Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

corect - greu de crezut ca la o masina de aceasta varsta, mai sunt perfecte.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin

Pana nu verifici nu stii,eu i am dat solutia cea mai simpla/ieftina,anii masinii...pt.mine nu au relevanta,am vazut masini de 10 ani neumblate la oringuri dar si masini de 3 ani care au necesitat schimbare.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

buna!am si eu o problema la golful meu motor 1.6 16v cod AUS.am cumparat masina de un an totul a fost ok pana acum aprox 2 luni.nu mai vrea sa porneasca dupa ce sta 5 6 ore,daca dau la relanti porneste greu cu trepidatii se chinuie vreo 2-3 secunde si moare motorul,daca incerc de vreo 5 ori porneste dar pare sa reactioneze greu la accelerat .a doua problema e ca daca am mai putin de jumate de benzina in rezervor masina moare in mers cateva secunde si porneste iarasi singura asta de mai multe ori.daca rez e mai mult de jumate aceasta problema dispare.mentionez ca am schimbat: pompa de benzina,clapeta de acceleratie,bujiile,bateria. va rog sa ma ajutati nu mai stiu ce sa fac cu ea .va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai codat clapeta?

Ai umblat la contactii de la pedala de la acceleratie?

Fa o scanare, vezi sa nu fie bobinele de inductie moarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi - adaptat clapeta.

 

fnandi - fa o diagnoza sa vedem ce erori gasesti stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am si eu o problema cu pornirea cand motorul e rece la un vw bora 1.9 tdi 115 cp tip motor AJM din anul 2001.

Simptome:tin la automat vreo 5-6 secunde pana sa porneasca,dupa ce a pornit se aud niste batai ca si cum ar merge in 3 pistoane ca la benzina... si scoate fum mult negru albastrui dupa ce sa incalzit motorul porneste ca un benzinar,am verificat bujiile si sunt bune,am verificat daca vine tensiune pe bujii si nu vine,am mers cu ea la un service ptr tester si nu a gasit vreo eroare legata de injectoare sau altceva...

As vrea sa stiu si eu unde e pozitionat releul ptr actionarea bujiilor si siguranta aferenta,si sonda de temperatura a bujiilor,niste poze daca sa-r putea ar fi si mai bine sau alte sfaturi de remediere a defectului.Va multumesc!

 

P.S. Sunt novice in motoarele diesel dar sunt dornic sa invat.cu stima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile nu ajuta la pornirea motorului la temperatura de acum, problema ta este in alta parte. 

 

Verifica releul 109, e posibil sa ai lipituri reci. Daca nu, bateria sau electromotorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Octo

Daca nu functioneaza releul 109 nu se aprinde martorul bujii(ar trebui sa urmaresti acest lucru in momentul cand pui contactul).

Martorul cu spira(bujii)trebuie sa se aprinda de cate ori pui contactul.

Mersul in 3 pistoane...ar fi bine sa vezi cu ajutorul unui vag com/vdcs imediat dupa pornire ce corectii ai(poate bloca unul la rece)

Fumul negru e normal sa apara dupa ce dai la automat 10 sec.(acumulare de motorina).

Si turatia la electomotor se poate verifica cum a spus MRC(e una din cauze dar..mai mult la cald)

Duminica frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie sa gaseasca erori pe injectoare, ca sa fie cu probleme..... mergi si verifica injectoarele, schimba oringurile daca inj sunt bune, fa un test de compresie.

 

verifica si senzorul de temp apa - g62.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am spus sa caute"erori pe injectoare"ci sa verifice corectiile lor".

Eroare pe injectoare nu poate gasi decat daca partea electrica a lor/conectica lor nu e ok.

Dupa mine sunt doua lucruri diferite.

Saptamana frumoasa tuturor.

Nu am spus sa caute"erori pe injectoare"ci sa verifice corectiile lor".

Eroare pe injectoare nu poate gasi decat daca partea electrica a lor/conectica lor nu e ok.

Dupa mine sunt doua lucruri diferite.

Saptamana frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,in primul rand vreau sa va multumes ptr.sfaturi

Am verificat releul 109 astfel: am verificat daca am plus permanent 12v si avea,am desfacut releul sa verific starea lipiturilor si a contactului de forta pe care l-am curatat nu era prea afectat de vreun arc electric,dupa care l-am pus in soclu fara carcasa ptr.ca sa vad ca lucreaza mecanic si lucra atat mecanic cat si electrcic cand puneam si luam contactul am verificat cu ap de masura si tensiunea de 12 '38 v deci contact imperfect nu este k defect pana aici am verificat iar tensiunea pe bujii si nu aveam iar...

si am luat-o babeste pe traseu ptr a verifica daca este cablu intrerupt:am pornit cu verificarea culorilor de cablu de la plecarea din releu adica rosu intra si pe albastru iese verde cu dunga galbena este pentru comanda,am vazut ca se duc undeva in sus inspre iesirea din habitaclu spre stergatoare,am demontat carcasa filtrului de aer si am scos si capacul canalului de cablu care duce pana sub baterie duoa care am pornit de la buji invers pana sub baterie si m-am blocat acolo...trebuie sa dau bateria jos si nu aveam timp ca se intuneca afara...

