Jump to content

VW Passat Variant 2.0 BiTDI 240CP 4motion


ska

Postare recomandată

km s-au tot adunat. aproape 63.000km.

am facut pana la urma revizia generala, unde am schimbat tot. toate filtrele, ulei motor, ulei dsg, ulei haldex, diferentiale. se pare ca neamtul nu a mintit, ca uleiurile aratau foarte bine, totul fiind in parametri.

am trecut si la Mobil1 ESP 0W30. inainte de schimb, la prima pornire la rece, parca avea uneori un mic tremurat motorul, iar acuma aceasta a disparut. nu mi dau seama daca din cauza uleiului sau a filtrului de motorina?

am terminat si cu inmatriculatul.

si a gasit pana la urma si scopul achizitiei, aparand in peisaj si al 3 lea membru :D 

urmeaza in cel mai scurt timp, ultimul si cel mai important lucru din lista... resoftare motor si dsg. daca am noroc si timp, poate saptamana viitoare rezolv.

desi are pivacy glass, ma gandesc totusi si la o varianta de folie pt protectie termica si uv, nu neaparat sa mi faca geamurile negre-negre. orice va fi, sigur va fi in limitele legii. daca aveti ceva recomandari... feel free... :) 

Link către comentariu

Ultima data cand am intrebat parca era vreo 2.000 pentru o masina compacta, fara parbriz, ceea ce e de cateva ori mai mult decat folia normala.

Dar ea chiar functioneaza, desi este aproape transparenta, asa ca este de luat in calcul pentru cine nu vrea sa innegreasca geamurile :)

Link către comentariu

Voi tine cont de informatii, multumesc. Nu ma deranjeaza sa fie "mai negre", doar sa nu fie "foarte negre", adica sa afecteze vizibilitatea pe timp de noapte. Am fost cu masini care aveau folii "negre negre" si erau ceva de speriat. nu stiu daca aveau si alt rol decat estetic. 2000lei, sunt totusi 2000lei... vedem, o sa ma interesez sa vad ce optiuni am si discutam :) 

Link către comentariu

Eu am pus pe B7 Variant la aplicator autorizat de Llumar asa:

 - laterale spate si luneta  LLumar Comfort ATR, 10 ani garantie, 600 lei

 - laterale față cu Air Blue ceramic, 400 lei

 

20180813_142000.jpg

20180813_142100.jpg

Link către comentariu

salut,

 

de curiozitate, de ce 0w30 si nu 5w30?

 

Drumuri bune,

 

Radu

Link către comentariu

In primul rand eu as fi vrut 0w40 dar nu exista niciunul cu aprobare pt TDI. In al doilea rand eu personal consider ca un ulei cu 0w e mai bun ca 5w, si doar din prisma faptului ca la rece ungerea e mult mai buna, fiind mai fluid. As fi vrut un w40 pt ca la cald, tine/prptejeaza mai bine, si la noi vara sunt temperaturi destul de mari! Mai multe detalii cred ca vei gasi in topicul dedicat uleiurilor. Momentan scriu de pe telefon si mi e greu sa ti dau un link :)

Link către comentariu

Am facut azi si un update de harti 2019. Procesul l am descris in aria tehnica/ice/navigatie.

 

20190616_131352.jpg

Link către comentariu

Hai cu softul si impresiile de dupa, lasa prostiile astea cu harti & stuff :))

 

Link către comentariu

???

Urmeaza... doar ca ultimele zile au fost luate prin surprindere de noul membru al familiei care s a grabit sa iasa cu 3 sapt mai devreme, asa ca atentia a fost focusata spre alte aspecte ?

Vine si soft ul... cat despte impresii... calitatea ireprosabila oferita de A Team Performance (Revo) o stiu de multa vreme, asta fiind a 4 a masina resoftata la ei.

Dar vor veni si impresiile aferente unui BiTDI resoftat ?

