Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Am fost sa vad G8 din postura cuiva care vrea serios sa faca trecerea la GTI. Reducerea de costuri nu ma pasioneaza, cat timp nu impacteaza folosirea zilnica. Batul de capota nu afecteaza folosirea zilnica, insa unde sunt pasi inapoi sunt la torpedoul fara capitonaj(la octavia 4 e capitonat), nu mai este acel sertar din stanga volanului. 2 aspecte importante din punct de vedere al confortului pt mine. Zona de cupholdere fara acoperire este un pas inapoi ca design in primul rand.

Fata de usa de o calitate mai slaba comparativ cu mk7, mai putin textil, mai mult plastic dur. Bordul e placut la atingere, bine integrat. Pozitia la volan este aceeasi. AID mi se pare mai mic in realitate fata de toate reviewurile, efectul de distorsionare fisheye isi spune cuvantul. 
Este un interior modern, de 2020+ fara indoiala, care a sacrificat din design si integrare. 

Per total pe interior se simte mai ieftin, poate doar pt cine a avut generatiile anterioare si are cu ce compara. Masina expusa la pbn era echiparea Life, nu cred sa difere materialele/capitonajele la style, r-line, gti si mai sus.

 

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 13 ore, cris.g a scris:

Sincer mie personal mi se pare ca subliniaza destul de bine caracterul, plusurile si minusurile unei masini. Comenatriul respectiv nu mi se pare foarte relevant in acel context. [...] Evident, fiecare judeca dupa propria-i masura, si masinile si review-urile. :)

As putea sa ii demontez multe afirmatii (nu exista review fara greseli), dar ar insemna sa fiu off-topic.

......

Interesant este modul cum se scoate din context si se neaga adevarul astfel incat sa pice pe preferintele celui care citeste.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la mine - avand in vedere ca m-ai citat - eu nu am negat nimic din ce ai spus, doar am afirmat ca nu are relevanta pentru mine in acest context. As putea sa argumentez si prin faptul ca la atelajul din dotare m-a interesat rolul difuzorului fix 0, sunt multe alte lucruri de luat in considerare inainte la o masina adresata maselor, ca nu vorbim de ceva super-sport. Intr-un final conteaza pachetul complet si ce i se potriveste fiecaruia.

Mie mi s-a parut interesanta comparatia Golfului cu cu tripleta premium si faptul ca e la acelasi nivel sau chiar peste in anumite privinte, chiar daca asta nu mai mira pe nimeni - pana la urma Golful a fost mai mereu etalonul in clasa lui. Dar suficient off-topic, fiecare e liber sa aiba propria opinie, asa ca sa mai vedem ce impresii mai impartasesc colegii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o separare, ca ai inteles gresit. In partea a doua nu ma refeream la tine. Evident ca fiecare este liber sa isi aleaga masina dupa preferintele si opiniile personale.

Comparatiile nu-s ceva deosebit, asa si Dacia Duster a fost comparat cu Mercedes in anumite privinte.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si pe mine m-a deranjat ca nu mai e capitonat torpedoul, dar asta pentru ca imi e frica sa nu se auda zgomote de la ce zdrangane pe acolo. daca nu se vor auzi, nu ma deranjeaza lipsa capittonajului. oricum, sa nu imi spuna ca au facut mare economisire cu ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La G7 e absolut totul imbracat in capitonaj in torpedou..si laterale si tot. E si alt feeling cand pui mana. Daca au taiat de acolo, cu siguranta au facut reduceri substantiale la numarul de masini produse.

Apoi nu am vazut la G8 suport de ochelari in plafon, din nou pe reduceri unde se vede si se simte frecvent. Insa au pus platoniera cu touch..efectiv de ochii lumii.

Arata si urat o plafoniera uriasa care nu e compartimentata.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, nu mai e suport de ochelari. mie la g6 oricum nu imi incapeau in ala de sus, dar incap in ala din stanga. care nu mai e nici ala. :)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu creeeed. Cum sa nu mai fie suport de ochelari ? Am si la Hyundai i20 din 2018,  masina fara pretentii si care a costat de noua 8700 de euro. Dar in fine, daca lumea accepta toate astea de dragul unui touch screen si a 2-3 sisteme de asistare (care sunt obligatorii oricum datorita UE) , asta e.

Vad ca lumea discuta aici de luni de zile doar despre display-uri si piano black si cum arata farurile noi. Intrebarea e  daca s-a taiat de peste tot de ce pretul e acelasi sau mai mare  ?

