Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Avansul sa il verif p test? Sau la mecanic? De cca o luna am fct distributia si simptomul a reaparut dupa aceea. Miercuri ma ocup de masina si revin. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul se verifica pe tester. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata nu voi inlocui releul 109 deoarece am constatat in momentul in care am dat jos releul pt a vedea codul, ca prinderea acestuia in suportul roz este problema si nu face contact tot timpul. De precizat ca suportul roz al releului este prins singur intr-un suport negru pt mai multe relee iar suportul negru nu este fixat in nimik, releul montandu-se de jos in sus automat mai cade in jos din suport cat sa nu mai faca contact cum trebuie. Sper ca doar asta sa fie buba mea cu faptul ca invartea dar nu pornea si voi trece la remedierea contactului dintre releu si suport.

Pentru avans maine ma duc la un mecanic sa o verif pe tester dar si punerea la punct de la distributie. Multumesc pt ajutor si mai revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vbt cu mecanicul sa ma duc sa puna pe test masina si a spus ca verificarea avansului p test nu este concludenta si ca mai intai va verifice sa fie la punctele din fabrica ceea ce inseamna ca va umbla iar la distributie. Acelasi lucru mi la spus si alt mecanic dar care nu are VAG. Eu sunt nedumerit d c trebuie umblat la distributie. Inteleg ca la cald motorul nu mai sesizeaza daca este avansat sau dezavansat fata de fabrica? Recunosc ca nu ma pricep la mecanica, dar imi place sa aflu logica

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca distributia ta sa fie pusa prost, din aceasta cauza vrea el sa o verifice. Dar mai intai de toate, trebuie verificat avansul pe grafic. Abia dupa ce pe grafic avansul nu da cum trebuie, umbli prin alta parte. 

 

Dupa pornire avansul se mai regleaza singur din pompa, important e avansul de la pornire, cel de pe grafic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te referi la avansul de la pornire cand e motor rece sau chiar daca e cald?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar daca e cald, pompa tot regleaza avansul, cat sa functioneze masina bine. 

 

Daca o sa intri cu testerul pe motor pe basic settings, masina o sa isi ia avansul de la pornire, iar motorul tau ar trebui sa mearga rau.

 

Cauta pe cineva care stie ce face.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce ia facut verif p tester avansul zice ca e ok, injectoarele care le-am pus sunt ok si erori care sa afecteze pornirea nu sunt. A spus ca pompa este cam zgomotoasa si m-am hotarat ca luni sa ii verif distributia sa fie la punctele din fabrica . Unde sa ma adresez si eu pt supapele de la iesirea din pompa ca se pare ca nu mai tine presiunea daca sta prea mult nepornita...sau niste coduri pt ele

La un oras asa mic nu stiu daca vreunul stie clar c face. Mecanici sunt destui dar specialisti cati? Sau care sa stie sa citeasca corect VAG-ul de la A la Z?

Modificat de pol_smg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care supape de la iesirea din pompa? Eu din cate stiu nu sunt supape acolo, ci doar in sorbul din rezervor. Doua supape, una pe tur si una pe retur.

 

E posibil sa se dezamorseze instalatia si pe la T-ul din filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La iesirea din pompa sunt patru iesiri unde se prinde cate o conducta metalica pentru fiecare injector iar deasupra lor este electrovalva. Mi s-a spus ca ar avea supape sau garnituri( cred eu) ce nu isi mai fac treaba si pierde presiunea iar la prima pornire dureaza pana isi reface pompa presiunea...asa mi s-a explicat si de aceea dau mai mult la automat

La T nu cred sa fie problema caci sunt patit cu el si stiu cum este

Mecanicul a mai spus ca nu e normal sa se auda zgomot la pompa chiar daca ii dai avans si ca e probabil sa ma lase pompa candva.

