Jump to content

Probleme ambreiaj - Golf VII


militaru_radu
 Share

Postare recomandată

militaru_radu

Salutare, 

Zilele trecute am intampinat probleme la Golf-ul meu 7 - cutie manuala in 6 trepte.
In timp ce mergeam cu ea pe carosabil, viteza a inceput sa scada considerabil pana la nivelul la care am ajuns sa fiu claxonat in trafic. 

Am tras masina pe dreapta si am constatat ca pleaca extrem de greu de pe loc, doar la turatii mari si nu depaseste 10 km/h. 

Precizez ca masina a fost condusa doar pe asfalt si are aprox. 39 000 de km la bord. 

Am fost cu masina azi la Porsche Nord deoarece masina este in garantie, iar dansii m-au informat ca in cazul in care observa urme de folosire necorespunzatoare, va trebui sa platesc 1500 RON, valoare inspectiei la cutia de viteze, iar pentru eventuala inlocuire a ambreiajului, va trebui sa platesc 5-6000 RON. 

Pretul si conditiile puse de dansii mi se par extrem de nerezonabile. 

Ma puteti ajuta cu un sfat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca ai daune la cutia de viteze. Cel mai probabil cred ca e ambreiajul tau, ori discul de ambreiaj s-a distrus complet ori placa de presiune nu mai tine presiune cum trebuie pe disc si aluneca si de asta 10 km/h viteza maxima.

In schimb, masina avand doar 39.000 km: ori ai avut un defect de fabricatie din fabrica ori intradevar a fost exploatare necorespunzatoare. A mea e 1.2TSI 105CP tot 6 manuala si abia acuma la 150.000 km am schimbat ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este ca daca cei de la PBN vor observa urme de folosire necorespunzatoare sa platesti cei 150 de lei pentru inspectie, sa iei lista de piese recomandate pentru inlocuire, probabil kit-ul de ambreiaj, si sa ceri oferte de pret in alte parti. Nu cred ca ar trebui sa sara de 2.000 de lei treaba asta...

Poti sa faci acest lucru inclusiv la Avia sau Brady, ambele service-uri din reteaua autorizata VW, unde nu vei pierde garantia dar ar trebui sa te coste semnificativ mai putin. 

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rave ar fi prea usor sa coste 150ron. E vorba de 1500 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, da ?

Atunci... nu stiu ce sa zic. Mergi mai departe doar daca esti sigur ca problema nu e din cauza ta si vor descoperi ei ceva ce vor schimba sub garantie. Altfel... cam mult totul. Incearca sa ceri oferte de preturi si la celelalte service-uri de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 17 ore, militaru_radu a scris:

in care observa urme de folosire necorespunzatoare

Sunt curios cum vor dovedi asta, pentru ca sunt sigur ca o sa caute foarte bine sa "descopere" urmele de folosire necorespunzatoare. La 40 de mii sunt sigur ca e defect de fabricatie, doar daca ai mers cu ambreajul calcat la jumatate tot timpul sau ai plecat de pe loc numai cu a 3-a in toti km astia. Insa si asta o vad ca nedovedibila, La volant si placa nu stiu cum s-ar putea vedea ca e utilizare necorespunzatoare., eventual numai urmele de incins dar si aia se poate intampla din cauza ca poate avea aer si nu debreia cum trebuie si patina. Oricum sa ne spui ce a fost ca oricum trebuie sa o rezolvi undeva.
Legat de preturi, asa fac ei mai ales daca e vorba sa fie vina ta. Cat mai ai garantie la ea? Daca mai ai inca 1-2 ani e nasol pentru ca trebuie sa faci la ei sa beneficiezi in continuare de garantie, fii sigur ca te-au notat deja in baza de date cu problema, daca nu o faci la ei si mergi cu alta problema in perioada garantiei sigur o sa vada ca nu ai facut la ei schimbul si te trimit la plimbare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Eu zic sa-ti analizezi stilul de condus si daca esti sigur ca nu ai gresit cu nimic, trebuie sa insisti sa-ti schimbe ambreiajul in garantie. Adica ai dat masina imprumut la cineva care a facut drifturi? Te-ai impotmolit si ai iesit doar dupa indelungi incercari si cu miros de ambreiaj ars? Ai remorcat alta masina? La stationarea in panta tragi frana de mana sau tii masina pe loc din ambreiaj si-l uzezi in 2 minute cat altii in 10000 Km? La mers iti odihnesti stangul pe pedala de ambreiaj, sau langa?

  La reprezentanta vor desface ambreiajul, il vor analiza, vor face poze si-ti vor da un raport oficial. Nu cred ca au nici un interes sa te insele pentru ca daca este vina producatorului, vor factura lucrarea mai departe. Nu platesc ei din buzunar. Daca totul este perfect mai putin uzura totala si albastreala care arata supraincalzirea ambreiajului, platesti tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

Am vorbit acum cu ei si mi-au spus ca trebuie inlocuite volant si ambreiajul deoarece s-au supraincins si ca reparatia la ei costa undeva la 7500 RON. 

Mi-au explicat ca nu se poate face in garantie si ca daca nu sunt de acord cu pretul sa vin si sa o duc la alt service, pretul pentru demontarea cutiei fiind 860 RON. :(

Nu sunt la prima masina si e prima oara cand intampin probleme de genul. Nu cred ca stilul de condus este problema.