De la buji pleaca doua fire de culoare neagra si m-a cam pus pe ganduri...caci de la releu pleaca un fir albastru...prin ce aparataj mai trece +12v?trebuie sa fac rost de schema electrica de forta si comanda caci altfel demontez toata masina:)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Martorul de bujii se aprinde si se stinge dupa 2 secunde,fumul iese pana sa incalzit motorul dupa care daca o opresc, porneste repede la sfert, si cand o ambalez nu scoate pic de fum...ce anomalie mai e si asta?

cred ca o sa ma duc cu ea la un service mai bn ,sunt de parere ca unde nu ma pricep mai bn las meseriasul sa-si faca treaba,dar nu prea gasesti meseriasi buni. o sa revin cu un post dupa ce o duc la service dar deocamdata mai am de rezolvat cu actele la masina.

O seara buna la toata lumea!

Modificat de octo_oty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite, daca vrei  să verifici ţi-am pus o schemă mai generală, una mai amănunţită şi o indicaţie să vezi unde duc conectorii care se termină cu o pătrăţică numerotată (urmăreşti circuitul roşu, cel albastru este de verificare).

Vezi să nu fie o problemă de aer fals pe admisie combustibil. Când ia aer cu combustibilul cam aşa face: trepidează motorul urât şi scoate fum.

 

PS

Nu este concludentă chestia cu culoarea firelor, dacă te uiţi pe schemă de la bujii pleacă negre, intră într-un conector şi de acolo ies roşu cu alb

post-40889-0-40923200-1396290570_thumb.j

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iti multumesc ptr.scheme,si as avea o intrebare: unde gasesc conectorul de la bujii unde intra alimentarea + 12v?, acolo cred ca e buba

am gasit un conector in canalaetul de cabluri langa suportul de filtru aer cu 2 fire rosii cu dungi albe dar la celalalt capat nu erau negre..

si sub suportul la baterie se mai vad niste conectori dar nu am reusit sa umblu pe acolo,tre sa dau bateria jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ala e conectorul de la fisele de la bujii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat si acolo si tot nu vine tesnsiune...dar conexiunea spre bujii e buna...

Modificat de octo_oty
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Studiind schemele si punandu-le cap la cap am ajuns la concluzia ca problema ar fi intre :"504 - Screw connection (87F), on relay plate" si "T2 - 2-pin connector..." posibil sa fie vreun contact imperfect sau topit vreun papuc la borna 504....Parerea mea...acuma ramane sa vad unde e  defectul.

post-134149-0-94226900-1396542143_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să verifici dacă vine tensiune pe bujii, ai scos mufa de la senzorul temperaratură lichid răcire (prin asta se simulează multe grade cu minus)? Că aşa pe vremea asta  nu o să prea ai tensiune pe bujii nici cu slujbe. Încearcă aşa, cu senzorul scos, şi vezi dacă ai tensiune, dacă nu atunci este o problemă dar nu la bujii

Părerea mea este că nu ai probleme cu bujiile şi-ţi dau şi exemplu: a mea la -20 grade cu bujiile arse pornea după ce învârtea motorul de vreo 5-7 ori (de obicei fură cheia din mână chiar şi la aşa temperaturi), se bâlbâia puţin 1-2 secunde, scotea puţin fum negru şi apoi mergea ceas.

Dar ca să fii împăcat scoate mufa de la senzor şi vezi următoarele: becul de bujii trebuie să stea aprins destul de multişor (5-6 sec, poate mai mult) şi în timpul ăsta trebuie să ai tensiune pe bujii (poţi pune un bec pentru a vedea prezenţa tensiunii atunci când pui contactul). Dacă nu este tensiune atunci trebuie verificate altele gen releu bujii (asta ca să fie funcţional sistemul nu neapărat pt a remedia problema), iar dacă indicatorul de bujii  stă aprins doar puţin atunci problema este probabil la senzorul de temperatură şi asta poate avea legătură cu problemele tale.

Deci aşteptăm rezultatul verificării.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intampin o problema ciudata.Cand ploua afara nu mai porneste masina.S-a mai intamplat la vreo cineva?Ce ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA diagnoza ce apare cand nu porneste ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un prieten cu un G4 1.6 16v caruia cateodata nu-i porneste masina.

 

Ieri spre exemplu, am dat 3 chei, invartea pana pe la 200 rpm si nu dadea sa porneasca, iar dupa 3-4 secunde aparea stop pe display. Erori nu avea stocate. Pompa se amorseaza...

