Jump to content

Achizitionare Passat B8 sh - sfaturi achizitie


Manuel N.
 Share

Postare recomandată

Passatul Alltrack este clar alegerea rationala: spatiu, confort, motorizare, cutie, an.
Sa stii insa ca si cel de 150/190CP se va misca decent, evident ca BiTDi-ul este in alta liga.

Seria 3 F este o masina buna, dar micuta - asa cum spuneai. Cu suspensiile adaptive este foarte confortabila - am fost surprins acum niste ani la td. X3 cred ca este iarasi o masina buna si spatioasa. Seria 5 - reusita zic eu, acea motorizare de 218CP parca are 2 turbine/twin turbo ceva, nu? Parca au mai fost ceva probleme in acest sens, nu? Evident cu BMW vei avea cheltuieli mai mari de intretinere.


 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

19 minutes ago, tudor_ionutz said:

Primul are doar 150 cp și cutie manuala, nu merita. Dacă BiTDI-ul are dotările pe care ți le dorești, nu mai sta pe gânduri. E altceva fata de celelalte motorizări și  cu siguranța îți va satisface nevoia de condus sportiv.Verifica căci in mod normal distribuția trebuia schimbată la 120.000 km, automat mai putini bani de băgat la început. 


Daca ia masina din Germania, sigur s-a schimbat distributie, uleiul in cutie si revizia la 120k km facuta ( uleiul +filtre ) poate si ulei haldex.

Daca ia masina din Romania, mai poti avea semne de intrebare.

Oricum o revizie generala trebuie facuta cand iei masina SH ( ulei+filtre ), curatat sita haldex + uleiuri noi cutie transfer, diferential spate si haldex.

Costurile nu sunt mari pentru ce ofera masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de raspunsuri:

 

Masinile sunt la Weltauto, unde azi am probat BiTdi. Este forta in modul sport pe drum drept, fara intarzieri sau zgomote, stabila si confortabila, fara tangaj sau ruliu, un adevarat bolid. Nu are padele pe volan, spatiu e imens si poate sta cineva si in spatele meu fara sa departeze genunchii. Fiind un tip masiv, m-am asezat excelent in el vs Leon FR, unde mereu ma chinui cand intru si ies si ma strange scaunul. Insa cat ar fi el de 4 motion tot l-am facut sa-i fuga spatele la viraje bruste si in sens giratoriu liber. La alt test, am franat brusc (incarcat fata) si demarat in forta pe viraj dreapta (incarcat spatele plus F centrifuga) si l-am facut sa-i patineze zgomotos rotile din fata. Cred ca s-a zapacit halexul si XDS si nu a mai stiut cui sa transmita tractiunea.... dar ramas impecabil pe traiectoria dorita. La a mea daca fac asta "fata" pierde aderenta si se aprind beculetele pe la esp, asr si masina serpuieste usor. 

 

Nici nu se pune problema sa incerc alta motorizare pt ca 240 pe 1750 kg este o alegere f buna. Ca si dinamicitate pe curbe stranse, depasiri in scurt, 240 Cp nu o face Alltrackul o masina sport (nu asa au dorit cei de la VW), lucru unde ma descurc mai bine cu Leonul Fr (da stiu 1.300 kg manuala). Am testat si elimnat ca alegere BMW Seria 3 F31 chiar din parcare: e dezarmant de jos, ingust si fara spatiu pt pasagerii din spate si bagaje... dupa ce cobori din Alltrack. Urmeaza BMW 525d Touring Xdrive 218 Cp 2.0 diesel biturbo si apoi aleg intre ele. Sper sa gasesc unul cu suspensie reglabila si cu kilometrii reali.

