Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

marius1982.11

in general releele nu sunt circuite disipartoare de putere mare, nu ar trebui sa se incalzeaza rapid.

au o bobina de 12v, un contactor si posibil un circuit de automatizare de putere mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deobicei releele se incalzesc datorita : unui contact imperfet la bornele releului si la pastilele contactului de forta sau bobina releului,poti sa desfaci capacul sa vezi ce se incalzeste,eventual mai strange si curata papucii din soclu,daca se incalzesc contactele de forta si cablurile de forta (alea mai groase)sar putea sa mai ai un scurt pe instalatie,contactele releului de forta poti sa le cureti cu un smilghel fin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai am un scurt pe instalatie pentru ca atunci cand pun contactul se aprinde pozitia spate stanga,stiti cumva care ar fi firul care duce la pozitie din mufa aia care o bag in comutatorul de lumini?

 

as vrea sa il anulez si sa il trag separat cum am facut si cu celalalt de pozitii fata,sigur a fost infierbantat si acum e lipit de firul contactului,iar daca il voi anula nu voi mai avea treaba cu firul din contact,si il voi trage separat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna! Revin si eu cu o problema mai veche la pornire. Am schimbat pompa tandem, si tot greu porneste, mai ales cu motorul cald. Uneori porneste la o cheie, altadata la 7-8 chei. Azi dimineata dupa a 3-a cheie am lasat 2min sa odihneasca, apoi am incercat din nou, si a pornit din prima. Aveti careva idee unde pot sa caut problema? Va multumesc! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa vezi cum porneste, cu mufa la G62 scoasa ?

 

oringurile la injectoare, le-ai schimbat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat.. am pus pe tester, insa acesta nu da nici o eroare de la motor. mecanicul mi-a zis, ca daca cineva a umblat in motor, s-ar putea sa fie problema de la roata de semnal. insa prima data as prefera sa incerc rezolvarea problemei de la chestiile mai "usoare" care pot cauza problema, nu sa platesc desfacerea motorului din prima..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

no, incearca sa scoti mufa la G62. Daca tot greu porneste - schimba oringurile la injectoare - cumpara Bosch.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt cazuri in care si modelele de 116 cp se rezolva prin modificarea softului. Daca faci ce ti-au spus colegii si nu ajungi la un rezultat pozitiv, incearca si modificarea softului. Daca este modelul 1999-2000 treaba se complica putin deoarece softul nu se poate citi/scrie pe OBD.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mufa asta G62, unde o gasesc? pot sa incerc eu sa scot acasa sa vad cum reactioneaza masina, sau trebuie sa o duc la service? uneori porneste la o cheie, dar am patit sa porneasca si la 15..e cam enervant..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand face figuri si nu porneste spirala de la buji se aprinde, daca nu se aprinde face figuri releul 109 care alimteaza ECU, refaci lipiturile pe el si merge, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.am si eu o problema am o bora 1.6 fsi...de ceva vreme cand se incaleaza motoru sau umblam mai mult cu ea incepea sa se auda o caraiala dar doar in mers atat se auzea aia daca slabeam piciorul de pe acceleratie disparea iar daca accleleram iar incepea o caraiala mare...iar in sear asta am mers asa lejer cu ea cand incolo a inceput sa carie foarte dare nu conta ca e accelerat putin sau mai tare si am oprit iar cand am vrut sa pornesc nu a mai vrut sa porneasca a luat-o putin si batea acuma fffff tare motoru se auzea pe duoa motor o f mare bataie si umbla foarte tare motorul ati avea idee ce ar putea fi? Cand a fost inceput caraiala ultima data nici nu mai tragea puteam sa o scot pe liber sa o accelerez degeaba ca nu se accelera...iar dimineata de un timp si nu numai dimineata porneam ff greu fff greu...dadeam mult la automat iar cand pornea tremura motoru...buziile nu le-am schimbat niciodata si am 40000 km facuti cu ea..ma poate ajuta si pe mine cineva va rog?sa fi crapat moru? sau un piston? sau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna! azi am incercat sa scot mufa G32, acum deocamdata porneste la prima cheie, insa am observant urmatorul lucru: uneori turometrul reactioneaza mai greoi cand pornesc masina (nu se ridica din prima), iar asa porneste un pic mai greu. s-ar putea ca roata de semnal sa faca figuri? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat.. am pus pe tester, insa acesta nu da nici o eroare de la motor. mecanicul mi-a zis, ca daca cineva a umblat in motor, s-ar putea sa fie problema de la roata de semnal. insa prima data as prefera sa incerc rezolvarea problemei de la chestiile mai "usoare" care pot cauza problema, nu sa platesc desfacerea motorului din prima..

 

 

no, incearca sa scoti mufa la G62. Daca tot greu porneste - schimba oringurile la injectoare - cumpara Bosch.

 

acum, daca porneste.... cumpara un G62 nou - preferabil Hella sau OEM.... si vedem cum porneste dupa aia.

 

eu zic ca nu ai nimic altceva.... dar vedem....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum nici a mea nu mai porneste deloc..scanteie are benzina vine dar nu porneste :( ce poate avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diagnoza ce zice ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

s a rezolvat cu pornirea ,merge ca noua :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ziua,

 

am si eu o problema cu pornirea,nu vrea sa porneasca la prima cheie nici"moarta",la a 2a cheie porneste,porneste mai greoi dar porneste ,tin sa precizez ca de cand am problema asta cu pornirea nici lumina la BC si nume display central nu mai am,e negru tot.masina porneste la a2a cheie atunci cand sta mai mult timp oprita(peste 6h),daca pornesc masina inainte de aceste 6h porneste la prima cheie.

sa mai lovit cineva de chestia asta,poate cineva sa ma lamureasca ce ar putea fi?

multumesc pt intelegere

Modificat de iulick8787
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cum anume s-a rezolvat pacpac1?

Modificat de al_ready2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulik - o diagnoza ai facut ? .... sa vedem ce apare... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,da am facut o diagnoza si nu apare nimic

se pare ca la prima pornire pompa nu baga suficienta presiune la benzina si de aceea nu porneste.

se poate sa fie si altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba oringurile din regulatorul de presiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iulick8787

Aceiasi problema o aveam si eu pornea greu mai ales dimineata iar azi am schimbat oringurile de la regulatorul de presiune a injectoarelor si nu mai face figuri la pornire.Cred ca oringurile sunt la fel ca pe masina ta.Cod pt oringuri 037 198 031.Cum spune si Al Bundy schimba oringurile.

post-130029-0-08242900-1405006720_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am bucurat degeaba azi dimineata tot greu a pornit si cand accelerez se aude un zgomot undeva in partea de jos a motorului(in zona distributiei) care se mareste/micsoreaza in functie de turatia motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bogdan Moraru

Ce ai pus tu aici este zgomot de tacheti. Oricum pana cineva priceput nu vede masina noi putem decat sa presupunem ce este acolo. Din zgomotul pe care l-ai descris prin acest videoclip reiese faptul ca sunt descarcati tachetii. La distributie la fel, poate sa fie pompa de apa, poate sa fie o rola de urmarire, una din cele 2 role intinzatoare etc. 

 

Presupunerile trebuie eliminate pe rand, aprindere, bobine, pompa benzina, etc pentru a determina ce anume duce la aceste simptome

Modificat de Bogdan Moraru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!