Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Update: Ieri am fost informat ca masina este deja in tara la Curtici-Lagermax si urmeaza ca maxim saptamana viitoare sa ajunga la dealer in Constnta.

Deci dupa 8 saptamani au reusit sa livreze o masina cu echipare Advance si cateva extra optiuni

 

REGULAMENTUL VW FORUM INTERZICE CITAREA MESAJULUI ANTERIOR!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 septembrie 2024 a sosit in Constanta Golful comandat in data de 31 iulie 2024. 

S-au scurtat mult timpii de livrare a comenzilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu s-au scurtat la toate comenzile. Tu ai comandat masina cu cutie manuala si acestea vin mai repede. Si dieselurile  vin mai repede ptr ca nu se ma buluceste lumea la diesel. In schimb, la motorizarile mild-hybrid si DSG se sta bine la coada. Din  ce am inteles de la colegii care si-au comandat Octavia cu DSG in contract se trece termenul de 5 luni cu posibilitati de prelungire pana la 8 luni. Deci doar la manuale termenul a ramas 3 luni.

Modificat de vizitator
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din discutiile avute cu consilierul de vanzari. o comanda de (1.5 eTSI DSG) facuta in acceasi zi cu mine avea termen de livrare cu doua saptamani mai mare.

Dar nu te contazic. 

Si in cazul meu se mirau, cei din reprezentanta cand numai dupa 10 zile de la plasarea comenzii aveam statusul "Confirmat in productie"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar nu stim daca baiatului cu 1.5 eTSI DSG i-a si venit masina 😀. Azi, daca dai comanda de cutie automata si mild-hybrid, atat este termenul: 5 luni. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine tot 5-6 luni mi-a dat dealerul, mai exact 24 sapt, dar dupa 10 zile fabrica a dat alt termen saptamana 40/24, adica 8-9 sapt.

Chiar ma voi interesa la dealer de acel eTSI cand ajung sa-mi iau masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

 

Aș dori să achiziționez un golf 8 automat, cu motorul 1.5 tsi mild hybrid. Linia de echipare este high line și prețul este 16500 euro. Am verificat și VIN ul mașina e luat din Ro și apare o daună fix când a fost cumpărată de 2000 lei dar bănuiesc ca e ceva vopsire, în urma transportului.
 

 

Ar trebuie să fiu atent la ceva în particular? 
Mașina are aproape 100k km. 
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna ziua!

As dori sa cumpar un Golf 8.5 echiparea advanced,1.5 TSI, cutie manuala si stau in dubii daca sa iau varianta de 115 cai sau cea de 150 cai. Stiu ca cea de 150 vine cu punte spate independenta,dar e cu aproximativ 2500 mai scumpa.Se simte diferenta mare la stabilitate si la modul cum trage motorul? Merita diferenta de bani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna si bine ai venit pe forum. Iti raspund exact ce am raspuns si altui coleg care a intrebat acelasi lucru: mergi pe motorul de 150 CP fara sa eziti. La un moment dat tot vei avea nevoie de caii putere in plus, chiar daca acum declari ca nu ai nevoie. 2500 euro nu este  o suma incaccesibila, in asa fel incat sa nu poti face rost de ei.😁

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut_28, din octombrie ma plimb cu un Golf 8.5 de 150 cai si da......., trage bine motorul incat scurtezi mult distanta de depasire, iar ca stabilitate sta foarte bine pe sosea, curbe.....chiar daca am optat si pentru pachetul de drumuri grele si a mai inaltat-o putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca la 115 cai nu ai punte spate independenta, macar pentru asta merita upgrade. Masina sta foarte bine in curbe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a testat cineva ambele variante? cu punte fixa si cu independenta? A mai observat cineva diferenta asta la roata dreapta spate?1583943800_WhatsAppImage2024-12-07at18_00_49.thumb.jpeg.e26dcc6550cace487bd8a264f9bb1cab.jpeg256043632_WhatsAppImage2024-12-07at18_00.49(3).thumb.jpeg.4c3a1e615acd42a48202f7efaf866152.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul de prindere de sasiu este diferit la cele 2 modele (cu punte independenta versus punte rigida), este normal sa nu arate la fel. Dar deja ne cramponam de detalii, mergi pe varianta de 150 CP si punte independenta ptr ca iti ofera si demaraj dar si confort/stabilitate in plus pe viraje. Eu am mers ca pasager pe locul din dreapta spate in varianta cu punte rigida si clar am simtit cum topaie in comparatie cu varianta cu punte independenta (drumul fiind pietruit si cu multe curbe).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!