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca in spate stau doar copii, in F31 ar trebui sa fie loc suficient. Masina e in cu totul alta liga fata de orice Passat la tinuta de drum, stabilitate, directie, placere de a conduce. Normal ca e joasa 🙂 525d este mai mare, mai confortabil si mai bine lucrat, dar e o barca pe sosea, iar motorul doar suficient. Passat e o masina excelenta de familie, spatioasa, lucrata destul de bine, dar nu are nicio legatura cu sportivitatea, pe care vad ca o cauti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai inteles exact si spus in putine cuvinte ce am povestit eu despre placerea conduslui, dar greu sa o impac cu nevoile familiei. Am avut E90 si E60 (limuzine mai vechi bmw pt cei nefamiliarizati) cand copii erau mici, pe care singur in ele le-am fortat cum si pe unde am vrut .... cu derapaje controlate, lansari si blana..... dar acum la 12 si 14 ani copii imi imping cu picioarele in scaune si nu prea mai stau pe acasa venind mereu cu mine. In fiecare weekend frumos cand plecam la plimbare portbagajul de 587 litri al Seatului Kombi este incarcat. Imi trebuie Kombi si pt ca am: 4 caini mari si periodic merg cu ei la vaccinat, de cateva ori pe an la ski si plimbari cu barca gonflanila cu motor. De aceea am studiat si testat Alltrackul, care am vazut ca face cam 70% din ce as dori eu in buget max 25k. Crezi ca F11 cu Varaible Damper Control si 218 Cp e barca si underpower?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reactiile puntii spate pot fi si din cauza pompei haldex, care mai mult ca sigut nu a fost curatata. In cel mai bun caz a fost inlocuit uleiul ( curatare sita pompa haldex, garnituri si ulei nou obligatoriu dupa achizitie ( daca va fi cazul ).

Detin si eu un bitdi, si cu toatele kg lui, ma indoiesc ca n ar face fata unui seat de 184cp :D dar cu toate astea bitdi ul cu un soft light urca la 280 290cp si 550 560nm ( totul in limitele bunului simt ) si atunci stai fara stres si n depasiri de zici ca ai un 3.0tdi 6 cil sub capota la cum merge ( la cum se aude nu prea, dar nu poti sa le ai pe toate 🤣 )

bitdi fara padele n am mai vazut...

Pt dinamica pui dcc pe sport ai nu mai ai treaba... cutia schimba brici, suspensia e sport... daca ai si jante pe 18 in sus, deja e super ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina are toate reviziile la VW si ar fi trebuit sa fie curatata. Poate erau acolo, dar ca profanul invatat cu urechile mari de la BMW, nu le-am vazut la plecare de pe loc iar in mers nu le-am simntit la indemana. Passat si Seat sunt alte clase, alte preturi noi (27k vs 43k cu dotari minime) cu alt target, dar dinamic pe viraje stranse nu am simntit BiTdi superior cu tot haldexul si DQ500. Ca rapoarte Putere /Greutate si  Cuplu/Greutate Bitdi 7.1 cu 3.4 si Leon 7.3 cu 3.5 sunt similare. La deplasarea in drum drept sau plecarea de pe loc este putin mai bun Bitdi 6.4 vs 7.8 sec 100 km/h si 234 vs 228 km/h  ...dar amandoua necipate se apropie de 250 in bord, deci cam 235 reali. Cum am spus este excelenta daca nu o fortezi si m-au surprins derapajele ei, pe care nu le-am intalnit la alte masini 4x2.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate avea toate reviziile, dar VW nu are in plan de service curatarea sitei de la pompa haldex, doar schimbul de ulei. De aia se recomanda sa o faci. Poti gasi informatii detalii si poze cu mizeria din pompa haldex si sita si la 30 60k km, in topicul dedicat Haldex 5, aici pe forum. Ai acolo toate detaliile. Oricum operatiunea de curata schimb ulei garnituri n ar trebui sa coste mai mult de 4 500lei. Un pret mic raportat la ce ofera :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu speriem omul cu sita masii... @UomuomNu te stresa, nu ar trebui sa ai probleme si sita aia (la mine era chiar curata la vreo 50k km) se curata usor la un schimb de ulei - o ceri special si o sa platesti manopera montat/demontat + niste garnituri noi.

