Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

S-a complicat teaba la mine. Aveam distributia sarita de la punct, dupa ce au reglat-o, la fel, invarte dar nu porneste.

Concluzie - supape indoite, chiulasa,  distributie noua, a inceput bine 2014.

Modificat de Malmsteen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fac bujiile alea 3 de la antigel?? Cand si cum pornesc?

Vezi ca e un topic intreg in aria de Octavia 1 care trateaza subiectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea.Tin sa multumesc dl.Al Bundy pt. sfaturi despre sistemul de pornire la rece.L-am verificat in 2012(atât comanda si bujii)care au fost înlocuite.Pornea mult mai usor.Anul acesta invartea de doua ori si a treia oara sau chiar a patra pornea.Am demontat electromotorul,am schimbat bucsele si acum pornește la sfert nu reușește să o invarta a doua oara ca a si pornit.

P.S. Verifica-ti si contactele bateriei si la electromor si cel de minus de pe motor.

Pornire usoara!!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!!!

 

Va rog sa-mi dati un sfat. Multumesc anticipat.

 

In primul rand, am un Golf IV 1.9 tdi, 74 kw, 2001, 283.000 km. Cum s-a racit afara, a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu; daca la inceput dadeam ca cheie de 2-3 ori ca sa o ia, acum trebuie sa dau de 10 ori... Cand porneste, dupa multe incercari, nu da deloc cu fum... nu ma pricep, dar cred ca nu ajunge motorina in motor :D... Odata pornit motorul, masina merge excelent, nu da cu fum, nu am oscilatii la turatiile motorului...

 

Ce am facut la masina:

 

-am schimbat bujiile, dar degeaba

 

- verificat baterie, e ok

 

- schimbat pompa motorina, dar degeaba

 

- verificat instalatie, schimbat supapa sens, dar degeaba

 

- compresia este ok

 

Toate aceste interventii nu au fost la un service autorizat; vazand ca nu-i dau de cap, am dus masina la reprezentanta, In Bucuresti.

 

Dupa 1 saptamana de verificari, mi-au spus ca debit metrul de aer; era prea frumos sa fie ala... L-am schimbat, iar dupa 2 zile iar nu a pornit. Dupa multe alte verificari, concluzia: cica e posibil sa fie axul cu came, tachetii si un injector sau doua... Si tehnic, cica ramane un injector pe deschis, se pierde compresia, si de aceea nu porneste :D....

 

Oare  posibil asa ceva? si inca o intrebare, daca ramane un injector pe deschis ( nu stiu daca se poate), motorul nu poate sa porneasca in 3 pistoane?

 

 

PS nu sunt mecanic, nu prea ma pricep, si scuze de exprimare, dar, e frustrant sa dai bani in stanga si-n dreapta degeaba

Modificat de sica072
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sica072.Te rog sa imi zici ce pompa ai schimbat?Cea din rezervor?Am schimbat si eu filtrul de motorina asta vara si o parte din furtunele de pe traseul de alimentare cu motorina si precizez ca cel care formeaza S la intrare in pompa era copt(imbatranit) si tot timpul daca stergeam cu o carpa era un pic de motorina.Deci:

1) sa nu ai aer in sistemul de alimentare (schimba furtune si colierele)

2) verifica daca releul da comanda la bujii si dupa cat timp taie alimentarea cu energie

3) referitor la injectoare daca se pune interfata se poate sti daca este un injector bolnav

Sfatul meu este sa mergi pe la cineva cu experienta(am discutat inainte sa demontez eletromotorul la reprezentanta Vw aici in judet si au spus ca nu au piese si ei nu repara asa ceva ci trimit la reparat la alte firme) care are tester si iti poate spune daca valorile indicate sunt ok sau nu.Daca se poate verificata distributia(sper ca nu gresesc aici) si reglata.

la un prieten care are un Golf din 2005 a avut probleme la pornire sa dus pe la unul la altul la sevice-uri,a schimbat senzorul de pe volant ci ca era busit si pornea greu,pana la urma a rezolvat la un service.Problema i s-a spus ca ar fi la calculator cica ar fi fost niste contacte imperfecte s-au curatat,izolat si acum e Ok,porneste bine.

Sa ne anunti daca ai rezolvat.Multa bafta!!!!

Sa nu o lasi asa bolnavioara!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc techmaster34,

 

Pompa din rezervor.. dar, cred ca este singura :D

 

O sa tin cont de cele zise de tine; cat despre cineva cu experienta, unde gasesc un mecanic adevarat?! daca nici la reprezentante nu sunt :D

 

Recomanda cineva un mecanic bun in Bucuresti?

