Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Ce sa mai verific,ca am luat toate sigurantele la mana:) singura care schimba consumu,e sig 3 de la baterie,pe care am incercuito intr-o poza mai sus! ...de la 0,044 la 0,022......am eliminat pe rand,statie,mp3,alarma.

Daca consumu e 0,044, teoretic cam in cat timp ar trebui sa treaca ca bateria mea sa nu mai porneasca masina? Rombat 62 amperi

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut domnilor, am si eu o problema la golful meu, aproape de fiecare dat dupa ce spal masina , la prima cheie imi porneste mai greoi decat de obicei, mentionez ca nu mai imi face asta dupa 5 ore......., am verificat bateria/bujiile..sunt bune, nu mi se aprinde nicun martor pe bord, mi-o intra pe undeva apa?? stie careva? sau vreo indrumare ceva??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va informez ca am fost la un service (abssistems se cheama) ,mi-au facut un test si a iesit clapeta de acceleratie ,care, mi-a spus tipul de acolo ca trebuie schimbata.Am decis sa urmez sfatul dumnealui si maine a zis ca se ocupa de problema.Clapeta respectiva costa 800-900 de lei (nu stia sigur cat)....eu vreau doar sa-mi vad masina facuta....credeti ca e un pret rezonabil? :coffee_lol:

Modificat de aryes13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut domnilor, am si eu o problema la golful meu, aproape de fiecare dat dupa ce spal masina , la prima cheie imi porneste mai greoi decat de obicei, mentionez ca nu mai imi face asta dupa 5 ore......., am verificat bateria/bujiile..sunt bune, nu mi se aprinde nicun martor pe bord, mi-o intra pe undeva apa?? stie careva? sau vreo indrumare ceva??

multumesc

Cred ca face condens si ajunge apa pe undeva, cel mai probabil la ECU. Vezi sa nu ai scurgerile de la baza parbrizului infundate, alea de sub motorasul de la stergatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stiu un caz asemanator si avea pompa de injectie, sarita de la punct, 1 dinte.

Fa o diagnoza si dupa aceea incepe verificarile.

Poate ai aer pe instalatia de alimentare, verifica, la rece.

deci mai intai ce as ptea verifica eu, iainte sa ma duc la service....deci am obsecat ca daca pun contactul si dau repede porneste din prima...ce sa fac ?...multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va informez ca am fost la un service (abssistems se cheama) ,mi-au facut un test si a iesit clapeta de acceleratie ,care, mi-a spus tipul de acolo ca trebuie schimbata.Am decis sa urmez sfatul dumnealui si maine a zis ca se ocupa de problema.Clapeta respectiva costa 800-900 de lei (nu stia sigur cat)....eu vreau doar sa-mi vad masina facuta....credeti ca e un pret rezonabil? :D

Am fost azi la service sa vad ce mai face masinutza si mi-au spus cei de acolo ca nu era de vina pana la urma clapeta de acceleratie...asa cum iesise pe test....ci era o problema la galeria de admise....Mi-au spus ca pana luni seara se rezolva...inca astept ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Pai si nu ti-au spus ce problema e la galeria de admisie? :blah:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am scos masina din service ! merge la fel ca inainte(slava domnului). A fost o problema cu EGR-ul...a fost inlocuit,si un surb rupt la galeria de admisie.Am platit 781 LEI cu totul.Sunt super multumit :P

Nu mai da quote la postul anterior pentru ca este interzis de regulament!

Foloseste "add reply" sau "fast reply".

Multumesc!

aryes13

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu problema mea a-m fost la un "meserias" problema ar fi din ECU anume anumiti senzori . Si sar rezolva daca ar reinstala un nou soft voi ce parere avati?(Problema este:salut domnilor, am si eu o problema la golful meu, aproape de fiecare dat dupa ce spal masina , la prima cheie imi porneste mai greoi decat de obicei, mentionez ca nu mai imi face asta dupa 5 ore......., am verificat bateria/bujiile..sunt bune, nu mi se aprinde nicun martor pe bord, mi-o intra pe undeva apa?? stie careva? sau vreo indrumare ceva??

multumesc )

Modificat de electrician
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

eu am o mica problema la prima pornire dimineata. porneste putin mai greu, motorul invarte dar dureaza cam 2-3 secunde pana ajunge la turatia de relanti. dupa ce porneste, daca il opresc si repet operatiunea nu imi mai face aceasta mica problema. sa fie de la bujii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@amoroso13s

de unde pana unde sa ti se descarce acumulatorul de la valva EGR? ce anume s-a blocat la valva respectiva? clapeta sau chesia aia ca un ac pontou mult mai gros care permite recirculare gazelor arse?