Si eu daca plec de pe loc in st/dr la 90 gr de ex si ii dau tare, imi fuge de spate - doar nu te astepti ca masina sa mearga pe sine orice i-ai face, nu? 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiALFNu e de speriat, e doar de informat, nimic mai mult. Altii schimba pompe haldex pe mii de lei pt o chestie marunta. :)

 

@UomuomDaca vei finaliza achizitia, bitdi ul ofera multe pt un "anemic" 2.0 4 cil. Nu ti dau mai mult de 2 3 luni fara soft, daca iei masina :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pt informatiile de calitate. Chiar vorbisem la Revo si RBN sa resoftez si Audi anterior si Seatul actual, dar m-am razgandit deoarece motoarele de 170 si 184 chiar isi fac treaba. Stiu ca BiTdi duce mult la resoftare avand 2 turbine, probabil 300 Cp cu 550 Nm, dar nu cred ca il voi resofta.

 

Am avut un Touareg 7L Facelift 3.0 Tdi 225 Cp, perne de aer, care avea resoftat motorul si cutia de fostul proprietar. Tragea de rupea din orice pozitie, iar kilometrajul nu il amintesc, dar consumurile erau duble fata de Seat si prea ''Aro" pt gusturile mele. L-am luat la superpret si km putini. Taxe mari, incomoda, consum si ceva probleme tehncice.... asa ca nu am tinut-o. In dorinta de securitate, circulatie pe drumuri grele si a sta mai sus, am testat diverse SUV urilor SH sub 25kE: Kodiak, Yeti Tiguan, Ateca, X3, X5, Cx5, Quashqai, Kajaro, Outback, Tucson, Sportage, LandCruiser. Mi-au placut doar X3 F25 (G01 este prea scump) si Ateca si poate Cx5 daca era mai potent. Am renuntat la "Aro" pt ca reduce placerea condusului IMO. Probabil as fi ales Macan sau F-Pace, dar nu le-am testat pt ca depasesc mult bugetul.

 

Stiam de Scout (testat) si Allroad(netestat), dar cand am descoperit Alltrackul a fost WOOWWW. Am citit despre testele facute de Topgear si alte publicatii de renume din UK, dupa care am mers sa-l testez. Am constat ca desii nu este masina perfecta este aproape de ce imi trebuie - nu le poti bifa chiar pe toate intr-una fie ea masina sau.... As fi dorit tractiune quattro, cutie manuala sau automata ZF8hp, minim 190 cp diesel si 600 litri portbagaj. As testa A6 Allroadul sau Avantul Quattro, dar cam greu pt 190 Cp, iar 3.0 Tdi are doar 218 Cp. Apoi BMW G30/31 525d 2.0 231 Cp, 2017/18, dar ambele vor depasi bugetul. Din De sub 200k le-as gasi spre 25kE.... dar asta e alta discutie.

 

Nu am dat la buyback Seatul pt ca nu am ce sa-i reprosez si nu ma grabesc sa-l inlocuiesc, cu ceva care nu imi place foarte mult. Poate il vand eu cu 12kE si cu cash ul in mana voi negocia altfel ocaziile gasite. Welt deja a redus pe site Alltrackul de la 22.200 la 21.500. Oferta lor era buna, Seatul la schimb plus 10kE si luam BiTdi cu garantie 1 an si 20k. Imi stiau masina pt ca o am de noua de la aceiasi reprezentanta. Apropo din cei care ati condus Passatul 4Motion Facelift dupa 2019, ce shimbari majore ati observat - altele decat pretul.

 

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am zisi eu initial, ca 240cp/500nm sunt suficienti, dar te obisnuiesti repede, si motorul duce fara pb. Eu am soft de aproape 80k km fara nicio pb. Consumul e la fel, bineinteles, daca nu se modifica stilul de mers :)

 

Audi A6 e deja in alta liga. Atata timp cat nu-l iei cu 2.0TDI de 190cp.

