Jump to content

Consum real e-up


stefanmanea
 Share

Postare recomandată

Valorile sunt mari pentru ca sunt raportate la suta de kilometrii... de acea pentru un drum scurt valorile sunt mari... iar la drumul lung mai scad...

De acea e nasol ca Vw arata doar GOM nu arata procentajul ca la celelalte masini... si ai impresii gresite despre consum... Asta iarna am plecat la un drum e 90 de km cu 80 de km pe GOM... am mers chinuit, incet si fara caldura 3/4 din drum... apoi am ajuns la destinatie cu 40 km/GOM... Deci o aiureala... 

Cu ajutorul we connect iti poti controla masina de oriunde... cel mai bun lucru e ca poti porni climatizarea masinii de oriunde... lucru foarte fain iarna dar nici vara nu strica...

Eu am avut la e-up primul an gratuit, pe urma am luat un pachet de 3 ani cu 7 sute si ceva de lei...

Alt lucru bun la app e ca o gasesti pe GPS... Plus iti da niste valori de consum si de deplasare ale masinii... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Kong .. inteleg ce spui .. dar nu e asa.

Uite o comparatie intre 2 deplasari diferite pe acelasi traseu ... in zile diferite si ore diferite.

Aceiasi consumatori din cate imi amintesc ...

La deplasarea de azi, consum mediu auxiliar : 0.9

La deplasarea anterioara, mediu auxiliar : 2.4.

 

euo-consum-auxiliar.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distantele sunt diferite asa ca nu poti compara. eu nu ma uit decat la consumul pe termen lung, la instant poate sa varieze de la temperatura, la cum apas pedala... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hm ... e exact acceasi distanta in ultima imagine @herur ... pentru ca e acelasi traseu .. de aia comparam.

Clar instantul variaza in functie de tot ce ai spus.

 

 

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu e-Up 2020, am reusit 322 km eco+ cu ventilatie, temp exterioara 16-23 ..  de la 100% -> 9% mers fooooarte potolit (50 localitati - 80 afara), prins si ploaie torentiala vreo 15 km pe parcurs (a crescut multicel consumul atunci, desi nu am schimbat stilul).

Cu cei 9% imi arata ca mai merg inca 39 km.

Am mers asa incet, pentru ca nu aveam nici un fel de charger pe traseu (a fost un drum dus-intors) .. si nu vroiam sa innoptez prin curtea cuiva pentru a incarca :D 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai avut si urcari/coborari sau a fost mai mult plat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave ms de ajutor cu mutatul in topicul corect!

@herur e un drum plat, in oras .. intersectii ... stradute mici si printre blocuri.

recordul personal de consum apare in cel mai neasteptat caz .. in trafic bara la bara :D 

Stiu teoria ca la electrice, consumul e mai mic la viteza mica ... dar aparent in mers bara la bara, doar la plecare atingi acceleratia un pic, si mentine ea o viteza de 5-7 km/h.

baraLaBara.png

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Traseu in oras (Iasi) la cateva magazine.

Toata deplasarea s-a facut cu Clima pornita si AC pornit, la 19 grade.

Nu am menajat deloc masina, am mers normal -> rapid, in mod Normal.

Ca si observatie, nu am simtit ca masina sa fie mai lenesa cat AC-ul e pornit ... si mi se logic, intrucat AC-ul e electric, si nu influenteaza puterea motorului, decat poate in load 100% cand motorul nu primeste aceeasi energie.

Am avut o coborare abrupta pe traseu, unde B-ul a funcitonat cam ca un HillDescentControl ... a tinut o viteza constanta, nu a dat sa opreasca masina (nu tineam calcata nici frana nici acceleratia).

ac-on-19.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul e cu 2kwh mai mic ca la e-Golful meu, se vede ca masina e mai eficienta...sau mai usoara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am folosit un OBDEleven sa vad in timp real cat consuma AC-ul. (22C auto AC on - profil Normal)

Ce am observat despre consum electricitate compresor AC:

- cat am stat la semafor consumul e de ~492 W

- in timpul accelerarii, creste si consumul AC-ului pana la 720 W (evident pentru conditiile respective - afara masina arata 32C .. si nu plecasem de mult cu ea )

- la un moment dat, in recuperare, a urcat consumul la 740 W

- pe ultima jumatate am oprit AC-ul intrucat ma apropiam de destinatie.

Alte observatii:

- uneori, si am reusit sa prind si in video, stand pe loc ... pare ca motorul genereaza curent si incarca bateria .. Se vede la inceputul clipului. In momentul respectiv, in bord imi arata consum 0.2 kWh (+492 AC - 492 motor + 256 restul consumatorilor de 12v). Probabil e un bug .. desi nu apare tot timpul.

- la ~5900 RPM aveam 78 km/h

- motorul a ajuns la 63.7 kW .. un pic mai mult decat 62 declarati (nu imi amintesc, dar e posibil sa fi fost la 100% power meter-ul atunci)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 14.05.2020 at 12:09, Vizitator. a scris:

La e-golf de cate ori deschid usa se "opreste" motorul... mai bine zis se decupleaza...(foarte enervant). La e-up am patit de 2 -3 X in 40k de km sa se si opreasca in panta sau la semafor... ca si cand iti moare motorul de la ambreiaj... ciudat. La golf ma lasa sa scot cheia din contact si pe urma sa pun schimbatorul in Park... la E-up trebuia sa repornesc motorul sa pot scoate cheia din contact daca opream in Drive... Ce am vazut ca nu imi mai spune cat am recuperat in aplicatie , spre deosebire de up...

