Jump to content

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)


lupo_bv

Recommended Posts

mmveracruz

Nu, in Cluj Napoca.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • tanc2019

    24

  • Aerofan

    11

  • icoman

    10

  • FlorescuM

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Daca VW respecta reteta de pana acum si nu vad de ce ar schimba-o acum, in principiu toate modelele care au cuplu maxim sub 250 Nm (inclusiv) au DSG 7 uscal. 

Am dus cutia la un service de cutii automate. Mecatronica a scapat, au fost rupte 2 furci si un rulment a fost schimbat. Pe langa astea am schimbat si kitul de ambreiaje cu unul de la Sachs. Totul in

Intrebare: dupa reparatie, pe o rampa mai abrupta in D, dupa decuplarea autoholdului, are tendinta sa alunece (in spate)? Mie mi se pare cel mai deranjat lucru la cutia asta...In rest, mi se pare

Posted Images

detinator
On 8/14/2020 at 11:42 PM, popovici.gabriel said:

Dețin un Golf 7 2016 Noiembrie DSG 7 am 61000 km .

Mașina am cumpărat o nouă de la Euro Tehno Group Pitești și nu mă așteptam să cedeze așa repede. 

de ce nu ai schimbat pe garantie? nu ai 4 ani, deci pana in 2020 noiembrie?

Link to post
Share on other sites

Salut, de doua zile am observat ca atunci când pun cutia in modul drive zmuceste ( ca și cum cuplează ceva) , in celelalte moduri trecerea este lina fără nici o problema. Doar când o pun in drive zmuceste ( cate o data se întâmpla sa o pun in drive și sa se simtă zmucitura după 1 sec) 

De asemenea am mai observat ca dacă de ex sunt in reverse și pun repede in drive nu mai zmuceste. ( ex întoarcerea din 3 mișcări)
In rest cutia merge perfect, o părere ceva sa nu merg sa umble toată lumea la ea aiurea. 
 

edit: am observat ca atunci când trec in drive și face acel șoc și turația motorului creste, ca atunci când bagi clima. 

Edited by Blazer
Link to post
Share on other sites

In urma scanari am gasit aceste doua erori pe cutia de viteze:

P177B 00 (072) - Tolerance Limit Reached

P189A 00 (072) - Clearance top Small

O părere va rog?

Link to post
Share on other sites

Nu am intalnit astfel de erori dar tot ce am putut face este sa caut pe Google. 

Din ce am vazut, ambele erori indica o schimbare a ambreiajului/ambreiajelor. Poti citi si tu si ulterior sa ne spui cum ai rezolvat :) 

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/P189A_-_Clutch_1:_Clearance_too_Small

 

Edited by sNaKeyy
Link to post
Share on other sites
On 16.05.2020 at 16:26, gavros07 a scris:

Va salut!!

Am urmatoarea problema la un Golf 6, motor 1.6 tdi CAYC, 105cp, cutie DSG DQ200 (7 trepte), an 2010.

La inceput imi smucea cand schimba vitezele, mai ales din 1 in 2, iar acum a inceput sa palpaie indicatorul de trepte. Am fost la un service cu ea si mi-a spus ca am urmatoarele erori si ca pompa hidraulica nu face presiune suficienta: 

006079 - Hydraulic Pump 

               P17BF - 000 - Play Protection

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 10

                    Mileage: 227720 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.09.26

                    Time: 13:43:08

 

006079 - Hydraulic Pump 

               P17BF - 001 - Play Protection - Intermittent

             Freeze Frame:

                    Fault Status: 01100000

                    Fault Priority: 0

                    Fault Frequency: 2

                    Reset counter: 10

                    Mileage: 227720 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2014.09.26

                    Time: 13:43:08

 

Unele service-uri mi-au spus ca trebuie schimbat mecatronicul, la alt service a zis ca trebuie inlocuita pompa hidraulica. In ambele situatii preturile erau destul de mari.

Cineva mi-a spus ca in peste 90% din cazuri la aceasta eroare este fisurat invelisul pompe si exista un kit de reparatie pentru aceasta situatie.

As vrea sa stiu daca a facut cineva aceasta reparatie in Bucuresti (sau imprejurimi) si cum aflu daca este si la mine fisurat blocul hidraulic si pot sa il repar cu acel kit.

Multumesc !!

Sal se schimba corpul interior fisurat, din cutia dq200, exista kit pe Amazon sau eBay sau din China direct body valve 80 lei sau 250 lei, dar te omoară 2 luni maxim de așteptare, prin DHL te omoară preturile nesimtitite când cumperi din China. 

Link to post
Share on other sites

Salut,

Cateodata aud sunete metalice sub masina care cred ca sunt de la cutie (se intampla cand schimba pe 1 2  .. 2-1 / cand schimba fix cand dau intr-o groapa/ mai ales pe modul sport la turatii mari). L-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a raspuns ca a dus -o in service pentru aceeasi problema si i-au strans niste "suruburi" la cutie -> problema a disparut .....

