Jump to content

Primele impresii despre (Golf VIII)


clau_j17
 Share

Postare recomandată

Partea proasta este ca la G8 pozitia la volan este aceeasi ca la G7. Dezvoltata pe verticala. Urci in masina, nu cobori in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitandu-ma la configuratia lu' G8, exista versiune cu punte H si amortizoare controlate electronic.

Si 3 tipuri de punte H: baza, garda ridicata si sport.

 

Audi A 3 are doar baza si sport.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/3/2020 at 1:44 PM, traffictours said:

Pai navi discover pro era pana acum vreo 10 zile 900 euro, acum e 1340. Mie mi se pare scump avand in vedere ca prin telefon poti rezolva treaba, e adevarat nu full screen pe tot bordul, dar nici nu dai 1340 de euro. Aici depinde si de cat de mult folosesti navi... Mai sunt si variantele clasice de tomtom sau echivalente care la 100 de euro ai varianta standard cu toata europa si update-uri pe viata aparatului.

 

din ce am vazut pe net, nici daca iei navigatia lor nu poti pune tu waze de exemplu pe ecranul din fata ta, cel cu viteza. navigatia ta e "pedepsita" sa stea pe ecranul central si atat.

@vrlmrcs: pai si nu ne zici si noua impresii? ne lasi asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

Acum cand au scumpit discover pro au mai bagat si discover media la 1083 euro si una din diferente ar fi ca discover media nu se afiseaza decat pe ecranul central. Doar discover pro se afiseaza pe ambele ecrane. Pe ecranul central pui si de pe telefon, desi e mai performanta navigatia fixa, originala(gaseste satelitii mai repede), insa cu telefonul sau cu un navi portabil mai pleci cu el si de langa masina, il setezi pe modul pieton, il mai setezi sa ti gaseasca masina la intoarcere daca esti undeva unde nu cunosti si ti gasesti masina mai repede... Navigatia e un element forte al unei masini care circula in vest, aici la noi poate doar in bucuresti sa fie hartile mai detaliate si mai updatate, ca degeaba ai navigatie daca nu e updatata, eu am un mio vechi de 8 ani si la fiecare 3 luni astia scot cate un update de harti la toata europa... O navigatie ne updatata mai bine o inchizi ca mai mult te incurca...

Navigatia este o optiune scumpa atunci cand cumperi masina de noua, acum fiind posibile update uri prin conectarea masinii la internet devine mai accesibila si mai convenabila treaba, insa inainte updatarea se facea la reprezentanta unde costa destul de scump trebuind sa se faca des, sau prin descarcari de pe net ale hartilor, insa ultimile harti nu le aveai la dispozitie decat tot la reprezentanta.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mandelu nu merg zilnic cu masina, dar in we fac cam 100km cu ea.De fiecare data descopar lucruri noi, imi lasa un zambet in coltul gurii.Are discover pro, ceea ce ma incanta, DCC cu selectarea modului de conducere.Farurile sunt led top, nu matrix, dar e o incantare sa mergi cu ele.Ma rog, vin de pe led basic, dar astea sunt altceva, matura bine drumul...

20200703_200610.jpg

20200628_230403.jpg

Modificat de vrlmrcs
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@traffictours: dar de ce zici ca ii gaseste mai repede pe sateliti pe navigatia masinii? ca la mine pe waze e aproape instant pe telefon. nu am insa apple car play sa vad ce se intampla cand conectezi mobilul. ai observat sa fie mai lente softurile de pe tel cand le pui pe ecranul masinii? ca procesarea banuiesc ca telefonul o face, ecranul masinii e doar unde faci afisarea.

@vrlmcrs: subscriu la ce zice doomy. merita un topic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

traffictours

Ma refer la faptul ca navigatia masinii are o antena mult mai buna si presupun ca diferenta mare de pret fata de cele mobile trebuie sa se concretizeze si in ceva performante, de procesor de exemplu. Nu prea am lucrat cu mobilul ca si navi(am un mio care avand update la harti pe viata aparatului m am folosit numai de el), nu stiu aplicatia asta gratuita google waze cat e de updatata la radare, puncte de interes, reparatii temporare de strazi, etcetera(n am zis ca nu e updatata, ci doar ca astea gratuite in principiu sunt mai rar updatate ca cele platite). 

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Waze este o aplicatie de duzina, nu poti sa o personalizezi si sa ii modifici functionarea in cod dupa necesitati. Harta este randata destul de slab. Multa informatie falsa.

Prefer google maps atunci cand nu am la indemana iGo Primo sau NextGen.

Modificat de IRONICK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate sa faca si de mancare fordul ala ca nu ma convinge. degeaba are el tinuta de drum mai buna, ca la orice alt capitol sufera si situatia asta e de zeci de ani (raportat la golf). numai cand vad bordul ala si imi piere cheful sa il conduc. iar generatia trecuta, si mai plina de butoane, era si mai groaznica. si sa nu deschid discutia de cutii automate. la ani lumina de dsg ca si performante.

eu vad reduceri de costuri in puncte neesentiale si cresteri de calitate unde conteaza. nu neg insa ca ma asteptam dupa dieselgate la niste chestii de genul.