Oricare varianta de V6 3.0TDI e ok ( 190,218,272 sau biturbo de 320 ). Nu te speria de 190 sau 218 ca se resofteaza usor si motorul e foarte ok. Problema e ca si la A6 doar biturbo de 320cp vine zi ZF8trepte, restul sunt Stronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma pot intelege si cu DSG cu Haldex ul, nu e musai ZF cu Quattro sau Xdrive. Majoritar am consus masini cu cutiie manuala cuplata la tractiune si mai rar masini cu cutii automate cuplate la propulsie. Sedanuri si kombi 4x4 cu exceptai SUV urilor am condus putine (Octavia, Seat si BMW). Trebuie sa ma conving ca nu am alta alegere mai buna ca Passatul B8 Alltrack/Variant 4Motion in jurul lui 20kE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/16/2021 at 9:30 PM, Uomuom said:

Ai inteles exact si spus in putine cuvinte ce am povestit eu despre placerea conduslui, dar greu sa o impac cu nevoile familiei. Am avut E90 si E60 (limuzine mai vechi bmw pt cei nefamiliarizati) cand copii erau mici, pe care singur in ele le-am fortat cum si pe unde am vrut .... cu derapaje controlate, lansari si blana..... dar acum la 12 si 14 ani copii imi imping cu picioarele in scaune si nu prea mai stau pe acasa venind mereu cu mine. In fiecare weekend frumos cand plecam la plimbare portbagajul de 587 litri al Seatului Kombi este incarcat. Imi trebuie Kombi si pt ca am: 4 caini mari si periodic merg cu ei la vaccinat, de cateva ori pe an la ski si plimbari cu barca gonflanila cu motor. De aceea am studiat si testat Alltrackul, care am vazut ca face cam 70% din ce as dori eu in buget max 25k. Crezi ca F11 cu Varaible Damper Control si 218 Cp e barca si underpower?

Pot face o paralela buna cu F10 535xd, cu care am mers peste tot, si desi nu am condus un F11, diferentele sunt convins ca sunt nesemnificative. Din punctul meu de vedere masina era bine sub un Serie 3 ca dinamica, directie si stabilitate. Foarte mare ca dimensiuni, fara a simti acele dimensiuni la interior, unde doua persoane de 1.90 nu pot sta una in spatele alteia. Imi aduc aminte ca cel din fata statea cu genunchii impinsi in bord, iar cel din spate cu genunchii infipti in scaun, era penibil la o masina atat de mare 🙂 In Golf am mai mult loc la genunchi decat in F10.

Pe sosea era subviratoare si uza destul de repede anvelopele pe exterior. Directia artificiala, dar nu atat de moarta ca la VW sau Audi. Desigur, motorul de 3 litri biturbo tragea ca un nebun, cutia impecabila, mult mai rapida in linie dreapta sau urcari decat orice hot hatch la momentul acela. Dar nu era distractiva si nici nu avea manevrabilitatea unei Serii 3, dincolo de puterea mare si viteza in linie dreapta.

2 litri e putin pentru greutatea masinii, ii lipseste usurinta in deplasare la turatii reduse, un 530 trage de foarte de jos si schimba sub 2000rpm la drum lung, fara a da vreo clipa impresia de lipsa de putere.

Acum vazand cerintele de spatiu, realist vorbind, credca  ai avea nevoie de un monovolum, daca nu iti ajung 600 litri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi plac E46, E90 si F30, dar sunt mici in interior si portbagaj, intru si ies greu din ele. Propulsia si uneori 4x4 sunt supraviratoare iar daca in curba o franezi in loc sa o accelerezi putin se accentueza pana te baga in interior daca nu contrabrachezi. La masinile subviraviratoare - cu tractiune, reactia este fireasca - iei piciorul de pe acceleratie si masina reintra pe traiectorie....asta daca fizica mai permite. Sa pun portbagaj deasupra il uratesc rau pe F10. Daca iau Touring imi intra doar un caine (ciobanesc cauzaian sau tosa inu), are 490l vs 590l masina actuala. Nu imi place ce imi confirmi de F10....citisem assta undeva...dar cred ca trebuie sa testez live.

