Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

salutare...se da masina din semnatura care azi nu a vrut sa pornesca....

va povestesc si ceva dar nu vad legatura...luni...am schimbat intercooler-ul impreuna cu senzorul de pe el(map+iat) si a pornit fara nici o problema,exact cum pornea de obicei,la sfert

de luni seara nu am mai umblat la ea pana azi...deci ar fi trei zile(nu are treaba...masina a stat si o saptamana nepornita si dupa apornit normal) si am dat la cheie si invartea dar nu pornea...i-am dat vreo 2 reprize de cate 5 si la a treia mi-a venit ideea sa pisc putin acceleratia...BINGO...a pornit la sfert

am plecat cu ea la munk...ajuns,am oprit-o am lasat-o 5 min...am pornit-o si a luat-o la sfert

dupa acateva ore,dau sa plec si patesc la fel...invartea...dar nu pornea...la fel am atins pedala si BINGO...la sfer

DECI daca ating putin pedala de acc o ia...daca nu nu...

are vreo treaba cu senzorul MAP+Iat cu treaba asta?l imi pare cam dubios k nu scrie nimik pe el...

motorina am rezervorul jumate

va salut cu respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi daca ai vreo eroare stocata in ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine o sa schimb senzorul si vad daca se intampla ceva...nu am vag-com...dar deja s-a oferit un coleg sa ma ajute si vedem:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

happy...am schimbat senzorul si masina a pornit normal:)...coincidenta sau rezolvarea problemei?ramane de vazut pana data viitoare(sper sa nu existe) ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS 22 CES ... dar cum tiai dat seama ca nu e din pompa si ca e din cauza chiuluasei? Si vara iti pornea greu cand era motorul rece?

(adica statea nepornita vreo cateva ore si pornea greu?

Vara pornea greu dupa 2-3 zile chiar daca bateria era buna, iarna era suficient sa stea 7-8 ore la -10 si nu mai pornea sau pornea foarte greu. Am facut un test de compresie care a confirmat diferente de compresie in cilindrii 2 si 3, deci clar trebuia desfacuta chiulasa. Lipsa de compresie poate fi de la neplaneitate chiulasa, supape defecte sau uzura excesiva segmenti (de obicei astia se uzeaza uniform in toti cilindri). Meseriasul care a verificat pompa zicea ca din cauza pompei pornirea este grea la cald nu la rece, cand motorina este subtire si scapa presiune pe la capul hidraulic.

Concluzie: cand electromotorul e bun, alternatorul la fel, bateria e buna si nu porneste la rece faceti un test de compresie, nu bagati bani din prima in senzori sau pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai eu nu am dat nici un ban pe senzor :P l-am pus pe cel de pe intercooler-ul vechi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86, ma refeream la cei care au simptomele ca la masina mea, nu porneste la rece, la cald nicio problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 4 1.6 16v BCB si azi de dimineata am plecat cu ea....m-am oprit in alt loc 30 min si cand am vrut sa poresc nu mai porneste!!!!

dau la cheie si nu pleaca....pompa de benzina se aude....bateria invarte.dar nimic nu vrea sa porneasca

bobinele de inductie au fost schimbate toate 4!

am o mie de draci! mi-a mai facut asa odata cu vreo 2 luni in urma si dupa a 6 incercare a plecat...si a mers fara nicio problema

azi am incercat de mai multe ori dar nu mai vrea ....si mi-e firca sa mai incerc..sa nu bulesc electro motorul

care ar putea sa fie cauza., o sa chem pe cineva cu testerul sa vada ce si cum...poate dupa ce imi sertge erorile o sa poreneasca!!

dar eu vreai sa stiu cazuza....sa nu se mai repete...nu vreau sa se intample undeva la mare sau la munte lucru asta

daca a mai avut cineva problema asta la motor pe BENZINA as ruga sa imi zica si mie cum a rezolvat si ce era stricat!!

multumesc, va doresc poriniri fara problme! :icon_thumright:

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea sa se inece datorita unui amestec prost. Daca iti porneste dupa ce o lasi putin si se usuca bujiile, asta e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lawrentzyu_86, ma refeream la cei care au simptomele ca la masina mea, nu porneste la rece, la cald nicio problema.

