Jump to content

Nu Porneste - probleme la pornire


Al3X_G4
 Share

Postare recomandată

Revin cu problema. M-au sunat oamenii ca iar face fite masina. Au schimbat si senzorul axului cu came dar problema persista in continuare. Respectiv porneste greu si se opreste cand vrea ea. Mecanicii deja sunt disperati. Ultima lor speranta pare sa fie supapa din filtrul de motorina. Au spus ca o schimba si aia, iar daca problema persista, se dau batuti. N-au mai intalnit asa ceva. :icon_thumright:

Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mecanicii sunt disperati..dar noi?!?...nu mai stim unde sa ducem masina...am schimbat supapa...tot nu porneste...se incalzeste foarte tare motorul...cand porneste dupa multe incercari, trepideaza, scade relantiul...iar pedela de acceleratie parca nu are efect....ce sa mai facem cu ea? :blackeye[1]:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
mecanicii sunt disperati..dar noi?!?

Asa sunt si eu disperat... La mine porneste la prima cheie la rece dar cand se incalzeste motorul porneste cu greu. Testat cu Vag.com nu arata nici o eroare. La service fiecare da cu parerea dar nu sunt siguri. Ceva idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificati origurile is injectoarele ca stau bine in chiulasasau daca exista fisuri in chiulasa... daca scapa compresie un rampa de motorina din chiulasa se opreste motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Perca, la mine problema a fost din niste garnituri de la injectoare...au fost foarte uzate...s-au schimbat si acum porneste si merge perfect!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum au schimbat un senzor de temperatura, sa vedem daca va fi mai bine. Daca nu o sa-i zic sa se uite la garniturile de la injectoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel mi-a spus si mie mecanicul...sa schimb senzorul de temperatura si cel de pozitie ax cu came...le-am schimbat si toot nu mergea...testul nu dadea erori...in cele din urma mecanicul s-a uitat la injectoare si a vazut ca semeringurile erau uzate...asta a fost problema...acum nu mai avem treaba cu masina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine s-a dovedit a fi bateria de vina. Pentru cei care le porneste din a doua cheie la rece, merita sa incerce cu alta baterie. Eu cel putin de doua saptamani nu mai am probleme, chiar si azi la -20 grade mi-a pornit fara nici o problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine decand a venit vremea rece s-a lungit un pic timpul de pornire.Sambata nimic, nu mai a pornit iar bordul facea ca toate alea, clipoceau luminile in bord.Am primit 5-10 minute curent iar dupa aia masina a pornit perfect.

Ieri a pornit greu, apoi am facut un drum mai lung.Azi la fel a pornit greu, 3 secunde de dat demarol.

Deci: baterie kaput.

desi acum un an la -17 grade la brasov a pornit la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce are masina din semnatura , acum la brasov dimineata sunt -10 grade si porneste masina super bine si repede dar problema este ca la 10 secunde dupa pornire moare motorul . Am incercat sa pun cotactul de 2 , 3 ori inainte de pornire dar face aceeasi figura , dupa incalzire merge perfect .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca clapeta e murdara sau putin gripata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu un VW GOLF 4 1,6 16V motor BCB. Totul a mers perfect, pana azi cand nu mi-a mai pornit. Masina statea in garaj de aproape o saptamana, dar ieri i-am dat o cheie si a pornit din a 2-a cheie, iar apoi am oprit motorul si l-am pornit din nou si a pornit la prima cheie. Azi dimineata cand am vrut sa merg cu masina nu a mai pornit. Totul mi se pare ca functioneaza la fel ca si pana acum, ma refer ca martorii din bord se aprind si sting ca si pana acum, se aude pompa de benzina cateva secunde dupa ce pun contactul, dar dupa ce ii dau cheie pare sa porneasca si totusi intr-o secunda se opreste. Nu am nici un mesaj pe computerul de bord, nu imi palpaie nici un martor de pe bord. M-am gandit ca nu am destul curent pe baterie si am venit cu alta masina si am conectat bornele bateriei mele la bornele celeilalte masini, care era cu motorul pornit. Nu s-a vazut nici o diferenta, nu a pornit. O data am tinut mai mult contactul ca m-am gandit ca porneste si mi-a aparut un mesaj STOP! si inca ceva in germana. Nu am apucat sa citesc, dar banuiesc ca era ceva legat ca am tinut contactul asa mult. Doar atunci a aparut mesajul. Dupa aia nu a mai aparut, si nu a fost din prima incerca atunci cand mesajul mi-a aparut. Acum fiind 24.12.2009 nu pot chema pe nici un mecanic ca toti nu lucreaza. Ce as putea face? Care ar putea fi problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e bateria dusa de tot, posibil cazul tau, nu o ia punand fire de la alta baterie. Trebuie puse firele de la alta masina pornita, intr-adevar, dar lasata sa o incarce macar 15 minute. O problema asemanatoare oarecum am avut eu ieri. Vezi aici : http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1173227

