Jump to content
lupo_bv

Jurnal DSG7 cu ambreiaje uscate (DQ200)

Recommended Posts

tanc2019

Dear customer,
a recall campaign has been found for the entered VIN WVWZZZAUZEW423341.

Please contact your preferred service partner as soon as possible, who will provide you with all necessary information and service to ensure your safety and car functions. If further assistance is needed, please contact the „ŠKODA Customer Hotline“.

Se pare ca masina e inclusa intr-o campanie de rechemare in service. Culmea e ca a fost in service si nu m-a anuntat nimeni despre asa ceva. 

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan

Nu ai un VCDS sa vedem si codul de eroare? Am gasit ceva aici dar nu stiu daca codul ala de eroare il ai
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/17100/P0716/001814
Pe ce modul e eroarea? Pe ACC sau pe cutie? Poate sa fie si din cauza ca nu s-a facut calibrarea. Gaseste pe cineva sa faca o scanare cu VCDS-ul, cu OBD-ul e mai greu sa-ti dai seama de codul de eroare.

Aici am mai gasit ceva:
https://www.team-bhp.com/forum/technical-stuff/204672-dsg-demystified-all-you-need-know-about-vws-direct-shift-gearbox.html#post4521126

Din ce an e masina? Stiu ca la DQ200 pana in 2013 au schimbat uleiul pentru ca erau ceva probleme si au trecut pe ulei mineral.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Nu am vcds si nici nu stiu pe cineva care are. O sa incerc sa gasesc pe cineva. 

Nu stiu exact la ce te referi cand ma intrebi unde e eroarea. 

Am mai facut o diagnoza cu obdeleven, am eroare pe acc - transmission in limp mode home mode.

Am gasit mufa deconectata din imagine, pur si simplu atarna.. 

Este din iunie 2014 masina. In mod normal ar trebui sa fie pus din fabrica ulei mineral in mecatronic.

In legatura cu rechemarea in service. Mi-au spus cei de la Skoda ca trebuie sa merg pentru un update la sistemul infotainment.

IMG_20191026_141149.jpg

Din cate observ, se poate vedea cablul ros si se vede cuprul in exterior. Ma gandesc ca e posibil sa fie chiar intrerupt. Am conectat mufa insa in continuare am eroare pe ACC. 

Edited by tanc2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Am incercat sa focalizez mai bine pe firele respective. 

IMG_20191026_141941.jpg

Aveti vreo idee de la ce e mufa respectiva? 

Edited by tanc2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
Aerofan
în urmă cu 6 ore, tanc2019 a scris:

am eroare pe acc - transmission in limp mode

incearca un experiment. Dezactiveaza ACC-ul din meniu si vezi daca merge cutia cum trebuie. Daca nu, pfff fara VCDS si un cod normal de eroare asa de la distanta e greu sa aflam unde e problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Am dezactivat acc si front assist. Am sters toate erorile, am pornit motorul, mi-a aparut in bord gearbox error direct, dupa care acc si front assist dezactivated. Cand era activat acc, aparea prima oara acc si front assist dezactivated si dupa gearbox error. 

Pe diagnoza apare eroarea din imagine

Am bagat in R, e ok.. da cu spatele fara probleme. Am bagat in D, selecteaza direct D2 si merge si inainte fara probleme. Am incercat treaba asta si acum vreo 6-7 ore, tot asa a facut, a sarit peste D1.

Screenshot_20191026_204550_com.voltasit.obdeleven.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
bysus

Ai probleme pe ambreiaje, eroarea de pe acc fiind o consecinta.

Edited by bysus

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Asta m-am gandit si eu. O sa schimb kitul si o sa vad dupa daca mai am erori.

Nu prea am incredere in reprezentante ca imi schimba kitul si o sa schimbe fara smucituri vitezele.

O sa incerc sa-mi fac o programare la Arad, numa ca acolo poate sa dureze pana la o luna programarea. Mai bine astept decat sa am probleme dupa. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Am mai scanat odata erorile. Pe langa eroarea de pe acc cu transmission in limp mode imi mai apare si eroare pe central electrics.. 

E posibil din cauza ca e in scurt sa intre cutia in limp mode? 

Screenshot_20191027_133503_com.voltasit.obdeleven.jpg

https://m.imgur.com/a/XOlWtdk

E normal siguranta pe care scrie 645 sa fie fierbinte dupa ce a fost pornit motorul 2 minute?

Chestia e ca in boxe se aud anumite zgomote (fasaieli, baraituri) cand e pe radio sau cand bag in R si se activeaza camera, asta se intampla de cand am cumparat masina. 