Mi se pare cam ciudata chestia asta. Ce naiba ... se slabesc suruburile la cutie ?:)

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
miumarian

Salut, am vazut ca sunt mai multe versiuni/revizii de dq200. Am cautat informatii pe internet dar sunt minime, nu exista nici o clasificare concreta. Dupa seria vin imi arata ca am 0AM300052D 012. Desi cutia asta are ceva ani buni, informatiile concrete sunt aproape 0 pe internet.

Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...
miumarian

Rusia nu evita nimic, nu stiu de unde ai dedus asta. Acel articol este din 2014, la scurt timp dupa recall-ul VW legat de schimbul de ulei. De fapt acel articol are ca tema solicitarea unui individ, care nu reprezinta nici pe departe Rusia. Acum in 2020 stim cam toti ca problema respectiva s-a remediat pe masinile afectate. 

Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu

@miumarianmi se pare suspect de ce in EU pe motoare sub 250NM este DQ200 și în afara EU este AT8 Aisin sau DQ250?!!!?

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
RanjaEduard

Am o intrebare. Am un golf 6 cu dq200. Masina are 210k km si a avut uleiul schimbat la 90k. Cutia schimba foarte lent si smuceste, un schimb de ulei in cutie si mecatronic poate face o diferenta, sau trebuie schimbate ambreajele?

Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu

@RanjaEduard verifică când au fost schimbate ultima oară ambreiajele. La 0CW cel puțin duc 100,000km chiar cu un stil de condus barbaric.

Link to post
Share on other sites
On 06.09.2020 at 12:28, RazvR a scris:

Salut,

Cateodata aud sunete metalice sub masina care cred ca sunt de la cutie (se intampla cand schimba pe 1 2  .. 2-1 / cand schimba fix cand dau intr-o groapa/ mai ales pe modul sport la turatii mari). L-am intrebat pe fostul proprietar si mi-a raspuns ca a dus -o in service pentru aceeasi problema si i-au strans niste "suruburi" la cutie -> problema a disparut .....

Mi se pare cam ciudata chestia asta. Ce naiba ... se slabesc suruburile la cutie ?:)

 

Cred ca minte cu nerușinare, sunete metalice la schimbare viteze poți sa ai de la cele 4 furci sau ambreiaje uzate partea cu volant acolo când cupleaza, decupează posibil sa se audă sunetele... 

 

Mai jos nu pot șterge... Sorry. 

 

On 16.11.2020 at 11:58, Irirat a scris:

@cosmin1984 - am acelasi motor ca si tine si-mi face regenerarea putin mai rar (pe la maxim 180 in oras / 290 in afara) - asta dupa ce am curatat DPF-ul si am downgradat softul la cel origial din fabrica, inainte facea o regenerare si la 40km in oras.

Depinde foarte mult cum circuli (in oras sau in afara lui), mie in primii 2-3km - pana se incalzeste DPF-ul - imi acumuleaza 1.5g de cenusa, dupa aceea cantitatea scade usor, iar la un drum in oras de 12 km imi acumuleaza cam 1.3g; daca fac drumuri foarte scurte 3-4km doar acumuleaza cenusa nu se mai regenereaza pasiv.

Din cate am mai discutat cu alti colegi care au acelasi tip de motor si quattro, se pare ca asta e comportamentul lui. 

Presiunea diferentiala pare la fel ca a mea, cu DPF-ul cald. 

 

Screenshot_20201016_123901_com.alibaba.aliexpresshd.jpg

Edited by icoman
Poza adaugare
Link to post
Share on other sites
RanjaEduard
On 11/20/2020 at 11:50 AM, Dragoș Pahonțu said:

@RanjaEduard verifică când au fost schimbate ultima oară ambreiajele. La 0CW cel puțin duc 100,000km chiar cu un stil de condus barbaric.

Nu cred ca au fost schimbate, cred ca sunt cele de fabrica, doar uleiul a fost schimbat la 90.000km, altceva nu apare pe cartea service. Care este un cost aproximativ pentru un schimb de ambreaje?

Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu

@RanjaEduard Sincer nu sunt sigur. Este foarte impresionant si de laudat ca au dus ambreajele peste 200,000km asta da dovada ca VW a remediat problemele majore de la DSG.

Link to post
Share on other sites
RanjaEduard

Stie cineva codul de la uleiul mineral pentru mecatronic? Multumesc!

Link to post
Share on other sites

80 lei litrul de obicei. 

IMG_20201123_085139.jpg

Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu

@icoman Un prieten a schimbat la Golf 7 uleiul la mechatronic (DSG7 DQ200 0CW) la 62,000km. Uleiul era negru dar a fost testat și nu era contaminat cu meta, la păstrat câteva zile și nu sa depus un praf de metal jos in recipient. Fiind ulei synthetic nu își pierde din proprietăți ca si unul mineral, nu cred că VW minte cănd spune că nu trebuie schimbat.

mqAAAgLRM-A-960.jpg

Link to post
Share on other sites
detinator

Tocmai faptul ca e sintetic e problema, si rechemarea pe aceste cutii se refera tocmai la inlocuirea sinteticului cu mineral

 

-          Safety Recall 34F6 for DSG7 DQ200 on 06 Dec 2013: Over time, the internal gearbox lead frame may corrode due to certain gearbox fluid additives used in original gearbox filling. If corrosion deposits collect between electrical wiring, an electrical short in the power supply may result in blown gearbox fuses and the deactivation of the gearbox hydraulic pump or mechatronic unit. The driver will immediately be alerted by a flashing gear indicator warning lamp in the instrument cluster and the vehicle will lose motive power but can coast to a stop. Loss of motive power while driving may increase the risk of a crash.