Du te mai intai si verifica bateria si electromotorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca bateria e buna ......si reuseste sa invarta elecromotorul ....eu asi da vina pe chipul din cheie sau pe imobilizator....inceasca o scanare cu vag-com si vezi ce erori gasesti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andumoscaliuc bateria poate sa invarta electromotorul, dar daca electromotorul nu invarte motorul....? Mai intai trebuie mers la un centru de verificat baterii si electromotoare :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simptoma de IMMO e urmatoarea: porneste si se opreste in 3 secunde. Deci cade in acest caz.

Vezi ce eroare ai pe motor si dupa aia mai discutam, asa nu facem dacat sa ne dam cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Cu scanarea potivedea ce se intampla. De obicei (nu bag mana in foc) o problema des intalnita la motoarele pe benzina este "Engine Speed Sensor (G28)" iar ca urmare rezulta nepornirea masinii. Este doar o parere. Nu poti vedea decat cu VAG-COM ce zice.

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca dintr-un motiv sau altul se intampla sa moara motorul (masina din semnatura), nu mai vrea sa porneasca, doar dupa ce se chinuie mult si bine si dupa mai multe incercari. In schimib, daca motorul nu se opreste accidental, nu exista nici cea mai mica problema la pornire. Pareri? ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, bine...asta urmeaza sa fac, probabil saptamana viitoare, dar ceream si eu unele pareri despre chestia asta, daca are cineva unele idei :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi s-a oprit si mie G4 in mijlocul intersectiei. Nu a mai pornit deloc. Martorii din bord se aprind si se sting in mod normal, electromotorulo invarte cu putere, dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Poate fi si la benzina releul 109 ? Masina e din 99.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Am un Golf 4 1.6 FSI din 2003. Azi dimineata in -2 grade nu a vrut sa porneasca motorul. Toate luminile s-au aprins, ca de obicei, am mai ajutat si cu acceleratia, dar doar la a 4-a incercare am reusit sa o pornesc. Eu nu prea ma pricep... Asta e normal? Au fost -2 grade. Nu chiar asa de frig... Ce va fi in -10 grade?

Sa ma duc la un service?

Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut cateva verificari: pompa de benzina nu se aude, dar nici diagnoza nu pot sa fac pt ca nu mai citeste calculatorul masinii. M-am uitat si la relee si nu am 109. Stie cineva care ar fi la 1.4 AHW codul pt releele de pompa de benzina si calculator?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica intai toate sigurantele. DAr la alte module de pe masina te poti conecta ?

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

referitot la ce am avut eu, nu a mai pornit motorul asa din senin.....asta se intampla dimineata, dupa ce am mers cu masina 30 min, si la a2 repornire nu a mai vrut nici in ruptul capuplui

ideea este ca pe seara m-am dus sa ii mai dau o cheie sa vad ce si cum si a plecat din prima!!!!

am mers direct la mecanic cu ea sa o bagam pe tester si nu era decat o singura eroare legata de sonda de temperatura si una cu ''imobilizer''...nu stiu daca poate sa afecteze astfle sonda aia.....o sa schimb aceasta sonda, dar mecanicul mi-a spus ca sa incerc o saptamana sa folosesc cealatata cheie sa vad daca mai face asa.....pana acum nu mai a facut figuri cu faza de pornit motorul, dar eroarea de sonda a reaparut(check engine...sigur asta e)deci o sa ma duc sa o schimb

mie mi-a mai facut o singura data faza cu pornitul motorului - prima oara am reusit dupa 6-7 incercari, a 2 oara nu a mai vrut decat dupa 5 ore:)

asa ca s-ar putea sa fie de la cipul din cheie cel putin asa mi-a sugerat si mecanicul!

acum folosec cheia cealalta si nu mi-a mai facut figuri....nu a trecut mult timp e drept dar vom vedea!

va anunt daca mai apare ceva....

ce sunt eu curios este daca poate avea legatura cu sonda de temperatura?

Modificat de 90G_O_L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am incercat pe alte module, am pus doar 9600 la baud rate si am incercat doar pe engine, pana acum mergea fara probleme. Daca nu imi recunostea cheia banuiesc ca ar fi ramas aprins martorul in bord

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat si a doua cheie ca sa fiu sigur

@al bundy: ai avut dreptate, a fost siguranta 29. Am inlocuit-o si a pornit apoi imediat. Am scapat ieftin, chiar imi puneam problema sa schimb ECU. Multumesc, sfatul tau a fost valoros!

Oare trebuie sa pun una mai mare de 15A?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pune mai mare decat e prevazut de constructor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!