Modificat de ska
Link către comentariu

Lasa ca e bine asa, trebuie sa-l obisnuiesti pe junior cu putere de mic :))

In alta ordine de idei, sa va traiasca!

Link către comentariu

Sa va traiasca ! 

Softul o sa fie Revo sau A-Team ? Sa ne tii la curent :)

 

Link către comentariu
On 4/23/2019 at 10:18 AM, crocodiluQ said:

Asta e motorul pe care mi l-as fi dorit si eu pe Arteon.  Ai avut cumva ocazia sa compari acest biturbo de 240 cu un TDI normal de 190? Sa stiu daca-mi pare rau sau nu :) Oricum nu se mai vinde, deci nu ma consider 'vinovat' prea mult, dar totusi....

Ma bate si pe mine gandul la un "stage 0" :)

Diferenta care conteaza (de zi cu zi) este de promptitudine in răspuns, cuplul e sus la orice turatie, masina pleaca bine la orice apasare pe pedală, pe cand cele mono-turbo au o întarziere până prind viață. Conduc alternativ mono-turbo/biturbo si e aspectul cel mai prezent. E corect, difera si cuplul/puterea oferită. In partea cealaltă, la dezavantaje, este consumul, nu poti scoate mai multi cai fara sa "bei" mai mult. Nu cu mult, dar nu poti "bate" la eficienta un monoturbo.

Diferente mari sunt la internele motorului, vilbrochen ranforsat, pistoane si biele toate ranforsate, alte bolțuri la biele/piston din oteluri mult mai rezistente (grupa 12.9!!! versus 10.9, adica 10800N/mm2 versus 900N/mm2).

Motorul bitdi e gândit din start pentru alte forțe interne, nici cureaua de distribuție nu scapă, e diferită de monoturbo si se schimba la 120k.

Cu această ocazie m-am abonat la topic.

Imi place mașina, e bine dotată, sa ai spor la volănit! :)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Ctact cu allspace a tinut un discurs la masina, fara sinteticul " sa va traiasca"................ok

Link către comentariu

Sa ne traiasca! :lol: 

Asa citisem si eu, ca motor are internele ranforsate, si teoretic ar trebui sa tina mai bine in timp decat un TDI clasic. La fel si cu DQ500, de care am citit nu mai de bine. Nu ca as fi vrut eu neaparat 240cp, dar daca au venit la pachet, asta e :) 

De distributie citisem si eu ca se schimba la 120.000km.

Ar fi mers un rezervor mai mare totusi :lol: desi, nu stiu cum, eu cand ma averitizeaza ca intra rezerva, si mai merg ceva, n-am alimentat mai mult de 65L parca. Pe grupul Passat B8 de pe FB sunt unii care "zicese" au bagat si 72-74L la un plin... tot BITDI.

Link către comentariu
35 minute în urmă, ska a scris:

Pe grupul Passat B8 de pe FB sunt unii care "zicese" au bagat si 72-74L la un plin... tot BITDI.

Poate intra mai mult daca apesi pistolul usor sa nu sara de la presiune, mai misti de masina sa iasa aerul si alte metode din astea, mai fura si pompa putin si iese la final :)) 

Link către comentariu

@ska rezervorul pentru mqb ar trebui sa fie la fel, totusi, stai bine cu 65litri, eu mai mult de 57 nu am bagat vreodata si era pe drojdie, max 15km ramasi in bord. Rezervorul as fi vrut sa fie 80 de litri, dar asa e cand ai platforma de golf. Iei cu tine o canistră si asta e, ca in epoca de aur a lui Ceașcă. :))

Internele ranforsate sunt ok, dar nu vad cu ochi buni complicatiile pe partea de turbo, faptul ca sunt doua turbine, traseele de admisie, racire aer, modul de lucru al turbinelor, clapeți, senzori, etc... acolo poate iesi prost. Dar, zic ca întâi sa ne bucurăm de ele. :)

Are cineva info despre cum ar trebui condus un biturbo diesel? Probabil că turat pe toata plaja de eficiență a turbinelor, nu in disperare ci cu moderație, dar eram curios daca cineva a studiat aspectul ăsta. PM ca sa nu stricăm aici.

