Jump to content

Golf 7R Deep Black Pearl


catalinmiti

Postare recomandată

Dacă găsești doar de piele, și nu vrei asta, poți sa iei asa ca nu e greu de mutat tapițeria de pe unul pe celalalt. :)

Link către comentariu

Mie imi plac f mult scaunele de stofa de pe R, chiar asa manuale. Am pe balena piele nappa electrice cu vre o 5 setari si desi au incalzire si racire, nu s mare fan...tot pe astea de golf le prefer sincer! 
esti sigur ca vrei sa le schimbi?

Link către comentariu

Deci eu am scaunele de piele si imitatie de carbon :) nu vreau sa schimb designul, ar fi prea mare bataie de cap. Caut doar un scaun identic, dar cu reglaj electric :) asa arata cele de pe masina si doar cel de la sofer va fi eventual schimbat. 

626D7A99-B6BD-4F49-9D27-1589487ED15B.jpeg

Link către comentariu

Ebay sau dezmembrari, dar nu ma crede pe cuvant ca nu ma pricep, n am cautat niciodata :))

Link către comentariu

Clar dezmembrari, voi intreba la cei cu anunturi de dezmembrari 7R

Link către comentariu

La golf 8, era azi unul in showroom la PBN au pus scaun de stofa, culmea, dar electric si cu 100 de setari, ffff misto, gen AGR cum are Opel daca stii.

Modificat de moguai
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am montat capacele bratelor inferioare de pe spate. La invitatia lui @IRONICK , de a le comanda el, cu toate accesoriile, am acceptat. Capacele parca sunt de Golf 8. Doar estetic pare masina mai complexa si protejeaza bratele de pietre. Deja rugina superficiala era prezenta. Am curatat rugina cat am putut si am dat apoi cu Brunox Epoxy, care m-a dezamagit iara. Pare doar un lac la spray. Doar unde era metal curat s-a innegrit, in urma reactiei. Am dat 3 straturi de Brunox si dupa uscare am dat cu antifon la spray. 

70A0B5D4-9EA8-4DAC-B0DE-787344999C54.jpeg

B0CFBBC8-F805-404B-902E-C12B91BAB46C.jpeg

6D1A020F-275D-4124-88EC-056101983631.jpeg

773788E3-6887-4AC8-96FD-D30FC4F6206E.jpeg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Azi am spalat pe cat posibil evaporatorul din bord, care capata mirosul specific in timp. Am demontat motorul si ventilatorul( in dreapta, sub torpedou) apoi pe gaura prin care acesta impinge aerul, am pulverizat un litru de substanta biocida ( amestec de Bionet A15 si apa) cu ajutorul unui vermorel. Gata mirosul, acum miroase a mere verzi. Mai facusem asta si la fostul GTI, cu rezultate super bune. O singura poza am apucat sa fac, cu gaura prin care am pulverizat

B9768B10-505A-4850-A59D-EED64CED840A.jpeg

Link către comentariu

Inainte de ajuns la destinatie, indiferent ca e vara iarna, dupa ce folosesti AC, da-l pe off, si da ventilatia mai tare (treapta 3+) si lasa asa pt 3-5 minute. Eu fac asta aproape mereu cand ma apropiu de oprire si functioneaza. Si la fosta si la actuala.

Link către comentariu

Asa am facut si eu mai mereu, insa tot se simtea putin. Acum stau si mai linistit :) mirosul era oricum slab, dar se simtea putin si neavand altceva de lucru...

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Asteptand reparatia la Brady, despre care voi povesti intr-un post amplu, dupa ce se termina, am cumparat stergatoare noi, originale si le-am schimbat pe cele vechi. Am spalat parbrizul, apoi am decontaminat cu argila, si apoi am dat cu o solutie hidrofoba, de care sunt f multumit si este super ieftina si persista cateva luni. 

2C6E9A6B-59FB-425B-BFD1-0028F7F6C015.jpeg

41259578-5920-4C2F-9F21-91A6BE04F620.jpeg

Link către comentariu

Trebuie sa incerc si eu odata rain repeller ca eu nu cred pana nu vad, mai ales pe parbriz. Parbrizul il mai speli de muste si dai cu lichid de parbriz, tine si in cazul asta cateva luni?

Link către comentariu

Sincer, folosesc rain repellant de vreo 6-7 ani. Pe ploaie, in afara localitatii nu folosesc deloc stergatoarele. Cam de la 70-80km/h apa nu mai sta pe parbriz. Imi creste f mult confortul aceasta substanta. Initial am luat din supermaket un Turtle wax rain repellant. Am fost si sunt f multumit de el. Foarte ieftin si ajunge pt cativa ani. Apoi am incercat celebrul Aquapel care m-a dezamagit profund. Il primisem de la un coleg, nu stiu daca era contrafacut sau nu. Si mult mai scump, fiind de unica folosinta. Apoi am regasit pe net acest Turtle wax care ma incanta, ca si primul. 