Modificat de mandelu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La modul general, testele din UK trebuie privite cu o doza de scepticism. Ei sunt foarte subiectivi și au tendința sa pună Fordurile pe primul loc de multe decenii încoace, și nu ma refer doar la comparativele din clasa compacta. La fel se întâmpla și cu Fiesta, Mondeo, Transit etc.  Motivul este unul cat se poate de simplu. Grupul VW, in afara de Bentley, nu prea au "binevoit" sa deschidă fabrici pe teritoriul britanic. Ford pe de alta parte, operează acolo unități mari de producție de peste 100 de ani. Luați de exemplu clasa compacta la SUV. In majoritatea tarilor din Vest cel mai bine vândut e Tiguan. In UK in schimb, cel mai bine vândut e Qashqai care "pur întâmplator" se produce acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, Golf 7 iesea castigator mereu. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa parerea mea, nu e niciun versus, oamenii isi scriu articolele, cele 3 masini sunt destuil de echivalente, difera insa gustul fiecaruia...

Mie imi place golf si numi place focus, altuia invers... Cei carora le place golf si pot cumpara il cumpara, ceilalti care probabil au alte prioritati se multumesc si cu seat, insa toate sunt masini bune si destul de echivalente...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta clar. la modul obiectiv toate sunt bune. rar gasesti o masina proasta.  trebuie sa dai o importanta foarte mare unor mici diferente ca altfel nu prea ai ce distinge intre ele, toate fiind suficient de bune. si cumva trebuie sa iti justifici tie insuti alegerea :)

vad ca nu l-au bagat in showroom in plaza romania. tot passatul e. ziceau ca il aduc. imi e usor sa mai trec pe acolo decat sa ma duc la pbv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu imi justific alegerile prin "le coup de coeur", care imi cade cu tronc vizual, exterior si interior, bineinteles sincronizand si cu nevoile din perioada respectiva, insa ei producatorii se iau unu dupa altul pt a vinde mai bine si atunci diferentele sunt de cele mai multe ori de gust personal, ma refer la aceeasi clasa de autovehicul.

A, si o masina poate sa iti placa si fara sa o cumperi, m-am exprimat cumva exagerat in postarea anterioara, poate sa iti placa pur si simplu si sa nu cumperi in anii aia cand modelul acela e pe piata... Din simplul motiv ca nu ai nevoie atunci...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti sa fim seriosi, daca nu iese VW castigator inseamna ca nu e corect testul si a fost platit. Pe principiul asta si presa auto din Germania si o mare parte din Romania este platita deoarece mai tot timpul iese VW group invingator. Inteleg ca este un forum despre VW group dar haideti sa iesim din "bula" asta si sa ne deschidem larg ochii!

Pana prin 2005 mai toate VW erau tancuri, vorba aia. Motoare extrem de fiabile, caroserie buna, calitate interior peste orice competitor din clasa, valoare reziduala buna. Dar dupa 2005 VW group a luat-o pe tobogan din toate punctele de vedere.

Am avut 2 Passaturi B5.5 de care am fost extrem de multumit si datorita acelor masini am devenit la randul meu mare fan VW group. Dupa cele 2 B5.5 luate SH si de care cum spuneam am fost extrem de multumit am zis sa cumpar masina noua. Asa mi-am luat in 2008 Passat 2.0 TDI... cea mai panarama (scuzati limbajul) masina pe care am avut-o. Pe langa faptul ca consuma pana la 1.5 l ulei la 15k km, la doar 56k km s-au dus bucsele pe fata si care evident nu au intrat pe garantie (apropo, garantia de la VW o consider cea mai proasta dintre toate marcile), suspensie in general zgomotoasa si rigida; am avut uzura pe interior la anvelopele de pe spate, geometrie facuta la reprezentanta si cu toate astea ma "consolau" ca sunt multe cu problema asta. Au mai fost si altele dar nu mi le amintesc. Prin comparatie tot in 2008 in familie am cumparat un Mondeo 2.0 TDCi nou. Passatul dupa 4 ani si o groaza de probleme am decis sa-l vand pt ca efectiv nu-l mai suportam, in schimb Mondeo il avem si acum si cu care fara nicio exagerare nu am avut nicio problema notabila. Apropo, bucsele sunt tot cele originale si dupa 12 ani...

Am zis totusi ca am avut ghinion cu Passatul si in 2011 am luat G6 GTI DSG nou.... inca din primii km DSG-ul smucea, consuma la fel de nejustificat lichid de racire ca Passatul (sau poate ca multe alte masini din grupul VAG; unii considera ca nu e problema sa mai completezi cu antigel ca nah daca esti obisnuit cu consumul de ulei ajunge sa ti se para normal si consumul de lichid de racire, dar aceasta problema atat de evidenta doar la VAG am remarcat-o), uneori la viraje stranse se auzea o pocnitura sub masina... Masina cred ca a stat mai bine de o luna pe la PBN cu aceste probleme si nu au stiut ce sa-i faca.... Dupa 1 an am vandut si masina asta jurand ca nu o sa ma mai uit niciodata la un VW.

