Jump to content

VW Passat Variant 2.0 BiTDI 240CP 4motion


ska

Postare recomandată

La 55 indicat ma asteptam la maxim 60. Vorba bancului cu blonde: "mai dati'i o sansa!", e diesel, nu e pe fineturi sa faca aproximari cu marja mica :P

Link către comentariu

Dupa 10.500km a cerut si Adblue. Range 2000 aprox cand am completat. Deci un total de aprox 12.500km. A cerut minim 3,75L si maxim 10L. Am luat de la reprezentanta cel original la bidon de 10L ( 82lei vs 50lei la OMV ) dar am vazut ca si ISO-urile difera,  22241-1 la "original" si parca 22241 la OMV. Pentru 30lei la 10.000km, nu e o tregedie.

Dar am o nelamurire, daca cu Adblue din Germania, de cand am luat masina ( ca nu am mai completat de atunci ) am facut/sau faceam 12.000km ( aprox ), dupa cei 10L completati, la range ii arata doar 9500 ( dar banuiesc ca din astia 9500, pe la 2500 iar se va aprinde martorul, deci un teoretic "doar" un 7000 )

O fi ala de "nemtia" mai bun? ?

Link către comentariu

probabil o sa iti mai creasca range-ul... ca si la intervalul flexibil de schimb ulei, calculeaza in functie de regimul de mers oras - exterior, porniri la rece, etc.

Iti da asa un minim 9500 asta daca o sa o ti mult prin oras si o sa isi faca regenerari mai dese... daca vei rula mult pe afara, automat vor fi si regenerarile mai rare, si iti va creste range-ul

Link către comentariu

Cred ca tine mai mult de combustibil, funinginea se trage in principal din carburant. Si in fond, acum ai un motor remapat, e posibil ca unele lucruri sa fie puțin diferite, desi s-ar vedea impreuna cu o crestere de consum. Daca masina merge in parametri, e tot ce iti poti dori, adblue e mărunțiș.

Range-ul de km rămași cu adblue nu este asa precis si nici nu are rost sa ne uitam in indicatoare mai mult decat e cazul. Isi fac singure treaba lor.

:)

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Eram doar curios de functionare, si "estimare" pt adblue. Combustibil doar OMV MaxxMotion Diesel ( desi sa fiu foarte sincer, nu sunt foarte incantat de el... )

Link către comentariu

Daca vreti sa continuati discutia despre care motorina e mai buna si care furnizor fura mai putin, va rog sa folositi topicul dedicat. 

Multumesc. 

Link către comentariu

Ieri am avut pe nepusa masa un drum la Timisoara, unde am apucat sa aprofundez noile cifre ale masinii... nu am putut decat sa rad... am ras mult,  foarte mult... n-ai cum "frate", zici ca e posedata... de multe ori luam piciorul din acceleratie, ca mi se parea "prea mult" :lol: ( OK, sa ne intelegem, ne raportam la un combi de clasa medie de 2.0 si 4 cilindri, nu la un E63S AMG sau RS6.... ). P

entru ce se vrea masina, acum dupa soft,  e mai mult decat "ce trebuie". Cel mai senzational lucru sunt acceleratiile [...] unde depasirile sunt... efectiv o gluma.

Desi vmax a fost limitata la 280kmh ( oricum nu e cazul, ca nu m-a interesat niciodata aceasta valoare ) urca cu o lejeritate fantastica pana dupa xxx.

Foarte echilibrat si liniar facut softul. 

La dus am mers "repede" iar la intoarcere, am mers normal. 7,5% media. Asta cu un drum semi aglomerat, multe depasiri, intrat in Timisoara prin Giarmata/Dumbravita fix la ora "de varf" 5-6 cand traficul a fost haos, iar la retur la fel, doar dupa Arad, a fost o idee mai lejer traficul.

Modificat de loghy
Link către comentariu

Singurul lucru nasol e ca in cateva luni o sa te obisnuiesti cu puterea si o sa ti se para lenta :)). Problema e ca nu stiu ce masina poti sa iti iei pe viitor care sa fie un upgrade la ce ai acum. Viteza maxima cu 280 HP trebuie sa fie in jur de 260 km/h. 