Link către comentariu

@Aerofan Eu folosesc Soft99 Glaco si am ramas profund impresionat de cum se comporta si cat tine. Eu am dat ultima oara in ianuarie pe toate geamurile, masina spalata saptamanal si inca tine.

Link către comentariu

Si la mine inca tinea, dar am zis sa fie parbrizul fara imperfectiuni, pt noile stergatoare. 
@kadettro ai folosit mai multe si acesta a iesit castigator? Imi place ca are si aplicator, desi este scump mi se pare interesant

Link către comentariu

Subscriu si eu la ce spune/intreaba Aerofan. Am folosit o ceara lichida (NuFinish) si cu alta ocazie un sealent (Megs FastFinish), dar dupa doua zile de circulat 250km in ploaie, mizerie si spalat parbriz (lichid de parbriza de vara OMV) a disparut protectia/efectul hidrofob.

In cazul meu este precizat clar sa nu se foloseasca pe sticla, sunt curios cum rezista un produs dedicat.

 

Keep it up!

Link către comentariu

@catalinmiti l-am ales pe asta datorita review-urilor ,cantitatii si a faptului ca e japonez, eu am dat 3 masini pe toate geamurile si inca mai am jumatate de sticla pe cand Aquapel il folosesti o data si gata.

Am folosit de la acelasi producator si solutiea pentru plastic(faruri, viziera moto) cu aceleasi rezultate bune.

Link către comentariu

Voi mai scrie o mica pagina din istoria mea cu acest Mk 7R la care tin foarte mult. Se apropia revizia ( schimb de ulei si filtre ) la aproape 10.000km de ultima. Si aproape un an de la ultima, cu toate ca acum cateva luni am aspirat vreo 4 litri de ulei din motor si am completat cu ulei nou, sa il mai intineresc putin. Si cum tot imi statea gandul la curatarea sitei de la pompa Haldex, am zis sa le comasez si sa le fac la Brady Militari. Desi parea ceva super simplu, nu a fost asa. Nici programarea, nici executia. Am ajuns acum vreo 2 saptamani la ei, cam tarziu, pe la 17:55 si nu mai era nimeni care sa imi poata programa revizia sau sa ma asculte ce as vrea sa fac. Am primit o carte de vizita a unei doamne care se ocupa de asa ceva. Ziua urmatoare am sunat-o si imi pare rau ca nu am instalata o aplicatie de inregistrare a convorbirilor telefonice, pt ca ma ajuta sa am dovezi clare a ceea ce povestesc. I-am explicat doamnei ce vreau sa fac, ca vreau schimbul de ulei si filtre, plus operatiunea de la pompa Haldex. Mi s-a oferit varianta de ulei Castrol sau original. Am ales original si sa fie 5W30 . Mi-a confirmat ca au si ca se poate asa. Bun pana aici....apoi mi-a spus ca trebuie sa merg cu masina pt o constatare inainte de a imi curata pompa Haldex. Dupa multe explicatii si discutii, am convins-o sa imi comande kit-ul de oring-uri si suruburi, plus uleiul pt Haldex. Pt asta m-a sunat cu video-call sa imi arate ecranul dumneaei, si zicand ce acele oringuri le vede pe o alta schema ( erau simeringurile de la planetare cele indicate ) . Bun, deci piese comandate, avans 1000lei oferit de mine si programarea pt luni la ora 14 facuta. 