 

Dupa ce i-am scos capacul la motor sa ma uit pe acolo, a pornit dracia ...

Modificat de MRC
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-am facut diagnoza,mi s-a mai intamplat o data cand a plouat si am zis ca e releul 109 ca nu se aprindea spira de la bujii.Am scos releul, am miscat un pic de un pin si l-am pus la loc si a mers, dar intre timp se incalzise afara.Dar acum se aprinde martoru.Cred ca-i un contact imperfect pe la firele care duc la ecu.Cum arata firul de la senzorul g 28 care duce in ecu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

cine poate sa ajute un amarat de proprietar de golf 4 1.6 fsi cod BAD? de vreo 3 saptamani incerc sa gasesc buba care nu-i mai permite sa porneasca si nu reusesc. probleme de genul intake manifold valve mi le-a dat initial pe tester si nimic alteva. dat jos egr, curatat, clapeta functionala, senzori ok. masina continua sa nu porneasca. demontat pompa benzina, inlocuita in iodeea ca cea vehe nu debita destula benzina. demontat bujii+bobine, puse la masa pe motor toate dau scanteie ok. masina invarte dar nu vrea a porneasca. mentionez ca daca o pornesc cu spray de pornire o ia la a 3-a cheie, merge putin balbait pana se alimenteaza corect iar apoi fuge de mananca asfaltul fara ntreruperi sau alte probleme. daca o opresc pt mai mult de o ora nu mai porneste. ca o particularitate, inainte la fiecare contact pus se auzea pompa de benzina insa acum nu se mai intampla asa. am verificat alimentarea la pompa si nu vine curent decat in momentul in care dau la automat. am alimentat si pompa pe direct, sa fie in presiune in momentul pornirii si nici o diferenta. multumesc anticipat dragi colegi de forum!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.am G4 1.9 tdi alh 66k 90cp din decembrie 2000 cumparat in 2007. De doi ani,numai in sezonul rece porneste din ce in ce mai greu cu cat temp scade si asta doar la prima pornire, apoi daca motor s-a incalzit o ia la sfert. In sezonul cald nu am avut prob pana anul asta cand obs ca la prima pornire nu o ia la sfert. Un alt simptom care se manifesta de cca 4 ani o sa il descriu in continuare :

De 2-3 ori p an in 2011-2012 se intampla sa parchez dimineata masina iar seara cand dadeam sa pornesc motorul invartea de credeam ca vor iesi pistoanele din el. Cnv prezent in acel moment a zis ca sunt probleme cu electrovalva de la pompa injectie.Lasam masina cca 2-3 min apoi pornea imediat. Nu am reusit la acea vreme sa aflu motivul pt care se manifesta asa.Eu am crezut ca este alimentarea si am curatat sorbul din rezervor,filtru motorina,supapa d p filtru,pe turul dintre filtru si pompa nu erau bule deci am gandit ca nu este dezamorsata(zic asta caci stiu cum e si cand se dezamorsa). In 2013 nu am mai avut acest simptom insa a ramas pornirea la rece care m-a exasperat pana pornea,dadeam de mai multe ori la cheie sau puneam contactul de 3-4 ori pana pornea. In 2014 am hotarat sa merg cu ea la mecanic. Am schimbat cele 4 injectoare caci ale mele pisau in loc sa pulverizeze. Precizez ca nu imi place prima pornire deoarece nu o ia la sfert iar Un mecanic a spus ca este capul hidraulic si sa schim pompa dar eu stau in dubii caci cu motorul cald o ia imediat . Saptamana dinainte de Paste a aparut iar simptomul de acum 2 ani astfel ca dupa ce o porneam si mrgm un km apoi opream cand sa pornesc se manifesta exact ca descrierea de mai sus apoi pornea imediat. S-a intamplat doua zile la rand iar a treia zi dupa ce dimineata am mrs cca 5 km, seara dupa 7 ore d motor oprit acesta nu a mai vrut sa porneasca si pace. Dadeam la automat,dar in 10 min cat am avut la dispozitie caci plecam la munca, motorul invartea, dar se manifesca ca atunci cand nu venea motorina la injectoare. Dimineata cand am revenit acasa a pornit la prima cheie. Vinerea asta am patit identic acelasi lucru,dimineata pornita iar seara nu a mai vrut. A doua zi dimineata iar a pornit din prima. Precizez ca nu apare nici o eroare in bord , nu i-am facut inca test, iar test la unul-altul nu prea pun baza. Ieri am fost la un baiat care i-a fct un test simplu unde arata momentul cand crestea acceleratia,apoi desi o tinea constanta aceasta scadea brusc si mi s-a explicat ca pierde presiune in pompa de injectie. Va rog sa ma ajutati cu sfaturi poate ii dau de cap. Eu ma gandesc ca poate e cv electri sau electronic care nu trimite motorina d la pompa la injectoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pol_smg refa lipiturile din releul 109 si verifica avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!