Jump to content
clau_j17

Primele impresii despre GOLF VIII

Recommended Posts

traffictours

Si cu comenzile  touch ce facem le foliem si pe alea?  Vorbim si noi ca parca ar fi fost mai bine fara decor gen plastic de cafetiera...

 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

dar la comenzile de pe volan nu ai piano black...decat la gti, gtd, r, gte. si ma indoiesc ca dupa 10 ani de utilizare, astea normale, non-piano black nu se exfoliaza si nu apare distrugerea stratului ala. transpiratie, murdarie, caldura etc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego
Posted (edited)

Ce masina mai este facuta ca dupa 10 ani de utilizare sa arate impecabil dupa o utilizare normala?

Acum cred ca la orice masina cu AID trebuie pusa folie.

Eu unul astept cu interes G8 GTI, care probabil isi va face debutul prin septembrie-octombrie la noi. Cumva faptul ca nu au pus mild hybrid si au ramas cu aceeasi arhitectura de EA888 ca pe mk7 ma bucura. La fiecare inovatie de motor, VW a dat rateuri.

Edited by The_Ego
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
traffictours
Posted (edited)

In zilele noastre 10 ani e mult pt o masina ca sa mai arate impecabil. Nici macar BMW X5 nu mai e ce a fost. Cand dupa vreo 5-6 ani s au dezlipit colturile capacului torpedoului de la soare am zis ca e a mea facuta pt Romania si uitandu ma pe net la anunturi din Germania, Franta, si alea unele aveau colturile ridicate, eu cel putin le am lipit cu poxipol, dar aia le prezentau asa, si ar mai fi de zis chiar si despre BMW o gramada de chestii de detaliu, dar devin offtopic.

Edited by traffictours

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

cam modest, dar cauciucurile chiar conteaza si ei zic ca sunt modeste astea de pe masina de test.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
detinator
On 7/3/2020 at 10:12 AM, mandelu said:

in conditiile in care pozitia la volan e super flexibila si aceeasi de vreo 4 generatii, iar cel ce a facut filmul nu e super inalt sau super mic, as zice ca nu si-a setat el pozitia corect, nu ca nu permite masina, cum implica el.

nu sunt posesor de g8, dar nu e inca nimeni de pe aici. ca doar sa te sui in el nu e suficient, cand vorbesti de "experienta".

Pai chiar mentioneaza in video ca G8 este acelasi lucru cu G7, acelasi spatiu interior pentru ca este fix aceeasi platforma, deci ar fi putin ciudat sa difere ceva

Apropo si de manevrele de eschiva de mai sus, rezultatele ar trebui sa fie fix aceleasi de la G7

Eu am luat un Golf electric, si pot spune ca pozitia la volan e excelenta (184cm 100kg). La sub 18000 euro am primit f multe optiuni, si un motor extrem de potent (acceleratii violente). Platforma e de G7, deci aceeasi ca la G8. Are telescoape la capota!

G8 mi se pare ca sufera un pic la design in fata, farurile nu imi plac deloc. Am mai vazut un review care spunea ca la G8 s-a renuntat la unele lucruri ca sa scada costurile:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
horry_bv

La mine dupa 5 ani arata perfect piano black. Ceva urme de folosire sa vad daca le cauti atent, dar dinastea sunt mult mai multe pe vopseaua exterioara... Ce facem le folosim, sau le infoliem cu totul?

 

Era mai fain plasticul asta, doar pentru ca nu se zgaria si nu se vedea praful?

 

dd.jpg.1289889324ff0e2928a7584a3f4613bc.jpg

  • Like 3
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul.

Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune.

Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns.

Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8.

Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. 

De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent.

Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede.

Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. 

Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute  ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite).

Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. 

Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica. 

  • Upvote 6
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
edi10000

Exista mașini care sunt impecabile și după 10 ani: Lexus Rx450h. Am fost pasager într-unul vechi de 10 ani, culmea condus de o femeie și era impecabil, pana și pielea arata bine. De aceea am unul modelul 2019 luat de nou și nu are chinezisme gen piano black sau touch-uri pe care se vad orice urme. Este construia sa fie tanc. Sigur, exteriorul mai suferă de la drumurile românești (pietre în special) dar interiorul este ca în prima zi și cred ca va rezista cel puțin 20 de ani. 

  • Upvote 1
  • Downvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
mandelu

e imposibil sa nu aiba ecrane o masina in ziua de azi. iar pe orice ecran ai urme. ca si pe mobil. mai multe, mai putine, dar ai. in fond nu e vina ecranului, e vina degetului :)

Lufy are dreptate, asta e si vanzarile vor decide. oricum, foarte posibil golf 9 sa nu mai existe. si daca o sa ai doar electrice cu calitatea din id3 sa vezi atunci lucruri de care chiar exista motiv sa ne plangem. ca si electrica si ieftina si super calitativa nu o sa vezi prea curand.

ce ma mir e ca nu au bagat mai multe stiluri la ceasurile alea digitale, ma asteptam sa lanseze prin updateuri noi teme pt ceasuri ca sa fie customizarea cat mai mare.

Share this post


Link to post
Share on other sites
IRONICK
On 22.07.2020 at 9:42, detinator a scris:

Am mai vazut un review care spunea ca la G8 s-a renuntat la unele lucruri ca sa scada costurile:

O sa comentez doar la modul cum prezinta un punct. Se plange de lipsa amortizorului de capota, dar nu vede ca prinderea lui de oala a ramas. Nu vede ca au aparut repere noi in compartimetul motor, unele chiar destul de vizibile. Si nu ma refer la insonorizantul de capota sau cele doua incuietori, mai sa iti intre in ochi.

  • Upvote 1
  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Am fost Sambata la PBN sa vaz si eu noul G8.

Concluzia: nu e asa tragic cum credeam, dar este clar sub Golf 7 din punctul meu de vedere (si aici ma refer la calitatea pe care eu am vazut-o/perceput-o). 

Mi-au placut noile scaune Ergo (si faptul ca au si memorie) si ce sa vezi?!, mi-au placut cele 2 ecrane (AID + Infotainment) in sensul ca dau bine in bord ca si look. Nu mi-a placut torpedoul din plastic pur la interior, nu mi-au placut niste plastice de mai slaba calitate fata de cele din G7 (dar sa zicem ca nu aici e marea tragedie..) si zona de cup holdere. Nu mi-au placut gurile de ventilatie in sensul in care sunt foarte curios daca noua lor pozitie (e valabil si la O4 si noul Leon) nu cumva este deranjanta acum si iti sufla aer rece in maini/piept/genunchi fara sa poti face ceva in acest sens (in afara de a-l opri :) ) - dar asta trebuie vazut la drive test, poate e ok..

Sunt destule alte elemente la fel ca la G7, asta e un aspect pozitiv. 

Vazand si suratele O4 si Leon, G8 (chiar si asa taiat la costuri) este inca peste ele la calitate, finisaje. Sunt curios sa vad noul Golf Variant daca va fi pe o platforma alungita ca si Leon/O4, unde avem un evident spatiu marit in spate, am masurat eu cel putin 3 degete castigate la genunchi, ceea ce este multisor !

  • Upvote 1
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
vrlmrcs

Eu am cautat sa-mi iau tavita portbagaj si in tara nu am gasit nicaieri...covorasele, in schimb, se potrivesc de la Golf 7.

Share this post


Link to post
Share on other sites
vdragos

@vrlmrcs ai PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Andrei_72

Va rog sa continuați discuția aici:

 

Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri