului tot timpul. Cand dezactivezi ePedal, masina parca scapa din lanturi si accelereaza in sfarsit ceva mai bine

- baterie 40kwh (fata de 36 la egolf), nu pare sa fie mai mare autonomia totusi, aveam 46% baterie si doar 100km range...

- viteza maxima 144 fata de 150 pe hartie, real cica "au prins ei 160"

- afiseaza procent baterie... eGolf inca refuza, sau insista sa fie singura masina care nu face asa ceva, nu stiu

- eGolful se simte mai luminoasa, mai rapida, tinuta de drum mai buna, insa garda aia la sol si pozitia inalta din Leaf nu sint deloc rele

Share this post


Link to post
Share on other sites
voinea

Chiar impresionant acel Taycan cum merge. Dar mi se pare asa dubios sa nu fie zgomote de motor la ce viteze face. Saptamana trecuta am bagat ceva zile de nordschleife si am ramas surprins ca aproape la fiecare tura depaseam mcar un Tesla 3! Oamenii chiar le baga sa vada si ei cum este. Cred ca Model S este cel mai puternic. Am reusit sa ajung si sa merg ~2minute dupa unul ce parea ~500cp dupa vitezele facute dar totusi nu au sasiul chiar atat de sport la acea putere. Cand am trecut de el am reusit dupa alte 2 minute sa nu-l mai vad deloc in oglinda. Oricum UIMITOR ce viteze baga frigiderul (da era alb, da era 100% electric :tomato:)

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristi511

Ieri pe A2 am avut ocazia sa vad un Taycan si un Model S(?) sau 3 (?) si tot ce pot spune e nu exista termen de comparatie intre ele.

Taycanul oprise in OMV, moment in care toata statia, dar absolut toata lumea, s-a oprit sa admire, in timp ce Tesla alba a fost pur si simplu invizibila. 

Inteleg hypeul dar in realitate lucrurile stau altfel.

Am ras de Buhnici cum incerca el sa gaseasca lucruri pozitive la Tesla comparat cu Porschele. Cand strugurii sunt acrii...zici ca nu ti plac. :)

Edit: iar la final zici ca aștepți pana la anul, sa se mai coaca o serie.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

@voinea trebuie sa iei in calcul ca sunt putini cei care stiu Nring, pasionati de mers pe circuit si aleg masini electrice si mai ales tesla :) deci e de apreciat ca le vezi. Chiar sunt curios cum e sasiul lor, pt ca nu prea le-am vazut pe curbe.  la taycan nu am dubii ca sasiul poarta marca Porsche cu mandrie. 

@cristi511 Taycan Turbo S este MULT mai scump decat cea mai performanta tesla S. undeva pe la 190-200k euro. iar versus Tesla 3, este probabil de 3 ori mai scump. adica na...nu au nicio legatura. 

 

Ontopic, acum putin timp am mers cu noul Zoe. ieri cu e208. nu sunt ce caut, si daca va ganditi la ele, va sfatuiesc calduros pt TestDrive. Acum, abia astept id3ul. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Cum ti s'au parut comparativ cu E-golf dpdv dinamica masinii?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

e-golf l-am condus acum 3-4 ani, iar cu modelul nou doar am fost pasager. deci nu pot sa imi dau seama. banuiesc ca e-golf este o mai lent (pe hartie are 9.5s vs ~8s cat au cele din FR). 0-50 sunt f rapide, 50-100 pierd din avant, dar tot sunt ok.

"greseala mea" a fost ca m-am dus cu alta masina de 136 de cai, dar doar 1100kg acolo si nu m-a uimit acceleratia la e208.  nici la zoe. sunt masini de oras, pe drum national cu depasiri 80-110, se misca decent. nu as avea pretentii de masina sportiva. de aia am recomandat TD. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tudy_cnu

Da, eram doar curios de cum se simt comparativ. De schimbat, nu schimb alegerea, pentru ca sotia nici nu concepe o alta varianta in afara E-Golfului. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri