Jump to content

Probleme ambreiaj - Golf VII


militaru_radu
 Share

Postare recomandată

militaru_radu

Da,  rostul cumpararii unei masini noi nu mai este deloc evident daca garantia are aceeasi utilitate ca.. o bucata de ziar :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In 2013 mi-am cumparat o mazda 3, noua, iar dupa 1 an si pana in 20 000 km am ramas in drum cu ea, se defectase o componenta a ambreiajului ( defect de fabricatie, si-au recunoscut vina ) si au schimbat totul pe garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E si normal sa se schimbe pe garantie. Daca tot s-au bagat acolo si au demontat, ar trebui sa le ceri clar constatare de unde survine defectul si negru pe alb ca e din cauza exploatarii tale si nu defect de fabricatie. Si contractul de pe pagina anterioara stipuleaza : "the defects must be classified as wear and tear and will not be covered by the vehicle warranty unless a clear manufacturing defect is identified".

Sa iti dea negru pe alb ca nu au gasit un defect de fabricatie sau ca nu sunt in stare sa-l gaseasca. Daca nu sunt in stare si iti dau raspunsuri ambigue, le zici ca o sa faci sesizare la ANPC ( nici nu e greu de facut pe site-ul lor ) , sesizare la Porsche Romania, sesizare in Germania la VW,  publici povestea pe toate forumurile de specialitate sa vada toti cum isi trateaza clientii. O masina - doua daca nu vand din cauza antireclamei si deja sunt pe minus fata de daca iti schimbau ambreiajul. Oricum, daca demonstreaza defectul, le ramburseaza VW costurile. Daca nici asa nu se inmoaie, incepi chiar sa faci cele de mai sus.

Mi se pare super aiurea, macar daca ti-ar oferi piesele din partea VW si sa platesti manopera sau ceva similar. Oricum, probabil daca te duci cu o falca-n cer si una-n pamant rezolvi ceva, ca din pacate multe in tara asta se rezolva doar tragand de persoanele care ar trebui sa-si faca treaba...

In alta ordine de idei, stie cineva daca noile 1.0 TSI 115 ies din fabrica tot cu ambreiajul cu probleme ( cel cu L la sfarsitul codului de piesa ? )

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca ies cu cel cu probleme, ca a mea e lotul cu 1.0 TSI 110 si teoretic e varianta fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/21/2019 at 8:33 AM, Ebi said:

   Eu zic sa-ti analizezi stilul de condus si daca esti sigur ca nu ai gresit cu nimic, trebuie sa insisti sa-ti schimbe ambreiajul in garantie. Adica ai dat masina imprumut la cineva care a facut drifturi? Te-ai impotmolit si ai iesit doar dupa indelungi incercari si cu miros de ambreiaj ars? Ai remorcat alta masina? La stationarea in panta tragi frana de mana sau tii masina pe loc din ambreiaj si-l uzezi in 2 minute cat altii in 10000 Km? La mers iti odihnesti stangul pe pedala de ambreiaj, sau langa?

  La reprezentanta vor desface ambreiajul, il vor analiza, vor face poze si-ti vor da un raport oficial. Nu cred ca au nici un interes sa te insele pentru ca daca este vina producatorului, vor factura lucrarea mai departe. Nu platesc ei din buzunar. Daca totul este perfect mai putin uzura totala si albastreala care arata supraincalzirea ambreiajului, platesti tu.

Este revoltator ca la o masina achizitionata noua, primul proprietar, in primii ani de garantie (inteleg ca este in primii 2 ani cu garantia de producator), sa nu iti mai plece masina de pe loc (din cauza ambreiajului sau orice altceva) si sa nu ti-o repare pe garantie, sa te coste 8500 lei constatarea + reparatia, spunandu-ti ca este "exploatare necorespunzatoare". Este definita undeva in certificatul de garantie in limba romana, pe care trebuia sa ti-l dea si sa ti-l explice la achizitia masinii ce inseamna "exploatare necorespunzatoare" si ce componente nu se schimba in garantie?

In afara de situatiile mentionate mai sus de userul @Ebi in care un ambreiaj intradevar se prajeste, caz in care daca ai facut asta nu mai are sens sa insisti pe garantie, dar daca ai mers normal cu masina, zi de zi, fie in oras drept (cum e Bucurestiul) sau pe dealuri (Cluj sau Iasi samd), chiar daca conducatorul masinii este o femeie incepatoare (daca nu a facut cele de mai sus), nu se  poate arde ambreiajul unei masini pana la stadiul sa nu mai plece masina.

Sunt tare curios ce au constatat ei acolo, sa iti dea raport scris detaliat si cu poze, sa arate de unde provine problema, uzura si de ce s-a intamplat. Ei au istoric foarte mare, iti dai seama ca au vazut sute de cutii de viteza si stiu cand sunt defect de fabricatie si cand sunt din cauze de utilizare excesiva/necorespunzatoare.

