Jump to content

Citigo iV - Detalii si noutati.


yeeeeman
 Share

Postare recomandată

Skoda anunta un nou model de Citigo, de data aceasta electric, numit Citigo iV. Este bazat pe VW e-UP, insa vine echipat cu o baterie mai mare (~38kWh), o autonomie de 250km, o putere de 85CP si 210nm si un pret sub 20000 euro.

La noi nu vad sa fi aparut, insa este deja disponibila pe configuratorul din Cehia, unde costa undeva la 17000 euro.

https://www.skoda-auto.cz/modely/nove-citigo/nove-citigoe-iv

LE: Scazand reducerea de 10000 euro pentru electric + tichetul rabla clasic, pretul masinii ar putea fi incredibil de mic (~10000euro), daca masina va avea un pret asemanator si pe piata din Romania.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Încărcătorul Type 2 este de 3,6 kWh, da, și cel DC este de doar 40kWh atât la Citigo cât și la noul e-Up! fata de 50kWh cât avea cel vechi. Nu știu de unde și de ce limitarea aceasta... 

Cât despre diferențe fata de noul e-Up! vad ca nu exista opțiune de camera marșarier pe Citigo, deși exista pe e-Up!, cât și faptul ca volanul multifuncțional are butoane doar pe partea stânga.

Dar prețul este foarte bun! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Diferentele principale dintre Ambition si Style (1500e) : pachet iarna (parbriz incalzit, scaune incalzite, senzor ploaie, light assist), volan piele, jante aliaj, lumini ambientale led, etc.

Daca si in 2020 vom avea ecotichet-ul de 45.000 ron, 90% voi fi unul dintre cumparatorii lui citigo e-iv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întradevăr, un mare minus la noile modele este eliminarea City Emergency Braking (atat la eUp cât și la CitigoE). Nici celor de la NCAP nu le-a plăcut treaba asta, în rest mașina a stat foarte bine in crash tests.

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un alt mare avantaj la citigo iV o sa fie pretul reviziilor (se schimba doar filtru de polen) +verificari vizuale, cauciucurile sunt ieftine, placutele tin poate si 100.000 km. 

Masina cati ani are garantie? dar bateria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A aparut si primul review G&B, interesanta observatia cu autonomia pentru temperatura de 5 grade. Daca mai dai si drumul la caldura in conditii grele de iarna nu cred ca sari de 120 km.

Pretul este super accesibil si cred ca lotul de 200 masini alocat Romaniei de Skoda se va epuiza rapid.

 

Modificat de Doc Morelli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Doc Morelli nu dai drumul la caldura,  pornesti incalzirea in scaune care consuma mult mai putin :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si mai angajezi un indian care sa iti stearga geamurile aburite... ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horry_bv Mii nu a fost disponibil la vânzare în România asa ca nu cred ca o sa apară acum

@V A L I nu se poate tracta cu ele, nu cred ca e imposibil de montat cârlig și chiar asa exista bare de plafon. Mai incomod dar măcar exista opțiunea...

@octavia 4ever mașina are 2 ani garanție data de fabrica, 2 ani dat de PBN (la fel ca toate celelalte modele din grup) și bateria are 8 ani garanție

@Doc Morelli caldura e cel mai mare consumator al mașinii, da. Dar cam 11 luni pe an se poate merge fără căldură, câteva doar cu încălzirea în scaune pornita, și cu noua baterie nu e chiar atât de grava situația fata de cum e la al meu, de exemplu

Pe mine încă ma deranjează ca nu exista opțiune de camera marșarier, ca volanul are comenzi pe o singura parte și ca vine fără WE connect, sau cum se numește aplicația de telefon la Skoda. În același timp nu știu dacă aceste lucruri merita cele 2-3.000 de euro diferența pana la un e-Up!... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @Rave  Legat de incalzire. Poti sa o setezi din aplicatie sa mearga atata timp cat sta la incarcat ? ..apoi fiind deja rezistentele incalzite, prepun ca nu mai consuma atat de mult din baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din aplicația standard poți sa setezi o ora de plecare la care mașina sa fie încărcată și temperatura la o valoare setata de tine. Dar asta trebuie sa fie făcută cât timp telefonul este legat la mașină. 