 

Monovolum NU, mai bine T6 BiTdi 4x4 si am terminat treaba. Portbagaj de 660l gasesc la salupa Superb Kombi III. M-am dat cu ea, dar nu 4x4 si este vapor, la care trebuie sa pregatesti din timp virajul anuntand pasagerii si participantii la trafic.... mainile oarecum pe volan si directia se descurca aproape singura. Mi-a placut dinamica pe drumuri virajate la Mazda 6 si Ford Mondeo, in rest motorizari slabe, ambele fiind sub Passat, care acum este capul de afis al alegerii mele. Da si Golful este ok, dar nu castig nimic vanzand Leonul de acum.

 

Modificat de Uomuom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam intr-o situatie similara am fost si eu acum cativa ani, spatiu, dotari, motor si la buget similiar Passatul a fost varianta castigatore.

Daca nu e nevoie de putina garda la sol, atat Passat Variant cat si Skoda Superb ( pacat ca la diesel se opreste la 2.0TDI190 ) isi fac treaba. Daca vrei si un pic de garda la sol, Alltrack-ul e ce trebuie. Daca mai e si Bitdi, si daca mai are si dotari... eu n-as mai sta pe ganduri :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Passatul mi-a placut mai mult decat Superbul la comportament. Caspatiu Superbul nu are rival. Ce motor, tractiune si km are Passatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al meu? E Passat Variant 2.0 bitdi 4motion 2016. Momentan aproape de 140k km ( luat la aprox 60k km din Germania ). Foarte foarte multumit de masina/motor. Pacat ca n au pus si pe Superb motorul asta.

Resoftat, ai performante de (sau chiar peste) V6 3.0TDI, daaar cu consum de L4 2.0TDI. Adica poti consum si sub 5 ( greu, dar poti ) sau poti sari si spre 10 ( sau peste ) ma refer la consumuri medii. Depinde de piciorul drept.

Avand in vedere piata auto SH, daca ar trebui sa schimb masina as lua 90% tot un bitdi, sau 2.0tsi 4motion (220,272,280) depinzand de marca/model ( superb, passat variant sau alltrack )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum vad si eu pifanul in avatarul CUAA, insemna ca vorbesti in cunostinta de cauza. 60k din De insemna masina de un an vechime, iar preturile sunt f mari.  Mi-a placut cum trage BiTdi, insa fortat pe curbe s-a comportat sub asteptari. BiTdi este pe Transporter, Pasat si Areton. BiTdi in Buc mediu aglomerat ar trebui sa consume cam 11.5.

2.0 Tdi meu de 184 imi ia 6.5 afara si 8.5 in Bucuresti, dar nu merg la consum. Desi o am de noua si are doar 98k, la 10k papa constant 1l ulei, care e dat ca normal. Nu resoftez masinile pt ca scot de la ele tot ce pot in configuratia data, iar daca masina poate prea mult devine periculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, vorbesc in cunostinta de cauza.

60k au fost in 3 ani. Verificata la VW  km reali. Acum ceva similar e in jur de 25k eur+tva. Daca mai umblii la km si la dotari mai poti scadea din pret spre 20k eur. 

Eu am jante pe 17, iar cu Michelin PS4, DCC pe sport, n am avut nici cea mai mica emotie pe curbe.

Cu jante pe 18 sau 19 deja e alta treaba dar sacrifici din comfort. 18 cred ca ar fi compromisul ideal.