Modificat de codz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citesc si ma minunez .Oare astia de la vag cand or invata si ei sa faca masini? Da probleme sunt peste tot ,dar asa majore si in serie ca la vag nu cred ca mai au si altii.Degeaba imi faci o caroserie si comfort si ce mai faci sa imi ei ochii ,daca in chestiile esentiale pentru buna functionare dai gres.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trist...nu cred ca e cineva care isi abuzeaza masina daca a si dat banii pe ea...cu alea de firma sau inchiriate e altceva dar eu si de alea aveam grijă mai ales cand stiu ca sunt nefericiti care se bucura la cateva mii de euro reducere in schimbul a cateva mii de km facuti care pot fi fatali oricarei componente de la motor la suspensie, frane etc

A dat ceva semne inainte sa pice asa brusc? Miros de ars, frana de mana blocată? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Astazi pedala de ambreiaj a ramas la podea , fara sa mai revina in pozitia initială . Saptamana trecuta am mers cu masina pe transfagarasan si transalpina fara ca ambreiajul sa dea vreun semn ca ar ceda . 

Masina in cauza este g7 2016 1.6 tdi 110 cai euro 6 cxxb cod motor 183 000 km 

Am luat o cu platforma si am adus masina acasa , urmand sa caut un service bun .

Intrebare : pe modelul meu volant este  cu masa dubla ? 

Trebuie sa inlocuiesc tot kit ul de ambreiaj ?( volant placa de presiune , disc , rulment ) sau doar rulmentul de presiune ? ( din cate am inteles cam el cedeaza cand pedala nu mai revine ) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum ar fi, daca umbli pe acolo verifica volant si discul. Daca nu sunt probleme, ai scapat doar cu rulmentul.

Aceeasi problema am avut-o si eu la alta masina, rezolvata cu rulment.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

14 minutes ago, stefanvalentin said:

 

Intrebare : pe modelul meu volant este  cu masa dubla ? 

 

Single mass

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am ridicat si eu ieri Golf-ul, nu am nici un zgomot ciudat, dar intr-adevar, ambreiajul asa cum e construit favorizeaza uzura prematura. Are o portiune larga a cursei in care merge patinat, daca ii dai drumul complet la viteze mici in treapta 1 simti cum cupleaza putin brusc, deci pentru persoane care nu tin cont de asta si il conduc mult timp patinat, se poate usor supraincalzi in trafic bara la bara si praji. Am constatat asta si la masina cu care am facut test drive, cred ca e caracteristic tuturor ambreiajelor pe acest model.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Si a inceput distractia - sper ca nu - (a se asculta cu casti la volum mare, nu am reusit sa inregistrez altfel, fiind constrans si de dimensiunea fisierului, cateva repeat-uri ajuta). Mai are cineva sunetul asta scurt ca de balama neunsa? Se intampla la eliberarea ambreiajului in treapta 1 la fiecare plecare de pe loc dupa ce masina a stat >= 10 min oprita. Oi trece si pe la PBN curand sa vad ce parere au. 

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu zic sa nu-ti pierzi timpul sa treci pe la reprezentanta. Raspunsul va fi ori "nu se aude nimic", ori " se aude dar este normal". Eu sunt de aceeasi parere. Tu nu ai radio in masina? Da-i drumul si nu mai cauta defecte unde nu sunt. Pedala are articulatii, arc, apasa pe un piston. Chiar nu se poate fara absolut nici un zgomot.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit cu un editor de sunet sa reduc zgomotul ambiental si sa ridic volumul. Se aude mai clar acum. Daca la alte masini se poate si fara zgomot, probabil se poate si la asta. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am trecut azi pe la PBN. Am fost cu cineva de la service in proba de drum, a auzit zgomotul la plecarea de pe loc. M-a sfatuit sa mai merg cu masina si sa-l tin sub observatie, daca e defect de fabricatie se va amplifica si le va fi mai usor si lor sa-l identifice si pot sa revin cu programare in service pentru reparatie pe garantie. Pana acum, bat in lemn, mi-au lasat o impresie buna cei cu care am interactionat, destul de amabili.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu aceiasi motorizare achizitionata de doua saptamani. Am ascultat atent cutia/ambreiajul fix in momentul cand am plecat cu ea de acolo. Face clanc la schimbarea in a doua de noua (daca dai drumul la ambreiaj prea devreme) in rest mi se pare ca se conduce foarte usor. 

Zgomotul ala poate e de la frana de mana automata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am gandit si eu, dar nu am auto hold pornit cand plec, nici nu o tin cu frana de mana trasa, ca parchez pe teren plat si in viteza. 