PS: si la benzinar arata tot lafel valva respectiva?(vad ca ai 1,6v)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a rezolvat si cu Bora mea in proportie de 90%.

Am schimbat si debitmetru si senzorul de turatie, am pus motabond in ulei si in motorina (dupa ce initial schimbasem toate cele 4 bujii + filtrul de carburant).

Tot se ineca de parca nu as fi schimbat nimic pe masina.

Pana la urma mecanicul meu a scos computerul de bord si l-a pus la loc dupa cca 15 min. Asta a fost rezolvarea.

Dupa resetare computer, masina a putut fi diagnosticata cu motorul pornit, ceea ce nu s-a putut inainte. Doar o eroare , senzor de ulei, care nu a putut fi stearsa.

Dupa aceasta manevra nu mai merge ceasul de bord de la vitezometru, restul de ceasuri functioneaza normal (la prima vedere).

Aveti idee ce costuri implica si unde se poate rezolva problema cu ceasul ce indica viteza in mers? trebuie demontat tot bordul ca sa ajunga la acel ceas sau exista si alte variante? Dupa demontarea bordului se spune ca nu mai reuseste nimeni sa ti-l puna la loc cum trebuie astfel ca incepe sa tacane cu timpul.

vezi sa fie bagata bine mufa pe cutie ca vitezometru e digital are un senzor pe cutie langa timonerie vezi sa nu il fi miscat cana a umblat la fire ca asa din senin nu a avut ce sa pateasca

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

rares1987

Ai vazut data la care a fost scris postul la care ai dat quote?

Crezi ca dupa un an si jumatate omul mai asteapta raspunsuri la intrebarile lui ? :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@amoroso13s

de unde pana unde sa ti se descarce acumulatorul de la valva EGR? ce anume s-a blocat la valva respectiva? clapeta sau chesia aia ca un ac pontou mult mai gros care permite recirculare gazelor arse?

PS: si la benzinar arata tot lafel valva respectiva?(vad ca ai 1,6v)

Sincer sa iti spun nu prea ma pricep la mecanica...ideea e ca mi-au inlocuit EGR-ul si acum merge ca si inainte .Faza cu bateria ...poate fi de la faptul ca a lasat tata pozitiile aprinse aproape o zi.dar problema de baza se pare ca a fost cu EGR-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor ! Sa va povestesc putin despre problemele ALH-ului meu . Golf 4 1.9 TDI ALH . Probleme pornire dimineata la rece. Am schimbat bateria .. care era originala VARTA an fabricatie 2001 .. odata cu masina .. toate bune si frumoase .. pana cand a dat frigul. Dimineata cand motorul este bocna , dau la cheie si incepe sa faca ca toti dracii .. cand parca da in gol electromotorul , cand zguduie toata masina si scoate un zgomot ragusit si urat.. ca si cand s-ar da peste cap ceva in motor iar apoi porneste . Mentionez ca toate cele mentionate mai sus nu dureaza mai mult de 4 secunde. Buuun dupa ce porneste .. scoate un fum albastrui .. si pana se incalzeste motorul , circa 10 minute .. scoate un miros puternic de combustibil .. parca nears ..iar motorul in mers se comporta destul de ciudat.. adica se aude ff puternic .. si are un zarnait pana se incalzeste .. ca si cand ar bate tachetii la dacie .. miroase foarte urat in spatele masinii .. de la esapament .. dupa ce se incalzeste motorul , nu mai are treaba .. merge perfect .. nu mai miroase. Mentionez ca pe alimentez de la Rompetrol cu motorina EFIX .Multumesc si va doresc tuturor sarbatori fericite , si un an cat mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine cam tuseste pana porneste(precizez ca e posibil sa am defect g2/g62) ,e mai zgomotos rece si pute a camion de ala vechi zici ca. Fum nu scoate numai aburi. am 163k km.ulei schimbat la timp Castrol Magnatec Diesel 10w40 (nu consuma deloc ulei). De mers merge bine dupa pornire indiferent de cat de mica ar fi temperatura si dupa ce se incalzeste putin nu mai pute si nu mai suna tare(zgomot caracteristic de diesel) si nici aburi nu mai scoate. Aburii se vad dupa aprox 30sec/un minut de functionare la relanti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da .. exact la fel si la mine .. problema identica .. isi revine dupa ce se incalzeste .. numai ca nu m-am expirmat prea bine sus .. cred . eu am 233k km .. :) .. totusi astept pareri si sfaturi ..