Link către comentariu

@ska acceleratiile senzationale de la 80-120 si mai sus de asta, respectiv senzatia de prea multa putere sunt prezente cand cutia este in S sau la fel este si in D?  Sa inteleg ca masina o folosesti preponderent in S?

Modificat de DDoc
Link către comentariu
9 hours ago, adrian001 said:

Singurul lucru nasol e ca in cateva luni o sa te obisnuiesti cu puterea si o sa ti se para lenta :)). Problema e ca nu stiu ce masina poti sa iti iei pe viitor care sa fie un upgrade la ce ai acum. Viteza maxima cu 280 HP trebuie sa fie in jur de 260 km/h. 

Banuiesc ca ma voi obisnui, dar e arhisuficient pentru nevoile unui om normal, familist, etc :lol: Pana pe viitor va mai dura ceva vreme, in urmatorii 4-6 ani singur nu planuisc nicio schimbare. Pasul urmator cred ca va fi catre un 6 cilindi, 3.0 ( sper ). Poate un A6 Allroad 3.0TDI Biturbo? :lol: . Viteza maxima chiar nu m-a interesat niciodata. N-am testat decat o singura data la fiecare masina. La asta inca n-am testat :lol: 

3 hours ago, DDoc said:

@ska acceleratiile senzationale de la 80-120 si mai sus de asta, respectiv senzatia de prea multa putere sunt prezente cand cutia este in S sau la fel este si in D?  Sa inteleg ca masina o folosesti preponderent in S?

"senzationale" pentru un diesel de 2.0 ( sa nu intelegem gresit :D ), sunt in S. tot timpul cand merg mai alert, o tin in S. totodata in marea majoritate a cazurilor si in extraurban, daca merg normal tot in S o tine, pentru ca retrogradeaza mai repede daca e cazul, pentru o depasire mai din scurt, de exemplu. Dpmdv D normal ar trebui sa fie undeva intre D si S actual.

Link către comentariu

Pe D e ca si cum ai schimba singur vitezele la o cutie manuală de doua ori la rând (considerand ca stai cu mana pe schimbător si stii ce sa faci). Este atat de lentă, ca sta cu 2-3-4 trepte peste ce trebuie, iar daca faci downshift si ajungi pe acelasi ambreiaj, e chiar plictisitor si periculos ca nu are vlaga cand ai nevoie, mai ales in oras, unde te mănâncă ceilalti. Ca referinta, undeva la 74 la ora este in D7 sau in S5.

Modul S este aproape ce trebuie cu exceptia unor downshifturi care sunt mai agresive desi poate tu doar franezi sa opresti la semafor iar cutia crede ca vrei sa ii dai blană. Atunci se poate comuta in D cu un click inapoi pe manetă.

@ska ma bucur ca esti incantat de jucărie si de noul soft. Sa te bucuri de ea.

Modificat de ct_act
Link către comentariu

D e clar setat pentru consum si "emisii" mici. Dpmdv nu schimba exagerat de lent, in sus sau in jos, dar e logic ca dureaza mai mult pana gandeste 2 trepte in loc de 1.

S e mult mai responsiv, si o tine cu 1-2 trepte mai jos ( nu chiar 3-4 :D ) si e aproape tot timpul pregatita pentru a retrograda mai usor. Fiind si la turatie mai mare, poate pleca instant de sub tine, fara sa mai retrogradeze nimic.

E un pachet foarte complet, dar totusi D-ul ar trebui sa fie undeva intre D si S. Dar totusi m-as fi asteptat ca fiind in 7 trepte cutia, ultima sa fie setata mai spre "consum". [...] 

Exista si modul E??? :lol: 

 

Modificat de loghy
Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Am gasit si eu modul E. Saptamana viitoare voi avea niste drumuri care vor cumula aprox 2000km, si voi testa pe autostrada sa vad daca se simte vreo diferenta sau nu.

Am mai bifat un milestone, adica un binemeritat consum extraurban de aproape 9%. Un X6 M50d a fost foarte "neplacut" surprins ?? de un "banal" Passat :lol: 

Link către comentariu

Inteleg ca ai remușcări... Dupa mersul cu "9%" acum cauti modul E. :))

Diferența va fi la raspunsul pedalei, vei primi o mașină leșinată.

