Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

O sa incerc si asa sa masor instalatia cum ai spus , ce mi se pare ciudat la masina si chiar vorbeam cu un prieten ca si el are tot vw , cand a fost gerul asta de -10 , -15 grade masina pornea la prima cheie , iar acum ca e destul de cald porneste dar chinuit asa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor, cer ajutorul tuturor care ma pot indruma in rezolvarea enigmei. Problema este urmatoarea: golf 4 1.6 16 v, tip motor AZD, masina unui prieten bun. Acum vreo 2 saptamani de pe o zi pe alta nu a mai pornit, si de atunci doarme linistita. Masina a fost vazuta de 2,3 baieti , 2. dintre ei au ajuns la concluzia ECU motor ars, desigur dupa scanare , etc. S-a achizitionat un Ecu motor  SH, s-a trecut memoria de pe cel vechi pe cel nou sa recunoasca cheia, etc. La prima incercare a dat scanteie la 2 fise dar tot n-a pornit. La sfatul altui baiat , problema cica ar fi de la senzor RPM, va anunt de pe acum cine trebuie sa schimbe aceste senzor a cam incurcat-o, se afla intr-o pozitie foarte nasola, greu accesibila, etc. In fine masina tot nu porneste , acum nici macar scanteie nu mai da. Am pus aseara testerul pe ea , din pacate am uitat sa salvez codurile, oricum din ce imi aduc bine aminte era ceva cu Throttle actuator, Throttle valve -settings not performed, si Engine speed sensor - not signal. O sa ii fac inca o scanare in dimineata asta si o sa postez si codurile care apar. Cine ma poate ajuta cu vreun sfat , orice este binevenit. Multumesc anticipat tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Engine speed sensor- senzor pozitie volant sau Crankshaft sensor, din cauza lui nu porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai banuiesc ca este acelasi lucru senzor RPM cu crankshaft sensor, a fost schimbat , unu Sh desigur. O sa incercam si cu unul nou eventual.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu codurile gasite in dimineata asta, curios , nu a mai aparut Engine speed sensor- no signal.

 
Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 162840km/101184miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 036 906 034 CN
   Component:  MARELLI 4MV       4251  
   Coding: 00031
   Shop #: WSC 00000  
   VCID: 60C5BE59E058829
   XXXXXXXXXXXXXXXXX     XXXXXXXXXXXXXX
 
3 Faults Found:
17989 - Throttle Actuator (J338) 
            P1581 - 35-00 - Basic Setting Not Performed
17812 - EGR System 
            P1404 - 35-00 - Basic Setting not Performed
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1542 - 35-00 - Implausible Signal
Readiness: 1110 0101
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1C0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1C0 907 379 C
   Component: ABS FRONT MK60      0103  
   Coding: 0001025
   Shop #: WSC 00028 615 1234567
   VCID: 2A511C7186E4089
 
   Part No: 1C0 907 379 C
   Component: ABS FRONT MK60      0103
 
No Faults Found
  or DTCs not supported by controller
  or a communication error occurred
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC        Labels: 3Bx-907-044.lbl
   Part No: 3B1 907 044 C
   Component: CLIMATRONIC     C 0.7.0  
   Coding: 01000
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 2143FB5DABD2CB1
 
1 Fault Found:
01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 
            37-00 - Faulty
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl
   Part No: 6Q0 909 605 A
   Component: 0F AIRBAG VW5  01   0004  
   Coding: 12358
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 356B3F0D0F5A571
 
No fault code found.
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
   Part No: 1J0 920 825 AX
   Component: KOMBI+WEGFAHRS. BNO V90  
   Coding: 05123
   Shop #: WSC 02186  
   VCID: 7EF9E0217AEC549
 
   Subsystem 1 - Part No: Ident
   Component: Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3423083  
   Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3423083
 
4 Faults Found:
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 19: CAN Gateway        Labels: 6N0-909-901-19.lbl
   Part No: 6N0 909 901 
   Component: Gateway K<->CAN    0001  
   Coding: 00006
   Shop #: WSC 02186  
   VCID: F0E54E19B0B8B29
 
3 Faults Found:
01314 - Engine Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01316 - ABS Control Module 
            49-10 - No Communications - Intermittent
01321 - Control Module for Airbags (J234) 
            49-10 - No Communications - Intermittent
 
-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 AH
   Component: 4E Zentral-SG Komf. 0001  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00028  
   VCID: 840D12C99400BE9
 
   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801C
   Component: 4E Tõrsteuerger. FS0002r  
 
   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802D
   Component: 4E Tõrsteuerger. BF0002r  
 
   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HL0002r  
 
   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812C
   Component: 4E Tõrsteuerger. HR0002r  
 
No fault code found.
 
End   ---------------------------------------------------------------------
 
 
                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 036 906 034 CN
  Component and/or Version:  MARELLI 4MV       4251
           Software Coding: 00031
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: XXXXXXXXXXXXXXXXX     XXXXXXXXXXXXXX
                      VCID: 60C5BE59E058829
6 Faults Found:
 
17989 - Throttle Actuator (J338) 
            P1581 - 35-00 - Basic Setting Not Performed
17812 - EGR System 
            P1404 - 35-00 - Basic Setting not Performed
17950 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1542 - 35-00 - Implausible Signal
17580 - Angle Sensor 2 for Throttle Actuator (G188) Signal too Low 
            P1172 - 35-00 - 
17952 - Angle Sensor 1 for Throttle Actuator (G187) 
            P1544 - 35-00 - Signal too Large
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71) 
            P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermittent
 
Readiness: 1110 0101
 
                Address 17: Instruments       Labels: 1J0-920-xx5-17.lbl
Control Module Part Number: 1J0 920 825 AX
  Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. BNO V90
           Software Coding: 05123
            Work Shop Code: WSC 02186  
           Additional Info: Ident.-Nr. WEGFAHRS.:VWZ6Z0A3423083
                      VCID: 7EF9E0217AEC549
1 Fault Found:
 
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 
            64-10 - Not Currently Testable - Intermittent
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua!

Masina mea WV Golf 4, an 2000, 1.9 TDi, Motor AJM, 85 KW.

 

Imi tot facea fuguri de la o vreme, martorul de la bujii (spirala aia) din bord nu se aprindea si bineinteles masina nu pornea. Dupa ceva timp, 5-10 minute depinde de situatie, isi revenea si o lua. IN acelasi timp, uneori tot din aceeasi cauza mi se oprea in mers. Incercam din nou sa dau la automat , de fapt nici nu dadeam, pentru ca nu se aprindea martorul de la bujii si evident nu pornea. Si...iarasi pornea si tot asa m-a zapacit de dracu m-a luat!. Ok ieri din nou aceeasi problema, numai ca m-a tinut cam 30 min pana a vrut sa se aprinda acel martor si sa porneasca. Iar azi....a limbat de tot. NU mai vrea sub nicio forma sa porneasca. Am chemat un prieten cu un calculator si cu contactul pus nu reuseste sa se conecteze la masina ca si cum nu as avea contactul pus. Am mai citi prin topic-uri pe aici. Am inteles ca s-ar putea sa fie releul N 109, care se afla langa cutia cu sigurante, undeva sub volan. O sa vad, imediat, si va voi anunta, totusi daca nu e releul ala ce ar mai putea fi? Unii ziceau de un fir de masa, altii cum ca ar fi cheia de vina, altii, contactul dus. 

 

Va multumesc pentru sfaturi si pareri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Samaritean

Prima cauza e releul 109,daca cauti pe aici,am scris exact si unde se afla acel releu.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate incerca sa-i refaci lipiturile la releul 109

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, asa e ai dreptate. 

Am dat jos releul l-am desfacut, l-am curatat, si l-am montat inapoi. A luat-o la prima cheie. Azi am cumparat alt releu 25 lei si l-am inlocuit! Deci ala e releul 109!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca tot l-ai demintat de ce nu ai refacut lipiturile? de ce ai luat altul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

daca-s duse contactele de la releu e deja compromis, cam nasol sa te lase pe nush ce coclauri pt 25ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius.

Mai e o varianta"de avarie"cand te lasa pe"coclauri"dar..bine ca ai rezolvat.

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In caz ca te lasa pe coclauri, o bucata de sarma bine plasata rezolva problema!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa e MRC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o probleme daca se poate sa ma ajutati va rog..

Am un golf 4 varianta..motor ALH..1.9 TDI

Deci la rece porneste normal...iar cand ajunge motorul la 90 de grade... porneste foarte foarte greu...

Vreo parere? :(

Am problema asta de vreun an...am fost la mai multe service-uri nimeni nu i-o dat de capat...porneste defiecare data...nu m-a lasat niciodata doar ca porneste greu la cald...cum da sa se raceasca motorul porneste bn...

Modificat de vaporas11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vaporas

Fara sa par rautacios iti dau un sfat pt.rezolvarea problemei tale..SEARCH PE FORUM,toate zilele astea sa vorbit pe aici de pornirea grea la cald.

Sunt 2 metode pt.pornirea grea la cald

1.resoftare(daca porneste usor cu senzorul g62 scos)

2.o metoda mai"neortodoxa"care e explicata tot pe aici.

Zi frumoasa.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vaporas nu stiu cat il ajuta metoda cu resoftarea - de obicei e aplicata la Golf5 and company...

 

la un ALH pot sa fie si alte cauze - trebuie intai facuta o diagnoza competenta care sa-i puna verdictul si sa dea solutia...cam greu de facut acest lucru, numai din ce a postat aici....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin.

Vaporas ar putea sa incerce sa si creasca putin cantitatea injectata(fiind un ALH merge)apoi o inlocuire de senzor,dar..cred ca discutia se poarta numai intre noi.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauze posibile pentru pornirea grea la cald (mai pot fi şi altele, astea îmi vin în cap acum):

- senzorul de temperatură lichid răcire - se vizualizează pe vagcom temp, în lipsă se măsoară cu ohmetrul între pinii 1-3, trebuie să fie în jur de 250 ohmi, plus-minus 100 ohmi când în bord arată 90 grade.

- probleme la pompa de injecţii: parte electrică (aici trebuie diagnoză), avans (diagnoză), partea mecanică (pentru verificarea capului hidraulic răceşti pompa de injecţii cu apă şi dacă porneşte bine atunci aici este problema)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna! aveti cumva idee de ce porneste masina mea foarte greu? daca o las in panta, cu fata in jos, parca porneste mai usor. insa cand e cu fata in sus, porneste mult mai greu. la fel face si cand se incalzeste motorul la 90grade. cand am scos filtrul de motorina, am observat ca este uscat. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate repara cumva aceasta pompa, sau singura optiune este daca o schimb? ma gandesc ca scapa motorina, daca e filtrul uscat..nu stiu de ce face figuri si cu motorul cald. scapa atat de repede incat se usca filtrul in 4-5minute?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa tandem cu probleme.

 

in teorie, da.... poate sa fie si de la oringurile injectoarelor.

 

daca nu le-ai schmbat, fa intai asta - e mai ieftin. Daca tot nu porneste bine, atunci trebuie inlocuita pompa, nu ai ce sa repari in cazul tau.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba oringurile poti sa verifici intai etanseitatea lor,apoi daca este cazul le schimbi(asta e si mai ieftin).

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!