Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

eu m-am uitat doar la seriile acelea cu D la sfarsit...Am vorbit si cu fostul proprietar la telefon si a zis ca nu a umblat nimeni la masina cat a fost a lui(masina fiind cumparata de el de la porsche bucurasti) A schimbat un singur injector in reprezentanta pe care l-a platit...Mai am cateva ore si trebuie sa ajung la reprezentanta,o sa va spun ce am facut...Inca ceva inginerul mi-a zis ca doua au fost schimbate,sunt din alea bune,ar trebui sa aiba tot D la sfarsit? de fapt a zis ca nu toate au D la sfarsit dar eu am vazut la toate D

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in functie de anul si felul injectorului (reconditionat de fabrica sau nou) ar putea avea si S la sfarsit sau la modelele timpurii TX dar nu au fost prea multe, precedate de acelas cod 03G 130 073.

daca au fost schimbate tot la reprezentanta nu ar trebui sa fie o problema in aplicarea circularei, insa cum ei vor cauta nod in papura si nu se vor deranja sa caute inregistrarea interventiei online, ar fi fost foarte utila factura sau devizul de atunci.

cum presupun ca nu ai acte doveditoare, iti sugerez sa le ceri lor sa verifice in reteaua porsche ca a fost vb de o inlocuire cobforma si autorizata. bafta!

 

daca injectoarele sunt reconditionate dupa 2008, ar trebui sa aibe, pe corpul valvei piezo unde sunt si seriile, un cerc format din doua sageti (semnul de reciclare) iar la sfarsitul part number-ului litera D. daca sunt reconditionate inainte de 2008 nu exista semnul de reciclare iar la sfarsitul part number-ului ai TX. daca e nou inainte de 2011 ai D, daca e nou dupa 2011 ai S.

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda. are cineva schema electrica a instrumentelor de bord? cu intrarile conectorilor si semnificatia lor...

semnalul rpm se pierde undeva si nu stiu unde este trecerea din compartimentul motor->instrumente din plenum chamber

daca are cineva diagramele si le poate impartasi voi ramane vesnic indatorat! :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prezent :D.

 

Sper să fie ce ai nevoie. Despre eroarea aia din primul post am citit undeva (cred că pe audiclub) că apare de fiecare dată dacă nu porneşte motorul.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inca nu am rezolvat nimic. pe conectorul T8 ce alimenteaza injectoarele, desi am tensiuni corecte fara contact (-12v) si cu contact (0v), in momentul pornirii injectoarele 1 si 4 nu primesc tensiuni de comanda (aprox.+10v). mai mult decat atat, cu conectorul T8 scos, vag-com nu arata vreo eraoare despre injectoare asa cum ar fi normal si cum arata la um motor similar (18072
- Control Circuit for PD Injectors: Electrical Malfunction)

nu arata nici o alta eroare in afara de G28 sau alt senzor daca este scos... nimic despre injectoare ca si cum ar fi acolo si totul e ok . :banghead:



Prezent biggrin.png.


 


Sper să fie ce ai nevoie. Despre eroarea aia din primul post am
citit undeva (cred că pe audiclub) că apare de fiecare dată dacă nu
porneşte motorul.



                    
     Attached Files

multumesc! esti o adevarata mina de aur!

aveam pe undeva pe aici schema instrumentelor de cand am facut o tranzitie de la A/C la climatronic insa nu o mai gasesc si sunt presat de timp. noroc cu tine!

am testat ecu si inca un altul(si electronic si pe masina)... face la fel cu ambele (cel de-al doi-lea fiind 100% OK , de pe masina functionala)

Modificat de nitro_od
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam să te sfătuiesc, dacă tot ai o maşină la fel funcţională să încerci cu ECU  acesteia, chiar dacă nu-l recunoaşte immo tot trebuie să pornească şi să se oprească imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact... trebuia sa porneasca sfert si sa o taie immo la 1-2sec. nimic frate... ECU e ok, altceva e bolnav... sigur vreo porcarie ieftina si care dureaza 2 min sa o remediezi, dar pana acolo... deja am o saptamana maine de cand dorm agitat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că ar trebui să verifici după schema aia cu semnalele dacă ajung/pleacă toate semnalele (alea care le poţi măsura cu multimetrul, dacă ai avea osciloscop ar fi şi mai bine) şi masele la mufa ECU (ştiu că o sa-mi zici că ai facut-o deja :10[1]: , dar zic şi eu aşa...).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai am rezolvat oarecum problema,mi-a inlocuit 2 injectoare cu altele noi,iar celelalte 2 ,,cică,, au fost schimbate si sunt din acelea continental unu din 2010 celalalt din 2011 si nu se mai incadreaza in circulara+ 200 euro de la baiatu se stie,ca altfel nu vedeam nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

spune-mi si mie te rog,cum pot sa pun la punct distributia,m-a mancat undeva si am umblat la rolele de la axele cu came si acuma tremura motoru de-l ia dracu,mai-ales la rece si consumul la relanti din 0,5 a scazut la 0,4 chiar si cu toti consumatorii porniti.Eu am blocat axele cu doua burghie si am adus semnele de pe rola arborelui cap in cap cu cel de pe tabla 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Semnul de pe fulia de la cureaua de utilitati este doar pentru a trage motorul aproape de punctele de calare inainte de al desface.

Ca sa o pui la mare fix, iti trebuie o cala speciala la vilbrochen si spiralele tale cele doua.

Uite poza cu cala (cum arata si unde vine)

post-572-0-07503300-1360431238_thumb.jpg

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,deci asta era,fara acea cala nu fac nimic...eu mergeam pe langa punct...stii cumva de unde pot sa cumpar o cala din asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O poti imprumuta de la un prieten mecanic sau o poti cauta pe net dar sunt cam scumpe. Trusa pentru tine este formata din

2 bolturi pentru blocare axe cu came (cele 2 spirale :) ) cala de vilbrochen si o cheita cu care armezi rola

intinzator pentru srangerea curelei.

Procedeul este relativ simplu.

Blochezi axele cu came cu cele doua "spirale ".

Slabesti toate cele sase suruburi care regleaza axele cu came.

Dai cureaua de alternator jos.

Desfaci fulia de pe vilbrochen. Vei gasi o gaura prin care poti introduce cala speciala fara sa mai demontezi altceva.

In functie de modelul tau pot fi doua tipuri de cale pentru vilbrochen. Una are semnul pe dinte iar alta semnul pe sant intre dinti.

Pui cala in asa fel incat semnele sa se potriveasca si invarti usor de vilbrochen stanga sau dreapta pana pinul calei intra in

gaura speciala din carcasa de aluminiu de pe bloc.

Dupa ce verifici ca toate cele trei semne sunt puse corect, tinand cu o cheie de 18 surubul de la axa cu came sa nu se miste, strangi

cele 3 suruburi de regalaj ale axei.

Repeti procedeul si la cealalta axa la fel

Scoti cele 3 cale si invarti motorul doua ture de vibrocen pana ajungi din nou la semne si introduci calele. Ele trebuie sa intre usor toate.

Daca nu intra usor iei procedura de la capat pana o potrivesti :)

Pentru reglarea avansului te joci la axa cu came de admisie (dinspre fata motorului), iar pentru reglarea consumului te joci la axa cu came de evacuare (dinspre spatele motorului )

Modificat de robert r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult,am sa salvez mesajul tau...foarte util si bine detaliat,am gasit cale pe net la 70 lei cred ca o sa cumpar una 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi ca sunt 2 tipuri de cale. Diferenta dintre ele este doar semnul. La una este pe dinte iar la cealalta este pe sant (intre 2 dinti).

Indiferent pe care cumperi o poti folosi fara probleme doar ca trebuie sa fi atent pe pinionul de la vibrochenul tau unde este semnul, pe dinte sau in sant.

Eventual ma suni si iti spun eu dupa cala mea unde sunt semnele. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salutare tuturor. Eu am la fel o problema urata cu pornirea care include muuulte aspecte. Porneste bine la rece, prima cheie dar apoi se opreste in mers si nu mai porneste decat la a 17-a cheie. Cel mai mare ajutor pt mine acum ar fi sa ma ajutati cu un forumist de la mine din SLobozia, Ialomita care ma poate ajuta cu Vag-ul, sa fac mai intai un test sa vedem ce zice. Apoi voi reveni cu detalii despre cum se manifesta masina si ce s-a intamplat.  

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare.

 

Cam cum sta treaba la AZD-ul meu care a inceput sa ma dispere...:Porneste bine la rece, motorul functioneaza bine, consum acceptabil,  dar daca opresc motorul dupa 5-10-15 sau mai multe minute, nu mai vrea sa porneasca. Trebuie sa-l las sa se raceasca pentru a mai porni. Daca insist cu pornirea in acele momente porneste foarte greu, turatia creste lent apoi se stabilizeaza pe la 1500rot/min si apare miros de benzina. Dupa 2-3 minute turatia isi revine si totul e OK. Problema apare doar cand motorul e cald. Nu are stocate erori, specialistii de pe la service-uri dau din umeri...Aceasta problema apare aleator. Cateodata apare de 3 ori pe zi, cateodata deloc. Cred ca mai am putin si trebuie sa schimb electromotorul... Orice idee e binevenita. Multumesc.

Modificat de Nadiel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Senzorul acesta nu ar trebui sa dea erori la scanare ? Unde se afla pozitionat la motor AZD 1.6 16 valve ?

Pot testa cumva daca e defect inainte de a-l comanda ?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dă erori decât dacă est întrerupt sau este în scurt.

Se verifică comparând în vagcom valorile temp de pe Engine cu cele de pe Instruments (G62 şi G2 sunt în aceeaşi capsulă) sau cu ajutorul unui multimetru şi unui termometru băgat în lichidul de răcire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea, am rezolvat problema cu pornirea la vw bora 1.9 schimband valvola de sens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu un golf 4  1.9 TDI  131 cp  ASZ   , imi porneste foarte greu  trebuie sai dau la automat de vreo 4-5 ori pana porneste  ,am fost la diferiti mecanici  la diferite testere , am masurat injectoarele si degeaba ,nu am nici o eroare  nimic  merge perfect masina doar ca porneste groaznic 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa nu postezi in mai multe locuri ca vei fii sanctionat. Ai un pic de rabdare ca o sa primesti probabil sfaturi care te vor ajuta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am si eu un golf 4  1.9 TDI  131 cp  ASZ   , imi porneste foarte greu  trebuie sai dau la automat de vreo 4-5 ori pana porneste  ,am fost la diferiti mecanici  la diferite testere , am masurat injectoarele si degeaba ,nu am nici o eroare  nimic  merge perfect masina doar ca porneste groaznic 

 

incearca cu mufa la G62 scoasa. Daca tot asa este, trebuie verificat sistemul de alimentare. Oringuri injectoare, pompa tandem, etc.

 

daca totul este ok, fa un test de compresie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu pornirea, dimineata oricat de frig ar fi, porneste la prima cheie, fara acceleratie, fara nimic, sta 3 secunde la relanti dupa care se opreste...si asa ramane, dupa nu mai porneste nici la a 20-a cheie, nici dupa 2-3 zile, doar daca dau cu spray pe furtunul de aer :( habar nu am ce are, nu am nici-o idee, nu se aprinde nimic in bord, ma poate ajuta cineva cu o idee?

Mentionez ca dupa ce porneste si se incalzeste nu mai revine problema, chiar daca se raceste, problema revine a doua zi dimineata...:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!