Din aplicația online pot, la e-Up!, sa pornesc AC-ul oricând la orice temperatura chiar dacă mașina nu este la incarcat. Este de preferat varianta asta pentru cei care stau la bloc și nu au unde încarcă mașina acolo pentru ca, dacă ai baterie, poți sa o dezmortesti iarna înainte sa cobori sa o cureți. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave, chiar asa mare inconvenient sa fie lipsa camerei la o masina din clasa mini? Cred pentru o sotie/prietena e necesara :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg nemultumirile legate de incalzire si autonomie: mai aveti un pic si o sa oferiti ca solutie statul cu suba in masina si suflat in maini ca sa mai castigati cativa zeci de Km. Dar pentru ce ?? Adica 100 Km iarna nu va ajung sau cum ? E masina de oras !, cat vreti sa mergeti ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Doc Morelli a scris:

A aparut si primul review G&B, interesanta observatia cu autonomia pentru temperatura de 5 grade. Daca mai dai si drumul la caldura in conditii grele de iarna nu cred ca sari de 120 km.

Pretul este super accesibil si cred ca lotul de 200 masini alocat Romaniei de Skoda se va epuiza rapid.

 

Salutare!  Au anuntat oficial lotul disponibil pentru Romania ca fiind de 200 de bucati?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@octavia 4ever nu e absolut deloc necesara dar o am pe e-Up! și mi-e puțin ciudat sa iau aceeași mașina fără ea. Și da, de foarte, foarte puține ori chiar a fost utila :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lotul pentru Romania este de 100 de bucati (din ce am aflat eu).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu stiu de la Brady de 200 bucati pentru 2020.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

200 bucati  sunt si se pare ca o sa inceapa si programul rabla plus in aceleasi conditii undeva din martie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu m-as mira sa fie rezervate deja toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru cei care nu înțeleg autonomia scăzută iarna, acesta este consumul instant, în staționare, cu clima la 22 de grade, fără AC, și cu ea oprita de tot cu mașina pe Normal; Eco și, mai ales, Eco+ taie drastic din puterea climei. 

20200107_121319.thumb.jpg.a353233f0bea4c47d27f727d4ea97393.jpg

20200107_121818.thumb.jpg.0f7a9e025bdd370b880b17f39f6accc5.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca am povestit pe aici, dar am dat Golful electric dupa doar 2 luni de la achizitie din cauza faptului ca am ajuns la concluzia - ca singura masina nu e ok. Deocamdata sunt cu vechiul Golf pe benzina, dar in schimb am fost intr-o doara la un dealer Skoda si mai fara speranta intreb de CitigoE IV. Consilierul de vanzari super de treaba (il cunosc de acum 3 ani cand am mai luat o masina de la el) imi spune sa stau linistit ca le-ar fi ciripit cineva ca se va tine programul Rabla Plus si sa dau avansul daca vreau sa prind una, fiindca intr-adevar si el stia de 200 bucati alocate initial pentru Romania, dar din pacate in momentul actual sunt doar 100. 

Asa ca am zis sa risc si am platit avansul la un Style mai cu de toate, Rosu ca focul. Mai tarziu pe seara am aflat de povestea cu Iohanis, iar astazi vad ceva stiri si cu Orban care promite continuarea programelor. 

In cazul asta voi mentine si vechiul Golf pentru perioada de iarna si drumurile mai lungi sau in care ma grabesc si in majoritatea timpului voi merge cu buburuza. Incep sa prind drag de ea uitandu-ma la filmulete pe youtube. Asadar ma gandesc ca suma nu este asa mare si pierderea in timp fata de e-Golf e mult mai mica.

Deci doritorii sa se grabeasca, locurile sunt limitate.

Modificat de skoderia
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu suplimenteaza numarul de masini daca e cerere? Mi se pare ca limiteaza artificial numarul de masini pe care il vand. Ori se bazeaza pe ce vanzari au avut cu e-Up de exemplu, in anul 2019?

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-au nevoie sa le vândă... Cel puțin nu in 2020. Marjele sunt probabil mici, așa că vând fix cat e nevoie să scadă media CO2 pe grup (directive UE)... Din 2021 o sa fie și mai dure cerințele UE și probabil speră să intre tare cu ID3 unde sunt marje mai mari.

(Părerea mea)

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior este sanctionat de regulament.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!