Jump to content

VW Passat Variant 2.0 BiTDI 240CP 4motion


ska

Postare recomandată

Nu stiu cati soferi cunosc aspectul asta dar, o concentratie prea mare de antigel, produce exfolieri ale vasului de expansiune, care pleaca pe circuit 

si nfunda radiatorul.

puteti sa ntrebati in service uri/reprezentante despre asta

asta asa, ca idee.

fiecare procedeaza cum doreste ... eu vroiam doar sa ajut.

Link către comentariu

Era putin sub minim nivelul. Avertizarea a venit imediat dupa ce am pornit masina dimineata ( statea de ieri dupamasa parcata, dimineata 6 grade, deci frig azi noapte ).

Am intrebat la VW si mi-au zis ca pentru o completare pana la nivel ( aprox 150ml, ca se vede cat de cat pe bidon ) nu e nicio pb de completat doar cu antigel.

Daca se completeaza mai mult 2-300ml atunci poate ca trebuie diluat.

Daca am timp, voi verifica sa vad la un service unde-mi fac si reviziile sa-mi verifice concentratia la antigel. In caz ca nu e ok, se poate scoate din el si completa cu apa distilata.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pana azi nu au mai fost probleme su avertizari la antigel. Momentan se mentine la nivel. Sper sa nu fie vreo problema in acest sens...

Totodata saptamana trecuta Vineri a inceput sa ceara Adblue. De la ultima alimentare am facut 8850km. As putea estima o medie de 10L la aprox 9000km. E mult, e putin?

Luni am dat o fuga pana la Budapesta, trafic normal, vant puternic cred ca din toate directiile... s-a simtit pe consum ( nici n-am menajat-o ce-i drept ) - 7,2%.

Cred ca urmeaza o revizie la trapa... Exista oare vreo solutie sa o transform doar in "plafon panoramic"? :lol: 

Link către comentariu

@ska Solutia pentru a transforma trapa in plafon panoramic este una si buna. Nu o mai folosesti. Nu o deschizi si gata :D

 

Link către comentariu

@ska Te rog sa nu iei in considerare afirmatia cu " nu o deschide"   , acest lucru este mai daunator trapei decat crezi ,recomandat  cel putin odata pe luna sa fie deschisa pana la capat (cursa completa) .  Operatia de curatare o poti face si singur  :)  te poti inspira de aici : 

 

Trapa ta face parte tot din aceasta "familie" ,   sinele sunt aproape identice , difera paravantul . Nu mai stiu sigur daca la trapa ta era vre-un recall de care trebuie sa te asiguri sa fie facut , ma documentez si o sa iti dau mesaj prv. 

Link către comentariu

@DDoc oricum nu o prea deschid, ca nu-s fan. Pentru nepoti mai trag doar ruloul, sa ramana plafonul panormaric, dar cam atat... :) Nu mi-am dorit trapa defel, dar cand iei SH, iei cu bune si cu "rele" :lol: 

@Doomy multumesc mult pentru sfaturi. Sunt un "urmaritor" al topicului tau, si te felicit pentru implicare si intretinerea masinii ! :D 
Problema la mine e ca sunt total atehnic, si am si doua maini stangi, si decat sa mi stric ziua, si sa ma umplu de nervi, mai bine platesc pe cineva care stie sa faca acest lucru la modul profesionist. Problema la mine e ca nu folosesc trapa ( stiu, asa cum ai zis, e bine sa o misti macara odata pe luna, daca nu chiar mai des ), nu mi-am dorit-o, si stiu ca e sursa de probleme ( zgomote, scurgeri, furtunase infundate, etc ), de aia mai in gluma mai in serios, m-am gandit la solutia transformarii in plafon fix :D

Daca ai nevoie de un VIN, sau de alte informatii, ti le pot furniza cu cea mai mare placere! :) 

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Repede, repede, repede, trecura si aproape 6 luni de cand ne-am "luat". 

Trecut pragul de 20.000km... Un pic peste asteptari ca numar de km, dar au trecut pe nesimtite. 

In afara de problema cu portbagajul blocat, care s-a rezolvat mult mai usor si repede decat m-as fi asteptat, in rest totul e in grafic. Si uleiul, si antigelul ( verific saptamanal, si e la maxim, as it should be... monitorizam oricum in continuare ) si ... consumul... :lol: ( more or less... dar mai mult more, decat less :lol: )

Nu sunt adeptul liniutelor, si nici a plecarii primului de la semafor, dar cateodata cand il vezi pe cel de langa tine cum se "incoarda" parca nu te poti abtine, si de cateva ori am vazut fet(z)e extrem de surpinse de un banal passat... priceless...

Chiar daca ma repet, e un motor exceptional, cu o elasticiate fantastica, impingand in toata plaja de cuplu... bravo VW!

Totodata, acum vreo 2 sapt m-am suit in fosta masina, si va spun foarte sincer, desi materialele sunt mai calitative in Passat ( clar, dooh ), Opelul e MUUULT mai bine lucrat, si asamblat. Are aprox 135.000km acum, si nu bate, nu troncane, nu scartaie nimic, niciun greieras ascuns... chiar a fost o masina pe cinste!

Dar, revenind la oaia noastra in blana de lup, dupa 6 luni si 20.000km, are un big thumbs up! Let's keep it that way... :D 

 

Ethan-Vanderbuilt-A-Wolf-in-Sheeps-Clothing-Review-.jpg

Link către comentariu

+270 caluti sunt +270 caluti indiferent de situatie. Trebuie sa fii cunoscator ca sa intelegi de ce un banal passat "brek" alearga mai tare decat ii permite blazonul. :)

@ska Te rog sa nu mai bagi batul prin gard pe alte topic-uri...stii cum e, dulce, picant, mers alert/alergat...totul e subiectiv. 