Modificat de WNS
Nu mai da QUOTE la mesajul anterior. Foloseşte te rog butoanele ADDREPLY sau FASTREPLY. Mulţumesc!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor ! Sa va povestesc putin despre problemele ALH-ului meu . Golf 4 1.9 TDI ALH . Probleme pornire dimineata la rece. Am schimbat bateria .. care era originala VARTA an fabricatie 2001 .. odata cu masina .. toate bune si frumoase .. pana cand a dat frigul. Dimineata cand motorul este bocna , dau la cheie si incepe sa faca ca toti dracii .. cand parca da in gol electromotorul , cand zguduie toata masina si scoate un zgomot ragusit si urat.. ca si cand s-ar da peste cap ceva in motor iar apoi porneste . Mentionez ca toate cele mentionate mai sus nu dureaza mai mult de 4 secunde. Buuun dupa ce porneste .. scoate un fum albastrui .. si pana se incalzeste motorul , circa 10 minute .. scoate un miros puternic de combustibil .. parca nears ..iar motorul in mers se comporta destul de ciudat.. adica se aude ff puternic .. si are un zarnait pana se incalzeste .. ca si cand ar bate tachetii la dacie .. miroase foarte urat in spatele masinii .. de la esapament .. dupa ce se incalzeste motorul , nu mai are treaba .. merge perfect .. nu mai miroase. Mentionez ca pe alimentez de la Rompetrol cu motorina EFIX .Multumesc si va doresc tuturor sarbatori fericite , si un an cat mai bun.

aceiasi problema o am si eu....sa mi spui ce ai facut si daca ai rezolvat ... numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Si eu am tot ALH, dar porneste, brici.

Deci, dragi colegi, primul lucru trebuie sa faceti o diagnoza computerizata, ca sa aflati ce erori aveti, la motor, eventuali senzori defecti, senzor de turatie, temperatura, debitmetru. Apoi trebuie verificate bujiile incandescente, desi un motor in stare buna, porneste bine si fara bujii, pina pe la -2,3 grade.

Alimentarea cu combustibil, este f importanta, in primele sec de la pornire.Filtrul de motorina, sa fie curat si combustibil corespunzator.Am vazut cazuri cand, filtrul avea multa apa inghetata, in el. Rezervorul, are sorbul f jos si aduna toate impuritatile, care in combinatie cu apa , ingheata pe sita si o obtureaza, partial sau total, in cel mai nefericit caz. Motorul porneste , dar se opreste in scurt timp. Daca aveti furtune invechite, oringurile de la filtru de motorina slabite, prinde aer, mai ales la rece. La cald acestea se mai dilata si nu influienteaza asa de mult pornirea.

Injectoarele, trebuie verificate, starea lor de uzura. Compresia pe fiecare piston.Daca aceasta nu este la fel pe toti cilindri, motorul intrerupe, se zguduie tare, cateva sec dupa pornire.

Pompa de injectie, sa nu aiba scurgeri de motorina sau, sa nu mai regleze debitul si avansul, la rece.

Admisia, trebuie sa fie curata si clapeta din fata EGR, sa nu se intepeneasca pe inchis sau sa nu se deschida pina la capat. Aceasta obtureaza debitul de aer, si motorul functioneaza mai mult cu gaze recirculate (fum) de EGR.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok . Tinand cont ca sunt din Tulcea , nu prea am de ales cand e vorba de service-uri .. o sa incerc sa fac o diagnoza computerizata .. dar nu cred ca voi rezolva mare lucru (in Tulcea ) .. de aceea vroiam sa stiu cate ceva .. ce ar putea fi defect la aceste simptome , ca sa stiu ce sa le zic mecanicilor sa caute .... Mentionez ca aceasta problema apare la mine doar la prima pornire / zi .. cand motorul este ffff rece. Asa ca daca mai aveti sfaturi sau idei , sunt binevenite .. multumesc pt. ajutorul prompt .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa tu diagnoza aceea si o pui aici sa vedem ce ne spune :icon_thumright:. Pana atunci sunt numai presupuneri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi problema si aici.

de cateva saptamani pleca destul de greu dimineta cand era rece, dar pe parcursul zilei pornea fra probleme.

NU am mai pornit motorul cam de 2 zile timp in care am si schimbat casul, ce sa zic am cam tras de baterie ieri.

Bateria este varta 70Ah ( cred ca este cea originala), eu nu ma schimbat-o pana acum. Azi dimineata cand am incercat sa pornesc motorul,nimic, caraia un pic si gata. Am pus bateria pe redresor si astept sa vine un prieten cu masinalui sa verific daca este bateria.Sper ca e bateria :).

Cum se verifica bujiile? am vazut ca asta era unul din sfaturile voastre.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!