Edited by tanc2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
cristigio
On 10/25/2019 at 9:36 PM, tanc2019 said:

Dear customer,
a recall campaign has been found for the entered VIN WVWZZZAUZEW423341.

Please contact your preferred service partner as soon as possible, who will provide you with all necessary information and service to ensure your safety and car functions. If further assistance is needed, please contact the „ŠKODA Customer Hotline“.

Se pare ca masina e inclusa intr-o campanie de rechemare in service. Culmea e ca a fost in service si nu m-a anuntat nimeni despre asa ceva. 

Salut. Pe ce site ai verificat daca exista up-date pt masina ta?Multumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Am verificat pe site-ul: http://skoda-recallactions.skoda-auto.com/en?s=D&cd=1

Astazi mi-am facut programare pentru o diagnoza + test de drum la service-ul din Arad. M-a intrebat de baterie in ce conditie este, le-am spus ca are 12,4V. Mi-a recomandat sa schimb bateria cand aduc masina pentru constatare. 

Am inlocuit astazi bateria, am modificat seria, amp si tipul bateriei la gateway. Prima oara s-au aprins toate ledurile din bord, am mers cu masina prin parcare, dupa care nu au mai ramas erori. 

Am observat ca pleaca cu a doua, apoi cand ajung la 3000rpm imi trece in treapta 4. Eu inca sper sa fie doar kitul de ambreiaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Astazi i-am sters erorile si a functionat normal, a schimbat toate treptele. 

Am incercat sa merg in toate treptele cate 1 minut pe manual in speranta ca isi face adaptarile cutia. 

Treaba e ca imi smuceste cand schimba din 1 in 2, nu se intampla chiar de fiecare data. Cateodata cand cupleaza treapta 1 se aude un zgomot anormal.

Momentan astept ziua in care am programarea facuta pentru constatare. 

Screenshot_20191030_094844_com.voltasit.obdeleven.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liciu Florin

Buna seara.Detin un passat 2012 1.4 Ecofuel cu acest tip de cutie(DQ200).Am o serie de intrebari.

1)In D(drive) la fiecare plecare de pe loc imi arata ca este in D2,doar in panta imi arata D1 si se simte cum se "balbaie" putin cutia.

2)In modul manual,in treapta 1 imi pleaca foarte brutal idiferent de cum apas pedala de acceleratie,deja daca apas 15% din pedala rupe aderenta.

3)Asta e putin offtopic.Aceasta cutie are launch control?Si daca da,cum se face.

Tin sa mentionez ca masina are 200k km iar singurul lucru pe care il stiu de la fostul proprietar este ca mecatronicul a fost schimbat acum 50k km.

Cu exceptia treptei 1 care bruscheaza si a faptului ca pleaca cu D2 mai mereu cutia merge impecabil.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi S.

Salut.

1) In mod normal cutia schimba din D1 in D2 foarte repede (pe la 4-5km/h) si merge cu ambreiajul patinat in D2 (de aici si uzura acestuia). Se poate modifica din soft. Sunt colegi care au apelat la softul celor de la TSV.

2) Daca o lasi sa plece in treapta 1 doar din ambreiaj (fara sa apesi acceleraita) cum porneste si pana la ce viteza ajunge? Treapta 1 e foarte scurta si are o frana de motor brutala.

3) Se tine apasata pedala de frana si simultan se apasa acceleratia astfel incat masina sa fie turata. Si apoi se elibereaza frana. Si vezi sa decuplezi controlul tractiunii.

Edited by Cristi S.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Liciu Florin

Daca o las sa porneasca doar din ambreiaj pleaca lin si ajunge cam pana pe la 7-8 km pe ora.

Multumesc pentru celelalte raspunsuri!

 

NU MAI DA QUOTE POSTĂRII ANTERIOARE

 

Edited by lupo_bv
quote postare anterioară

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Am rezolvat problemele masinii cu cutia prin urmatoarele operatiuni:

A fost curatata/spalata cutia in interior. 

Schimbat kitul de ambreaje. 

Inlocuit rulmentul vitezei I (avea cementarea sarita)

Simering fata mic + mare.

2 litri de ulei

Cost total = 5342 lei.

Garantie 1 an fara limita de km.

Am facut aproximativ 60 de km de la service pana acasa. Parca acum am observat ca pleaca mai usor de pe loc decat inainte de schimbul ambreajelor. 

Edited by tanc2019

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Update

Am parcurs peste 500km prin oras, cutia schimba perfect vitezele.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nervoss

Intrebare: dupa reparatie, pe o rampa mai abrupta in D, dupa decuplarea autoholdului, are tendinta sa alunece (in spate)?