Am mai atasat o inregistrare, l-am prins foarte clar aici, suna cam ca un lightsaber din Star Wars. Dupa ce masina s-a miscat putin, nu mai face deloc pana nu opresti motorul si astepti cateva minute.

Am mai facut un test, am pornit de pe loc din deal, cu masina in punctul mort si fara sa ating vreo pedala ( i-am dat un mic impuls fara sa dau drumul la ambreiaj complet si am lasat-o sa curga pe liber ). A facut si atunci la cam o secunda dupa ce pornise ( mult dupa ce eliberasem ambreiajul cu schimbatorul in punctul mort si pedala de frana, deci s-ar putea sa nu aiba legatura cu nici una ). Nu e tare deranjant, face de fiecare data cand o pornesti, dar is curios ce ar putea fi. Om vedea daca se amplifica. S-ar putea sa fie si ceva pe la suspensie, ca am mai auzit un zumzait rezonant pe drumuri mai proaste sau decopertate.

Clanc-urile nu ma deranjeaza, se aude intr-adevar totul pe acolo, e slab izolat fonic cuplajul de transmisie si e si ambreiaj cu volant simpla, dar nu suna nimic gresit.

YouCut_20191019_1547103.mp3

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Indiferent de sursa zgomotelor, nu sunt normale pentru un Golf nou. Asta spune multe despre calitatea fabricatiei. La BMW X5 cumparat din Romania am observat destule mici defecte datorate materialului slab calitativ. Probabil asta e si unul din motivele pt care sunt mai ieftine la cumparare aici, nu e doar o adaptare a preturilor pt pietele din est.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum le-o dau in brate prin primavara daca mai face. Dar am zis sa le arat sa nu zica pe urma ca am mers cu defectul si din cauza mea a crapat. Ei au zis sa mai merg sa vad ce face, merg. 

Toate au probleme si nu doar la noi, is pline si prin strainatate forumurile de curiozitati legate de diverse sunete.

Modificat de dkmg33
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai facut foarte bine ca le-ai zis, nu e normal sa faca zgomote de noua. Hai, greierasii de prin portiere sau bord poti sa zici ca sunt de la drumurile noastre mai proaste, insa ambreiaj, suspensii, astea nau voie sa faca zgomote cand masina e noua de cateva zile, saptamani. Sunt dezamagit deoarece vreau sa iau acelasi tip de masina, pentru oras, am zis sa nu mai iau second deoarece in mod invariabil au probleme mai mari sau mai mici, iar un second de 3-4 ani in vest e in jur de 12-15 mii euro,  in functie si de optiuni, iar aici cu 17-19 mii poti lua noua cu garantie. Aparent e mai avantajos sa iei noua de aici, pt ca pretul de configurator pt aceeiasi masina e mai mic aici la noi cu cateva mii de euro, cam cat ar pierde masina in valoare cam dupa 2 ani, plus garantia, de care vad ca e din ce in ce mai mult nevoie.

Modificat de traffictours
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina nu dezamageste. Pe mine m-a convins sa iau noua si nu SH. Zgomote au toate marcile, chiar de noi! Eu am acel gen de zgomot la Focus mk3.5 luat de nou in 2015 (Avea 5 km cand am plecat cu ea). Si nici astazi, la 50.000 km nu a disparut dar nici nu s-a inrautatit.

La tine e posibil sa fie ceva in ansamblul ambreiaj care e negresat - gen furca/rulmentul de presiune care calca pe placa de ambreiaj. Domni de la Porsche ar fi putut verifica asta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voce 002.m4aBuna tuturor!

Am un golf 7 dsg 2014 150cp 156mii km la care am sesizat o problemă. La prima pornire cu motorul rece, cand ii dau cheie ma chinui un pic pana o ia. Acest lucru  se intampla numai cu motorul rece.Am fost cu ea la vw si mi sa spus ca trebuie schimbat volantul. Mi-au spus cei de la vw. Auzind alte păreri de la alte persoane nu este volantul. Tin sa precizez ca am si bateria descărcată un pic. Va las înregistrarea care am făcut-o. Astept părerile voastre si mulțumesc celor care imi vor răspunde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca s-au mai semnalat probleme cu pornirea mai greoaie la rece la motoarele astea, cauzate de solenoidul VVT (Variable Valve Timing). In special cand e si uleiul mai murdar. Din cate stiu au schimbat si designul la aceasta

 

+LE : uite si filmuletul asta:

 

Modificat de horry_bv
adaugare link
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@horry_bv Deci problema mea e destul de serioasă. Nu inteleg in schimb de ce toata lumea imi zice ca e volant..Exact asa ma chinui si eu ca in acest video pe care l-ai postat. Multumesc frumos pentru raspuns. 

Ps: vreau sa mai precizez ca peste vreo 10 zile imi da de facut si schimbul de ulei. 

Modificat de laduncaag
Nu este permis quote la postul anterior.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!