Jump to content

Codari diverse/Setări Vag-Com Octavia2


cutcutro
 Share

Postare recomandată

La marsarier ma refer...am un coleg care m-a rugat sa ma documentez pt ca ar vrea sa vada mai bine in marsarier. Interesant ce spui tu. Daca era becul ars, avea eroare pe cluster. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Am fost la cineva care a vrut sa-mi activeze lumina de zi dar nu prea stia cum sa umble cu programul VCDS. Atunci ne-am uitat la un filmulet pe Youtube si am ajuns la codul respectiv. Numai ca l-a modificat pe tot pana la pozitia unde era lumina de zi si acum numai am portierele pe spate deloc (nu mi le arata in bord si nici nu se inchid când inchid masina din telecomanda) si inca cateva chestii:

 - se inchide singura la o anumita perioada sau viteza

- cred ca oglinzile exterioare nu se mai incalzesc.

Întrebarea mea este pot afla codul original? Skoda Octavia combi facelift 2008

Modificat de puriceiulian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se uita in folderul Debug si acolo gaseste tot ce a modificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau te duci la cineva care stie ce trebuie facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut si imi cer scuze pentru cat de mult o sa scriu.

 

Am si eu o problema cu masina din semnatura. De cand am cumparat-o acum 1 an si ceva mi s-a parut instabila pe vant lateral si pe drumuri cu denivelari in asfalt. Pare sa vrea sa urmareasca denivelarile in loc sa mearga in linie dreapta. Prima data am crezut ca e de la cauciucurile Continental uzate cu care am luat-o, dar face la fel si cu cele noi Goodyear. Am incercat diferite presiuni in cauciucuri si doar cu 2.5 este ceva mai stabila. Nu trage intr-o parte, nu bate, nu vibreaza, dar trebuie corectata in mod constant la cel mai usor vant lateral.

 

Sa va dau exemplu de cateva situatii ca sa intelegeti mai bine problema:

- la iesire din Timisoara spre Lugoj pe o bucata de drum, intre cele doua sensuri, este un parapet de ciment. Vant destul de puternic din lateral. Eram cu masina pe banda 2 cu aproximativ 80-90km/h si treceam pe langa un tir de pe banda 1. Intamplator s-a terminat parapetul si am trecut si de tir cam in acelasi timp, moment in care am fost impins spre stanga aproape jumatate de metru inainte sa apuc sa reactionez. Va dati seama ca nu am mai depasit nimic tot drumul si treceau si Opel Corsa pe langa mine. M-am mai linistit cand am intalnit alta masina care se balansa pe drum ca si mine, vizibil afectata de vant, era o Dacia papuc si din pacate nici macar nu e gluma.

- cu alta ocazie in apropiere de Lugoj eram singur pe banda, vant puternic lateral, din fata veneau doua tiruri. Primul m-a miscat destul de mult iar al doi-lea mi-a bagat masina in balans. Daca era si al trei-lea tir cu siguranta nu o mai puteam redresa. Restul drumului l-am facut strangand din volan si lipit de linia alba din dreapta.

- alta patanie in drum spre Caransebes. Cine merge inspre zona respectiva stie ca toata lumea depaseste pe toata lumea. La fel, batea destul de tare vantul in rafale. Mai tot drumul, nu ca imi era aproape imposibil sa depasesc chiar si masinile care mergeau cu 80km/h, dar trebuia sa ma si lupt cu a mea sa mearga in linie dreapta si sa nu ii incurc pe altii.

- acum o luna pe autostrada spre mare a fost o placere sa o conduc pe portiunile fara vant, dar in rest la 130km/h ma miscau inacceptabil de mult tirurile pe care le depaseam. Masina era incarcata cu 4 oameni plus bagaje.

 

Pana acum masina a fost verificata de cei de la Procar Timisoara de unde am cumparat-o si de o reprezentanta Dacia, unde cunosc pe cineva si mi s-a spus ca totul este perfect normal.