 

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Sica072.Pe lângă pompa din rezervor mai ai o pompa tandem (care este împreună cu cea de servofrâna)care ridica presiunea la aproape 300 de bari,apoi pleacă la injectoare care o ridica la 1200-1300bari.Sper sa gasesti pe cineva priceput,poate te ajuta cineva de pe forum.Numai bine!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu te-ai documentat inainte de a posta. Din ce am inteles sica072 are motor 1.9TDI-PD.

Pompa tandem NU este impreuna cu servofrana si nu ridica presiunea la 300 bari. Confunzi mototul PD cu CR.

 

 

@sica072

Ce erori ai pe motor? Motorul e AXR?

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uneori sunt chiar ciudate motorasele astea....al meu indiferent daca este rece sau fierbinte tot in jur de 6-7 secunde sta becul de la bujii aprins....

Este ok ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma uit acum pe forum sa vad pe unde e pus si maine sa-l verific ....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intre motor si baterie, ai furtunele de lichid de racire - pe unul ditre ele, il gasesti.

 

sa cumperi Hella sau OEM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca nu te-ai documentat inainte de a posta. Din ce am inteles sica072 are motor 1.9TDI-PD.

Pompa tandem NU este impreuna cu servofrana si nu ridica presiunea la 300 bari. Confunzi mototul PD cu CR.

@sica072

Ce erori ai pe motor? Motorul e AXR?

Salutare la toata lumea.Cred ca am spus bine ce am zis (poate exprimarea de pompa tandem este gresita)dar furtunul intra in pompa de motorina ce ridica presiunea la 300 bari apoi preaca la injectoare unde este ridicată la o presiune in jur de 1200 bari.Si lângă pompa de motorină se afla pompa de servofrâna fiind prima de lângă motor.Rog un mecanic priceput sa corecteze sau să ne lămurească.Am motor cu cod Axr.

pentru reddacy Senzorul se afla pe traseul care pleca in habitaclu la mine este in apropierea bujiilor care încălzesc antigelul in partea dinspre sofer Putin in jos.

o zi buna!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pe care o are sica072 o am si eu pe Skoda superb 2007 1,9 Tdi, cod BPZ. Porneste foarte greu cand o las cu botul in rampa (cel putin doar in momentele astea am constatat problema). La service mi-au zis ca motorina pierde presiune... Ca nu amorseaza... Tot felul de pareri. Nu m-ar deranja prea tare problema asta, ci faptul ca am un consum urias. In Bucuresti imi ia 22% (si nu exagerez), iar la drum intins imi ia 10-11% in conditiile in care nu sar de 120km/h. Problema nu a aparut in timp ci in urma schimbarii oringurilor de la injectoare. Mecanicul a scos injectoarele, a schimbat oringurile, a dat cu ceva spray de contacte cred, apoi le-a pus la locul lor si le-a reglat la mana. Cat de corect a procedat nu stiu, dar am stat langa el pe toata durata procesului de inlocuire. Aveti vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Am un Golf 4, 1.6 - Nu porneste la rece.

Cand sunt 6 grade sau mai mult o ia din prima, cand sunt sub 6 grade o ia greu dupa aproape 5-10 incercari si cu apasare pe acceleratie altfel nu o ia de nici un fel. Cand motorul e incalzit dupa un drum mai lung porneste din prima indiferent de vremea de afara.

Am schimbat la ea bateria. Bujiile nu le-am schimbat in 2 ani de cand am masina si nu stiu cand au fost schimbate ultima data.

 

Sa fie de la bujii?

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fara suparare...la astfel de intrebari nici nu ar trebui sa raspundem.Daca bujiile alea sunt in motor de cand a iesit din fabrica si motorul are sute de mii de km...cat vrei sa tina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut.am si eu o problema cu un golf 5 2008  1.9 tdi la pornirea la rece .daca nu o ajut cu acceleratia moare si nu mai porneste dupa aia .cand nu a mai pornit i am dat cu sprei de pornire si am reusit s o ia,dar daca dimineata nu o ajut cu acceleratia iar moare si iar se repeta povestea.am dus o la reprezentanta dar degeaba nu au gasit nimic.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Astazi mi sa oprit motorul in timp ce mergeam ! Am un golf4 pe benzina di 2000! Mai intai am auzit ca ceva parait de curent,ca o decarcare de curent inalta,un parait usor in zona bordului...apoi sa oprit motorul si au ramas aprinse EPC si simbolul baterie! Cand dau cheie electromotorul se invarte ,dar nu se tureaza ca atunci cand este in gol,parca ar invarti motorul dar totusi ca rotatie pare ca nu-l invarte, ca atunci cand electromotorul invarte motorul are o turatie joasa, la mine pare un pic mai mare dar totusi nu e in gol ,daca ma intelegeti ! Am facut un scan,dar am uitat ca mai intai sa sterg erorile si masina e departe ca sa ma mai duc din nou,poate se intelege si asa... sonda lambda o stiu ca e problema...suspecte mi se par 

01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent...
 
....
VAG-COM Version: Release 409.1-S
 
 
Function not supported by the gateway.
Chassis Type: 1J - VW G/J/B Mk4
Scan: 01,02,03,08,16,15,17,19,22,35,46,56
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
   Controller: 036 906 034 BB
   Component:  MARELLI 4LV       3549
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00054
7 Faults Found:
17834 - EVAP Purge Valve (N80): Open Circuit
            P1426 - 35-00 - -
17524 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S1: Open Circuit
            P1116 - 35-00 - -
17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit
            P1118 - 35-00 - -
17513 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Heating Circuit Short to Plus
            P1105 - 35-00 - -
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1: Electrical Malfunction
            P1196 - 35-00 - -
17912 - Intake Air System: Leak Detected
            P1504 - 35-10 - - - Intermittent
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
            P1553 - 35-00 - -
Readiness: 1010 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
   Controller: 1C0 907 379 C
   Component: ABS FRONT MK60      0103
   Coding: 0001025
   Shop #: WSC 00046
2 Faults Found:
01314 - Engine Control Module
            013 - Check DTC Memory - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            004 - No Signal/Communication - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC
   Controller: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 00046
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Skipping Address 15-Airbags
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments
   Controller: 1J0 920 825 A
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BOO V01
   Coding: 05123
   Shop #: WSC 00046
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0Y2036429
2 Faults Found:
00771 - Fuel Level Sensor (G)
            30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway
   Controller: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 00046
1 Fault Found:
01314 - Engine Control Module
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.
   Controller: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00046
3 Faults Found:
00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D)
            25-00 - Unknown Switch Condition
00953 - Interior Light Time limit
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00943 - Heated Exterior Mirror: Driver Side (Z4)
            35-00 - -
 
End   --------------------------------------------------------------------------------------------------
 
maine o duc la mecanic ... dar as vrea sa stiu cam ce ar avea , ca sa stiu la ce cheltuieli sa ma astept! :(
Va multumesc din suflet pentru un eventual raspuns!
Numai bine!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa speram ca nu ai probleme la ECU.... trebuie verificat cablaj, alimentare, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probleme grave la motor...sunt rupti dintii de la cureaua de distributie (aia mica dinspre bujii sau injectoare ca nu ma pricep ,dupa ce inlaturi capacul de plastic din stanga motorului).se pare ca pompa de injectie sa blocat dintr-un anumit motiv (mecanicu zice ca s-ar putea sa fie vreo valvola sparta). Oricum daunele zice mecanicu ca sunt mari !Dar inca nu a vazut masina! Sa speram ca totusi i-mi da vesti bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu un Vw bora 1.4 16v AXP , sambata am umblat la masina sa dau senzorul g200 jos , plus ce am mai miscat eu pe acolo sa fie toate imbinate inauntru , am zis sa pornesc masina , a luat.o la prima cheie plus ce m.am plimbat sambata vreo 30 km , astazi cand m.am dus sa o pornesc nimic  :( , chestia este ca cand pun contactul nu se aude pompa de benzina , cand dau cheie se sting toti martorii , ceasul care indica ora si cel cu km se fac in linii , iar dupa ce iau contactul sau revin cu cheia la normal , porneste pompa :| , e posibil sa fie bateria ? , eu nu prea cred ca daca sambata am umblat cu ea si nu am lasat nimic aprins :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, de la baterie - incearca sa o pornesti cu niste cabluri sau pune bateria la incarcat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa pun si un video : http://www.youtube.com/watch?v=ZfxdnmmQkGw

 

http://www.youtube.com/watch?v=64RgE7X2VLc

 

 

Ps->@Florin : Stii cumva daca pe diagnoza as putea vedea daca am ceva consumatori ? , ca bateria este cumparata acum 1 an si e Bosch :)

Modificat de Fantoma07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De la baterie.... e descarcata.

 

Nu poti vedea la diagnoza.... daca te referi sa-ti apara ceva la scanare - doar sa ai vreun modul defect.

 

altfel, inseriaza un multimetru pe instalatia electrica, intre borna si baterie - si vezi consumul in stand by - daca e mai mare de 0.04A, inseamna ca ai un consumator ascuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!