 

am patit deja de 2 ori in ultima suta de km. in ambele variante eram in rampa. destul de suparatoare problema, o sa fac o vizita in service curand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu in 2200 km am patit o singura data ... si nu stiam ce s-a intamplat. Eram in rampa, asteptam sa se ridice o bariera si am observat ca e ceva ciudat cand luam de pe frana si se ducea cu spatele la vale ... desi eram in B .. m-am uitat in bord, nu mai scria Ready ... si indicatorul de putere era pe OFF. Am mutat din B in P ... si a pornit la loc .. @oslius sa ne tii la curent te rog daca iti zic ceva la service. ms!

Modificat de Rhadoo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

București. Pe Normal tot timpul, AC on cam 50%, fără rețineri la kick-down.

Screenshot_20200624-080108.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine e la fel .. un pic mai mare dupa ce am schimbat cauciucurile pe all season.

Si pot sa spun ca ai mers un pic agresiv, dupa valoarea de la regenerare ... :) si eu cand merg cumva agresiv, am valoare mare la recuperare pentru ca si atunci cand apesi pedala de frana, tot cu motorul electric franeaza intai ... iar daca o apesi suficient de tare, intra si sistemul normal de frana.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am decis sa incerc Eco+ pentru un plin, sa vad daca sunt diferente asa mari ...

Masina nu iti permite sa urci in putere asa repede, la o apasare normala de pedala (la kick down sare peste Eco+ si ii da full power).

Dar mers in trafic, asezat si linistit, ies consumuri foarte mici.

Pana acum:

image.thumb.png.67c18867ca344e45a89e47dba7f6673e.png

De la 90% la ~62%, cu cauciucuri AllSeason, numai in oras, in tot felul de intervale (si dimineata, si amiaza, si seara).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rhadoo, nu mai retin, pe eco+ merge AC-ul ?

Modificat de mihai p
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, doar ventilatorul.

Dar cu geamul deschis a fost suportabil. :) 

E doar de experiment ... pana acum am mers pe Normal (e adictive cat e de fasneata), si cu clima pe auto cum pleaca ea pe 22. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@herur cum de au colegii mai multe info in aplicatie decat noi? la noi nu apar info asa detaliate despre recuperare, sau nu stiu eu unde sa apas?

@Rhadoo cu ce aplicatie ai scos tot pomelnicu ala cu informatii? as vrea si eu dar nu stiu de unde...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din aplicatia web WeConnect, la Date Deplasare, si in partea de jos gasesti acele informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare! Dacă interesează vreun coleg, atașez datele călătoriei Eforie Nord-București Tei, plecare aprox. ora 18.00, 30-31 de grade, la sosire tot cam aceeași temperatură, 2 adulți + 2 copii, mers cu A/C majoritatea drumului până a intrat turtle mode. Ajuns acasă cu aprox. 2-3% baterie. Skoda Citigoe 2020, 13.000 km.

1937203975_WhatsAppImage2022-07-25at8_56_01PM.thumb.jpeg.335af020bd0de503b5834bf91493dad1.jpeg

Modificat de boggg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu ce viteză ai mers constant pe autostradă?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu 85-90 am facut si eu drumul ala pe autostrada.  Acum cateva zile am ajuns cu un plin de la Stara Zagora pana acasa, 310km, si tot mai arata 40km range. Fara AC, mers 60-70 noaptea ca eram rupt. La bulgari 37g seara, bateria avea 46 de grade. Masina veche de 14 luni cu 24k km. Consum Thassos - Buc, vreo 70kw, din care doar 5kw cu plata. Media de consum dus-intors, 8.8kw. Ma declar super multumit. Mers 85-90 pe autostrada lor, urcat munte cu 60.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare!

cum stati cu range ul la masina in aceasta perioada …. un pic mai rece?

La mine a scazut undeva sub 150 km, dupa incarcare completa, si temperatura este intre -2 ai +4 grade celsius…

Mi se pare cam drastica aceasta scadere. 

consumul imi arata undeva peste 20 kWh /100 km in conditiile in care nu folosesc incalzire in scaune sau alte sofisticate… am practic aceleasi 22 de grade solicitare bineinteles cu AC ul pornit pentru a ni avea probleme cu aburirea geamurilor.

specific faptul ca masina a fost pusa in folosints in Aprilie 2022 si am facut peste 7000 km.
 

sper sa gasesc la voi ceva impresii!

toate bune

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima iarna e cea mai grea, dupa aia te obisnuiesti. Iarna in oras, mai ales cu drumuri mai scurte, masina consuma mai mult decat la drum lung. Caldura in scaune consuma muuult mai putin decat incalzirea habitaclului, foloseste.o cu incredere (sunt cu ID.4 si am 22kWh la ultima suta de km, toti in oras, iar in afara iarna scade la 20kWh, plus, minus. In schimb vara in oras e 13-14kWh/100km, iar in afara pe europene 15-17).

Modificat de VickEnd
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!