Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Si cu comenzile  touch ce facem le foliem si pe alea?  Vorbim si noi ca parca ar fi fost mai bine fara decor gen plastic de cafetiera...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la comenzile de pe volan nu ai piano black...decat la gti, gtd, r, gte. si ma indoiesc ca dupa 10 ani de utilizare, astea normale, non-piano black nu se exfoliaza si nu apare distrugerea stratului ala. transpiratie, murdarie, caldura etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce masina mai este facuta ca dupa 10 ani de utilizare sa arate impecabil dupa o utilizare normala?

Acum cred ca la orice masina cu AID trebuie pusa folie.

Eu unul astept cu interes G8 GTI, care probabil isi va face debutul prin septembrie-octombrie la noi. Cumva faptul ca nu au pus mild hybrid si au ramas cu aceeasi arhitectura de EA888 ca pe mk7 ma bucura. La fiecare inovatie de motor, VW a dat rateuri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In zilele noastre 10 ani e mult pt o masina ca sa mai arate impecabil. Nici macar BMW X5 nu mai e ce a fost. Cand dupa vreo 5-6 ani s au dezlipit colturile capacului torpedoului de la soare am zis ca e a mea facuta pt Romania si uitandu ma pe net la anunturi din Germania, Franta, si alea unele aveau colturile ridicate, eu cel putin le am lipit cu poxipol, dar aia le prezentau asa, si ar mai fi de zis chiar si despre BMW o gramada de chestii de detaliu, dar devin offtopic.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam modest, dar cauciucurile chiar conteaza si ei zic ca sunt modeste astea de pe masina de test.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/3/2020 at 10:12 AM, mandelu said:

in conditiile in care pozitia la volan e super flexibila si aceeasi de vreo 4 generatii, iar cel ce a facut filmul nu e super inalt sau super mic, as zice ca nu si-a setat el pozitia corect, nu ca nu permite masina, cum implica el.

nu sunt posesor de g8, dar nu e inca nimeni de pe aici. ca doar sa te sui in el nu e suficient, cand vorbesti de "experienta".

Pai chiar mentioneaza in video ca G8 este acelasi lucru cu G7, acelasi spatiu interior pentru ca este fix aceeasi platforma, deci ar fi putin ciudat sa difere ceva

Apropo si de manevrele de eschiva de mai sus, rezultatele ar trebui sa fie fix aceleasi de la G7

Eu am luat un Golf electric, si pot spune ca pozitia la volan e excelenta (184cm 100kg). La sub 18000 euro am primit f multe optiuni, si un motor extrem de potent (acceleratii violente). Platforma e de G7, deci aceeasi ca la G8. Are telescoape la capota!

G8 mi se pare ca sufera un pic la design in fata, farurile nu imi plac deloc. Am mai vazut un review care spunea ca la G8 s-a renuntat la unele lucruri ca sa scada costurile:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine dupa 5 ani arata perfect piano black. Ceva urme de folosire sa vad daca le cauti atent, dar dinastea sunt mult mai multe pe vopseaua exterioara... Ce facem le folosim, sau le infoliem cu totul?

 

Era mai fain plasticul asta, doar pentru ca nu se zgaria si nu se vedea praful?

 

dd.jpg.1289889324ff0e2928a7584a3f4613bc.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tind sa cred faptul ca multi dintre noi o dam in nostalgii, mai ales cand de-a lungul anilor am avut mai multe generatii ale aceluiasi model si automat am putut observa diferentele in bine sau in rau, la care a recurs producatorul.

Cand a fost G5-ul modelul actual, lumea se plangea ca a scazut in calitate fata de G4. Pe urma VW a mai "mesterit" pe ici pe colo si a scos G6 (un G5 cu facelift pana la urma) cu materiale mai bune.

Acuma ca avem G8, multi plangem dupa 7 si tot facem comparatii intre ce a fost si ce a ajuns.

Pana la urma, ne place sau nu, asta e G8. Cu bune, cu rele, cu plusuri sau minusuri (lipsuri), asa l-au gandit, asa l-au lansat. Vanzarile vor fi cele care vor edifica daca mai ramane aceasta generatie un succes sau deja putem sa vorbim de apusul Golf-ului. Iar timpul va demonstra calitatea si fiabilitatea a tot ceea ce se regaseste pe G8.