Link către comentariu

@mihai.onu94 am incercat si varianta ta. nu merge. sare pistolul si gata. la fosta masina, dupa ce sarea, mai intrau pana in aprox 2L.

@ct_act eu n-am coborat inca cu range-ul sub 50km, si parca nici nu as vrea sa experimentez limitele pompei de motorina :lol: 

Pana acum am vazut ca sunt ceva posesori ce depasesc 200k km cu BITDI, si nu se plang de probleme, iar acesti km banuiesc ca sunt majoritari "pe afara" unde reviziile sunt la 30k km. Daca o intretii cum trebuie, nu prea vad ce probleme mari sa apara, decat daca e ceva "defect" de fabrica la vreo componenta. Inca nu am auzit de "probleme specifice" la BITDI. Sau poate n-am ascultat cum trebuie si unde trebuie :lol:

Despre condus? Nu cred ca e cazul de nimic special. Dar avand in vedere ca uleiul trebuie sa treaca prin 2 turbine, eu unul am mers pe varianta unui ulei 0W30, cu schimb la maxim 10k km. Totusi 4,9L de ulei la un schimb, mi se pare cam putin ulei, chiar daca e 2000cmc. Consider ca e mai mult decat foarte important acest aspect. In rest, fara talpa la rece pana ajunge uleiul in temperatura.

Link către comentariu

Eu in Passat B6 am bagat 73 de litri pana a sarit pompa (nu pana in buza) dupa ce am mers 10 - 15 km pe range 0. 

Link către comentariu

Nu cred ca B8 are acelasi rezervor cu B6?

Eu am tot incercat sa mai bag dupa ce sare pompa, dar se tot opreste pistolul automat, de fiecare data. Dupa 4-5 click-uri am abandonat.

Oricum range-ul mediu cu un plin e cam de 650km pana acum, dupa aproape 7000km de la achizitie, iar consumul mediu overall ( plin-plin ) e de 8,12%, ceea ce e mai mult decat multumitor. Inca n-am avut un drum mai relax pe afara sa vad daca sare de un 800km cu un plin :lol:

Sincer, ma asteptam la o medie undeva intre 8,5 si 9.

Link către comentariu

Se poate oare seta ceva la ACC?
Desi e Adaptiv, si franeaza singur, cateodata mai trebuie sa "ajuti" si tu apasand frana. Cu ACC decuplat, cand ii dau RESUME, sa urce din nou la viteza presetata, urca destul de greu, si incet...  Se poate seta cumva sa se miste mai repede, spre viteza dorita?

Am mai avut CC si pe Opel, dar acolo la RES, ajungea destul de repede la viteza presetata.

Link către comentariu

Cred ca s-a mai discutat aici:

 

oricum eu va sugerez sa mutati discutia acolo.

Link către comentariu

OK, voi continua dincolo. Ms.

Totodata, dupa aprox 2000km de la revizia generala, si dupa ce am trecut la Mobil1 ESP 0W30, am remarcat ca intervalul regenerarilor a crescut, de pe la 250-300km, la 350-400km. Nu am cifre exacte, dar sigur  distanta intre regenerari a crescut cu aprox 50-100km. Drumurile sunt aceleasi, pe aceleasi distante aprox, si in aceleasi conditii.

Link către comentariu

Am eu impresia, sau dispar posturi? :lol:

Alta problema un pic enervanta la masina, si nu stiu daca e doar la a mea sau e o chestie generala la B8-uri... cand spal parbrizul cu mai mult lichid, fara sa ma zgarcesc, apa in partea stanga, se prelinge pe geamul soferului... adica daca am geamul deschis, apa se scurge in masina... se vrea totusi o masina mai "premium" :) 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!