Multumesc pentru intelegere.?

Link către comentariu

Sunt arhisuficienti cai, si asa cum am spus, nu pentru cifre am resoftat masina, ca atunci mergeam direct in stage1+ la 310-315cp :D 

@cristi511 Ti-as fi scris in privat, dar n-am cum :lol: Nu ma intind aici, poate ma plimb iar 7 zile... :D E pacat ca nu exista o arie "freezone" unde se pot discuta subiecte de genul... :lol: as fi fost foarte curios de un raspuns... dar am inteles mesajul! ms! 

 

Link către comentariu

Azi am constatat cu stupoare ca o masina de peste 55000eur ( de noua ) nu stie sa-ti spuna care roata are presiunea scazuta :lol:

Adica doar avertisment ca s-a pierdut presiunea...

La "control" erau trei roti cu 2,3 si una cu 2,25... ?

Link către comentariu

La 55k nu vorbim de Passat. :)

Înseamnă ca ai sistemul basic de presiune, prin diferența de rotație măsurată de senzorii abs.

Sistem care nu iti zice pierderea instanta de presiune ci dupa ce mergi niste sute de metri in linie dreaptă adica in oras la viraje multe poti merge pe pană.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

@ct_act da despre ce vorbim peste 55k? Ca atat a fost de nou Passatu'... :lol:

Slabut sistemul... pacat... :D

I as zice cateva neamtului care a configurat o... :lol:

Link către comentariu

Aceeasi situatie si la mine, masina de 55k fara muuuulte dintre dotarile "nice to have", dar premium frate :))

Plusuri si minusuri, compenseaza aia 240 de caluti pentru multe neajunsuri. Zic si eu, nu dati cu pietre.

ps: niciodata n-am simtit nevoia de a stii presiunea in roti in 3 ani. 

Link către comentariu

Ciudat rau cu nemtii astia, da macar a luat ce trebuie, motor, high led, aid, navi mare, etc... :lol:

Ce are si nu mi ar fi trebuit in mod deosebit ( adica nu le as fi pus eu ca optionale ) Trapa si Webasto

Ce nu are si sigur as fi pus: Portbagaj electric, Parbriz incalzit si Jante pe 18 ( nu ca arata rau cu cele pe 17, dar sigur ar fi dar mai bine pe masina )

Modificat de ska
Link către comentariu

Jante pe 18 e cel mai usor sa pui ?

Si la sistemul de monitorizare presiunea in roti poti face upgrade, dar nu stiu daca merita.. 

Link către comentariu

sa-mi bag picioarele - 240 cp + 4motion, si ne cramponam la niste senzori de presiune pneuri ... :)

Link către comentariu

Au fost cândva 240 de căluți .. :))între timp au mai chemat niste frați...

Modificat de ct_act
Link către comentariu
10 hours ago, ska said:

Adica doar avertisment ca s-a pierdut presiunea...

Interesant, la mine la sportsvan 2015, tot monitorizare via ABS, spune pe ce roata e problema. Poate este o chestie de codare, merita incercat. 

Link către comentariu

@Bebeee acum e prea tarziu, si nu cred ca ma mai bag la cheltuieli inutile, doar pentru look... ziceam si eu, ca ar fi dat mai bine cu 18. Daca mai trageam vara asta cu anvelopele cu care a venit masina ( ceva Continental Premium Contact 5 SelfSeal, care mi s-au parut niste mizerii de anvelope ) atunci acum iarna puneam anvelope de iarna pe 17 pe jantele actuale si in vara viitoare poate luam jante pe 18 cu anvelope noi de vara. E ok si cu 17, macar pluseaza la comfort :lol: suspensia cu DCC si asa fiind mai dura... :) 

Cat despre upgrade la TPMS, nu cred ca e cazul... 

@cristi511 am studiat un pic problema unui retrofit... varianta originala este exorbitanta, iar cea aftermarket, parca nu-mi inspira incredere... Oricum, nu e un capat de tara, ca nu ma dor mainile sa inchid portbagajul :lol: Oricum, nu am abandonat ideea...

@yanq exact, decat o replica chinezeasca, mai bine un brand mai puternic la mana :lol: 

@mad_kat nu ne cramponam, literele mele insurite sub forma unor cuvinte care formeaza propozitii trebuiau interpretate ca o gluma, of course :D iti dai seama, ca aia e cea mai mica problema, dar nu as fi crezut ca la o asemenea masina, sistemul TPMS sa fie atat de "simplist" :) 

@mihai p , @ShadoWzZ , @msclemike - asa o fi, in meniul corespunzator asa arata, pierdere presiune roti... dar nu specifica roata :) nu-i un capat de tara, cum ne am descurcat atatia ani fara... putem trai in continuare fericiti :D nu posed VCDS, dar am un OBD11... daca se poate verifica/coda ceva cu el legat de acest subiet, astept idei sau sugestii ( va rog sa tratati subiectul cu maxima atentie, avand in vedere faptul ca priceperea mea in acest domeniu tinde spre zero :lol: singurul lucru activat cu Obd11 a fost cantitatea de combustibil de alimentat, care oricum difera grav de realitate ( gen 5-7L... mai fura si pompa, dar oricum... :D )

Link către comentariu

Ar trebui sa indice roata cu pierdere de presiune in cazul unei pierderi mai pronuntate. La mine asa functioneaza TPMS-ul si banuiesc ca asta e implementarea in VW grup.

Link către comentariu

Tot ce se poate... diferenta a fost foarte mica la vulcanizare ( 3 roti cu 2,3 si 1 roata cu 2,25... ), dar si asa, oricat de mica ar fi diferenta de presiune, ar trebui sa-ti indice roata respectiva.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!