Degeaba plangem ca in prezent avem masini cu termen de expirare, nu avem ce face. Asta este trendul si asta este industria auto actuala. 

De ce nu se mai fac masini fiabile ? Mai bine spus masini la fel de fiabile ca la inceputul anilor 2000 sa zicem ? Pt ca ar fi mai scumpe decat sunt ele in prezent.

Cat timp producatorii (si nu le tin partea) au fost fortati in decursul ultimilor ani sa se conformeze cu diferite norme de siguranta si reglementari de mediu, s-a taiat logic la calitate si de acolo de unde nu se vede.

Cat timp o masina moderna trebuie sa respecte nu stiu ce emisii si nivele de siguranta, pai ca sa le obtii, incepi si montezi tot felul de sisteme care ajuta la captare si curatare la ce iasa pe teava. Mai vrei sa franeze singura masina si sa citeasca si sa vada cai verzi pe pereti, sa te redreseze si sa stie cand derapezi ? Alte sisteme. Nu ai aceste sisteme ? Nu mai obtii nu stiu cate stele NCAP. Nu ai nu stiu cate stele ? Stramba clientul din nas si nu mai cumpara masina. 

Si atunci cum rezolvi problema tu ca producator ? Pui ce trebuie pe masina, ce se cere in prezent ca masina sa fie vandabila si sa te poti incadra in toate normele de care te lovesti, si incepi si tai de undeva. Pui tabla mai subtire, nu mai vopsesti masina peste tot, renunti la diferite componente neesentiale, folosesti plastice cromate in loc de crom, cauti alti furnizori de subansambluri care ti le produc mai ieftin si implicit calitatea scade, etc etc. Iar departamentul marketing intra in joc si iti spune tie ca si client, ca acolo nu s-a mai pastrat nu stiu ce, pt ca tu oricum nu ridici capota zilnic si nu trebuie sa te afecteze lipsa telescopului sau ca nu e vopsita tabla pe sub capota, iar in interior ti-am pus piano black sa para luxos si lucios, pt ca asta e trendul, iar bordul digital il poti configura in 150.000 de nuante, tu client esti d-zeu si faci ce vrei cu masina (desi in realitate, costul acelui ecran + softul ce il are, la milioane de masini vandute  ajunge sa fie mai ieftin si mai profitabil pt companie, decat clasicele ceasuri cu ace si leduri si circuite).

Sa fim seriosi...pana la urma si industria auto este un business, in care trebuie sa ai profit de pe urma vanzarii masinilor. 

Cu siguranta dupa ce Golful 8 devine tot mai prezent pe strazi, vor aparea diferite retrofituri pe parte estetica, prin care vei putea masca sau acoperii diferitele neajunsuri. Si nu doar pe partea estetica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista mașini care sunt impecabile și după 10 ani: Lexus Rx450h. Am fost pasager într-unul vechi de 10 ani, culmea condus de o femeie și era impecabil, pana și pielea arata bine. De aceea am unul modelul 2019 luat de nou și nu are chinezisme gen piano black sau touch-uri pe care se vad orice urme. Este construia sa fie tanc. Sigur, exteriorul mai suferă de la drumurile românești (pietre în special) dar interiorul este ca în prima zi și cred ca va rezista cel puțin 20 de ani. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e imposibil sa nu aiba ecrane o masina in ziua de azi. iar pe orice ecran ai urme. ca si pe mobil. mai multe, mai putine, dar ai. in fond nu e vina ecranului, e vina degetului :)

Lufy are dreptate, asta e si vanzarile vor decide. oricum, foarte posibil golf 9 sa nu mai existe. si daca o sa ai doar electrice cu calitatea din id3 sa vezi atunci lucruri de care chiar exista motiv sa ne plangem. ca si electrica si ieftina si super calitativa nu o sa vezi prea curand.

ce ma mir e ca nu au bagat mai multe stiluri la ceasurile alea digitale, ma asteptam sa lanseze prin updateuri noi teme pt ceasuri ca sa fie customizarea cat mai mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.07.2020 at 9:42, detinator a scris:

Am mai vazut un review care spunea ca la G8 s-a renuntat la unele lucruri ca sa scada costurile:

O sa comentez doar la modul cum prezinta un punct. Se plange de lipsa amortizorului de capota, dar nu vede ca prinderea lui de oala a ramas. Nu vede ca au aparut repere noi in compartimetul motor, unele chiar destul de vizibile. Si nu ma refer la insonorizantul de capota sau cele doua incuietori, mai sa iti intre in ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost Sambata la PBN sa vaz si eu noul G8.