-          Corrective Action Replace existing synthetic gearbox oil with a new, mineralbased oil with non-corrosive additives to prevent future failure: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2013/RCMN-13V568-9034.pdf 

o   Fill transmission with exactly 1.9L (no more, no less) of fluid. G 052512A2

Link to post
Share on other sites
Dragoș Pahonțu

@detinatorscuze my b, am greșit. Avea ulei mineral, dar tot nu știu dacă trebuie schimbat sau nu😅. Asta mineral din câte știu își pierde proprietățile sale cu timpul.

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link to post
Share on other sites
On 20.11.2020 at 11:50, Dragoș Pahonțu a scris:

@RanjaEduard verifică când au fost schimbate ultima oară ambreiajele. La 0CW cel puțin duc 100,000km chiar cu un stil de condus barbaric.

Ale mele au 250k deja și încă merg, an 2012 fabricație. 

în urmă cu 22 ore, detinator a scris:

Tocmai faptul ca e sintetic e problema, si rechemarea pe aceste cutii se refera tocmai la inlocuirea sinteticului cu mineral

 

-          Safety Recall 34F6 for DSG7 DQ200 on 06 Dec 2013: Over time, the internal gearbox lead frame may corrode due to certain gearbox fluid additives used in original gearbox filling. If corrosion deposits collect between electrical wiring, an electrical short in the power supply may result in blown gearbox fuses and the deactivation of the gearbox hydraulic pump or mechatronic unit. The driver will immediately be alerted by a flashing gear indicator warning lamp in the instrument cluster and the vehicle will lose motive power but can coast to a stop. Loss of motive power while driving may increase the risk of a crash.

-          Corrective Action Replace existing synthetic gearbox oil with a new, mineralbased oil with non-corrosive additives to prevent future failure: https://static.nhtsa.gov/odi/rcl/2013/RCMN-13V568-9034.pdf 

o   Fill transmission with exactly 1.9L (no more, no less) of fluid. G 052512A2

La dq200 nu întra mai mult de 1,3 litri si asta umplut full, pana da afara, e logic ca din acest moment la montare și la prima utilizare a mașini o parte din ulei va întra în acumulator parțial și o parte în cei 8 solenoizi și în circuite deci cred ca tre reumplut după prima rulare pe strada altfel nu ai cum... Sa bagi din prima 1,9 litri dacă într-adevăr atât intra. 

Link to post
Share on other sites

Salutare , detin un Passat CC 1.8 benzina TSI , 2009 .

Ma confrunt cu urmatoarea problema , masina porneste ,iar cand mut levierul in P R N D S efectiv imi intra in avarie adica pe ecranul dintre ceasuri in bord imi apare intermitent fiecare pozitie .

daca accelerez ,efectiv nu imi cupleaza nimic. max 1200RPM si masina e de neclintit. am pus azi o interfata VCDS si am obtinut urmatoarea eroare . 

Niste sfaturi ar fi de mare ajutor daca a mai patit cineva asa ceva, multumesc 

 

Address 02: Auto Trans        Labels: 0AM-927-769.clb
   Part No SW: 0AM 300 048 M    HW: 0AM 927 769 D
   Component: GSG DSG AG7     402 9058  
   Revision: 00040024    Serial number: TFK00903310750
   Coding: 0000020
   Shop #: WSC 55174 001 1048576
   VCID: 3A7B84E9755F9E9ADB-806E

4 Faults Found:
002113 - Transmission Fluid Pressure Sensor/Switch 1 
               P0841 - 001 - Implausible Signal - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 201239 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.22
                    Time: 00:00:06

006300 - Function Restriction due to Insufficient Pressure Build-Up 
               P189C - 000 - 
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 11
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 201239 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.22
                    Time: 00:01:13

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 000 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 201239 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.22
                    Time: 00:06:47

006079 - Hydraulic Pump 
               P17BF - 001 - Play Protection - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 10
                    Mileage: 201239 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.04.22
                    Time: 00:06:47

Link to post
Share on other sites
  • Administrator

Trebuie sa repari mecatronicul. In filmuletul de mai jos o sa vezi cauza. Eroarea P17BF o ai si tu iar presiunea lipseste pentru ca e o problema in sistem.

 

Link to post
Share on other sites

Eroarea asta poate aparea si din alte cauze, cum ar fi furci strambe in cutie, dar in general se crapa acumulatorul de presiune

 

 

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri