Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Mergi la garantie si acolo beneficiezi de un control al instalatiei electrice, daca sint probleme nu primesti garantie la baterie, posibil sa-ti descopere defectul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca ceva dupa ce ai montat mp3 ai mai facut vreo scanare cu vag com pentru ca la mine dupa montarea unui astfel de casetofon nu se mai putea face scanarea datorita unui fir care face diagnoza casetofonului k line si primeste pe el 12v si poate arde vag com-ul daca e mai vechi fara protectie(citeste pe ross tech probleme radio aftermarket)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal problemele tale au inceput dupa ce ai montat statia si wooferul?daca da astea 2 componente audio si daca ai motorul pornit sant consumatoare mari de curent asa ca si cumotorul pornit tot iti descarca bateria si o baterie care se tot descarca si ramane la 20-30%din capacitatea ei nu are viata lunga.Normal pe langa condensator se schimba si alternatorul cu unul de putere mai mare care sa faca fata la tot consumul inclusiv incarcarea bateriei.Iar daca problemele sant dinaintea montarii sistemului audio ai ceva la instalatia electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am observat,este ca in turatie tensiunea de incarcare ramanea constanta de 13,9,fiind aceeasi cu cea de la relanti. E normal? Ca o adaugare,acum 1 luna am pus si xenon pe faza scurta,care dupa 3 aprinderi 4 cu motoru oprit,mia descarcat bateria de tot aproape.

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo ca ti-ai pus mp3, xenon, etc si baterie "Rombat". Mai ieftina nu gaseai???

CORECT, bateria nu se vede si nu se aude!!!!!

cand ai pus atatea pe masina ai facut un calcul daca alternatorul arec suficienti amperi sa mai incarce si bateria???

cand ai pus atatea pe masina ai facut un calcul daca alternatorul arec suficienti amperi sa mai incarce si bateria???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt baterii foarte bune,merg fara probleme 3 ani asa ca nu vad rostu postului tau,poate nu dispuneam momentan de mai mult de 270 lei cat am dat pe aceasta baterie. Si xenonul consuma mai mult decat becurile normale? decat la pornirea isntalatieisuge mai mult,dar dupaia fiind aprinse consuma la fel

Astept pareri in continuare!

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la 320 ron in timisoara e o varta de 74 , deci ai cam aruncat banii pe fereatra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In timisoara, la noi in bucuresti am dat 240 ron pe baterie+30 ron taxa mediu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

taxa de mediu e 10% 9 adica 24 ron) in cazul in care nu predai bateria veche. Daca o predai NU platesti taxa de mediu. ..... priunde in tara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce am observat,este ca in turatie tensiunea de incarcare ramanea constanta de 13,9,fiind aceeasi cu cea de la relanti. E normal? Ca o adaugare,acum 1 luna am pus si xenon pe faza scurta,care dupa 3 aprinderi 4 cu motoru oprit,mia descarcat bateria de tot aproape.

Nu e normal, in turatie tensiunea tb sa treaca de 14V, macar 14,1 V. Ar trebui masurate si diodele din alternator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4, 1.9tdi pd, 116cp.DImineata pleaca la a 2-3 cheie si trebuie lasat contactul cam 5 sec pana sa o ia...(toti martorii se aprind cand bag cheie in contact si se sting cum e normal..pe vag com nicio eroare)....ce ar putea sa fie ? ce sa verific mai intai...? metionez ca dimineata sau in special la prima pornire dupa o zi doua se intampla acest lucru...dupa ce o pornesc prima data apoi toata ziua pleaca la prima cheie...multumesc

Modificat de marius1111
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai baterie, electromotor, calpa dinainte de EGR, bujii, filtru curat, bune.........ar trebui sa porneasca. Mai stiu o problema asemanatoare, toate bune, dar pornea greu sau defel. Avea distributia sarita de la punct(pompa de injectie). Contacteaza-ma pe mess, si iti dau lamuriri, mai multe.

Modificat de misu tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasta problema mai paote aparea de la sonda lambda care un fir de-la ei ce se ocupa cu incalzirea da la masa la temperaturi scazute. Incearca sa ii scoti mufa inainte sa pornesti masina dimineata.Daca porneste usor ai gasit 'buba'. Succes!

Am patit asa la un Seat leon cu motorul de 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator
Ar trebui masurate si diodele din alternator.

La fel si releul de incarcare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca tot spunea al bundy de modulul confort,la schimbarea cas original vw beta,am remarcat ca la scoaterea cheii din contact nu se mai face instant deschiderea usilor,ci dupa aproximativ 3 4 secunde,precedata si de aprinderea plafonierei, e normal acest lucru? sau azi cand scoteam firele statiei de la borne,sa armat inchiderea singura,fara sa fac nimic,doar am scos 2 fire dp borne! O sa ii fac o vizita colegului nostru Al Bundy sapt asta,poate ii da de cap,pt ca nu vreau sa raman weekendu viitor la munte cu ochii in soare :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Scriu aici deoarece nu stiu la ce topic sa intreb despre problema mea.

Am un Golf 4 variant 1.6 16 V si nu mai merge, mai bine spus dupa 1, 2 max 5 km moare. Inital am fost cu el sa-i sudeze cate ceva pe la sistemul de evacuare si dupa ce au sudat ce era de sudat si spart catalizatorul din galeria de evacuare (au considerat ca fiind deja spart mai bine il dau jos) masina a murit la o intersectie la aproximativ 5-6 km de service, in conditiile in care pana atunci nu se mai inamplase asa ceva. M-au pus si am schimbat galeria de evacuare cu totul, insa masina are aceeasi problema: nu tine relanti-ul si dupa o oarece distanta moare. Dupa ce moare mai porneste doar dupa cateva ore, chiar zile, merge putin, iar moare.

Cu alte cuvinte cand ajung la un semafor ceva si opresc, in loc sa stea la relanti (tine relati-ul la 950-1000 initial, apoi variaza) se opreste motorul si nu mai poate fi pornit.

Au precizat ceva de clapeta de acceleratie, caci, ziceau ei, dupa ce reseteaza nu stiu ce calculator, masina merge iar putin. Nu am inteles exact ce era dar sper sa ma poata lamuri cineva de aici care a avut sau auzit de aceasta problema caci e destul de scumpa o astfel de clapeta noua. Precizez ca pe tester nu apare nici o eroare si am pus-o deja pe 2 testere.

Multumesc anticipat pentru ajutor

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu completari:

Dupa 1 zi si 1 noapte de stat,bateria mea cea noua avea fix 12.5 volti. Am pornit motorul,fiind rece relanti 1000 ture,iar tensiunea de incarcare era de 14.6, am pornit toti consumatorii,si tensiunea de incarcare sa redus la 14.2, 14.4 ! Am mers cu masina aproximativ 2 ore,cand am ajuns in parcare,cu toti consumatorii opriti,tensiunea de incarcare era de 14.2. De curiozitate am masurat si bateria cea veche din casa,care spre surpinderea mea are 12.38 volti,desi a stat 3 zile pe masina,a3a zi a refuzat sa invarta! Din cate stiam eu la 12.2 volti bateria are 20% curent in ea,deci la 12.38 ar fi trebuit sa porneasca,dar la mine nici macar nu invartea decat un pic si murea!

Astept parerile voastre!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci alternatorul incarca bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema asemanatoare cu a ta...Nu porneste....Pe mine m-a lasat pe autostrada si am ajuns tractat acasa...si pana am ajuns s-au oprit toti consumatorii.Am crezut ca e de la alternator sau baterie si am chemat pe cineva sa-mi incarce bateria la un redresor.A doua zi cand a venit tipul cu bateria s-a uitat sa vada daca incarca alternatorul...era OK...am turat-o un pic si am constatat ca se auzea si un zgomot la motor dupa care am oprit motorul si l-am pornit iar....numai ca nu a mai pornit :angry: . Voi face un test in zilele ce urmeaza sa vad care ar putea fi problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si o problema la pornire..la un g4 1.9tdi 116cp 2001....in special dimineata ...nu pleaca la prima cheie..trebuie sa tin contactul 5-6sec ca sa o ia..(apoi pe tot parcursul zilei pleaca din prima..de fapt nu conteaza ca e dimineata sau nu ideea e ca daca o las mai mult de o zi nepornita se manifesta..)....toti martorii se aprind si se sting..totul pare ok , nici o eroare....am observat ca daca pun contactul si incerc sa pornesc repede sa nu las martorii sa se stinga porneste mai repede..e chiar ok...ce ar putea fi ? ...(bateria am schimbat o iarna trecuta..rombat)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai stiu un caz asemanator si avea pompa de injectie, sarita de la punct, 1 dinte.

Fa o diagnoza si dupa aceea incepe verificarile.

Poate ai aer pe instalatia de alimentare, verifica, la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aseara am fost la colegul nostru,al bundy,am constatat ca tensiunea de incarcare e de 14.2v,iar ca si consumatori am 0.044A cu toti consumatorii opriti,care totusi e cam mare, ciudat este ca atunci cand scot siguranta nr 3 ,cea de pe baterie,care are legatura cu sistemul de ventilatoare,consumul scade la jumatate , adica 0,022A. Cum vi se par aceste valori?

post-8814-1228375904_thumb.jpg

Modificat de golfix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!