 

Inainte de a incepe sa iau la rand service-urile din Timisoara in speranta ca o sa gesesc unul care poate rezolva problema, fie ca sunt telescoape duse, bucse uzate, geometrie gresita sau orice altceva, vreau sa va intreb daca nu poate fi si din setarile gresite ale electronicii?

 

Intreb asta pentru ca mie volanul nu imi sta drept cand merg in linie dreapta, el este rotit aproximativ 5 grade spre stanga, dar cu toate astea masina nu trage intr-o parte si nu uzeaza inegal cauciucurile. Volanul nu se intareste aproape deloc (sau poate chiar deloc) la viteza mai mare, cum se intarea cel de la Fabia.

 

Astazi m-am uitat putin prin setari si am gasit niste lucruri care mi se par ciudate, tinand cont ca mi s-a spus ca masina mea nu are ESP. Este posibil sa fie schimbat vreun calculator de la masina si sa nu fie codat bine? La ce as putea sa ma mai uit?

 

post-137368-0-33273400-1441644084_thumb.

post-137368-0-87966700-1441644084_thumb.

post-137368-0-36962000-1441644085_thumb.

post-137368-0-66521500-1441644808_thumb.

 

Sincer imi cer scuze din nou ca am scris atata, dar nu stiu ce sa fac si ma tem ca o sa dau bani prin service-uri si o sa primesc doar raspunsuri de genul "asa face toate". Din pacate mecanicii, care pot diagnostica o problema ce nu se manifesta la comanda in fata lor, sunt foarte greu de gasit. La fel si o firma care sa faca geometria cu adevarat bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam asa se comporta masina. Dar a ta pare ca face cam rau. Pe puntea spate sunt 2 brate mici, tirantii laterali, care isi fac uzura in bucse si amplifica problema respectiva. Dar oricum, asa face toate, la o scara mai mica ce e drept

Driving recomandation nu merge decat daca ai Esp. Ce simbol are butonul de sub climatronic?

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe butonul de sub climatronic scrie ASR OFF.

Acum ca ai pomenit de puntea spate, am urmarit-o mai atent astazi la denivelari si pare ca spatele vrea sa ii fuga mai mult si asta schimba directia. Poate si pe vant tot spatele sa o destabilizeze?

Spatele mi s-a parut ca se comporta ciudat de prima data cand am mers cu ea, dar am considerat ca este din cauza ca nu sunt eu invatat cu suspensie independenta, mai ales ca toata lumea imi spunea ca nu are jocuri. Dar tind sa cred ca la masinile moderne metoda de verificare cu levierul nu prea mai merge si verificarile facute nu au fost indeajuns de serioase.

Am cautat mult si pe forumuri din strainatate si sunt persoane cu problema mea, dar nimeni nu a dat un raspuns dupa reparatie sau cel putin sa spuna ca nu a reusit sa rezolve nimic. Par sa fie si masini luate de noi cu problema asta, ceea ce ma duce cu gandul la o geometrie spate gresita? Cineva scria ca sunt destul de multe cazuri cand vin reglate prost direct din fabrica.

Daca masina nu era ESP, nu incurca setarile active, care teoretic sunt doar pentru masini cu ESP?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu incurca, ca n.au cum sa actioneze asupra dinamicii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pe butonul de sub climatronic scrie ASR OFF.

Acum ca ai pomenit de puntea spate, am urmarit-o mai atent astazi la denivelari si pare ca spatele vrea sa ii fuga mai mult si asta schimba directia. Poate si pe vant tot spatele sa o destabilizeze?

Spatele mi s-a parut ca se comporta ciudat de prima data cand am mers cu ea, dar am considerat ca este din cauza ca nu sunt eu invatat cu suspensie independenta, mai ales ca toata lumea imi spunea ca nu are jocuri. Dar tind sa cred ca la masinile moderne metoda de verificare cu levierul nu prea mai merge si verificarile facute nu au fost indeajuns de serioase.