Nu mai exista capitonaj in torpedou, telescop la capota, acoperire la cup holdere, nu mai exista comenzi fizice pentru clima si volum (sper ca intelegeti ce reducere barbara de cost s-a facut acolo prin faptul ca nu mai exista comenzi fizice), nu mai exista suport de ochelari. Suspensia independenta este doar de la 150 CP ?  fata de 125 de cai in 2016 ?

De ce se accepta fraza cu "asta e , masinile sunt consumabile , nu mai sunt ce erau odata" ?  platim mai putin pentru ele acum ?  cu 30-50% ? Le tinem doar 2 ani si luam altele ?

Daca tot o dam in touch-screenuri.... uitati-va la telefoane mobile. Sunt tot mai performante de la an la an si tot mai accesibile. In industria auto de ce nu e asa ?

Confortul, reducerea zgomotului in interior, stabilitatea, consumul, performantele, mai intereseaza pe cineva ?  Sau ne luam touch-screen cu roti ?   ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poftim????? telefoanele mobile sunt din ce in ce mai scumpe. nicidecum mai ieftine. ia un apple de acum 5 ani si ia unul de acum si sa vezi anul asta cand vor veni si fara casti si incarcator, probabil la anul vor veni doar cu cutia goala, ca tot le vand unii si pe alea pe olx. si nu e numai la apple. toti producatorii care au aparut cu telefoane 5g le-au scumpit, ca e tehnologia mai scumpa (modemul ala din interior nu e gratis). ma rog, divaghez.

pai la confort, insonorizare si consum s-au facut progrese la g8. exact acolo s-au facut, in dauna altora. dar uita-te la un logan, arata-mi-l pe ala de 5k euro. nu mai exista. a si progresat dar si pretul s-a dus sus. oricum, cam computer pe roti o sa ai in urmatorii ani. spre asta se tinde. iar realitatea e ca suntem in legea lui diminishing returns de mult timp. orice chestie noua care se cerceteaza si pune costa mult, chit ca beneficiile nu mai sunt asa mari, deja nivelul de calitate si comfort fiind foarte ridicat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off topic, tehnologia devine din ce in ce mai accesibila. De asta multe telefoane midrange ca pret ofera multa performanta.

Revenind insa, aceste ecrane si tehnologia nu sunt vreo inovatie VW. Banii se dau pe R&D...investitia pe platforma mqb au tot recuperat-o din 2014 incoace.

Cu siguranta exista alternative mai ieftine. Multe review-uri afirma de leon mk4 ca are calitate asemanatoare. Marea diferenta in zilele acestea o fac optionalele incluse in standard, brand-ul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate, calitatea nu este aceeasi. Cel putin la acest moment. Si logic ar fi ca aceasta diferenta sa se mentina, avand in vedere pozitionarea brand-urilor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum incep sa apara lipsuri la Golf, oare apar la fel si la Octavia si Leon spre exemplu? Ca sa ne limitam doar la ce inseamna VAG. Pt ca daca VW coboara calitatea interiorului si restul raman  tot pe unde erau, se apropie.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am impresia ca O4 RS va fi o alegere mai buna decat GTI-ul.

Vad ca la golf de la generatie la generatie incep sa taie din ce in ce mai mult, in timp ce la alte marci din cadrul aceluiasi grup imbunatatesc.

Singurul avantaj al golfului fata de octavia de exemplu mi se pare suspensia multilink pe motorizarea tsi de 130 si 150 dar probabil vor umbla si aici data viitoare.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, The_Ego said:

Cum incep sa apara lipsuri la Golf, oare apar la fel si la Octavia si Leon spre exemplu? Ca sa ne limitam doar la ce inseamna VAG. Pt ca daca VW coboara calitatea interiorului si restul raman  tot pe unde erau, se apropie.

Corect. Chiar si mai bine: Octavia 4 si Leon Mk4 si-au ridicat calitatea fata de versiunile anterioare, acest lucru este cat se poate de clar !

Totusi, ramanand ontopic, dupa ce le-am vazut pe toate live, Golf inca este in fata. Toate au insa minusuri, n-am gasit totul perfect la niciunul dintre modele, zici ca au facut special.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fata cu suport ochelari, jaluzea spatiu depozitare, butoane si materiale, balamale usi, telescoape capota, etc.

