Jump to content

Probleme ambreiaj - Golf VII


militaru_radu
 Share

Postare recomandată

Salve. Ma pregatesc si eu de un schimb de kit ambreiaj si volant la un Golf 7 1.4 TSI din 07.2015, manuala 6+1, VIN WVWZZZAUZGW041005. Ma poate ajuta cineva cu codurile de piese? Eventual si o recomandare de marca - Luk sau Sachs. Multam anticipat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

La cei 200k km, a inceput si ambreiajul meu sa faca figuri, si anume:

1. intermitent/aleatoriu nu revine pedala in mod normal atunci cand iau piciorul de pe pedala.

2. Uneori mai face și un țăcănit atunci cand e pe loc si iau piciorul de pe pedala (probabil din cauza.. punctului 1)

Nu ma pricep deloc in ale ambreiajelor, asa ca orice sfat e bine-venit.

Curiozitatea mea: oare ar trebui sa schimb tot kit-ul de ambreiaj? si daca da, ce ar cuprinde acest kit si ce brand recomandati(eventual un link/pret)?

 

Seria sasiu: WVWZZZAUZEP086959 Golf 7 2014 TSI 140 CP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, aveam uneori  la relanti o bataie care inceta cand calcam pedala de ambreiaj, la sfatul mecanicului am schimbat ambreiajul si volant iar bataia s-a accentuat. Ce parere aveti? Ce mai poate da bataia asta?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dispare cand cald ambreiajul si reapare daca il calc si il ridic usor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi222 eu am schimbat si cutia si tot asa face 😀

Diferenta este ca la mine dispare odata calcata pedala de ambreiaj.

Din ce am citit se pare ca sunt niste defecte de fabricatie pe care vw nu le-a recunoscut.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un sunet/bataie similara la un Golf 7, 1.4 tsi., cv manuala, 75k km. Nu au aparut si alte zgomote / probleme. Am observat ca parca apare mai repede zgomotul cand incepe sa mearga si AC. Mie mi-a recomandat mecanicul ca in prima faza sa schimb uleiul din cv, ceea ce voi face peste o luna. Va anunt atunci in ce masura s-a rezolvat....sau nu. 😃

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, clau_j17 a scris:

@Cristi222 eu am schimbat si cutia si tot asa face 😀

Diferenta este ca la mine dispare odata calcata pedala de ambreiaj.

Din ce am citit se pare ca sunt niste defecte de fabricatie pe care vw nu le-a recunoscut.

 

Ai schimbat si ambreiajul? Nu o mai suport, nu stiu unde sa ma duc sa rezolv problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuirea uleiului din cutie ar putea fi o rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inlocuit si uleiul, degeaba, face la fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi222 si ambreiaj si ulei ... si degeaba.

Da muzica mai tare si nu o mai baga in seama.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi ar placea sa pot face asta, dar dupa 3000 de lei investiti, ma ia capul...😂

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3000 lei cheltuiti.

Nu poate fi un tampon (cutie/motor)?

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am discutat cu un tip de la cluj, care repara cutii de viteza si e recunoscut pt asta, omul mi a zis la telefon ca stie despre problema asta si ca rezolvarea ar fi inlocuirea ambreiajului cu unul original. Pt ca fiind masa simpla, discul de ambreiaj trebuie sa preia toate socurile, iar daca jocul discului de ambreiaj este prea mic ( defect din fabrica) / prea mare ( din cauza uzurii) bate.. 😐

Nu poate fi tamponul din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristi222 este exact ceea ce vroiam sa scriu si eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca in urma inlocuirii ambreiajului cu unul original are aceleasi goange? 🤔

Ce ai putea sa mai faci?

La mine problema initiala a fost la rulmentul de presiune.

Nici eu nu mai stiu ce sa iau si sa-i fac, de aceea am decis sa o las asa.

 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Habar n am, la asta nu m am gandit😂🤦

Eu nu vreau sa o las asa, trebuia sa plec saptamana viitoare cu ea in grecia, dar se pare ca nu reusesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este sa mergi linistit.

Eu merg cu el de citeva mii de km si tot merge.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, am rezolvat problema, era de la ambreiaj. Discul de ambreiaj se misca pe axul cutiei. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

 

Si eu am un zgomot la cutie, am schimbat tot kit-ul de ambreiaj (inclusiv volant) si problema persista!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am folosit ambreiaj luk.

Ce zgomot ai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, am folosit un ambreiaj Sachs de golf 7.5 R pentru ca am vrut sa fac un upgrade, masina avand stage 1. Zgomotul este "cel specific de rulment presiune". Am verificat si rulmentul vechi pe care l-am dat jos si era in stare foarte buna. Din ce am cautat pe forumurile din afara se pare ca problema ar fi din cutie si zgomotul se poate diminua sau chiar sa dispara daca se inlocuieste uleiul - nu mai retin exact de tip de ulei trebuie pus.

Am si un passat b8, 1.6TDI (~240k) care nu are nici un fel de zgomot - ambreiaj original.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomotul vreunui rulment nu cred că dispare cu schimbarea uleiului... dar poți încerca, mai ales dacă nu a fost schimbat niciodată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Se pare ca pompa de la pedala ambreiaj incepe sa ma lase, am gasit saptamana trecuta doua picaturi de lichid pe covoras iar dupa 3 zile parcata azi a iesit greu din marșarier dupa 20 minute de mers prin București . Nu am fortat, am oprit motorul, a iesit foarte usor apoi. Altfel toate bune dar cred ca asta e inceputul. 

Masina e un g7 1,4 CZDA cutia e QXH. 

Referitor la inlocuirea pompei-sunt 3 nuturi din plastic alb cu care se fixeaza pompa in suport - am citit ca se cam rup la demontare, in plus nu prea se gasesc de cumparat. Cei care ati schimbat-aveti coduri ale nuturilor? Ceva solutii sa le scot fara sa le rup? Si nu in ultimul rand ce pompa ati folosit? Ca  intre luk si original e diferenta de doar 100 lei, nu cred ca e cazul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!