Mie mi se pare cel mai deranjat lucru la cutia asta...In rest, mi se pare o cutie ok.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Sa sti ca se duce in spate daca apas pe acceleratie si o las, cred ca e normal.

Autohold activat, apas mai serios pe acceleratie si pleaca direct fara sa se duca deloc in spate. 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
tanc2019

Nu am patit ceea ce zici tu nici cu ambreajele uzate.

Poate e vorba de altceva.. de se manifesta in felul asta. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
FlorescuM

Bună seara colegi

Știe cineva care este ultimul tip de soft pentru un dsg dq200 (mașina este 2012 motor 1.6 tdi)

Menționez că am reparat mechatronicul acum un an și merge excelent dar după ce am citit de faptul că în D uzeaa foarte  mult ambreiajele conduc doar pe manual

In această ordine de idei am hotărât să fac un actualizez softul la cutie 

PS : am vazut și pe olx un anunț referitor la actualizări software dsg

A făcut cineva la persoana in cauza?

Mulțumesc

Share this post


Link to post
Share on other sites
srulz

Salut, dupa o lunga perioada m-am reintors la familia VAG... mai exact am luat pentru sotie un G6 1.6 tdi DSG 7 An 2011... km 135.000 in bord si sper ca si in realitate, dupa istoricul intrarilor in service.

I-am facut revizia, ditributie, ulei si filtre, placute frana spate si etrier frana stg spate. Atunci am observat ca masina nu are scut si ca pe cutie este ceva ulei. Am degresat toata zona, I-am montat un scut AM si dupa vreo 3 zile am gasit sub masina pata de ulei. Am dat jos scutul si am gasit 2 zone pe unde curge ulei... una intre mecatronic si cutie si una pe la simering planetara dreapta. Scurgerea cea mai importanta e la mecatronic. Mentionez ca uleiul este alb si banuiesc, ca este din cutie nu din mecatronic. Din ce am mai cautat pe net am observat ca intre mecatronic si cutie nu exista garnitura. Intentionez sa dau jos mecatronicul si sa vad daca nu cumva este ceva mizerie intre suprafetele de etansare... Intrebarea mea este daca va trebui sa schimb uleiul la cutie pe unde il pun ? pe la busonul de golire (are teava de plastic de nivel ?) sau pe sus ? Mecatronicul odata demontat trebuie golit/reumplut cu ulei ? Demontarea mecatronicului presupune vreo setare cu VAG-COM sau doar scot mufele si atat ? Ce se vede in poze este ulei scurs in 3 zile de mers in oras aprox. 50 km. Cutia pare umblata prin ea, mecatronicul pare relativ nou iar suruburile erau slabe.

Va multumesc !

20191221_142144.jpg

20191222_113450.jpg

20191222_113804.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gabrie

Salut . Golf 6 1.4 tsi 160 cp DSG 7 uscat , i am facut update ul acela de soft la cutie de schimba mai tarziu treapta 1 si 7 in urma cu aprox 30k km . In ultimul timp mi se pare ca face rev matching foarte lent , adica la viteze mici , treapta 1 , franez putin fara sa opresc pe loc , cand vreau sa accelerez iar am senzatia ca ii ia o vesnicie pana pleaca iar. Ori asa facea de la inceput si nu bagam eu de seama , ori acum mi se pare foarte deranjant pt ca in ultimul timp am mers si cu alte masini cu cutie autoamata unde tranzitia asta se face aproape instant. 

Asa se comporta si la voi aceasta cutie dq200 cu acel soft de la TVS ? sau cutia mea da semne de oboseala si sa ma astept ca o sa crape in curand ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
FlorescuM

Srulz

Vezi de se mai întâmplă să curgă după ce strangi șuruburile.

Nu are rost să îl desfaci .

In schimb daca te apuci de treabă schimba uleiul nu știi ce este acolo.

Plus că poți să verifici și cat span e in cutie ....ai un indicator al uzurii cutiei ( un minus la cutia asta este că în bușon nu are magnet sa mai adune din el.

Uleiul din cutie se introduce pe la căutătorul de viteze ( îl dai afara și scoți capacul ăla negru de plastic)

Atenție :

suruburile de la mechatronic sunt din aluminiu nu le atrage că mine ( că pe roată) :)))

nu are nici un indicator de nivel ( țeavă ..etc)

in cutie se pune 1.7 litrii (conform manual)

Alții spun sa pui 1.9 ( eu atât am pus)

La mechatronic nu se pierde uleiul decât pe partea de sus unde are un aerisitor (dacă rămâne în poziția de pe mașină nu pierzi nici un gram )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri