Jump to content

Achizitie, configurare si timpi de asteptare (Golf VIII)


Doomy
 Share

Postare recomandată

Confirm ca este zgomotos. Pe Skoda are zgomot la plecarea de pe loc ca am crezut ca este diesel. Nu stiu cat de bine antifonat este Golf VIII, dar pe Octavia 3 se auzea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de antifonare insuficienta, la mine se aude trenul de rulare in mers, de la motor nu se aude nimic, doar la pornire la rece, cu sunetul oprit si in conditii de liniste se aude, dar nici vorba sa fie zgomotos ca un Diesel. Posibil sa fie antifonat mai slab noul model din cauza taierii de costuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele TSI sunt zgomotoase prin definitie. Prezint aici un studiu despre incercarile stiintifice de a limita, micsora zgomotul motoarelor cu injectie directa de benzina: 

http://past.isma-isaac.be/downloads/isma2010/papers/isma2010_0514.pdf

Golf 8 este foarte bine antifonat, insonorizat, doar la Velsatis am mai incercat aceeasi senzatie, insa parca G8 e si mai bine lucrat(chiar daca Velsatis era o masina de lux, G8 e totusi o cu totul alta generatie, au evoluat multe intre timp). In habitaclu se aude putin la pornire si pana la 2000 ture sau circa 20-30 km/h, tot putin, e mult pt mine care sunt invatat cu motoarele oarecum clasice(depinde si de cine asculta, nevastamea nu aude nimic, de exemplu), apoi nu se mai aude absolut nimic, totul devine liniste, mai ales pt mine care vin dupa 10 ani de diesel. Insa cu capota ridicata(capota e capitonata cu un fel de pasla cam pe 2/3 din suprafata ei), se pot auzi efectele secundare ale consumului foarte redus dat de pulverizarea benzinei in mod optimizat la inalta presiune.

Eu nu intru aici sa-mi laud masina, eu intru sa ma informez, sa ma lamuresc, mai ales ca preocuparile mele s-au indepartat mult de domeniul auto, insa G8 e o masina reusita, pretul de Romania e imbatabil, cu siguranta undeva se regaseste aceasta reducere, masina mea e cu 6191 de euro mai ieftina decat configuratia ei din vw.de... Vorbesc despre preturi de catalog, fara alte reduceri...

Sunt multi care se plang de zgomotul TSI ului, si in UK de exemplu pe forumul briskoda sunt youtube-uri cu motoare care fac ca un diesel, desi sunt TSI, deci probabil sunt mai multe niveluri de zgomote in functie de pe ce tip de masina din grupul VAG e montat... E doar o presupunere, nu am cum sa stiu sigur asta. Insa diferenta de pret a aceleiasi masini livrate in RO fata de D, asta e o certitudine, sunt diferente mari de preturi care nu se pot justifica doar prin "efortul producatorului de a penetra pietele europei de est, bla bla". Eu nu cred asa ceva. Nimeni nu face cadouri. O mica reducere pt ca avem salariile mai mici, da, o inteleg, insa diferentele sunt mari.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa taie pe undeva, da. dar vezi ca mai difera si dotarile. un life din germania posibil sa fie mai dotat ca un life de romania. la style am verificat eu si sigur sunt diferente. da, nu chiar de banii aia, asa e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil difera dotarile ascunse(desi s-ar putea sa ma insel, insa in cazu asta noi suntem mai prosti ? parca eram toti in europa...), adica o vopsea mai de calitate, un motor cu componente mai de calitate, de exemplu la BMW X5 cumparat initial din RO eu am cumparat-o la 22 mii km si 3 ani vechime, avea deja farurile cu plasticul afectat de micro crapaturi, parbrizul avea niste micro fisuri de la pietre(care s-au inmultit si cand am rulat eu cu ea... nu era foarte deranjant, insa cand batea soarele se observau...), cate pietre putea lua in Bucuresti si hai intr-un concediu doua, in 22 mii km, ca atat avea, verificasem bine chestia asta.

Ma rog, acum mie mi se pare mult mai convenabil sa iau din RO, nou, cu garantie, desi garantia in RO se acorda destul de greu, nu-mi fac iluzii, insa eu care am cumparat multe masini second din Franta, Belgia, Germania, tocmai din cauza acestei diferente de preturi iau de aici acum nou, chiar daca nivelul calitativ e ceva mai slab, consider ca e mult mai bine de luat nou, cu garantie, la 4-5 ani se inlocuieste masina tot cu una noua. Cam asta e ciclul ideal(mai ales cu modelele mai inspre basic, unde pierderea la revanzare e mai mica), insa la tinerete, in general, adica daca nu sunt parintii care sa te ajute, nu sunt mijloacele banesti pt asa ceva.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca au fabrici diferite pentru piese de calitate diferita. cred mai degraba ca e altfel: au contracte pentru scaune sa zicem. alea le fac 2 producatori. cerintele minime de calitate le indeplinesc amandoi. insa unul bate mult peste cerintele alea de calitate, celalalt nu. primul are preturi ceva mai mari, logic, al doilea mai mici. scaunele facute de primul le pun in golful din germania, celalalte in romania. amandoua indeplinesc acele cerinte minime, care oricum sunt ridicate. cred ca mai degraba asa ar fi. eu am adus pt cineva o masina din germania acum multi si sincer nu am vazut vreo diferenta. da, era intr-o stare mai buna decat una din ro, chit ca avea multi km din alte motive insa: sosele mult mai bune si un trafic mult mai civilizat care nu te obliga sa fortezi si sa bruschezi masina ca la noi. si, evident, revizii facute unde trebuie si la timp. nu genul imi iau bmw dar pun piese din china.

 

are cineva idee cum mai e cu drive-test la noi la un g8, acum cu covid: iti dau masina singur in ea, sau te insotesc si ei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus ca au fabrici diferite(desi unele modele se asambleaza in locuri diferite, inclusiv Slovacia, o litera din seria de sasiu reprezinta tocmai locul asamblarii), G8 se asambleaza la Wolsburg, a mea acolo e asamblata, insa linii de asamblare sunt mai multe, masina comandata se stie pt ce tara e, au ei grija sa nu iasa prea mult in pierdere cu reducerile pe care le fac pt piata din europa de est.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit ca sunteti cativa cu masinile livrate, care a fost timpul de asteptare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, mdanielc said:

Am citit ca sunteti cativa cu masinile livrate, care a fost timpul de asteptare?

Depinde mult de configuratie, motorizare :) 3-4 luni este media.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de info, urmeaza sa primesc una ca masina de serviciu si am vrut sa stiu la ce sa ma astept. Tot procesul a inceput de vreo 5 saptamani, deci mai am de asteptat, probabil prin ianuarie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/31/2020 at 8:19 AM, mandelu said:

 

 

are cineva idee cum mai e cu drive-test la noi la un g8, acum cu covid: iti dau masina singur in ea, sau te insotesc si ei?

Eu am vazut ca la toate marcile iti dau masina pe mana si trebuie sa o aduci dupa timpul agreat cu dealerul (aprox 30 de minute). Nu mai vine niciun dealer cu tine in test drive.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu tocmai am intrebat la mega auto Iasi si au zis ca nu se pune problema sa te lase singur, consilierul de vanzari merge cu tine.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel este si la Cluj, la Autoworld. Recent am facut un test drive cu Golf-ul 8, a venit consilierul de vanzari cu mine. Cu masca amandoi, ne-am fatait un pic cu masina si aia a fost.

Probabil ca difera de la dealer la dealer treaba asta cu venitul unui vanzator cu tine. Astept si eu ziua aia, in care, in tara asta, sa ti se dea o masina pe mana, semnezi ce ai de semnat cu privire raspunderea ta si ce ai pati daca o comiti si cu asta basta. Jumatate de ora sau o ora, sa te plimbi cu masina de test drive. Normal, in prealabil sa fie un sistem de programari la capitolul test drive, sa stie fiecare doritor inscris de la ce ora este masina disponibila. Dar ma rog, am deviat de la subiect, scuze.

Deci revenind, cine e pe zona Clujului si doreste test drive, nu se plimba singur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumita unui coleg de pe forum, am facut drive test cu g8 etsi la bucuresti luni. iti dau masina singur. maxim 30km (suficient dupa mine). id3-ul nu ti-l dau singur ca fiind electrica si lumea mai neobisnuita cu asa ceva vine cineva cu tine. firesc, as zice. dar la g8 ti-l dau singur. oricum am mers mai incet cu el decat daca era cineva sa imi zica sa ii dau si mai tare :D. ca deh, nu cunosti masina si diferenta dintre accident si non-accident nu e chiar asa mare. de vis combinatia aia mild hybrid. nici nu concep sa nu imi iau candva. si fiind cu bateria aia start-stopul nici nu se simte. la g7 e deranjant. pacat ca nu e de 200 de cp+ tot la 1.5, era si mai aproape de gti :):)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a lansat si R-ul azi, a intarziat destul de mult oricum..mai ramane sa vedem pretul. Cu pachetul R performance va avea optiunea de drift. De asemnea frane mai mari, neclar daca din standard vor fi mai mari fata de mk7.