Concluzia: nu e asa tragic cum credeam, dar este clar sub Golf 7 din punctul meu de vedere (si aici ma refer la calitatea pe care eu am vazut-o/perceput-o). 

Mi-au placut noile scaune Ergo (si faptul ca au si memorie) si ce sa vezi?!, mi-au placut cele 2 ecrane (AID + Infotainment) in sensul ca dau bine in bord ca si look. Nu mi-a placut torpedoul din plastic pur la interior, nu mi-au placut niste plastice de mai slaba calitate fata de cele din G7 (dar sa zicem ca nu aici e marea tragedie..) si zona de cup holdere. Nu mi-au placut gurile de ventilatie in sensul in care sunt foarte curios daca noua lor pozitie (e valabil si la O4 si noul Leon) nu cumva este deranjanta acum si iti sufla aer rece in maini/piept/genunchi fara sa poti face ceva in acest sens (in afara de a-l opri :) ) - dar asta trebuie vazut la drive test, poate e ok..

Sunt destule alte elemente la fel ca la G7, asta e un aspect pozitiv. 

Vazand si suratele O4 si Leon, G8 (chiar si asa taiat la costuri) este inca peste ele la calitate, finisaje. Sunt curios sa vad noul Golf Variant daca va fi pe o platforma alungita ca si Leon/O4, unde avem un evident spatiu marit in spate, am masurat eu cel putin 3 degete castigate la genunchi, ceea ce este multisor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cautat sa-mi iau tavita portbagaj si in tara nu am gasit nicaieri...covorasele, in schimb, se potrivesc de la Golf 7.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog sa continuați discuția aici:

 

Mulțumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Asa se imtampla cand incerci sa minti...auzi la ei...plastice toc toc pe spate si isi permit sa ceara atatia bani pe ele...

Edit: imi place ca 1.33-ul tce iese in fata dpdv performante. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau pentru el, dar vorbeste tampenii. O sa comentez doar un amanunt tehnic, ca difuzorul Mercedes-ului este fake. Un difuzor spate poate sa aiba ghidaje la iesire chiar si de 15 -20 cm in functie de masina. Esapamentul se comporta ca o suprafata dreapta inainte. Nu o spun eu, ci studiile. Toyota face asta de mult timp si nici nu se vad.

Asa arata cel de Mercedes A ..

965273247_IMG_20200531_14030301.thumb.jpg.d531b60220124e3c16178f5d8ab8e45b.jpg

 

 

 

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Omul are un punct de vedere valid, chiar si daca ar face ceva, efectul unui difuzor asa de mic pe o astfel de masina este cat frectia la piciorul de lemn. Este un element de design care mie personal imi place spre deosebire de trendul esapamentelor fake care mi se par de prost gust. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte buna comparatia, punctate lucrurile slabe si cele bune ale fiecarui model. Taierile de costuri din Audi sunt o surpriza, anterior era cel mai bine finisat model, acum e clar pe locul 3. La interior A este de departe cel mai aspectuos si motorul este reusit, BMW este cel mai sportiv insa cu pretul unei suspensii obositoare si al unui motor in 3 cilindri cu consum prea mare. Mult mai placut vechiul model cu tractiune spate si directie geniala, dar l-a ajuns si pe el globalizarea. Fata Golf-ului arata ca si cand are o migrena (simpatic autorul), interiorul mai modern decat modelul anterior, dar mai slab calitativ si moale pe viraje. Dar e cel mai economic (eu cu 1.5 TSI 150CP pot merge 1000km cu un plin si pot confirma asta).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, adrian001 a scris:

Omul are un punct de vedere valid, chiar si daca ar face ceva, efectul unui difuzor asa de mic pe o astfel de masina este cat frectia la piciorul de lemn. Este un element de design care mie personal imi place spre deosebire de trendul esapamentelor fake care mi se par de prost gust. 