Am cautat mult si pe forumuri din strainatate si sunt persoane cu problema mea, dar nimeni nu a dat un raspuns dupa reparatie sau cel putin sa spuna ca nu a reusit sa rezolve nimic. Par sa fie si masini luate de noi cu problema asta, ceea ce ma duce cu gandul la o geometrie spate gresita? Cineva scria ca sunt destul de multe cazuri cand vin reglate prost direct din fabrica.

Daca masina nu era ESP, nu incurca setarile active, care teoretic sunt doar pentru masini cu ESP?

Incearca o verificare a amortizoarelor, uzura lor poate da tendinta de instabilitate pe sosea. Totodata poti lua in calcul o destabilizare a caroseriei, nu vreau sa te sperii, dar in urma unui impact pot aparea deformari ale sasiului portant. Faceliftul meu se comporta bine pe curbe si in linie dreapta, nu am avut senzatia niciodata ca ma ia vantul de pe sosea si cred ca e si un pic mai usoara fiind 1.2 TSI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Nu am găsit un topic mai apropiat de ceea ce doresc eu sa întreb, îmi cer scuze anticipat.

Doresc sa montez buton de deschidere portbagaj, ca cel din poza atașată.

Știe cineva unde vine conectat firul de comanda?

Trebuie setat ceva cu Vag-com-ul pentru a funcționa?

Mulțumesc.

post-22192-0-70813800-1443111636_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU o sa mearga deoarece nu se ridica mecanic portbagajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu ma ghindeam la aceelasi efect ca și când apăs butonul de pe telecomanda și portbagajul "sare" putin.

La mine e activata închiderea mașinii la peste 15 km/ora iar dacă vreau sa deschid portbagajul și nu am oprit motorul, trebuie sa deschid toată mașina din butonul de lângă schimbător. 

Ma ghindeam ca o sa pot deschide doar portbagajul cu acest buton.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate nu sare... comanda doar autorizeaza deschiderea.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin acel buton nu poate trece curentul necesar motorasului si nu stiu unde vei lega acel buton sa comande deschiderea, poate in paralel cu cel de la portbagaj, dar tot trebuie sa descui masina de la butonul de pe consola centrala.

 

Deci, nu merita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine, in momentul in care deschid usa soferului se deblocheaza si portbagajul.

E diferenta intre pre-FL si FL?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se deschide doar ușa pe care o acționezi cu maneta. Indiferent dacă e ușa din fata sau din spate. Portbagajul nu se deschide.

De exemplu dacă ma opresc și nu opresc motorul, dacă ma dau jos și vreau sa deschid alta ușă sau portbagajul nu pot. trebuie sa acționez butonul de lângă schimbător.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Incearca o verificare a amortizoarelor, uzura lor poate da tendinta de instabilitate pe sosea. Totodata poti lua in calcul o destabilizare a caroseriei, nu vreau sa te sperii, dar in urma unui impact pot aparea deformari ale sasiului portant. Faceliftul meu se comporta bine pe curbe si in linie dreapta, nu am avut senzatia niciodata ca ma ia vantul de pe sosea si cred ca e si un pic mai usoara fiind 1.2 TSI.

 

 

Multumesc toturor pentru raspunsuri, devine destul de clar ca este o problema mecanica si nu din setarile directiei.

As mai avea doua intrebari:

1. Cand se reface geometria, trebuie umblat si la ceva setari in calculator? Trebuie facut ceva sa stie si masina unde este punctul 0? Momentan volanul nu imi sta drept cand merg drept si vreau sa remediez si acest inconvenient.

2. O sa imi montez singur incalzire in scaune. Am inteles ca trebuie luate bornele jos de pe baterie inaintea deconectarii airbag-urilor de la scaune. O sa stea asa deconectata cateva ore bune, pana o sa reusesc sa termin cate un scaun. O sa uite masina ceva setari sau o sa trebuiasca facut ceva anume cand pun bornele la loc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.ma dor ochii de cat am cautat pe aici.as vrea sa stiu ce diferente aveti la vitez din bord fata de un gps care cica arata viteza reala.si daca se poate modifica sa fie cat mai aproape de adevar. multumesc si scuze daca s-a discutat dar ma dor ochii de cat am citit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

eu ma ghindeam la aceelasi efect ca și când apăs butonul de pe telecomanda și portbagajul "sare" putin.