Cand am configurat ultima oara G8 era mai bine dotat decat O4 la aceiasi bani(exceptand anumite detalii subtile ca cele de mai sus), plecand de la echiparea style, fiind la prima vedere o alegere mai buna daca nu ai nevoie de portbagaj mai mare. 

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat timp o sa va plangeti in continuare de telescopul de capota si suportul de ochelari, VAG o sa scada nivelul solutiilor tehnice de pe masini pana nu mai au ce. Si bine o sa faca.

Nici macar testul elanului nu mai reusesc sa il treaca masinile din grup, dar o sa gasiti o scuza si pentru asta, nu se merge sportiv.

Evident vor exista scuze si pentru usa care se deschide la impact.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu le-as propune sa nu mai puna nici fete la usi si nici torpedou si sa se axeze pe uimitoarea platorma tehnica de rally pe care oricum o vor face cat mai ieftina ca sa fie in rand cu concurenta.

As aprecia daca macar s-ar stradui sa puna la punct softul ca in momentul de fata este plin de buguri.

 

 

Modificat de TDR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 50 ani fetele de usi si torpedourile aratau altfel. Daca proiectantii tineau cont de parerile celor de atunci sa ramana in stadiul respectiv, nu se ajungea unde sunt acum. Si totusi au pastrat ideea, dar au schimbat forma si materialele. De la un compartiment pentru manusi s-a ajuns la unu care si raceste. Putin imi pasa cum este la interior, nu conduc cu torpedoul deschis.

Platformele inainte treceau testul fara ESP. O greseala de proiectare a facut sa apara tehnologia.

Cand a aparut ABS-ul erau destui care se bateau cu pumnul in piept ca este o prostie si ei ca soferi adevarati ce sunt, nu au nevoie.

Masinile au fost si vor fi chestii care ne folosim de ele sa calatorim. Nu sa le pipaim in torpedo. Carutele aveau torpedou?

Nu se plange nimeni de greutatea unei masini? Caram o tona pentru cateva zeci sau o suta.

Hai sa ne plangem de ce conteaza cu adevarat si pe urma sa avem pretentii de la producatori.

---

Discutia este deja off-topic.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On topic prima impresie este ca din punct de vedere al calitatii este o scadere si ar trebui sa fie o crestere avand in vedere pretul cerut.

Pentru multi conteaza interiorul si ergonomia unei masini si faptul ca anumite lucruri care au existat inainte se "pierd". Schimbarile nu au fost pentru imbunatatire ci pentru reduceri de costuri. Sigur mai raceste tropedoul la G8 ?

Sistemele de asistenta cu care scot ochii(si care vor deveni obligatorii prin directive UE) mai au pana sa fie perfecte, cert este ca au reusit sa bage buguri si in dotarile care inainte mergeau ok ca de ex tempomatul sau head unit-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, TDR said:

Am impresia ca O4 RS va fi o alegere mai buna decat GTI-ul.

Vad ca la golf de la generatie la generatie incep sa taie din ce in ce mai mult, in timp ce la alte marci din cadrul aceluiasi grup imbunatatesc.

Singurul avantaj al golfului fata de octavia de exemplu mi se pare suspensia multilink pe motorizarea tsi de 130 si 150 dar probabil vor umbla si aici data viitoare.

 

doar pe cea de 150. pe cea de 130 nu e. la leon nu e nici pe aia de 150 insa. iar la g8 torpedoul parca nu mai e racit, din ce tin minte.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, mandelu a scris:

doar pe cea de 150. pe cea de 130 nu e

La G7 incepe de la 130. E prima versiune cu punte multilink. Am varianta si am verificat. Nu cred ca la G8 au schimbat. Sau, sa fie alta taiere a costurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da, la g8 au schimbat. alta taiere. la g7 de fapt era de la 120 in sus. prindea si vechiul 122cp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pe majoritatea posesorilor nu-i intereseaza mersul sportiv, de ce sa puna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si inca n am inteles cum penalizeaza solutia tehnica, la nivelul asta de putere, mersul "pseudo-sportiv".

E doar un alt caz de posesori care nu pot sa spuna "c-o au mai mare" decat aia cu Leonul.

Dpmdv, vazand si pipaind ambele masini, Golful 8 e doar o perdea de fum. Nu mai merita banii. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, IRONICK said:

Cum pe majoritatea posesorilor nu-i intereseaza mersul sportiv, de ce sa puna?

Pentru mai mult confort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!