 

Link către comentariu

Deci modul E afecteaza doar raspunsul motorului? Nu-ti ofera un "mers" mai econom? Atunci n-am ce testa :lol:

Plin dupa plin, km trec repede. La inceputul lunii viitoare se fac 10k de cand am schimbat uleiul, si il voi schimba iar. In cei aproape 8000km de la schimb, uleiul e tot la maxim, si au fost pusi la munca de multe ori toti caii ( chiar si cei veniti ulterior :lol: ). Cred ca voi merge tot pe Mobil 1 ESP 0W30.

Chiar e o masina foarte polivalenta. Poate sa mearga si foarte tare, poate fi si economa ( ok, nu ca un 1.6TDI ), incap multe in ea, si se si pierde in peisaj, fiind o masina banala. Asta imi place cel mai mult, simplitatea. Nu bate la ochi, iar daca ii ceri ceva, e mereu acolo sa ajute, sa faca sa fie bine, sa nu fie rau :lol: 

Link către comentariu

La mine in modul E, se activeaza si coasting'ul. Pe romaneste, cand iau piciorul de pe acceleratie, "o scoate pe liber" :) 

Link către comentariu

Da...cam ăla e “E”  - nu te mai înfrâneaza motorul când iei piciorul de pe accelerație...

Link către comentariu

Ok, deci dispare efectul de "frana de motor" sa inteleg? Adica aluneca libera. Interesant... N-am stiut. Totodata e ciudat, ca acest mod se activeaza din DCC :) 

Link către comentariu

pai si exista economie de carburant reala daca nu mai exista frana de motor? nu stiu daca va mai aduceti aminte dar erau discutii interminabile pe tema asta; in frana de motor teoretic rotile ar misca pistoanele si consumul este 0; pe cand daca o lasi pe liber, motorul ar consuma combustibil pentru a sta la turatia la relanti. 

Link către comentariu

Trebuie sa fie ceva diferență si la consum, masina nu raspunde la fel de violent, deci până înțelegi ca nu poate la fel de mult deja ii dai drumul la gaz si renunti la depășire. :))

 

Modificat de ct_act
Link către comentariu

Audi drive select® efficiency mode

The Audi drive select efficiency mode enables the vehicle to operate highly efficiently and actively supports the driver in adopting a driving style that can reduce fuel consumption.

 

Engine, transmission and the optional quattro® with sport differential respond in such a balanced way that further potential for savings can be utilised. For example, a modified shift program for automatic transmissions, with a deliberate adjustment of the shift point to lower engine speed ranges, achieves impressive fuel savings. The electromechanical power steering, optional cruise control, dynamic steering and adaptive cruise control help to reduce driving resistance. The air conditioning system is also adapted to requirements in that it is set to eco mode. This efficient driving style in the Audi drive select efficiency mode can achieve more mileage per tank of fuel, reducing CO2 emissions at the same time.

 

Link către comentariu

Ti-am vazut masina in oras acuma recent, erai la semafor, "un lup in blana de oaie".. Pare un passat normal , ca sutele de passaturi din oras, dar defapt... o mica bestie.. Sa o stapanesti sanatos in continuare

Link către comentariu

Modul asta E are vreun efect si la mers constant pe tempomat pe autostrada? Sau beneficiile se vad mai mult in oras, sau pe drumuri europene/nationale, unde utilizezi mai mult frana/acceleratia?

@mada_13 multumesc. nu am fost niciodata adeptul pachetelor aerodinamice ( spoilere, praguri, jante exagerate doar sa dea bine la imagine ). Nu zic, arata bine, dar se pierde esenta. Bine, tine si de gusturi si preferinte personale, clar.

Inca sunt in dubii daca mi-ar fi placut sau nu un Alltrack ( cu acelasi motor ), avand garda la sol un pic mai mare, si fiind un pic mai "permisiv" la parasirea asfaltului... 

Tiguan sigur nu as fi luat :D 

Link către comentariu

Eu zic ca modul E se simte cel mai mult pe autostrada...de altfel nici nu m-as gândi sa-l folosesc in oraș...modul E e un fel de “Cruise mode”.

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!