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema. am un G4 19 TDI ALH si cand e motoru rece nu porneste ( invarte de 3-4 ori si dupa aia o ia) mentionez ca si cand a fost cald am avut aceasi problema. am fost la destui mecanici si nu au stiut ce are pe tester nu imi arata nimica. poate a mai avut cineva o problema asemanatoare si stie ce ar fi de facut. Cand e foarte frig(-16-20 nu am probleme porneste de zici ca o pornit-o cineva inaintea mea cu 15 min) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capul hidraulic din pompa de injectie e pe duca.

Poti sa pacalesti masina ca ar fi frig afara, intrerupi la pornire un fui de la senzorul de temperatura G62. Dupa pornire refaci circuitul.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. dar intrebarea mea e unde gasesc aceea mufa de la senzorul de temperatura(g62)?

Modificat de lucyano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand e bateria dusa de tot, posibil cazul tau, nu o ia punand fire de la alta baterie. Trebuie puse firele de la alta masina pornita, intr-adevar, dar lasata sa o incarce macar 15 minute. O problema asemanatoare oarecum am avut eu ieri. Vezi aici : http://vwforum.ro/index.php?showto...p;#entry1173227

Mersi, problema a fost rezolvata. S-a scanat cu vag comul si nu am avut nici o eroare. S-a facut un fel de restore by factory a setarilor din computerul de bord si apoi a pornit de la prima cheie. Se pare ca s-a depus mizerie in fagurele de la catalizator si cum nu i-am dat talpa de mult sa se curete se intorceau gazele si sesiza calculatorul ceva probleme probabil, dar nu din cele care sa fie afisate.

Salut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am aceeasi problema ca si lucyano, bora 1.9 TDI ALH.Prima data dimineata masina invarte 3-4 secunde si abia apoi porneste..inainte aveam eroare g62, am schimbat si senzorul si bujiile. Acum nu mai scoate fum la pornire si porneste mai repede, dar tot sunt 3-4 secunde pana porneste. Apoi porneste la sfert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, problema a fost rezolvata. S-a scanat cu vag comul si nu am avut nici o eroare. S-a facut un fel de restore by factory a setarilor din computerul de bord si apoi a pornit de la prima cheie. Se pare ca s-a depus mizerie in fagurele de la catalizator si cum nu i-am dat talpa de mult sa se curete se intorceau gazele si sesiza calculatorul ceva probleme probabil, dar nu din cele care sa fie afisate.

Salut!

Dupa o saptamana si un drum de vreo 800 km, problema nu a reaparut. Totul functioneaza normal ca si inainte. Deci fratilor dati in gura la masina macar o data pe luna sa se mai desfunde catalizatorul si alte zone cu depuneri de la ardere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cyp88, iernile trecute iti pornea bine? Ti-a umblat cineva la pompa de injectie? Parca ar fi simptom de avans reglat aiurea. :flower:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai retin exact cum pornea iarnile trecute.Iarna asta am lasat masina mai mult timp nepornita.. si atunci am sesizat ca porneste greu daca o las mult timp nepornita. La avans nu a umblat nimeni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact aceasi problema am avut-o si eu. Intradevar multi mecanici mi-au spus ca e capul hidraulic din pompa de injectie, problema era neplaneitatea chiulasei combinata cu 2 supape care nu inchideau bine. Pompa am verificat-o la un mecanic autorizat mefin, care de cum i-am spus simptomele masinii mi-a zis clar ca nu e din pompa. Masina pornea greu la rece apoi nu mai aveam probleme, chiar daca o opream imediat dupa prima pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand e frig si intra bujiile porneste bine si prima data..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS 22 CES ... dar cum tiai dat seama ca nu e din pompa si ca e din cauza chiuluasei? Si vara iti pornea greu cand era motorul rece?

(adica statea nepornita vreo cateva ore si pornea greu?

Modificat de lucyano
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand e frig si intra bujiile porneste bine si prima data..

Daca e asa, ai putea incerca marirea timpului de actionare al bujiilor. In cele mai multe cazuri, asta schimba radical pornirea la rece. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!