Si uite ca dupa atatia ani am zis sa merg sa vad noul Golf. In afara de un design anost, panou de bord cu tema nu foarte reusita si incadrat de un chicios negru lucios care dupa 1 an de zile va arata superb plin de zgarieturi fine, selectorul cutiei automate care mi se pare cel mai neinspirat design posibil dar in schimb exprima cat se poate de bine taierea costurilor de productie, tapiterie urata (doar cea de pe modelul de varf arata bine) si aproape inutilizabila pentru 4 persoane adulte deoarece in spate nu prea sta nimeni... Se conduce ok dar nicidecum nu este la nivelul Focus-ului. Iar cel mai important aspect este cel financiar si anume ca e printre cele mai scumpe din clasa dar de departe sa justifice pretul. Nu vreau sa fac un versus cu alte marci in ceea ce priveste pretul si ce ofera fiecare, ca va veni din nou cineva sa ma "urecheze" ca sunt off topic. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relativ la G8 sunt de acord ca plasticul lucios e neinspirat ales, deoarece e imposibil de pastrat fara zgarieturi, iar tapiteria nu e urata, ci doar cam basic, asa... Relativ la de cat de confortabile sunt scaunele, asta mai depinde si de cate ore stai zilnic in masina... Masinile nu se mai fac cum se faceau odata, pe langa taieri de costuri se merge si pe ideea determinarii clientului in a schimba masina cat mai des...

Iar legat de design, aici iar ajungem la gusturi... Daca G8 are un design anost, atunci dupa parerea mea Focusu arata ca un tractor...

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Plasticul negru lucios a fost inca de la G7, ba chiar la G7 cu o pondere si mai mare. Plastic care nu arata in niciun fel degradat dupa mai bine de 4 ani.

sigur ca daca luam masini de taxi rupte de km, sa nu ne miram. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba da cati km are masina, ci e vorba ca acest piano black e foarte sensibil la frecat, se vede praful pe el imediat si indiferent de cat de atent l-ai sterge, raman urme, zgarieturi fine... Doar sa dai numai cu pamatufu... Insa urmele de degete nu se sterg cu pamatufu... Eu cred ca e folosit pt a da o alura de lux bordului, si faptul ca se zgarie usor nu-i deranjeaza foarte tare pe producatori, ca dupa ei masinile trebuie schimbate cat mai des... Doar daca nu cumva e un piano black special conceput, ceva foarte rezistent la frecare, vom vedea.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu exista piano black special conceput si aici iti dau exemplu Range Rover care costa peste 100k si poate fi comandat cu piano black si la fel se zgarie. Asta e specificitatea materialului, doar ca macar acolo e lemn vopsit piano black pe cand la G8 e un plastic, dar e perfect normal avand in vedere clasa si pretul platit.

Nu stiu de ce zici ca Focus arata ca un tractor, dar cel putin in versiunea ST Line arata intr-un mare fel si nu doar Focus-ul ci mai toate modelele in aceasta versiune de echipare. Uite si noul Puma cat de bine arata + ca este o masina facuta la noi in tara, dar deja e off topic si ma opresc

Modificat de Andrei2000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost o gluma exagerata. Fordurile stiu ca erau fiabile. Am un ka din 2005 i l am dat fetei mele demult si nu se indura s o dea la rabla pt ca nu i creeaza pbme circuland putin.. G8 mi se pare reusit la exterior si acceptabil la interior. Am si comandat unul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa te bucuri de el si sa nu ai probleme grave! Stiu ca poate parea sicana ce zic, dar in ziua de azi nu mai exista acea masina cu care sa nu ai nicio problema, poate doar la japoneze...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate incerc si eu sa ajung saptamana asta pe la PBN sa vad noul Golfulet, sunt curios sa il vad live, mai ales pentru interior. Faza cu piano negru...asa e la toate masinile, am fost foarte fericit ca al meu Alltrack venea cu alta tema la interior si am evitat cat de cat acest negru lucios (care este pus cumva pentru ca este vazut ca fiind "sportiv"..).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu înțeleg toată aceasta discuție despre trim-urile piano black...

Se pot infolia, destul de ieftin, cu folie transparenta pentru a preveni zgârieturile sau, pentru cine nu agreează culoarea, cu orice alta culoare. 

Trăim într-o perioada în care mai toți îmbracă farurile sau ecranul infotainmentului, unii și capota/aripi, în folie fără sa se plângă ca asa cum vin din fabrica se pot zgâria usor; asa ca nu cred ca e un capăt de lume sa luați în calcul încă 2-3 elemente la capitolul "buget folie protecție"... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Doomy changed the title to Primele impresii despre (Golf VIII)

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!