Bitdi pe transporter e alt motor, alt cod motor. Bitdi cuaa a fost doar pe passat, arteon, tiguan si pe kodiaq rs.

6.5 afara e foarte plauzibil si la bitdi afara la mers corect.

Strict oras n as putea sa ti spun, ca eu folosesc mult drum expres, centura oras, si pe ultimii 6000km am media 7.1% ( pt 300cp !!! ). Doar oras, drumuri scurte... cred ca un 12 ar fi plauzibil... poate 12+

Dar merita cu varf si indesat cand extraurban depasesti 3 tiruri fara sa ti dai seama. Senzatiile sunt priceless.

Si eu mai trag de masini, unde si cand pot, si daca softul e facut bine, n ai nicio treaba. Am prieteni cu bitdi uri resoftate cu 300k km si merg motoarele impecabil.

Revizii tot 10k, mie de ex cu Motul Specific 5w30 nu trebuie sa completez deloc intre schimburi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Si eu sunt posesor de  BiTdi Variant 2016. Eu am luat masina la 190.000 km acum 2 ani. Intre timp am facut aproximativ 30.000 km.

Nu am observat sa plece vreodata spatele in curbe. Am roti de 17 iarna si 18 vara. Datorita nr. de km intre timp am schimbat distributia, ulei in cutie viteze,ulei haldex cu curatare sita si inlocuire garnituri, inlocuit volant si ambreiaje. Schimburi la 10.000km si nu am observat sa consume ulei. Consum mediu dar preponderent oras 10,5-11.

Eu sunt foarte multumit de masina. Nu merg exagerat de repede in general dar nu dorm pe sosea. Masina desi e mare are resurse si nu te lasa cand e nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volant stiam ca pica la cele 2014 2015, si eu l am schimbat oarecum prematur/preventiv la 100k km, avea mici vibratii la relanti, am zis sa stau linistit desi cred ca ar mai fi mers fara pb cateva zeci de mii de km.

De ambreiaje nu am auzit sa fie pb, cutia dq500 e una destul de robusta si rezistenta. De ce le ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus masini premiumi puternice din NV De, dar ca medie sub 50 k pe an nu am gasit intr-un buget comparabil cu masinile noi subpremiu din Ro.

Da si pe Tiguan pe care l-am testat insa cu 190 Cp si nu mi-a placut.... as lua mai degraba Kodiaqul pt spatiul oferit.

Am citit mult despre cutii si DQ 500 este printre cele mai bune DSG uri....de care americani fug, dara acolo saunt alte conceptii si stiluri.

E normal ca la 17 anvelopa sa se deformeze mai mult fata de 19. Cel testat avea 17 si nu am de gand sa le schimb avand in vedere conditilor din tara.

Nu fuge de spate la utilizarea normala, dar orice masina pierde aderenta si intra in derapaj, care poate sau nu fi controlat. Nu pt WRC iau Variantul, dar eram curios sa vad ce poate. Nu are nici o legatura cu masinutile dedicate: Audi Quattro, Ford Focus, Subaru Impreza, Mitsubishi Lancer, Toyota Corolla si e normal sa fie asa.

Ma bucur sa aud si alte pareri despre Passat BiTdi pt ca pe acesta vreau sa-l cumpar ca masina de familie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Volantul se auzea si am avut probleme la schimbat vitezele. Acuma e silent si schimba perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bitdi ul este o scapare de exceptie a grupului VAG. O motorizare muuuult subevaluata si sub apreciata. Este combinatia perfecta de performate, consum.

N are nicio legatura cu TDI urile simple de 150/190cp. La un test drive scurt nu prea ai cum sa ti faci o idee de motor, dar elasticitatea si lejeritatea cu care urca pana aproape de 5000rpm sunt wow. Sa nu mai vorbim de un Stage 1, unde totul e ... effortless. Pur si simplu trage si trage si te trezesti la viteze care implica suspendare de permis pe foarte multe luni fara sa ti dai seama :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!