Modificat de pol_smg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

D fapt le spune ventile dar am gasit in alt topic ca ia schimbat semeringurile d la pompa si acum porneste k si la rece. Avea acelas comportament pornirea ca la mine

Modificat de pol_smg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu un Golf 4 1.9 Tdi Ajm care nu mai porneste. Am verificat distributia, pompa, injectoarele, sigurantele, releeurile, am pus-o pe tester si nimic.. nu reusesc sa o pornesc. De o saptamana ma chinui sa o fac. Are careva vreo idee? Multumesc.

Modificat de volcom6706
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am un seat inca 1.9tdi,din 1999,si am legat firul de la bujii de un fir de la faruri(asa am cumparat-o),si inainte imi mergea bine,trebuiau aprinse pozitiile ca masina sa porneasca,dar de ceva timp cand pun contactu se aprinde faza scurta si cand vreau sa aprind luminile se aprinde direct faza scurta+contactul in bord(fara ca eu sa am cheia in contact),imi arde siguranta de la lumini partea dreapta si releul 109 se incalzeste.

care o fi problema?ce trebuie sa fac ca sa imi dau seama?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil 109 defect si o alta problema poate fi in comutatorul de lumini.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum imi dau seama daca e releul 109,ca l-am desfacut dar nu are nici un drum din ala intrerupt...am vazut ca are un arc si un fel de bobina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd pui contactul, cu firekle scoase de la faruri, se aprinde spira de bujii pentru 1 secunda?

 

NU are trasee distruse ci lipitura rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pun contactul se aprinde si spirala de la bujii in mod normal,apoi se stinge,masina porneste,dar se aprind farurule pe faza scurta fara sa le aprind eu din comutatorul de lumini.

 

iar cand pun din comutator pe pozitii,se aprinde contactul la fel ca si cum as baga cheia in contact si in acelasi timp in loc sa stea pe pozitii se duce pe faza scurta.(deci lumini de pozitii nu mai am deloc ca sare pe faza scurta)

 

masina porneste acum dar se incalzeste siguranta pana ce se topeste plasticul,iar releul se incalzeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil e defect comutatorul de lumini. Fa un test cu alt comutator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat releul 109,celalalt vechi am fost la un electrician cu el si a zis ca e bobina dusa...l-am pus pe masina,acum se aprind pozitiile cand pun contactul.

 

iar cand dau din comutator pe pozitie se aprinde contactul la fel ca si cum as baga cheia in contact.

 

maine o sa schimb comutatorul de lumini sa vad ce reactii are...sper sa fie el de vina

revin cu amanunte.

 

si inca ceva,inainte de a mi se intampla asta am pus un casetofon de vw alpha,oare sa se trega de la acel casetofon sa fi avut vreun scurt in el si sa imi arda firele pe undeva?nu cred ca ar avea ceva din cauza casetofonului..

Modificat de palimaru93
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa-ti zic sincer, ti-ai facut-o cu mana ta.

 

De ce nu ai reparat instalatia electrica? Noi ne putem doar da cu presupusul, cam de la ce ar putea fi. Daca instalatia era facuta corect, pana acum probabil aveai si raspunsul castigator.

 

De la casetofon e improbabil sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e de la instalatia electrica,l-am desfacut azi acolo la mufaj si era parlit firul care era legat in fata la far ca sa porneasca masina...acum trebuie sa verific toate firele sa vad daca nu s-au parlit pe traseu si sunt in scurt.

 

masina am luat-o din olanda si asa avea improvizatia aia,aveam de gand sa vad care e problema si sa o remediez insa mi-a luat-o inainte.

 

totusi ce era defect de au facut improvizatia asta si au legat firul ala de la electrovalva la luminile masinii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil vreun releu, care nu mai dadea curent pe electrovalva aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oricum treaba s-a complicat acum...astept sa vina un electrician sa verifice firele si releele,ca sa nu am surprize neplacute

 

masina porneste acum,in schimb se incalzeste releul 109,sigur mai e vre-un fir in scurt...voi vedea zilele astea cu electricianul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum depinde si cat de tare se incalzeste acel releu. cam toate se incalzesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai se incalzeste destul de repede,pe cand celelalte nu sunt calde deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!