Am ajuns la ora stabilita si sunt intampinat cu o foarte mare scarba de un inginer tanar si ma anunta ca ma va suna cand e gata. Bun, la ora estimata de el de dinainte ma suna sa iau masina. Urc in masina si vad bidonul de ulei 0W30 original cu ceva ulei ramas in el....mi-am zis sa nu ma supar, pana la urma era foarte probabil la asta sa se ajunga. Apoi la primele semafoare accelerez mai tare si surpriza, intra controlul tractiunii, si clar spatele nu cupla. Sun la baiatul care s-a ocupat de mine si imi zice foarte arogant ca e normal,  ca masina limiteaza cuplul. Ii zic ca nu am masina de ieri si stiu foarte bine ce nu este okay. Si imi zice sa vin inapoi ca el nu imi repara masina prin telefon. Deja intorsesem. Ajungand acolo incepe circul, ca sa plec de acolo ca ma cheama el cand e gata masina. Cum vad ca baga masina inauntru am intrat peste ei sa vad ce se intampla. Apare un inginer inalt initial super hotarat ca era masina asa de cand am venit. Si l-a chemat pe mecanic sa discute intre 4 ochi. Le-am zis ca voi merge la protectia consumatorului si ca ma mint in fata. Plus pe hartia pe care mi-au dat-o au trecut la probleme stergatoare uzate si discuri spate ruginite. Fara nicio mentiune de haldex. S-au uitat pe diagnoza facuta la intrarea in service si imi zic ca ma absolv de orice vina, ca era okay masina la intrare. Apoi inignerul si-a dat tot interesul, a demontat pompa, si partea ei electrica, dar era moarta. Au zis ca s-a intamplat la ei si o vor schimba ei. Fiind luni seara a zis ca atunci comanda piesa si ca ma suna cum ajunge, sa ma bage printre programari sa monteze pompa. Din pacate am crezut asta si asa ca vineri m-au sunat sa ma programeze pt azi la 8:15 pt pompa. Cu toate discutiile cu ei nu m-au primit, si am mers azi. Ei au zis ca imi pun uleiul scurs din Haldex. Le-am explicat ca nu va fi suficient pt a face nivelul corect si ca sunt dispus sa iau ulei nou pe banii mei, macar sa fie treaba calumea. Au pus ulei nou si gata. Sincer, am plecat cu un gust amar, dar cumva am si avut noroc ca pompa a cedat acolo, probabil in ceva timp se defecta la mine. Gustul amar vine din interactiunea lor cu clientii care le dau atat de multi bani...din pacate nu am numele celor cu care am interactionat, sa va spun sa ii ocoliti. O impresie buna mi-a lasat inginerul de azi consilier, si cel care s-a ocupat luni de masina si azi, si a fost comunicativ ( dupa ce am fost putin agresiv la defectare, cand au incercat sa mi-o plaseze mie ). La plima plecare din service a intrat iara controlul tractiunii pe la 5000rpm, dupa care a mers totul ca inainte, si am impresia ca directia a devenit mai greoaie pe modul confort.

Link către comentariu

Nasoala patanie , asta se intampla cand pompa este pusa la loc dupa curatare si nu este amorsata cu vcds. A pornit "uscata" si dupa cateva zeci de secunde de mers asa , a cedat. 

Sa nu zic de busoane noi, nu ai mentionat nimic ca ar fi fost schimbate, desfacute de 2 ori pt aceiasi operatie,  verifica o perioada sa nu ai scurgeri pe spate. 

Link către comentariu

Urata patanie dar daca nu stiai care e treaba cu haldexul si ce e de facut, erai bun de plata. Presupun ca nu ti-au lasat pompa veche de haldex, sa verifici daca e a ta sau e de la alta masina.... Iar cu uleiul din motor, ai ramas in final cu 0w30?

Link către comentariu

@Doomy busoanele arata bine. Anul trecut, cei de la Pitesti nu le-au schimbat si nu au fost probleme. Pe cel de umplere il mai am eu acasa, poate il schimb, avand saiba de cupru. Cel de scurgere este un surub cu o saiba metalica, nu cred ca este deformabila. Dar voi urmari si iti multumesc! Ce zici tu cu defectarea pare foarte plauzibil. Asta daca nu au pus ei una stricata.

@mihai.onu94 da, e bine ca stiu care e treaba cu haldexul, dar cred ca si daca era un avocat in locul meu tot asa punea problema: masina functionala inainte si stricata dupa. Am cerut pompa dar au zis ca nu mi-o dau, ca ramane la ei. Ciudat este ca nu am primit nicio hartie cu inlocuire desi era o fisa a masinii facuta. Cu uleiul am ramas asa, nu am ridicat problema asta macar pt ca nu am dovezi. Daca aveam inregistrarea convorbirii era altceva. 
Are rost sa mai interactionez cu ei, sa le cer fisa de lucrari de ieri? M-ar ajuta la ceva? ( ei o numesc contract. Sunt trecute opratiunile dorite, starea masinii la intrare si recomandari cu ce sa repari)

Link către comentariu
în urmă cu 2 ore, catalinmiti a scris:

nu am primit nicio hartie cu inlocuire

dar macar pompa ai vazut-o? sau pe masina se vede ca e noua pompa? Sa nu fi incercat sa o repare pe ta si dupa o vreme iti cade. Garantie ai primit pe pompa si manopera?

Link către comentariu

M-am bagat sub masina si pompa este noua. Sper sa fie originala, ii voi cauta eticheta. Ziceam ca nu am primit nicio hartie. Am fost pana la casierie sa platesc uleiul si cand m-am intros nu mai era nimeni acolo, am asteptat ceva si nimeni, sa intreb. Dar le voi da mail sa imi trimita ceva .

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!