Modificat de militaru_radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce motorizare ai ? 

Toti cred ca suntem saturi de faza asta cu exploatare necorespunzatore...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

1.0 TSI, 6 trepte, 85 KW, 115 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un kit de ambreiaj pentru masina ta este de la 1300-1700 ron online. Manopera mai e aproximativ 500 Ron. Mergi ia masina de acolo si o repari tu.. In cazurile astea te lupti cu morile de vant. 

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si totusi, cere-le  sa spuna in scris ca este exploatare necorespunzatoare si cum au determinat acest lucru. Si din cauza defectelor mecanice/de fabricatie o sa fie aceleasi rezultate .... identice.

Rulmentul de presiune cat este de uzat ? Sa-ti dea poze cu el daca tot e data jos cutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

Ok, si dupa ce obtin explicatia in scris cum ar trebui sa procedez? 

Momentan am trimis un mail in care am expus situatia la volkswagen.ro

Modificat de militaru_radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Defect de fabricatie, vor sa te fraierasca maxim. Sa-ti dea dovada ca a fost utilizare necorespunzatoare si du-te la ANPC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

Am completat acum sesizarea pentru ANPC. Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aduna toate hartiile posibile din reprezentanta, sa ai toate intrarile trecute in istoric, toate reclamatiile trecute la ei in sistem. Toate facturile cu ce s-a demontat si ce s-a constat.

 

Cere un raport printat cu ce defectiuni au constatat  alea o sa-ti fie utile ulterior pt dosar (ANPC sau PoRO).

Daca te duc cu zaharelul cum au incercat cu mine sa-ti ofere reduceri la piese sau manopera [...] , si continua cu reclamatiile.

Modificat de loghy
Limbaj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vw recunoaste schimbarea codului de ambreiaj la cod motor CHZD 1.0tsi ca defect si executa inlocuirea ambreiajului defect cu cod: 04C141015L in 04C141016H, de ce nu vor sa faca pe garantie cei de la reprezentanta treaba asta... pt ca in Romania oameni sunt naivi si daca prosteala tine, tine... prea multe explicatii trebuie sa dea celor de la VAG pentru recuperarea personala a banilor si de accea te ''trimit la plimbare'' pretinzand costuri astronomice pentru evitarea eventualelor probleme conexe ce tin de GARANTIE!

Ce ti-au spus este corect, v-a trebuii sa inlocuiesti(iasca) kitul de ambreiaj, furca cu rulment si priza + volanata(da pentru ca are uzura si diferenta de grosime din volant nu pot face reglajul pedalei sa debraieze de jos)

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci problema la ambreiaj este pe codul motor CHZD, sau inainte de CHZD?

Intreb pentru ca eu am cod motor CHZC si as vrea sa stiu daca as putea avea potentiale probleme. Am observat ca am un scartait usor la pedala de ambreiaj, care se aude mai ales cand motorul e oprit.

Modificat de sergiu_88
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 CHZD cutie viteze DSG,  CHZC cutie viteze manuala 6+1... scuze am gresit de la 2015>2017... pune seria de sasiu in PM sa verific si sa-ti dau codul exact la piesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

Seria motorului meu este CHZD, cutie de viteze manuala 6+1. 

Momentan astept raspunsul celor de la ANPC / VW Romania, iar zilele viitoare voi merge la Porsche B. N. pentru a le cere toata documentatia aferenta raportului de inspectie efectuat. 

Daca mai aveti sfaturi sau pareri, va multumesc anticipat pentru ele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul meu este sa escalezi direct problema la porsche romania, in primul rand. Si sa le spui ca daca nu iti rezolva problema pe garantie, ii reclami la ANPC si ii dai in judecata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

militaru_radu

Momentan astept un raspuns de la Porsche Romania. 

Ma gandeam ca daca nu primesc un raspuns in viitoarele zile sa contacte si VW Germania. 

Stiti cumva daca exista vreo modalitate de a-i contacta in afara de formularul de pe site?

Multumesc din nou.

Modificat de militaru_radu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu parere de rau te sfatui sa strangi banii si sa-ti repari masina pe cont propriu, de ce, citez, probabil sti placa de la dealer:

''Volkswagen authorised network.

Items where the lifetime of the component is or can be influenced by driving style and external factors will only be considered under the terms of the warranty for a period of six months or 6,500 miles (whichever is soonest). Beyond that limit, the defects must be classified as wear and tear and will not be covered by the vehicle warranty unless a clear manufacturing defect is identified.

Components subject to wear and tear include, but are not limited to:

    Brake linings and disc pads

    Clutch release bearings

    Clutch pressure plates and centre plates

    Tyres

    Wiper blades (wiper rubbers have no warranty owing to their conditions of use)

    Seat and backrest covers

    Floor coverings

    Spark plugs

    Batteries for key fobs and alarms

    Light bulbs

    Shock Absorbers"

Au destule argumente sa te lasi ''usor pacalit'' atunci cand iti inmaneaza pentru primadata cheile la noua masina ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu daca voi pati asa ceva si nu imi rezolva pe garantie, nu mai cumpar nimic nou vreodata din grupul VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sergiu_88 stai linistit, se intampla si la altii. 

i20-ul sotiei la numai 1 an si 5100 km ambreiajul are probleme, si la fel ... nu vor sa-l schimbe.

 

Modificat de clau_j17
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!