 

GTI-ul Clubsport, desi nu este editie limitata, se lasa asteptat in tarile unde nu prea e apa calda. Posibil PoRo sa nu ia in considerare sa il aduca. Eu as fi dispus sa astept si peste 3 luni daca e, dar nah..nu o sa pot intelege politica importatorului ca nu fac nimanui o favoare daca aduc un model. La fel cum si T-roc R probabil nu va ajunge la noi.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic, echivalentul lui de la bavarezi o sa vina in Ro, Bmw 128ti din ianuarie cu 300cp, 400nm, tractiune fata si diferential. De asta imi e complet strain cum decide importatorul ce sa aduca, cand piata exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/2/2020 at 12:30 PM, mdanielc said:

Am citit ca sunteti cativa cu masinile livrate, care a fost timpul de asteptare?

Salut!in cazul meu ,4 luni si 3 saptamani!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2020 at 12:02 PM, LUFY said:

La fel este si la Cluj, la Autoworld. Recent am facut un test drive cu Golf-ul 8, a venit consilierul de vanzari cu mine. Cu masca amandoi, ne-am fatait un pic cu masina si aia a fost.

. Astept si eu ziua aia, in care, in tara asta, sa ti se dea o masina pe mana, semnezi ce ai de semnat cu privire raspunderea ta si ce ai pati daca o comiti si cu asta basta. Jumatate de ora sau o ora, sa te plimbi cu masina de test drive.

In Bucuresti asa se face. Am fost si la test-drive la Mercedes, mi-au dat pe mana un C classe de peste 50000 euro, am plecat singur in test drive, si dupa 30 minute l-am adus inapoi, intreg si nevatamat. Nici nu s-a pus problema sa se suie dealerul cu mine in masina, desi l-am invitat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2020 at 6:03 PM, The_Ego said:

Offtopic, echivalentul lui de la bavarezi o sa vina in Ro, Bmw 128ti din ianuarie cu 300cp, 400nm, tractiune fata si diferential. De asta imi e complet strain cum decide importatorul ce sa aduca, cand piata exista.

265 de cai are 128ti. 135 are 306 cai

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

My bad, asa e..doar la NM e la fel ca la clubsport.

Trag nadejde ca poate pana in ianuarie realizeaza importatorul ca R-ul va fi cam scump pt piata noastra si aduce totusi Clubsport.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa va rog ca discutiile legate de ACC Golf 8  sa le continuati in topicul nou dedicat pentru acest subiect : 

 Postarile au fost mutate acolo . 

 

In rest va rog sa pastrati discutia pe subiectul acestui topic . 

 

Multumesc pentru intelegere.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, ma uitam pe configuratie si am vazut: 

Digital Key - access via smartphone

Stiti cumva ce cuprinde aceasta functie si cat de utila este... ? Poate daca ati si avut experienta cu ea de la alte modele anterioare...sau de la prieteni... ? 

Se poate porni motorul si poti sa setezi clima pe incalzire, daca e masina inghetata/sub zapada ... ? Sau pe rece daca e foarte cald afara ...

Si cum functioneaza, trebuie sa am un SIM in masina cu abondament de date la un operator de telefonie mobila sau cum ? (nu intentionez sa iau optiunea cu navigatie si nici cel de telefonie confort... deci de-asta ma intrebam cum ar functiona, din moment ce partea de telefonie a celorlalte optionale oricum nu o iau in considerare...)

 

De asemenea cred ca o sa sar peste: "Lane Assist": asistent pentru mentinerea masinii pe banda de circulatie -"Side Assist": asistent pentru schimbarea benzii de circulatie deoarece nu prea le vad utilitatea la noi in RO... (unde sa spunem ca eu personal din total condus, doar 10% din km ii fac pe autostrada)

 

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu da quote la postul anterior , este impotriva regulamentului ! 

 

Salut! Am configurat R line cu digital key iar la livrare am aflat ca functioneaza momentan, doar cu telefoane Samsung. Sper sa apara update-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!