De unde stii? Ai la indemana studii cu efectele ghidajelor de aer in functie lungimea lor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce m-am suit in el si l-am pipait pe indelete (la g8 ma refer) ce m-a iritat nespus e ca au facut plafonul mai picat, si ca atare te indeparteaza de botul masinii. probabil asa obtin coeficient aerodinamic mai bun, dar m-as lipsit de el. raportat la g6 al meu, eu vad progres, nu regres. anumite plastice insa sunt exact alea de pe g6. pe de alta parte masina merge pe 11 ani si plasticele alea sunt inca impecabile ochiometric, deci e clar ca sunt fiabile, deci de ce sa schimbi ceva bun la alte generatii?

cand am deschis usa si s-a dat scanul singur in spate am fost un pic "oau". misto se simt scaunele si avand si memorie si masaj par un must have pentru drum lung.

personal imi plac ecranele alea, arata mai lizibil ca ce am eu, si sunt si customizabile, deci e de bine. ca sofer oricum nu ma uit la ala din drepta in mers. pacat ca fiind sus, e mai departe de mana ta. la g6 pot umbla la ecran cu cotul pe cotiera, aici nu mai merge.

al doilea  lucru care m-a iritat profund e ceva ce nu are nicio logica, aparent. lipsa acelei acoperitoare a suportului de pahare. nu stiu, dar fara, mi s-a parut horror, parca era ceva neterminat. desi dpdv al functionalitatii nu ma ajuta cu nimic chestia aia, ca estetica adauga ceva la eleganta. acum nu mai e. inteleg de ce, ca ar fi dat peste bricheta, la cum e gandit, dar tot nu imi place.

nu pricep de ce va legati toti de evacuari, dar in acelasi timp vreti si pret mic. ca sa iti faca evacuarile alea reale, trebuie schimbate multe. si costa. in primul nu poti avea plastic acolo, ala se innegreste si deformeaza dupa prima ora. sigur ca se poate face, dar va ridica pretul masinii, nu e ca si cum ai da o gaura in plasticul ala si gata, merge asa :). parca nu vrem sa aruncam banii aiurea sau ma insel? iar comparativ cu ele sau deloc, parca e mai urat deloc cand te uiti din spate.

as fi vrut sa il si conduc pentru ca multe imbunatiri sunt la siguranta si sisteme autonome, dar banuiesc ca e test cu cineva de la dealer in dreapta si cat timp e covid, nu ma risc.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, adrian001 a scris:

Omul are un punct de vedere valid, chiar si daca ar face ceva, efectul unui difuzor asa de mic pe o astfel de masina este cat frectia la piciorul de lemn. Este un element de design care mie personal imi place spre deosebire de trendul esapamentelor fake care mi se par de prost gust. 

 

în urmă cu 7 ore, IRONICK a scris:

De unde stii? Ai la indemana studii cu efectele ghidajelor de aer in functie lungimea lor?

Ma gandeam eu ca esti cam timid si nu o sa raspunzi. Uite, mai jos un studiu facut la Department of Applied Mechanics, CHALMERS UNIVERSITY OF TECHNOLOGY, Gothenburg, Sweden 2017.

S-au luat doua tipuri de masini si s-au testat 4 lungimi.

v1.thumb.jpg.dcef30f9176b85e9d778fba116b1b2dc.jpg

v2.thumb.jpg.2d13593e9eb1a17658f9f868ec666a2b.jpg

v3.thumb.jpg.f792856f0e8ceacb8f22378906d9ebd2.jpg

Rezultat:

v4.thumb.jpg.36e1f73c00dcd2051f5a98a20f0b66b8.jpg

v5.thumb.jpg.3e265c785cc16e0c8dd2da971b8ad69e.jpg

Ca sa vezi, lungimea cea mai scurta este cea mai eficienta.

Ti-as sugera sa nu mai crezi tot ce spune respectivul, este foarte slab pregatit in domeniu auto. Se pricepe cel mai bine sa citeasca pliante de marketing si cam atat.

Culmea, in acelasi studiu s-a testat si eleronul la care a trecut Golf 8. Nu mai pun si concluzia, ma gandesc ca poate-i evident ...

 

v6.thumb.jpg.d5633b7265d622c62e834b0635a96051.jpg

v7.thumb.jpg.49f1cfd1490cefe1afeaf060bc277eb3.jpg

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sincer mie personal mi se pare ca subliniaza destul de bine caracterul, plusurile si minusurile unei masini. Comenatriul respectiv nu mi se pare foarte relevant in acel context. Mi s-a parut in schimb interesanta compania in care este pus G8 in acel comparativ. Evident, fiecare judeca dupa propria-i masura, si masinile si review-urile. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!