Jump to content

Masinile electrice - detalii


Rave
 Share

Postare recomandată

On 7/2/2022 at 2:51 PM, DiLivio said:

În acest caz e clar că acel ID. 5 avea o baterie defectă iar utilizatorul nu era avertizat de acest lucru.

Cu asta sunt de acord.

Insa asta nu justifica certitudinea cu care ai afirmat ca la Tesla ar fi fost avertizat. Aia a fost doar speculatie din partea ta, cu scop tendentios.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kolfleading Speculația nu a fost din partea mea. Dacă vedeai video-ul, Bjørn a specificat, și a oferit și o captură de ecran, că Tesla avertizează utilizatorul să meargă în service când bateria are o problemă. 

La câte mașini electrice a testat, bănuiesc că e mai priceput decât noi în acest domeniu.

De aceea am pus și video-ul, pentru a se vedea tot contextul. 

Așa că încă odată, cel tendențios nu sunt eu în acest dialog.

Singurul meu interes este acela de a scoate în evidență punctele slabe ale unui produs, astfel încât clienții să fie bine informați și să poată cere remedierea unor erori. 

Am destule experiențe negative cu VW astfel încât să-mi dau seama cât e de important să fie presați să-și recunoască erorile.

Companiile au suficienți bani, făcuți de pe urma clienților, astfel încât să-și plătească spălători de imagine, nu cred că e datoria noastră să o facem. 

Eu sunt foarte recunoscător membrilor acestui forum care au prezentat tot timpul problemele acestei mărci, astfel am putut fi tot timpul informat când am mers să cer remedierea unor probleme. 

Cred că unul din cele mai importante roluri ale acestui forum este și acela de a fi informați corect și uniți în fața unei companii care uneori își mai și înșeală clienții.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/28/2022 at 9:33 AM, kolfleading said:

Si la masinile VW MEB sunt detectate si raportate defectiuni la baterie.

Caz concret, ID3 1st, apare martor avertizare la bord cu posibilitatea de a continua deplasarea:1608859037_Inaintederemediere.thumb.jpeg.21bfbbb0f8f1ecafebfa3759a565666c.jpeg

 

Iar dupa remediere defectiune, martorul dispare:

1364684967_Duparemediere.thumb.jpeg.d80cc3e98befb82f336131548b4deda5.jpeg

 

23 hours ago, kolfleading said:

Insa asta nu justifica certitudinea cu care ai afirmat ca la Tesla ar fi fost avertizat. Aia a fost doar speculatie din partea ta, cu scop tendentios.

 

Imi pare rau @DiLivio, sunt total de acord cu @kolfleading, legat de MEB pot sa dau multiple alte exemple in care, in cazul unei defectiuni era afisat mesaj pe bord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/8/2022 at 5:19 PM, DiLivio said:

@kolfleading Speculația nu a fost din partea mea. Dacă vedeai video-ul, Bjørn a specificat, și a oferit și o captură de ecran, că Tesla avertizează utilizatorul să meargă în service când bateria are o problemă. 

La fe ca si la VW, depinde de problema.

Asa cum am precizat mai sus, nu toate defectele pot fi detectate instantaneu si la orice nivel de incarcare. Unele defecte devin vizibile doar la una din extremitati sau in anumite conditii de sarcina / temperatura / nivel de incarcare.

 

On 7/8/2022 at 5:19 PM, DiLivio said:

La câte mașini electrice a testat, bănuiesc că e mai priceput decât noi în acest domeniu.

Nu este adevarat si am sa-ti argumentez de ce.

Intr-un film recent in care a testat un Volkswgen ID.5 GTX, a afirmat asa (parafrazez):

 

"Volkswagen are un singur aer conditionat si poate sa raceasca ori bateria, ori habitaclul, dar nu le poate raci pe amandoua simultan. Tesla are doua aere conditionate si poate raci si cabina si bateria simultan".

 

Acum il rog pe colegul Dementor sa explice si el cat de adevarata este aceasta afirmatie si ce denota asta despre cunostintele tehnice ale lui Bjorn.

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mare omul e bine documentat in clipurile pe care le face. Însă aici probabil nu și-a verificat sursa informației, ori a vrut să susțină altceva. 

 

In manual scrie clar: "Compresorul de climatizare este integrat în sistemul de înaltă tensiune și este utilizat atât pentru habitaclu, cât și pentru bateria de înaltă tensiune, în funcție de necesități ".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

On 7/10/2022 at 8:53 PM, kolfleading said:

nu toate defectele pot fi detectate instantaneu si la orice nivel de incarcare. Unele defecte devin vizibile doar la una din extremitati sau in anumite conditii de sarcina / temperatura / nivel de incarcare

Cu acea mașină a făcut și challenge-ul de 1000 km. Deci a avut și bateria la 100% și și mai multe sesiuni de încărcare cu viteză limitată de încărcare. Din punctul meu de vedere avea suficient timp softul sa detecteze problema. 7kWh lipsă sunt destul de mulți pentru o mașină relativ nouă.

Informațiile bănuiesc că le solicită de la dealeri, nu cred că stă să cerceteze pe internet informații tehnice despre orice mașină. Iar altele le deduce pe baza analizei comportamentului mașinii.

Nu putem discredita cunoștințele despre mașinile electrice ale unei persoane care are zeci de mii de kilometrii cu mai toate modelele electrice disponibile, doar pe baza unor detalii destul de minore.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/11/2022 at 10:02 PM, DiLivio said:

 

Cu acea mașină a făcut și challenge-ul de 1000 km. Deci a avut și bateria la 100% și și mai multe sesiuni de încărcare cu viteză limitată de încărcare. Din punctul meu de vedere avea suficient timp softul sa detecteze problema. 7kWh lipsă sunt destul de mulți pentru o mașină relativ nouă.

Nu este deloc relevant. 7 kWh lipsa sunt chiar in limita garantiei (70% din capacitate).

 

On 7/11/2022 at 10:02 PM, DiLivio said:

Nu putem discredita cunoștințele despre mașinile electrice ale unei persoane care are zeci de mii de kilometrii cu mai toate modelele electrice disponibile

Ba da, putem, pentru ca nu este absolut nici o legatura intre km parcursi si abilitatile tehnice. Si acest lucru putem sa-l vedem chiar si la soferii obisnuiti. Sunt atatia soferi care fac zeci de mii de km dar nu-s capabili sa estimeze uzura la anvelope sau la placutele de frane sau sa schimbe un bec ... multi n-ar fi in stare sa schimbe nici roata daca fac pana, dar au zeci de mii de km parcursi...

 

Chiar asta este "starea naturala" pentru majoritatea covarsitoare a jurnalistilor auto, vloggeri, influenceri. Nu le au cu tehnica. Dau un singur exemplu, foarte cunoscut: Jeremy Clarkson. Are multe zeci de mii de km cu tot felul de masini, facea emisiuni foarte apreciate, dar la partea tehnica...

 

On 7/11/2022 at 10:02 PM, DiLivio said:

detalii destul de minore.

Aceste "detalii" nu sunt deloc minore ci denota o lipsa de intelegere a unor principii tehnice de baza.

 

Omul conduce de zeci de mii de Km aceeasi masina Tesla si el crede ca "are 2 aere conditionate". Complet fals.

 

Cand afirma ca "masinile MEB nu pot raci simultan si cabina si bateria pentru ca au un singur aer conditionat" ... se descalifica total si imediat dpdv tehnic.

 

 

 

On 7/11/2022 at 10:02 PM, DiLivio said:

Informațiile bănuiesc că le solicită de la dealeri

Oricine cu cunostinte tehnice de baza despre acest subiect si-ar da seama imediat ca astfel de afirmatii sunt aberante.

Deci daca vreun dealer i-a spus chestia de mai sus, atunci si dealerul abereaza, dar si el este nepriceput la tehnica daca ia de buna o astfel de afirmatie si o transmite mai departe.

 

Modificat de kolfleading
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!