La mine e activata închiderea mașinii la peste 15 km/ora iar dacă vreau sa deschid portbagajul și nu am oprit motorul, trebuie sa deschid toată mașina din butonul de lângă schimbător. 

Ma ghindeam ca o sa pot deschide doar portbagajul cu acest buton.

 

Nu merge sa folosesti tot butonul de pe telecomanda si cand esti in masina cu motorul pornit?

Asa nu mai trebuie nici sa adaugi inca un buton.

La fabia stiu ca imi debloca portbagajul indiferent daca era masina incuiata in rest sau nu, dar la Octavia nu am incercat.

 

salut.ma dor ochii de cat am cautat pe aici.as vrea sa stiu ce diferente aveti la vitez din bord fata de un gps care cica arata viteza reala.si daca se poate modifica sa fie cat mai aproape de adevar. multumesc si scuze daca s-a discutat dar ma dor ochii de cat am citit...

 

Personal imi arata cu aproximativ 10% in plus la orice viteza. Nu ma deranjeaza, pentru ca asa am scapat de cateva ori de radar.

Din ce am citit pe aici mai demult, nu se poate aduce la viteza reala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau reala dar 12km,mai mult pe bord,mi se pare cam mult.voi ce spuneti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Incearca o verificare a amortizoarelor, uzura lor poate da tendinta de instabilitate pe sosea. Totodata poti lua in calcul o destabilizare a caroseriei, nu vreau sa te sperii, dar in urma unui impact pot aparea deformari ale sasiului portant. Faceliftul meu se comporta bine pe curbe si in linie dreapta, nu am avut senzatia niciodata ca ma ia vantul de pe sosea si cred ca e si un pic mai usoara fiind 1.2 TSI.

 

 

Multumesc toturor pentru raspunsuri, devine destul de clar ca este o problema mecanica si nu din setarile directiei.

As mai avea doua intrebari:

1. Cand se reface geometria, trebuie umblat si la ceva setari in calculator? Trebuie facut ceva sa stie si masina unde este punctul 0? Momentan volanul nu imi sta drept cand merg drept si vreau sa remediez si acest inconvenient.

2. O sa imi montez singur incalzire in scaune. Am inteles ca trebuie luate bornele jos de pe baterie inaintea deconectarii airbag-urilor de la scaune. O sa stea asa deconectata cateva ore bune, pana o sa reusesc sa termin cate un scaun. O sa uite masina ceva setari sau o sa trebuiasca facut ceva anume cand pun bornele la loc?

 

 

1. Nu se umbla la calculator. Daca nu ai umblat tu la volan sa-I modifici pozitia, se va indrepta cand faci geometria.

2. Nu uita decat ora si (cred) memoriile de la radio.

 

salut.ma dor ochii de cat am cautat pe aici.as vrea sa stiu ce diferente aveti la vitez din bord fata de un gps care cica arata viteza reala.si daca se poate modifica sa fie cat mai aproape de adevar. multumesc si scuze daca s-a discutat dar ma dor ochii de cat am citit...

 

Diferenta este pana in 10 km/h. La mine am observant ca e in jur de 7 indiferent ca am 60 sau 130 km/h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna tuturor.. sunt nou pe forum si posesor de putin timp a unei o2 din 2004 1.6 fsi. si as avea nevoie de putin ajutor.  Masina are tempomat din fabrica dar nu functioneaza ( asa am cumparato ) si am pus testarul la un prieten si imi da codu urmator: 00576 si scrie asa.. +15 semnal, semnal de eroare, permanent.. maneta funcioneaza a scanato de 2 ori odata knd era pe off si odata pe on knd era pe off si a scanat nu aparea codu, fiind asa eu ma gandesc ca maneta functioneaza dar undeva ii intrerupt si nu il porneste. stie cineva despre acest cod ceva? sau a mai patit cineva la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • kthor changed the title to Setări Vag-Com Octavia2

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!